Hayabusa

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Mellesleg a sógorom a fiat magyarország szervíz igazgatója :oops:
Kérdezzetek bátran :wink:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

viking wrote:És ez hogy' a büdös punciba jön a Hayabusa-topikba? :shock:
:smt098
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Akkor minek van benne a Magyar Suzuki árlistában? :twisted:
Last edited by lacibacsi on 2007.03.05. 20:09, edited 1 time in total.
User avatar
Jako
Posts: 430
Joined: 2007.02.22. 15:35
Motorom: K3 1000
Itt motorozok: Közút/Pálya
Location: K3 1000

Post by Jako »

Az emlegetett fehér Haya ami sokaknak tetszik, nem lesz forgalomban magyarországon, hivatalosan! Ez van :cry:

Jövőhéten jön a K7 ezres a haver kereskedésébe :lol: :cool: FEKETE
A motorozás élménye a legjobb dolog, ami egy férfivel történhet, nő nélkül...
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Szabi wrote:
Bérczi Jani wrote:csülök!
Az Uno-ba turbo.i.e volt, a Punto-ba GT volt a turbós változat.
Ezeknél a tipusoknál nem volt HGT.(96-ig)
Ha jól tudom a 3.generációs Puntoba már volt HGT,de az nem turbós
Jól mondod!
Annyival egészíteném ki, hogy az elsőgenerációs volt a GT (1.4-es Turbo) a második generációs a HGT ami 1.8-as és ohne turbó, 130 ló körűl...
A 3. generációs az amelyik jelenleg a legújabb...
Ez szóról szóra így van.off
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

viking wrote:És ez hogy' a büdös punciba jön a Hayabusa-topikba? :shock:
Hát úgy, hogy haya kontra ezredes, majd lóerő és súly, erre példának egy autó, vagyis hogy kettő (Citrom Ax Vs. punto GT) és ennek a kivesézését látod most... :lol:

Amúgy erőssen Offolás!
Tessék áttenni az odavágó topikba! :cool: :wink:
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

És ez hogy' a büdös punciba jön a Hayabusa-topikba? :shock:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Bérczi Jani wrote:csülök!
Az Uno-ba turbo.i.e volt, a Punto-ba GT volt a turbós változat.
Ezeknél a tipusoknál nem volt HGT.(96-ig)
Ha jól tudom a 3.generációs Puntoba már volt HGT,de az nem turbós
Jól mondod!
Annyival egészíteném ki, hogy az elsőgenerációs volt a GT (1.4-es Turbo) a második generációs a HGT ami 1.8-as és ohne turbó, 130 ló körűl...
A 3. generációs az amelyik jelenleg a legújabb...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

csülök!
Az Uno-ba turbo.i.e volt, a Punto-ba GT volt a turbós változat.
Ezeknél a tipusoknál nem volt HGT.(96-ig)
Ha jól tudom a 3.generációs Puntoba már volt HGT,de az nem turbós
Image
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Mi itten nyomaték/súly arányról beszéltünk, nem teljesítmény súly arányról. Hiszen teljesítmény terén nem csak súlyarányosan, de abszolút értékben is a gixxer a nyerő, nincs min vitatkozni.

Fiatból nem HGT volt az a GT? A GT minden Fiatnál csak a külsőségekben és az utastér felszereltségében merült ki, a HGT volt motorikusan is combosabb.
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Ezt komolyan összehoztad,szép volt! :wink: :cool:

De ezek itt a számok és a valóság sokszor rácáfol a dolgokra.Volt egy barátom régen aki súly/lóerő arányban számolt mindíg,h ezt le tudná nyomni a kocsijával meg azt is ,mert neki jobb a súly/lóerő aránya.Neki Citroen AX GTI-je volt kb 90-95le,nekem Punto GT-m 140le,övé kb 850-900kg,enyém 1300-nál is több.Ugye ő azzal magyarázta ,h mivel neki egy lóerő kevesebb súlyt visz jobban fog menni.Egyszer összefutottunk.Ahányszor mellém állt ,annyiszor hagytam ott.Nagyon. :twisted: :cool:
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

B@szki Csülök :!: :cool:
MIvel én életmeben zsir 2-es voltam matekból, ezért nemszámoltam utánna az eredmény hitelességének, de minden elismerésem az alaposságodért :!:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
bionic
Posts: 274
Joined: 2007.02.22. 13:52
Location: Gyor, GSX-F 750 K5

Post by bionic »

woww, köszönjük csülök tanár úr :wink: :)
.: bionic :.
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

:cool:
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Ja és még az áttételekről annyit, hogy a busa vége 1-esben 150, 11.000-nél, a gixxernek 169 13.500-nál, aza kb. 12.000-nél 150.
6.-ban óra szerint 299-nél gixxer 13.000 (nincs teljesen kihajtva), busa 10.500 (ez sincs kihajtva).

Mindenesetre ebből látszik, hogy a busán a gixxerhez képest gyorsító áttétel van, azaz még kerékre is rosszabb arányban teszi át a főtengely nyomatékát, mint a gixxer. :wink:
:arrow: A keréken mért nyomatékok közt már kisebb a különbség, tehát az előbb számolt gyorsulási arányszámok közt egy kicsit nagyobb különbség van.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”