Másik dolog, hogy a régebbi Busák hajlamosak voltak az önindító tengely körül eltörni, főleg gyengébb akksival történő indításkor az önindító tengelyére visszarúg a főtengely (vagy valami ilyesmit irnak itt: http://www.schnitzracingstore.com/catal ... prevnext=1) Célszerű lenne egy ilyet csináltatni...nylontacsko wrote:Továbbítottam a tanácsokat.
Az aksi csere (45.000.-Ft) nem lelt valami kedvező fogadtatásra
De elindultak ezen a vonalon.
Köszi még1x.
Hayabusa
Re: Hayabusa
Re: Hayabusa
Melegítse be jól, hogy beinduljon a venti és próbálja meg egy autóakksiról beindítani, hogy arról is csinálja-e?nylontacsko wrote:Továbbítottam a tanácsokat.
Az aksi csere (45.000.-Ft) nem lelt valami kedvező fogadtatásra
De elindultak ezen a vonalon.
Köszi még1x.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Hayabusa
Továbbítottam a tanácsokat.
Az aksi csere (45.000.-Ft) nem lelt valami kedvező fogadtatásra
De elindultak ezen a vonalon.
Köszi még1x.
Az aksi csere (45.000.-Ft) nem lelt valami kedvező fogadtatásra
De elindultak ezen a vonalon.
Köszi még1x.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Hayabusa
Köszönöm Uram.feket663 wrote:Az enyém is csinál néha melegen ilyet, igaz nekem magas sűrítésű dugattyúk vannak benne, meg egy olyan akkumulátor, ami a gyári helyére be sem férne. A probléma megoldására még én sem jöttem rá, de nekem bevált az a taktika, hogy ilyenkor célszerű úgy indítani, hogy teljes gázt kell húzni indítás közben. Egy kis segítség még a meggyötört indítómotornak, ha az akkumulátort lecseréli egy YTZ14S típusjelü Varta vagy méginkább Yuasa típusúra, bár ez utóbbi 47000 forint körüli ára minden, csak nem baráti. Ezeknek egy kicsit magasabb az indítóárama. Egy jótanács ég, hogy meg ne forduljon a fejében, hogy motobatt akkumulátort vegyen, mert az egy nagy rakás k@ki.nylontacsko wrote:Egy haver srácnak van a Vikingéhez hasonló probléma egy 2000es évjáratú Busával.
Hidegen pöcc röff, melegen nem indul. Aksit javasoltam én is.. Hármat cserélt már.
Azt mondja, a jelenség olyan, hogy melegen egyszer megtekeri az önindítót és utána olyan mint ha megragadna az egész.
Önindítót is cserélt már (illetve próbált másikat).
Valakinek egyéb ötlete?
Köszi előre is.
Hát sokat nem tudtam segíteni, én is várom az igazi megoldást egy szakértő szerelő képében.
Téged emlegettelk, hogy remélem tudsz majd segíteni
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: Hayabusa
Az enyém is csinál néha melegen ilyet, igaz nekem magas sűrítésű dugattyúk vannak benne, meg egy olyan akkumulátor, ami a gyári helyére be sem férne. A probléma megoldására még én sem jöttem rá, de nekem bevált az a taktika, hogy ilyenkor célszerű úgy indítani, hogy teljes gázt kell húzni indítás közben. Egy kis segítség még a meggyötört indítómotornak, ha az akkumulátort lecseréli egy YTZ14S típusjelü Varta vagy méginkább Yuasa típusúra, bár ez utóbbi 47000 forint körüli ára minden, csak nem baráti. Ezeknek egy kicsit magasabb az indítóárama. Egy jótanács ég, hogy meg ne forduljon a fejében, hogy motobatt akkumulátort vegyen, mert az egy nagy rakás k@ki.nylontacsko wrote:Egy haver srácnak van a Vikingéhez hasonló probléma egy 2000es évjáratú Busával.
Hidegen pöcc röff, melegen nem indul. Aksit javasoltam én is.. Hármat cserélt már.
Azt mondja, a jelenség olyan, hogy melegen egyszer megtekeri az önindítót és utána olyan mint ha megragadna az egész.
Önindítót is cserélt már (illetve próbált másikat).
Valakinek egyéb ötlete?
Köszi előre is.
Hát sokat nem tudtam segíteni, én is várom az igazi megoldást egy szakértő szerelő képében.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Hayabusa
Egy haver srácnak van a Vikingéhez hasonló probléma egy 2000es évjáratú Busával.
Hidegen pöcc röff, melegen nem indul. Aksit javasoltam én is.. Hármat cserélt már.
Azt mondja, a jelenség olyan, hogy melegen egyszer megtekeri az önindítót és utána olyan mint ha megragadna az egész.
Önindítót is cserélt már (illetve próbált másikat).
Valakinek egyéb ötlete?
Köszi előre is.
Hidegen pöcc röff, melegen nem indul. Aksit javasoltam én is.. Hármat cserélt már.
Azt mondja, a jelenség olyan, hogy melegen egyszer megtekeri az önindítót és utána olyan mint ha megragadna az egész.
Önindítót is cserélt már (illetve próbált másikat).
Valakinek egyéb ötlete?
Köszi előre is.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Olyan mint egy rendőrségi motorviking wrote:Itt van Menyus új Busája:
http://frmpic.sportmotor.hu/p/304/130668/2
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Itt van Menyus új Busája:
http://frmpic.sportmotor.hu/p/304/130668/2
http://frmpic.sportmotor.hu/p/304/130668/2
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- motorosmanó
- Posts: 1975
- Joined: 2007.11.30. 15:53
- Motorom: -
- Itt motorozok: ahol csak tudok
- Location: Pest megye-Göd
- motorosmanó
- Posts: 1975
- Joined: 2007.11.30. 15:53
- Motorom: -
- Itt motorozok: ahol csak tudok
- Location: Pest megye-Göd