Erőforrással kapcsolatos tuning

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

ago motors wrote:
feket663 wrote: Ja azt a hayabusa.org-on találtam, ott a link is mellette, hogy milyen átalakítások vannak rajta eszközölve. Azért ezt választottam, mert nagyjából hasonló a konfig, mint az enyém, és ami a lényeg, hogy olyan a pad, mint a tied (Dynojet 250i), ha jól tudom.
Hát az kurvára nem Hayabusa görbe...
Erre a megállapításra hogy jutottál?

A cikkben azt írják, hogy ez egy Carpenter cég által átalakított Busa, gyári dugókkal, főtengellyel, 4..-es vezérműtengelyekkel (asszem Megacycle-t használnak), átalakított hengerfejjel, rövid szívócsővel. Ha a tulaja hazudik, akkor én is. Itt az eredeti cikk: http://www.hayabusa.org/forum/dyno-king ... -head.html
Image
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ago motors »

feket663 wrote:
ago motors wrote:
feket663 wrote:
ago motors wrote:Ez milyen motor görbéje?!
Hát az enyém még 2008-ból.
Nem az.. a másik!
Ja azt a hayabusa.org-on találtam, ott a link is mellette, hogy milyen átalakítások vannak rajta eszközölve. Azért ezt választottam, mert nagyjából hasonló a konfig, mint az enyém, és ami a lényeg, hogy olyan a pad, mint a tied (Dynojet 250i), ha jól tudom.
Hát az kurvára nem Hayabusa görbe...
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

ago motors wrote:
feket663 wrote:
ago motors wrote:Ez milyen motor görbéje?!
Hát az enyém még 2008-ból.
Nem az.. a másik!
Ja azt a hayabusa.org-on találtam, ott a link is mellette, hogy milyen átalakítások vannak rajta eszközölve. Azért ezt választottam, mert nagyjából hasonló a konfig, mint az enyém, és ami a lényeg, hogy olyan a pad, mint a tied (Dynojet 250i), ha jól tudom.
Image
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ago motors »

feket663 wrote:
ago motors wrote:Ez milyen motor görbéje?!
Hát az enyém még 2008-ból.
Nem az.. a másik!
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

ago motors wrote:Ez milyen motor görbéje?!
Hát az enyém még 2008-ból.
Image
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ago motors »

Ez milyen motor görbéje?!
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

predatork2 wrote:nekem is ajánlottak egy szintel jobbat ,de kérdés kinek jobb?!500km-ként szelepállítás!ez nekem nem hiányzik!a blokk meg kb 4000km-t bír!(bár ezt már lehet írtam) :smt017
Mid van most ha az egy szintel jobb ilyen lenne? :smt017
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by predatork2 »

nekem is ajánlottak egy szintel jobbat ,de kérdés kinek jobb?!500km-ként szelepállítás!ez nekem nem hiányzik!a blokk meg kb 4000km-t bír!(bár ezt már lehet írtam) :smt017
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

feket663 wrote:
Ahogy olvasgattam ezt-azt az USA fórumokon, nekem az jött le, hogy bár nem rosszak a WEB tengelyek, csak nem igazán utcára valók, mert túlságosan meredek a profiljuk, ezzel nagy terhelést rónak a szelepekre, meg a hengerfej többi elemére, ezáltal gyakrabban kell ellenőrizni az alkatrészeket. Én úgy próbáltam összeszedni az alkatrészeket, hogy legyen a lehető legtartósabb, még ha ez nem is jár a maximális teljesítmény elérésével. Ha a mostani konfigurációval kb. 190-195 lóerő lenne keréken, az nekem bőven elegendő lenne, de ha még annyi sem lesz, akkor sem fogok sírni. Ha minden jól alakul, két-három héten belül kiderül, hogy mennyi is az annyi.
Igaz, mi dragbikeot epitettunk nem utcai gepet. :)
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

almano wrote:Megmondom oszinten, hogy kevesellem a teljesitmenyt ennyi munka utan. Mi epitettunk Hayabusat Webcam vezermutengeleykkel, emelt kompresszio, fokolt vezerles, kipufogorendszer, power commander, meg ami alapbol szokas ilyenkor es az 210 Le tudott kereken, es kb $3500-ban volt a melo. :smt017
Ahogy olvasgattam ezt-azt az USA fórumokon, nekem az jött le, hogy bár nem rosszak a WEB tengelyek, csak nem igazán utcára valók, mert túlságosan meredek a profiljuk, ezzel nagy terhelést rónak a szelepekre, meg a hengerfej többi elemére, ezáltal gyakrabban kell ellenőrizni az alkatrészeket. Én úgy próbáltam összeszedni az alkatrészeket, hogy legyen a lehető legtartósabb, még ha ez nem is jár a maximális teljesítmény elérésével. Ha a mostani konfigurációval kb. 190-195 lóerő lenne keréken, az nekem bőven elegendő lenne, de ha még annyi sem lesz, akkor sem fogok sírni. Ha minden jól alakul, két-három héten belül kiderül, hogy mennyi is az annyi.
Image
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

Megmondom oszinten, hogy kevesellem a teljesitmenyt ennyi munka utan. Mi epitettunk Hayabusat Webcam vezermutengeleykkel, emelt kompresszio, fokolt vezerles, kipufogorendszer, power commander, meg ami alapbol szokas ilyenkor es az 210 Le tudott kereken, es kb $3500-ban volt a melo. :smt017
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

predatork2 wrote:
feket663 wrote:No, megtaláltam egy hasonló motor adatait:
Image ebben még annyival van több, mint az enyémben, hogy mindegyik szívócső rövidre van cserélve, az airboxból ki van véve a kis fordulaton az áramlási sebességet megnövelő lap, egy jó nagy emelésű vezérműtengely szett is be van téve a Carpenter cég által, talán Álmosnak nem ismeretlen a név. http://www.hayabusa.org/forum/dyno-king ... -head.html itt a cikk végig.

És itt az én eredményem akkoriban, vezérműtengely nélkül, csak a hengerfej, hosszú szívótölcsérek, gyári airbox, gyári dugattyúk:
Image. Ami turpisság van még a dologban, hogy az én adataimat el kell osztani 1.0139-el, hogy megkapjuk a SAE lóerőt, ez kb 173,5 lóerő, és ehhez képest a nagy tengelyes, módosított légszűrős, rövid szívócsöves nagynevű motorépítő által 2900 USD-ért összehozott blokk 6 lóerővel tudott többet egy ugyanolyan Dynojet 250i padon, mint az ÁGO-é. Nekem ez a szint bőven elegendő.
na igen...mérlegelni kell az biztos!az a 6Le meg lofasz.
Ja és ahhoz képest ez nevetséges összegből készült egy sufniban, CNC gépek nélkül, kézzel. És még csak annyit a végére, hogy mikor az összerakás után a másik szerelőm szinkront akart állítani, akkor kiderült, hogy a 4 henger tökéletesen együtt járt, talán ez is bizonyítja az elvégzett munka minőségét.
Image
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by predatork2 »

feket663 wrote:No, megtaláltam egy hasonló motor adatait:
Image ebben még annyival van több, mint az enyémben, hogy mindegyik szívócső rövidre van cserélve, az airboxból ki van véve a kis fordulaton az áramlási sebességet megnövelő lap, egy jó nagy emelésű vezérműtengely szett is be van téve a Carpenter cég által, talán Álmosnak nem ismeretlen a név. http://www.hayabusa.org/forum/dyno-king ... -head.html itt a cikk végig.

És itt az én eredményem akkoriban, vezérműtengely nélkül, csak a hengerfej, hosszú szívótölcsérek, gyári airbox, gyári dugattyúk:
Image. Ami turpisság van még a dologban, hogy az én adataimat el kell osztani 1.0139-el, hogy megkapjuk a SAE lóerőt, ez kb 173,5 lóerő, és ehhez képest a nagy tengelyes, módosított légszűrős, rövid szívócsöves nagynevű motorépítő által 2900 USD-ért összehozott blokk 6 lóerővel tudott többet egy ugyanolyan Dynojet 250i padon, mint az ÁGO-é. Nekem ez a szint bőven elegendő.
na igen...mérlegelni kell az biztos!az a 6Le meg lofasz.
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

No, megtaláltam egy hasonló motor adatait:
Image ebben még annyival van több, mint az enyémben, hogy mindegyik szívócső rövidre van cserélve, az airboxból ki van véve a kis fordulaton az áramlási sebességet megnövelő lap, egy jó nagy emelésű vezérműtengely szett is be van téve a Carpenter cég által, talán Álmosnak nem ismeretlen a név. http://www.hayabusa.org/forum/dyno-king ... -head.html itt a cikk végig.

És itt az én eredményem akkoriban, vezérműtengely nélkül, csak a hengerfej, hosszú szívótölcsérek, gyári airbox, gyári dugattyúk:
Image. Ami turpisság van még a dologban, hogy az én adataimat el kell osztani 1.0139-el, hogy megkapjuk a SAE lóerőt, ez kb 173,5 lóerő, és ehhez képest a nagy tengelyes, módosított légszűrős, rövid szívócsöves nagynevű motorépítő által 2900 USD-ért összehozott blokk 6 lóerővel tudott többet egy ugyanolyan Dynojet 250i padon, mint az ÁGO-é. Nekem ez a szint bőven elegendő.
Image
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

predatork2 wrote:a gyárinál mindenképp jobb.de almanonak részben igaza van a polirozást illetően.nem jo a tükör felület,érdesített felületen simább az áramlás,mert a levegő vékony rétegben "letapad"a szívonyílás felületén,éas így már levegő a levegőn simán "gördül".az enyémnél kérdezték akarom e a visszaérdesítést.csak innen tudom.olyan mint a delfin bőre,az is érdes,így kissebb az ellenállása mert egy vékony vízréteg veszi körül,víz a vízen meg kcsuszik ugye ezért gyors.

de a gyárinál így is sokkal jobb lesz az biztos.szelep hajtokar csere?vezérműtengely?
Nálad a pont! :smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”