Na majd akko veszek másodlagos motornak egy busát, és mindenkit szopatni fogok vele!csülök wrote:Szerintem nem.
Ja meg még annyi, hogy a busát 3000-től lehet használni, a gixxert meg 4-től (K5-6). Szóval akkora különbség nincsen. Bár a K7-nek a max nyomatéka 8600-ról fölkerült 10000-re... majd kiderül, ez hogy néz ki a napi használhatóságban.
Hayabusa
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Szerintem nem.Anthony Soprano wrote:Az a baj hogy ezek az adatok hogy 0,2sec meg 0,3 sec meg 0,5 sec utcán kurvára mindegy.Álló helyzetből szerintem jobb a busa súly ide vagy oda.
Ja meg még annyi, hogy a busát 3000-től lehet használni, a gixxert meg 4-től (K5-6). Szóval akkora különbség nincsen. Bár a K7-nek a max nyomatéka 8600-ról fölkerült 10000-re... majd kiderül, ez hogy néz ki a napi használhatóságban.
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Az a baj hogy ezek az adatok hogy 0,2sec meg 0,3 sec meg 0,5 sec utcán kurvára mindegy.Álló helyzetből szerintem jobb a busa súly ide vagy oda.Egyébként is a gyorsuláshoz nem feltétlen gond a nagyobb súly és az hogy a motor orrnehéz!Ugyanis a Thunderace egy hasonló tipusú motor csak gyengébb kivitelben, kb 7-8 hónapig használtam!
Majd gyün Bérczi Jani és leírja milyet is lehet gyorsulni az orrnehéz Thunderrel!
A ringet pedig ne hozzuk mán föl példának...ezzel kezdtem. A busa nem oda való!Ott jobb a gixxer 1000, mert sokat számít a súlybeli különbség.
Majd gyün Bérczi Jani és leírja milyet is lehet gyorsulni az orrnehéz Thunderrel!
A ringet pedig ne hozzuk mán föl példának...ezzel kezdtem. A busa nem oda való!Ott jobb a gixxer 1000, mert sokat számít a súlybeli különbség.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Ami rögtön észrevehető, hogy a gázmarkolat mapping-je (hogy az elfordulás szöge és annak gyorsasága milyen befecskendezési időt eredményez) a busán sokkal felhasználóbarátabb abban az értelemben, hogy "lustább". Ugyanahhoz a gyorsuláshoz a busa szarván sokkal nagyobbat kell csavarni. Ezresen nem így van, és ezt sokan azzal tévesztik össze, hogy akkor a busa szarabbul megy. Nem (annyira), csak másképpen kell a csuklót szoktatni.
Annyi azért igaz, hogy ha jól emléxem, 0-200-ra gyorsulásban jobb az ezres vagy fél másodperccel. Akinek van kedve, túrja ki a webről, én most lusta vagyok.
Annyi azért igaz, hogy ha jól emléxem, 0-200-ra gyorsulásban jobb az ezres vagy fél másodperccel. Akinek van kedve, túrja ki a webről, én most lusta vagyok.
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Ha szigorúan a tesztadatokból indulunk ki ami ugye nem a gyakorlat...viking wrote:Bár motoroztam már Busával, de nem téptem a száját nekije.
Ha szigorúan a teszteredményekből vagy a súly/lóerő viszonyból indulunk ki, ott sem jobb a Busa.
Majd Csülök leírja, neki volt mindkettő.
Hayabusa
138Nm,175LE amit 9800 nál ad le,a gyorsulási értékek katalógusonként más-más adat 2,6sec-3,0sec ig. Tengelytáv! 8,5cm-rel hosszabb az ezredesénél!
Ezredes(pl. a tied)
111Nm,164LE 10800 nál, gyorsulás 2,9sec
És az hogy a gixxer eleje mennyivel könnyebb ami "alkalmatlanabbá" teszi a gyorsulásra a busához képest...arról még nem is szólt a fáma!
Kár ezen vitatkozni.Felesleges.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Szerintem nincs akkora külömbség amit az emberi tényező ne tüntetne el.Anthony Soprano wrote:Biztos lehetsz benne!viking wrote:Ebben sem vagyok biztos.
Olyanokról van szó akik jól motoroznak. ccm3 a busa mellett szól, a nyomaték is, az orrnehézsége is, az hogy alul jobban megy.Kell még ennél több? Oké. Gyorsultam már busával, és kétlem hogy bárkinek inen sikerült volna megfogni egy ezredessel.
Elég kicsi az esély, hogy mind a két pilóta pont ugyan olyan jól tudjon gyorsulni. De itt lehet szemezgetni: http://www.kunmadarasmotorsport.hu/
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Bár motoroztam már Busával, de nem téptem a száját nekije.
Ha szigorúan a teszteredményekből vagy a súly/lóerő viszonyból indulunk ki, ott sem jobb a Busa.
Majd Csülök leírja, neki volt mindkettő.
Ha szigorúan a teszteredményekből vagy a súly/lóerő viszonyból indulunk ki, ott sem jobb a Busa.
Majd Csülök leírja, neki volt mindkettő.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Biztos lehetsz benne!viking wrote:Ebben sem vagyok biztos.
Olyanokról van szó akik jól motoroznak. ccm3 a busa mellett szól, a nyomaték is, az orrnehézsége is, az hogy alul jobban megy.Kell még ennél több? Oké. Gyorsultam már busával, és kétlem hogy bárkinek inen sikerült volna megfogni egy ezredessel.
Last edited by Anthony Soprano on 2007.02.28. 15:37, edited 1 time in total.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)