Fék

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
Elnok ur
A láthatatlan horgász
Posts: 1297
Joined: 2007.02.21. 13:15
Motorom: Yamaha Fazer 1000
Itt motorozok: Országszerte
Köridő(k): Az meg mi?
Location: Békásmegyer

Post by Elnok ur »

Ricco wrote:
Anthony Soprano wrote:
Ricco wrote:A hátsód is szinter? Ha sípol, akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Vagy beüvegesedett. Nekem az e-ringen sípoltak a karbon betéteim a lassú körökben. Engem is idegesített. Gondoltam is hogy kéne rá fújni egy kis zsírzó spray-t, akkor biztos nem fütyülne a genya... :lol:
Az nem szinteres.Mondjuk úgy, hogy van belőle puhább és keményebb is,elvileg egy utcai "puha" betét.Nem hiszem hogy ezen okok miatt sípolna, de lehet.Akkor az elsőnek is kellene sípolnia mert az se éri el az üzemi hőmérsékletet.2-300km-t mentem vele nem hiszem hogy beüvegesedett volna. :shock:
Akkor passz. :???:
nem lehet, hogy csongott a telefonod es azt hallottad?
Elnok a problemamegoldo :-)
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Anthony Soprano wrote:
Ricco wrote:A hátsód is szinter? Ha sípol, akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Vagy beüvegesedett. Nekem az e-ringen sípoltak a karbon betéteim a lassú körökben. Engem is idegesített. Gondoltam is hogy kéne rá fújni egy kis zsírzó spray-t, akkor biztos nem fütyülne a genya... :lol:
Az nem szinteres.Mondjuk úgy, hogy van belőle puhább és keményebb is,elvileg egy utcai "puha" betét.Nem hiszem hogy ezen okok miatt sípolna, de lehet.Akkor az elsőnek is kellene sípolnia mert az se éri el az üzemi hőmérsékletet.2-300km-t mentem vele nem hiszem hogy beüvegesedett volna. :shock:
Akkor passz. :???:
GSX-R Forever
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Ricco wrote:A hátsód is szinter? Ha sípol, akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Vagy beüvegesedett. Nekem az e-ringen sípoltak a karbon betéteim a lassú körökben. Engem is idegesített. Gondoltam is hogy kéne rá fújni egy kis zsírzó spray-t, akkor biztos nem fütyülne a genya... :lol:
Az nem szinteres.Mondjuk úgy, hogy van belőle puhább és keményebb is,elvileg egy utcai "puha" betét.Nem hiszem hogy ezen okok miatt sípolna, de lehet.Akkor az elsőnek is kellene sípolnia mert az se éri el az üzemi hőmérsékletet.2-300km-t mentem vele nem hiszem hogy beüvegesedett volna. :shock:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

viking wrote:Esőben milyen szar volt a szinter :!: :?: :shock: :???:
A halálfélelem kikönyökölt a seggemen néha, amikor nem akart megállni a Csudaszépség...
Na Vik Mester, akkor átélted azt az érzést, amikor tavaly felforrt a fékfolyadékom a Hringen és a célegyenes végi kanyarnál próbáltam fordulóképes sebességre lassítani a moccost. Először azt hittem kurva nagy májer vagyok, mert pont úgy táncol a motor alattam, mint Elias vagy Pedrosa alatt, tehát kb. egy szinten tudunk becsóválni féktávon, aztán rájöttem, hogy nemcsak a tudásom, de a fékhatásom sincs egy szinten velük. :lol: Valahogy azért sikerült valami groteszk technikával egy elég amorf ívre tenni a motort és valahogy nem a gumifalba-csukafejes módszerrel befejezni a műveletet. :grin:
Az alsónacit nálam is karcolták a csirkefejek...
GSX-R Forever
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Esőben milyen szar volt a szinter :!: :?: :shock: :???:
A halálfélelem kikönyökölt a seggemen néha, amikor nem akart megállni a Csudaszépség...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Anthony Soprano wrote:...A betét jó, csak sípol mint a kurva anyja.Nem lehet ezzel valamit csinálni hogy ne sípoljon?Rohadt idegesítő.Lehet ha sokáig csinálja kidobom a faszba.Ha viszont cserélnem kell annak nem fogok örülni, ...
A hátsód is szinter? Ha sípol, akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Vagy beüvegesedett. Nekem az e-ringen sípoltak a karbon betéteim a lassú körökben. Engem is idegesített. Gondoltam is hogy kéne rá fújni egy kis zsírzó spray-t, akkor biztos nem fütyülne a genya... :lol:
GSX-R Forever
User avatar
Atika
Posts: 898
Joined: 2007.02.21. 20:10
Motorom: GSXR1000 K4
Location: Újpest

Post by Atika »

Én Ferodot szintert használok, teljesen elégedett vagyok vele, van olyan jó mint az EBC volt, csak attól vállasodott a tárcsa.
Párban 14-ért jutok hozzá előre.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Én is lecseréltem a fékbetéteket.Elöl EBC HH szinter van.Ezzel nincs is semmi gond.Hátra is olyan lett vóóna, de nem passzolt..valószínű k3 vagy k4-hez jó a hátsó betét.Ezért S.O.S.-be vettem egy Newfren hátsó betétet, mert azt gondoltam oda tök mindegy milyen, a hátsó úgy sincs kitéve nagy igénybevételnek.A betét jó, csak sípol mint a kurva anyja.Nem lehet ezzel valamit csinálni hogy ne sípoljon?Rohadt idegesítő.Lehet ha sokáig csinálja kidobom a faszba.Ha viszont cserélnem kell annak nem fogok örülni, mert még így kedvezménnyel is 6ft volt a hátsó betét. :cry:
Nissin hátsó betétet tud valaki jó áron?
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
PetiS3
Posts: 16
Joined: 2007.03.05. 22:10
Location: Dorog. Hungary.

Post by PetiS3 »

Ok akkor maradok nissin-nél.
5-6 ezret kibirt.És a gyárinál jobban fogott.
A Szerencse legyen veletek :)
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

PetiS3 wrote:K3 1000 -re Ferodo -val van valakinek tapasztalata?
Eddig Nissin volt igaz meg voltam vele elégedve de hátha
a ferodo jobb?
A racing jol fog, de kopik mind az allat, a pofak meg szetmorzsolodnak...
Szoval nissin melett nezve szar.
----------
GSX-R 1000
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Post by zsir »

PetiS3 wrote:K3 1000 -re Ferodo -val van valakinek tapasztalata?
Eddig Nissin volt igaz meg voltam vele elégedve de hátha
a ferodo jobb?
nem a nissin jobb, a ferodo sem rosszab fokepp a racccing, de a nissin brutalabbul fog.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
PetiS3
Posts: 16
Joined: 2007.03.05. 22:10
Location: Dorog. Hungary.

Post by PetiS3 »

K3 1000 -re Ferodo -val van valakinek tapasztalata?
Eddig Nissin volt igaz meg voltam vele elégedve de hátha
a ferodo jobb?
A Szerencse legyen veletek :)
User avatar
Szisz
Posts: 303
Joined: 2007.02.21. 14:46
Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
Itt motorozok: főleg pálya
Location: Budapest

Post by Szisz »

Kenyér wrote:Szerintem meg jóltetél mindent Szisz. :idea:
És bírtam amikor kijöttél, nem a nyavajgás, hanem a konzekvencia volt az első :wink:
Köszi :wink:

Nem "kenyerem" a nyávogás vagy nyavajgás vagy mi... :lol:
Milyen találó kifejezés nem, Kenyér? :grin:

Meg aztán mit nyávogjak, hihetetlen élmény volt nekem ez az egész, amég nem estem pofára. :grin:
Az izgalomtól még a fájdalmaim sem éreztem egy jó darabig :grin:
Mindeképpen visszamegyek az Eringre, csak majd egy kicsit nagyobb felkészültséggel már :grin:
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Szerintem meg jóltetél mindent Szisz. :idea:
És bírtam amikor kijöttél, nem a nyavajgás, hanem a konzekvencia volt az első :wink:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
Szisz
Posts: 303
Joined: 2007.02.21. 14:46
Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
Itt motorozok: főleg pálya
Location: Budapest

Post by Szisz »

nylontacsko wrote:
Szisz wrote:Végre én is találok a szakmai topicba olyat, ami nekem is aktuális, és tanulhatok belőle :wink:
A pályán való buktám egyik oka a szar fékem volt, és azonkívül, hogy amúgyis túl bent fog a fékem, és két újjas fékezésnél ez nem jó, állítólag az egyik hibás a 800 éves fékolajom volt...szóval most csere :cool:
Szerintem meg az egyik oka lehetett csak a féked.
De a fő problémát nem az okozta (szvsz.).
Ugye.
Ezt írtam én is! Hogy az egyik oka! Mert ettől ijedtem meg, hogy nem fogott rendesen. A fő probléma az volt, hogy gyorsabban akartam menni, mint amire fel vagyok készülve...vagy inkább csak túl sok volt az izgalom és az újdonság egyszerre......de ez már lerágott csont, tanultam belőle...
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”