Erőforrással kapcsolatos tuning

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by Pálesz »

ddt500 wrote:
Pálesz wrote:Juteszembe én ma láttam tacsi motorjának görbéjét is :smt033
No végre valami használható. Hol a vége?
Hát csak félig vagyok hasznalható :roll:
AFR-t neztem meg h elég nagy hasa van a görbének alul is. De a végét nem is néztem.
Vagyis valamiért 159-re emlékszem, de az meg nem lehet.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ddt500 »

Pálesz wrote:Juteszembe én ma láttam tacsi motorjának görbéjét is :smt033
No végre valami használható. Hol a vége?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by Pálesz »

Juteszembe én ma láttam tacsi motorjának görbéjét is :smt033
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

Flash-el barmit tudsz csinalni vele. nemsokara keszen lesz a programozom, akkor a hatar a csillagos eg. Meg pit lane speed limitert is lehet a gyari ECU-val ;)
Pálesz wrote:
viking wrote:Jesszusom! :shock:
Az elején botrányosan keveset kap!
A suzukinak amugy lehet állítani a gyári elektronikáját is nem?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
hapcika
Posts: 1046
Joined: 2007.07.03. 18:53
Itt motorozok: Fejér
Location: Tolna megye, Dunaföldvárvár
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by hapcika »

Erre majd figyeljetek oda vasárnap!
http://www.tesztmotor.hu/teszt/felszere ... ikaba.html
"'220 felett,átértékeled, magadban a világot!"
Ne csak nézz, lássál is!
Árnyékot gyorsan?!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

Lehet, de csak három tartományban és 5%-onként, ami sok.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by Pálesz »

viking wrote:Jesszusom! :shock:
Az elején botrányosan keveset kap!
A suzukinak amugy lehet állítani a gyári elektronikáját is nem?
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

viking wrote:Chip a KWS-től annyit válaszolt neki:
"Bírja is majd vagy 6 másodpercig..."
Damn it...
Varhattal volna meg egy percet :):):)
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

viking wrote:Öcsém, milyen arcok vannak? :shock:
A gixxer.comon megkérdezte egy csóka, hogy akar egy 1070-es blokkot fúratni, de drága a nicasillal történő bevonás.
Mi lenne, ha simán hagyná a hengereket a felfúrt alumíniumöntvénnyel...???
Azt en is olvastam. NAgyon kemenyen adjak elo.. Chip mondta is, hogy kb 6 sec-ig jo lesz :)
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

Chip a KWS-től annyit válaszolt neki:
"Bírja is majd vagy 6 másodpercig..."
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by predatork2 »

semmi gond....kevesebb kilométert megy majd el....sokkal kevesebbet! :smt005
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

Öcsém, milyen arcok vannak? :shock:
A gixxer.comon megkérdezte egy csóka, hogy akar egy 1070-es blokkot fúratni, de drága a nicasillal történő bevonás.
Mi lenne, ha simán hagyná a hengereket a felfúrt alumíniumöntvénnyel...???
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

ago motors wrote:
Lehet nem néztem, hogy más a mértékegység.... :smt009
Ha átváltod a ft-lbs -t Nm-re mit gondolsz mennyi jön ki? Segítek: 139,7 Nm. És az enyém mennyi volt: 139,3. de osszuk el ezt is 1,0139-el az eltérő kompenzáció miatt, így lesz 137,4 Nm az enyém. Mégegyszer ismétlem vezérműtengely nélkül. Remélem le tudod mérni, aznap, miközben a Moshe barátom motorját állítod, mert már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyit javult a Wiseco dugattyú-Yoshi vezérműtengely kombótól.
Image
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ago motors »

feket663 wrote:
ago motors wrote:
feket663 wrote: Ja azt a hayabusa.org-on találtam, ott a link is mellette, hogy milyen átalakítások vannak rajta eszközölve. Azért ezt választottam, mert nagyjából hasonló a konfig, mint az enyém, és ami a lényeg, hogy olyan a pad, mint a tied (Dynojet 250i), ha jól tudom.
Hát az kurvára nem Hayabusa görbe...
Erre a megállapításra hogy jutottál?

A cikkben azt írják, hogy ez egy Carpenter cég által átalakított Busa, gyári dugókkal, főtengellyel, 4..-es vezérműtengelyekkel (asszem Megacycle-t használnak), átalakított hengerfejjel, rövid szívócsővel. Ha a tulaja hazudik, akkor én is. Itt az eredeti cikk: http://www.hayabusa.org/forum/dyno-king ... -head.html
Lehet nem néztem, hogy más a mértékegység.... :smt009
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ago motors »

feket663 wrote:
ago motors wrote:
feket663 wrote: Ja azt a hayabusa.org-on találtam, ott a link is mellette, hogy milyen átalakítások vannak rajta eszközölve. Azért ezt választottam, mert nagyjából hasonló a konfig, mint az enyém, és ami a lényeg, hogy olyan a pad, mint a tied (Dynojet 250i), ha jól tudom.
Hát az kurvára nem Hayabusa görbe...
Erre a megállapításra hogy jutottál?

A cikkben azt írják, hogy ez egy Carpenter cég által átalakított Busa, gyári dugókkal, főtengellyel, 4..-es vezérműtengelyekkel (asszem Megacycle-t használnak), átalakított hengerfejjel, rövid szívócsővel. Ha a tulaja hazudik, akkor én is. Itt az eredeti cikk: http://www.hayabusa.org/forum/dyno-king ... -head.html
Ez szerintem egy GSX-R1000 teljesjtménygörbe.
Minden adat arra utal, főleg a nyomaték.
A teljesjtményis egy 1000-es adata, de a nyomaték egyértelműen arra utal.
Szeritned tuning után elveszett bellőle 35-40% nyomaték?!
Ezt te sem hiszed el...:)
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”