viking wrote:Ez így is van Ricco, szívesen veszem/vesszük a hozzászólásaidat, sőt kérlek, hogy a továbbiakban is tedd meg őket.
De ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem szállhatunk vitába veled.
A vitatkozás, a nézőpontok ütköztetése szül új gondolatokat és viszi előre az emberiséget.
Vik, egy szóval se mondtam és nem is várom el, hogy ne szálljatok vitába velem. Én is tévedhetek (azért ruhakeféről még nem szálltam le, mint a süni) és én se tudok mindent.
Többféleképp lehet csinálni ezt a légtelenítést és mindegyik módszer működik ha jól csinálod. Én csak azért szálltam némi vitába, mert nem lehet kategorikusan kijelenteni, hogy ez a tuti és kész. Van aki így csinálja, van aki úgy.
Kenyér, utcai használat esetén 2 évente ajánlott a csere. Ha pályára is felmész néha, akkor min. évente, de inkább félévente.
Extrém vagy kizárólag pályahasználat esetén pedig olyan 150-200 körönként. (Ha érdekel én 3 versenyenként/pályanaponként cserélem.) Azt hogy mikor célszerű cserélni onnan tudod, hogy hamarabb kezd el felpuhulni a fék és jönni beljebb a fékkar. De ekkor azt is meg kell nézni, hogy nem csak arról van-e szó, hogy a betéted már túl vékony és könnyebben adja át a hőt a fékfolyadéknak. Mert akkor betétcsere is kell.