Hayabusa
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Mellesleg a sógorom a fiat magyarország szervíz igazgatója
Kérdezzetek bátran
Kérdezzetek bátran
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
viking wrote:És ez hogy' a büdös punciba jön a Hayabusa-topikba?
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
Ez szóról szóra így van.offSzabi wrote:Jól mondod!Bérczi Jani wrote:csülök!
Az Uno-ba turbo.i.e volt, a Punto-ba GT volt a turbós változat.
Ezeknél a tipusoknál nem volt HGT.(96-ig)
Ha jól tudom a 3.generációs Puntoba már volt HGT,de az nem turbós
Annyival egészíteném ki, hogy az elsőgenerációs volt a GT (1.4-es Turbo) a második generációs a HGT ami 1.8-as és ohne turbó, 130 ló körűl...
A 3. generációs az amelyik jelenleg a legújabb...
Hát úgy, hogy haya kontra ezredes, majd lóerő és súly, erre példának egy autó, vagyis hogy kettő (Citrom Ax Vs. punto GT) és ennek a kivesézését látod most...viking wrote:És ez hogy' a büdös punciba jön a Hayabusa-topikba?
Amúgy erőssen Offolás!
Tessék áttenni az odavágó topikba!
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
Jól mondod!Bérczi Jani wrote:csülök!
Az Uno-ba turbo.i.e volt, a Punto-ba GT volt a turbós változat.
Ezeknél a tipusoknál nem volt HGT.(96-ig)
Ha jól tudom a 3.generációs Puntoba már volt HGT,de az nem turbós
Annyival egészíteném ki, hogy az elsőgenerációs volt a GT (1.4-es Turbo) a második generációs a HGT ami 1.8-as és ohne turbó, 130 ló körűl...
A 3. generációs az amelyik jelenleg a legújabb...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
Mi itten nyomaték/súly arányról beszéltünk, nem teljesítmény súly arányról. Hiszen teljesítmény terén nem csak súlyarányosan, de abszolút értékben is a gixxer a nyerő, nincs min vitatkozni.
Fiatból nem HGT volt az a GT? A GT minden Fiatnál csak a külsőségekben és az utastér felszereltségében merült ki, a HGT volt motorikusan is combosabb.
Fiatból nem HGT volt az a GT? A GT minden Fiatnál csak a külsőségekben és az utastér felszereltségében merült ki, a HGT volt motorikusan is combosabb.
Ezt komolyan összehoztad,szép volt!
De ezek itt a számok és a valóság sokszor rácáfol a dolgokra.Volt egy barátom régen aki súly/lóerő arányban számolt mindíg,h ezt le tudná nyomni a kocsijával meg azt is ,mert neki jobb a súly/lóerő aránya.Neki Citroen AX GTI-je volt kb 90-95le,nekem Punto GT-m 140le,övé kb 850-900kg,enyém 1300-nál is több.Ugye ő azzal magyarázta ,h mivel neki egy lóerő kevesebb súlyt visz jobban fog menni.Egyszer összefutottunk.Ahányszor mellém állt ,annyiszor hagytam ott.Nagyon.
De ezek itt a számok és a valóság sokszor rácáfol a dolgokra.Volt egy barátom régen aki súly/lóerő arányban számolt mindíg,h ezt le tudná nyomni a kocsijával meg azt is ,mert neki jobb a súly/lóerő aránya.Neki Citroen AX GTI-je volt kb 90-95le,nekem Punto GT-m 140le,övé kb 850-900kg,enyém 1300-nál is több.Ugye ő azzal magyarázta ,h mivel neki egy lóerő kevesebb súlyt visz jobban fog menni.Egyszer összefutottunk.Ahányszor mellém állt ,annyiszor hagytam ott.Nagyon.
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
B@szki Csülök
MIvel én életmeben zsir 2-es voltam matekból, ezért nemszámoltam utánna az eredmény hitelességének, de minden elismerésem az alaposságodért
MIvel én életmeben zsir 2-es voltam matekból, ezért nemszámoltam utánna az eredmény hitelességének, de minden elismerésem az alaposságodért
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
Ja és még az áttételekről annyit, hogy a busa vége 1-esben 150, 11.000-nél, a gixxernek 169 13.500-nál, aza kb. 12.000-nél 150.
6.-ban óra szerint 299-nél gixxer 13.000 (nincs teljesen kihajtva), busa 10.500 (ez sincs kihajtva).
Mindenesetre ebből látszik, hogy a busán a gixxerhez képest gyorsító áttétel van, azaz még kerékre is rosszabb arányban teszi át a főtengely nyomatékát, mint a gixxer.
A keréken mért nyomatékok közt már kisebb a különbség, tehát az előbb számolt gyorsulási arányszámok közt egy kicsit nagyobb különbség van.
6.-ban óra szerint 299-nél gixxer 13.000 (nincs teljesen kihajtva), busa 10.500 (ez sincs kihajtva).
Mindenesetre ebből látszik, hogy a busán a gixxerhez képest gyorsító áttétel van, azaz még kerékre is rosszabb arányban teszi át a főtengely nyomatékát, mint a gixxer.
A keréken mért nyomatékok közt már kisebb a különbség, tehát az előbb számolt gyorsulási arányszámok közt egy kicsit nagyobb különbség van.