Fék
Nekem is most került bele kb 2hete(EBC HH).Ez volt az első komoly strapa neki,de nekem sem volt vele semmi gondom,talán csak annyi,hogy hazafelé az autópályán talán keményebben kellett belenyúlnom az elején,vagy mert kicsit felüvegesedett vagy mert már fáradt voltam .Nekem tetszik,nem érzek különbséget a gyárihoz képest.
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Újfent jelentkezem!
Jelentem az EBC szinter betét példásan vizsgázott pályanapon!
Ha érdekel valakit a véleményem
Jelentem az EBC szinter betét példásan vizsgázott pályanapon!
Ha érdekel valakit a véleményem
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
A razkodas, sok minden lehet, fektarcsa, a dugattyuk. Rossz centirozas.FélSvéd wrote:igen boldogot neketek, fém a fékcsö, Galfer és Feri tette fel azota rajta kivül már többen is légteleniteni probálták de nincs benne soha levegö
Ha szorul a kerek a villaban.
A felpuhulas is lehet dugatyu miatt, mert melegedes miatt tortenik, minden ami ezt okozza puhulast okoz.
Egyebkent lehet hogy neked szar a fekkarban a dugattyu belso ontvenye. Ekkor mindig marad levego benne es mar kesz is a szopas...
Ferinek van elado jo fekkarja :)
----------
GSX-R 1000
GSX-R 1000
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Egy régi problémám: (söt van ez kettö is)
K5 kilogixxerem van
pályázás közben, bemelegedett féknél amikor progressziven fékezek nagy sebességröl akkor kb 100-70 között elkezd aprokat ütni a kormány, mintha ABS lenne, igy elég szar rátenni a gépet a kanyarra ezért sajna fel kell picit engedni a végét. A villa nem üt le azt leellenöriztem, fémfékcsövem van, versenybetétem van, 6.0 verseny fékfolyadékom van. Szeritem nem lehet féktárcs sem, mert ha az ütne akkor a fékkaron érezném és nem az egész elején.
A németeknél azt irják hogy ez k5-k6-nál gyakori probléma, ki kellene cserélni a lenti munkahengereket valami más bevonatúra, egy másik azt irja hogy elöször probáljam meg a munkahengereket sima szappanos, vagy öblitös vizzel elmosni, semmiképp ne féktisztitóval mert az megkeményiti a gumitömitést? Ti hallottatok e már erröl a problémáról?
Ja és a másik régi problémám hogy a fent leirt változtatások ellenére még mindig felpuhul a fékem 4-5 kör után, pedig a légtelenités már nagyon soxor el lett végezve és soha nem volt benne levegö.
Lehet hogy tényleg ilyen szar a gyári munkahenger és hiába olajcsere mégis felforr a 6.0-ás fékolaj is? Létezik hogy egy nemessebb bevonatu munkahenger nem forralja fel verseny fékolajat? Hol kapok ilyen spéci bevonatu munkahengert`? Azt is irták hogy a k5-k6-ban alubol van a munkahenger és az a probléma, a korábbi modellekben még nem alubol volt és az nem forrosodott fel ennyire....
K5 kilogixxerem van
pályázás közben, bemelegedett féknél amikor progressziven fékezek nagy sebességröl akkor kb 100-70 között elkezd aprokat ütni a kormány, mintha ABS lenne, igy elég szar rátenni a gépet a kanyarra ezért sajna fel kell picit engedni a végét. A villa nem üt le azt leellenöriztem, fémfékcsövem van, versenybetétem van, 6.0 verseny fékfolyadékom van. Szeritem nem lehet féktárcs sem, mert ha az ütne akkor a fékkaron érezném és nem az egész elején.
A németeknél azt irják hogy ez k5-k6-nál gyakori probléma, ki kellene cserélni a lenti munkahengereket valami más bevonatúra, egy másik azt irja hogy elöször probáljam meg a munkahengereket sima szappanos, vagy öblitös vizzel elmosni, semmiképp ne féktisztitóval mert az megkeményiti a gumitömitést? Ti hallottatok e már erröl a problémáról?
Ja és a másik régi problémám hogy a fent leirt változtatások ellenére még mindig felpuhul a fékem 4-5 kör után, pedig a légtelenités már nagyon soxor el lett végezve és soha nem volt benne levegö.
Lehet hogy tényleg ilyen szar a gyári munkahenger és hiába olajcsere mégis felforr a 6.0-ás fékolaj is? Létezik hogy egy nemessebb bevonatu munkahenger nem forralja fel verseny fékolajat? Hol kapok ilyen spéci bevonatu munkahengert`? Azt is irták hogy a k5-k6-ban alubol van a munkahenger és az a probléma, a korábbi modellekben még nem alubol volt és az nem forrosodott fel ennyire....
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Ebbe az árba fel is rakjátok?Miller wrote:Nincs mit.
(gyárilag fittingelve, összes csavarral, alátéttel)
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Hamarossan rámozdulok a termékre :)Ricco wrote:Janibácsi, tuti ez a cucc. nekem is olyan van most a gépen (mármint K5 ezresre való). Érezhetően jobb lett tőle a fékhatás és féktávokon egyből 2 centivel hosszabb a farkam mint a többieknek
Jah és cakk-pakk kb. 3/4 óra a felszerélse folyadékcserével, légtelenítéssel.
Köszi