MotoGP, Brno, 2008. 08. 17.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
nekik azért nem ártana ha pontosan éreznék hol van a csuszáshatár, pénteken addig cserélgetik a gumit amig ez a csuszáshatár nem elég nagy dölésszögön következik be, persze gondolom állandoan csavargatni is kell a futomüvet, hogy kideritsék hogy melyikkel is kel játszaniviking wrote:De ha megszokták, hogy 58 fokot dönthetnek és most 55 foknál elcsúsznak, az ciki.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: MotoGP, Brno, 2008. 08. 17.
nézd valami valamiértviking wrote:A Bridgestone teljesen új gumikat készít Brnora, mert hiába nyertek az elmúlt két alkalommal, az új aszfalt miatt más lett a tapadás és a gumikopás.
Érdekes egyébként, hogy Tohru Ubukata (a Bridgestone fejlesztési főnöke) szerint az új aszfaltréteg kevésbé tapad, mint a régi.
10%-al rosszabb tapadás 30%-al hosszabb gumiélet, ezek hasraütött számok de valami ilyesmi a logikus nem?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
MotoGP, Brno, 2008. 08. 17.
A Bridgestone teljesen új gumikat készít Brnora, mert hiába nyertek az elmúlt két alkalommal, az új aszfalt miatt más lett a tapadás és a gumikopás.
Érdekes egyébként, hogy Tohru Ubukata (a Bridgestone fejlesztési főnöke) szerint az új aszfaltréteg kevésbé tapad, mint a régi.
Érdekes egyébként, hogy Tohru Ubukata (a Bridgestone fejlesztési főnöke) szerint az új aszfaltréteg kevésbé tapad, mint a régi.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"