Ricco wrote:A hátsód is szinter? Ha sípol, akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Vagy beüvegesedett. Nekem az e-ringen sípoltak a karbon betéteim a lassú körökben. Engem is idegesített. Gondoltam is hogy kéne rá fújni egy kis zsírzó spray-t, akkor biztos nem fütyülne a genya...
Az nem szinteres.Mondjuk úgy, hogy van belőle puhább és keményebb is,elvileg egy utcai "puha" betét.Nem hiszem hogy ezen okok miatt sípolna, de lehet.Akkor az elsőnek is kellene sípolnia mert az se éri el az üzemi hőmérsékletet.2-300km-t mentem vele nem hiszem hogy beüvegesedett volna.
Akkor passz.
nem lehet, hogy csongott a telefonod es azt hallottad?
Elnok a problemamegoldo :-)
Ricco wrote:A hátsód is szinter? Ha sípol, akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Vagy beüvegesedett. Nekem az e-ringen sípoltak a karbon betéteim a lassú körökben. Engem is idegesített. Gondoltam is hogy kéne rá fújni egy kis zsírzó spray-t, akkor biztos nem fütyülne a genya...
Az nem szinteres.Mondjuk úgy, hogy van belőle puhább és keményebb is,elvileg egy utcai "puha" betét.Nem hiszem hogy ezen okok miatt sípolna, de lehet.Akkor az elsőnek is kellene sípolnia mert az se éri el az üzemi hőmérsékletet.2-300km-t mentem vele nem hiszem hogy beüvegesedett volna.
Ricco wrote:A hátsód is szinter? Ha sípol, akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Vagy beüvegesedett. Nekem az e-ringen sípoltak a karbon betéteim a lassú körökben. Engem is idegesített. Gondoltam is hogy kéne rá fújni egy kis zsírzó spray-t, akkor biztos nem fütyülne a genya...
Az nem szinteres.Mondjuk úgy, hogy van belőle puhább és keményebb is,elvileg egy utcai "puha" betét.Nem hiszem hogy ezen okok miatt sípolna, de lehet.Akkor az elsőnek is kellene sípolnia mert az se éri el az üzemi hőmérsékletet.2-300km-t mentem vele nem hiszem hogy beüvegesedett volna.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
viking wrote:Esőben milyen szar volt a szinter
A halálfélelem kikönyökölt a seggemen néha, amikor nem akart megállni a Csudaszépség...
Na Vik Mester, akkor átélted azt az érzést, amikor tavaly felforrt a fékfolyadékom a Hringen és a célegyenes végi kanyarnál próbáltam fordulóképes sebességre lassítani a moccost. Először azt hittem kurva nagy májer vagyok, mert pont úgy táncol a motor alattam, mint Elias vagy Pedrosa alatt, tehát kb. egy szinten tudunk becsóválni féktávon, aztán rájöttem, hogy nemcsak a tudásom, de a fékhatásom sincs egy szinten velük. Valahogy azért sikerült valami groteszk technikával egy elég amorf ívre tenni a motort és valahogy nem a gumifalba-csukafejes módszerrel befejezni a műveletet.
Az alsónacit nálam is karcolták a csirkefejek...
Esőben milyen szar volt a szinter
A halálfélelem kikönyökölt a seggemen néha, amikor nem akart megállni a Csudaszépség...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Anthony Soprano wrote:...A betét jó, csak sípol mint a kurva anyja.Nem lehet ezzel valamit csinálni hogy ne sípoljon?Rohadt idegesítő.Lehet ha sokáig csinálja kidobom a faszba.Ha viszont cserélnem kell annak nem fogok örülni, ...
A hátsód is szinter? Ha sípol, akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Vagy beüvegesedett. Nekem az e-ringen sípoltak a karbon betéteim a lassú körökben. Engem is idegesített. Gondoltam is hogy kéne rá fújni egy kis zsírzó spray-t, akkor biztos nem fütyülne a genya...
Én Ferodot szintert használok, teljesen elégedett vagyok vele, van olyan jó mint az EBC volt, csak attól vállasodott a tárcsa.
Párban 14-ért jutok hozzá előre.
Én is lecseréltem a fékbetéteket.Elöl EBC HH szinter van.Ezzel nincs is semmi gond.Hátra is olyan lett vóóna, de nem passzolt..valószínű k3 vagy k4-hez jó a hátsó betét.Ezért S.O.S.-be vettem egy Newfren hátsó betétet, mert azt gondoltam oda tök mindegy milyen, a hátsó úgy sincs kitéve nagy igénybevételnek.A betét jó, csak sípol mint a kurva anyja.Nem lehet ezzel valamit csinálni hogy ne sípoljon?Rohadt idegesítő.Lehet ha sokáig csinálja kidobom a faszba.Ha viszont cserélnem kell annak nem fogok örülni, mert még így kedvezménnyel is 6ft volt a hátsó betét.
Nissin hátsó betétet tud valaki jó áron?
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Kenyér wrote:Szerintem meg jóltetél mindent Szisz.
És bírtam amikor kijöttél, nem a nyavajgás, hanem a konzekvencia volt az első
Köszi
Nem "kenyerem" a nyávogás vagy nyavajgás vagy mi...
Milyen találó kifejezés nem, Kenyér?
Meg aztán mit nyávogjak, hihetetlen élmény volt nekem ez az egész, amég nem estem pofára.
Az izgalomtól még a fájdalmaim sem éreztem egy jó darabig
Mindeképpen visszamegyek az Eringre, csak majd egy kicsit nagyobb felkészültséggel már
Szisz wrote:Végre én is találok a szakmai topicba olyat, ami nekem is aktuális, és tanulhatok belőle
A pályán való buktám egyik oka a szar fékem volt, és azonkívül, hogy amúgyis túl bent fog a fékem, és két újjas fékezésnél ez nem jó, állítólag az egyik hibás a 800 éves fékolajom volt...szóval most csere
Szerintem meg az egyik oka lehetett csak a féked.
De a fő problémát nem az okozta (szvsz.).
Ugye.
Ezt írtam én is! Hogy az egyik oka! Mert ettől ijedtem meg, hogy nem fogott rendesen. A fő probléma az volt, hogy gyorsabban akartam menni, mint amire fel vagyok készülve...vagy inkább csak túl sok volt az izgalom és az újdonság egyszerre......de ez már lerágott csont, tanultam belőle...