Hol írtam ilyet? Remélem letöltendőt kap.Koca wrote: Megölt egy embert a kis buzi, ugye nem akarjuk sajnálni?! :smt013
Bukta topic
Moderators: ddt500, nylontacsko, viking
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Bukta topic
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: Bukta topic
Megölt egy embert a kis buzi, ugye nem akarjuk sajnálni?! :smt013ddt500 wrote:Fasza kis büntetett előélettel indul.Albi wrote:hajaj... :(nylontacsko wrote:R.I.PMassino wrote:Sajnos a srác aki Egernél ütközött a kocsival és újraélesztették, meghalt. Tesómék ismerték egy zx9r-rel volt. Aki az autót vezette érettségizni sietett, ezért előzte ki a buszt.
R.I.P.
az autósnak is emlékezetes marad az érettségi az biztos. mondjuk elhiszem, hogy full stresszben volt a vizsga miatt. de sajnos a történteken ez mit sem változtat.
THE PIG
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Bukta topic
Fasza kis büntetett előélettel indul.Albi wrote:hajaj... :(nylontacsko wrote:R.I.PMassino wrote:Sajnos a srác aki Egernél ütközött a kocsival és újraélesztették, meghalt. Tesómék ismerték egy zx9r-rel volt. Aki az autót vezette érettségizni sietett, ezért előzte ki a buszt.
R.I.P.
az autósnak is emlékezetes marad az érettségi az biztos. mondjuk elhiszem, hogy full stresszben volt a vizsga miatt. de sajnos a történteken ez mit sem változtat.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Albi
- Hősszerelmes szervízguru
- Posts: 3571
- Joined: 2007.05.19. 11:13
- Motorom: KTM 625SC
- Itt motorozok: Gokartland Brezova:P
- Location: Mátraalja, városszéle (Gyöngyös)
- Contact:
Re: Bukta topic
hajaj... :(nylontacsko wrote:R.I.PMassino wrote:Sajnos a srác aki Egernél ütközött a kocsival és újraélesztették, meghalt. Tesómék ismerték egy zx9r-rel volt. Aki az autót vezette érettségizni sietett, ezért előzte ki a buszt.
R.I.P.
az autósnak is emlékezetes marad az érettségi az biztos. mondjuk elhiszem, hogy full stresszben volt a vizsga miatt. de sajnos a történteken ez mit sem változtat.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Bukta topic
R.I.PMassino wrote:Sajnos a srác aki Egernél ütközött a kocsival és újraélesztették, meghalt. Tesómék ismerték egy zx9r-rel volt. Aki az autót vezette érettségizni sietett, ezért előzte ki a buszt.
R.I.P.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: Bukta topic
Sajnos a srác aki Egernél ütközött a kocsival és újraélesztették, meghalt. Tesómék ismerték egy zx9r-rel volt. Aki az autót vezette érettségizni sietett, ezért előzte ki a buszt.
R.I.P.
R.I.P.
Re: Bukta topic
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
-
- A láthatatlan horgász
- Posts: 1297
- Joined: 2007.02.21. 13:15
- Motorom: Yamaha Fazer 1000
- Itt motorozok: Országszerte
- Köridő(k): Az meg mi?
- Location: Békásmegyer
Re: Bukta topic
Durva...
Re: Bukta topic
Ha az elotted halado eltunt a kanyarban majd megallt, siman lehet a kovetesi tavolsag betartasaval se tudsz megallni. Ha eltunt a szemed elol, majd amikor hirtelen meglatod akkor mar all, akkor az egeszen mas szitu mintha gurul elotted es hirtelen fekez mondjuk 20-30 meteren at. Igy neked 20-30 meterrel kevesebb marad fekezni....
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Re: Bukta topic
Ma volt egy nagyon necces szitum, amit egy mentőautó okozott.
K. Pongrác felüljáró...én a Hungária Krt. tartottam az Árpád Híd felé, és így kanyarodtam fel az M3 felé a Kacsóh felüljáróra, ahol ugye 1 sáv van oda-vissza. Nagy volt a forgalom, nem mentem gyorsan, de a felüljáróra kanyarodáskor mindig a szokottnál is óvatosabban megyek, mivel éles a kanyar, és nem belátható. Most még ez sem segített. A pontos szitut nem fogom tudni leírni, gyorsan történt, és kurva gyorsan kellett döntenem. Ahogy az előttem levő eltünt a kanyarban normál 40-50km/h-val, evidens, hogy nincs miért lassítanom nekem se, majd amikor felbukkantam, szirénázó mentőautót láttam, hogy jön a 2 sáv között, velünk szemben, még felfelé a felüljáróra, irdatlan tempóval...a saját sávjában félrehúzódva satuzott 2 autó is mert úgy jött az idióta mentős. A mi sávunkban az elöttem haladó előtti autó is így tett félre húzódott és satu. Más lehetőség nem volt a buzi mentős miatt. Az őt követő autós viszont nem tudott megállni, és belecsattant hátulról, én meg ahogy felmértem hogy én se fogok tudni megállni 2 lehetőségem volt. Szembe sáv, vagy beékelődni a kocsi és a szalagkorlát közé, mert ugye ott szűk sávok vannak, és az előttem csattant autó eleje a szalagkorláthoz ért, míg az autó vége felé nőtt a távolság a korlát és az autó között. Tehát egy ék alakot kell elképzelni aminek a vége zárt. Na én ezt választottam. Ha olyan 60-70 körül megyek akkor vagy telibe csapom az autót hátulról, vagy lerepülök a felüljáróról a Hungária Krt.-ra, mivel a a motor beszorult volna a kocsi és a korlát közé. De mivel lassabban mentem, és időben elkezdtem a satu manővert, és a kitérést, így becsúsztam a kocsi és a korlát közé, majd abban a fázisban tudtam megállni, ahol az ék alak miatt a jobb tükör hozzáért a szalagkorláthoz, esélyem se lett volna megállni az autó mögött. Egy karcolás nélkül megúszta a motor hála a jó istennek, és persze én is. Ez egy villanás alatt történt a sok gumi csikorgás, a mentőt is figyeltem, hogy kitérjek előle, azt se tudtam mi van amikor előttem volt a csatt...iszonyat kevés időm maradt dönteni és szerencsére megint jól döntöttem. Nem tudom meddig mehet ez így, és meddig fogok tudni jó döntéseket hozni, és hol lesz az a pont ahol már a rutin és a reflex kevés lesz. 10-et megoldasz a 11. ilyenbe meg beledöglesz. Figyelek azért, reflexeim jók, edzésben vagyok. Más nem tudok csinálni. Superman sosem leszek, egy hasonló esetben ahol nem fogom tudni így megoldani a szitut rommá fogok törni. Nem csak én. Mindenki. Az M7 sztori is dettó...valószínű védhetetlen volt, nagyon sajnálom az elhunytat és a sérültet is. Bár hozzátartozik. Sosem megyek a külső sávban autópályán. Nagy forgalomban se, mert jóval nagyobb ott a kockázat. Pont az ilyen balesetek miatt. Őt a kaszás ott várta, és nem tudta megoldani. Bár nem volt fiatal. Lehet egy jobb reflexel megáldott fiatalabb motoros előbb észlelte volna a sávot váltó autót. Ki tudja. Ezt már nem fogjuk megtudni sajnos. :mad:
Az esetemhez visszatérve, az előttem haladó csak törte a magyart, valami külföldi volt. Akibe meg belecsúszott egy középkorú nő és az anyósülésen valószínű az idős anyja, aki nagyon megijedt. Örültek hogy nem lett bajom, mondtam ha kell, tanúskodom, felírta a nevemet, számomat aztán én mentem tovább. Sajnos nagy forgalomban ilyen szituban lehetetlen megtartani a követési távolságot sajnos. Aki sokat városozik, ezt tudja. Itt megtörtént a baj, amit elsősorban egy mentőautó okozott, és persze ennél jóval nagyobb baj is történhetett volna az ámokfutásából. Azt hiszem ha megáll én lettem volna a 3. aki egy mentőst megcsapkod, kb. olyan magas volt az adrenalin szintem. Mert ha van hely menjen. Menjen villamos sinen, menjen ott ahol tud, de NEM VESZÉLYEZTETHETI A TÖBBI KÖZLEKEDŐ TESTI ÉPSÉGÉT, főleg úgy hogy felüljárón mindenkit leszorít. Ahol tudok, és a többi közlekedő is, ahol tud, segít nekik, hogy minnél hamarabb odaérjenek A pontból B pontba. Ez a hála...kezdenek elszemtelenedni, és leszarni a többi közlekedőt. 1-et megmenteni 3 embert meg közben megölni. Jó arány lett volna.
K. Pongrác felüljáró...én a Hungária Krt. tartottam az Árpád Híd felé, és így kanyarodtam fel az M3 felé a Kacsóh felüljáróra, ahol ugye 1 sáv van oda-vissza. Nagy volt a forgalom, nem mentem gyorsan, de a felüljáróra kanyarodáskor mindig a szokottnál is óvatosabban megyek, mivel éles a kanyar, és nem belátható. Most még ez sem segített. A pontos szitut nem fogom tudni leírni, gyorsan történt, és kurva gyorsan kellett döntenem. Ahogy az előttem levő eltünt a kanyarban normál 40-50km/h-val, evidens, hogy nincs miért lassítanom nekem se, majd amikor felbukkantam, szirénázó mentőautót láttam, hogy jön a 2 sáv között, velünk szemben, még felfelé a felüljáróra, irdatlan tempóval...a saját sávjában félrehúzódva satuzott 2 autó is mert úgy jött az idióta mentős. A mi sávunkban az elöttem haladó előtti autó is így tett félre húzódott és satu. Más lehetőség nem volt a buzi mentős miatt. Az őt követő autós viszont nem tudott megállni, és belecsattant hátulról, én meg ahogy felmértem hogy én se fogok tudni megállni 2 lehetőségem volt. Szembe sáv, vagy beékelődni a kocsi és a szalagkorlát közé, mert ugye ott szűk sávok vannak, és az előttem csattant autó eleje a szalagkorláthoz ért, míg az autó vége felé nőtt a távolság a korlát és az autó között. Tehát egy ék alakot kell elképzelni aminek a vége zárt. Na én ezt választottam. Ha olyan 60-70 körül megyek akkor vagy telibe csapom az autót hátulról, vagy lerepülök a felüljáróról a Hungária Krt.-ra, mivel a a motor beszorult volna a kocsi és a korlát közé. De mivel lassabban mentem, és időben elkezdtem a satu manővert, és a kitérést, így becsúsztam a kocsi és a korlát közé, majd abban a fázisban tudtam megállni, ahol az ék alak miatt a jobb tükör hozzáért a szalagkorláthoz, esélyem se lett volna megállni az autó mögött. Egy karcolás nélkül megúszta a motor hála a jó istennek, és persze én is. Ez egy villanás alatt történt a sok gumi csikorgás, a mentőt is figyeltem, hogy kitérjek előle, azt se tudtam mi van amikor előttem volt a csatt...iszonyat kevés időm maradt dönteni és szerencsére megint jól döntöttem. Nem tudom meddig mehet ez így, és meddig fogok tudni jó döntéseket hozni, és hol lesz az a pont ahol már a rutin és a reflex kevés lesz. 10-et megoldasz a 11. ilyenbe meg beledöglesz. Figyelek azért, reflexeim jók, edzésben vagyok. Más nem tudok csinálni. Superman sosem leszek, egy hasonló esetben ahol nem fogom tudni így megoldani a szitut rommá fogok törni. Nem csak én. Mindenki. Az M7 sztori is dettó...valószínű védhetetlen volt, nagyon sajnálom az elhunytat és a sérültet is. Bár hozzátartozik. Sosem megyek a külső sávban autópályán. Nagy forgalomban se, mert jóval nagyobb ott a kockázat. Pont az ilyen balesetek miatt. Őt a kaszás ott várta, és nem tudta megoldani. Bár nem volt fiatal. Lehet egy jobb reflexel megáldott fiatalabb motoros előbb észlelte volna a sávot váltó autót. Ki tudja. Ezt már nem fogjuk megtudni sajnos. :mad:
Az esetemhez visszatérve, az előttem haladó csak törte a magyart, valami külföldi volt. Akibe meg belecsúszott egy középkorú nő és az anyósülésen valószínű az idős anyja, aki nagyon megijedt. Örültek hogy nem lett bajom, mondtam ha kell, tanúskodom, felírta a nevemet, számomat aztán én mentem tovább. Sajnos nagy forgalomban ilyen szituban lehetetlen megtartani a követési távolságot sajnos. Aki sokat városozik, ezt tudja. Itt megtörtént a baj, amit elsősorban egy mentőautó okozott, és persze ennél jóval nagyobb baj is történhetett volna az ámokfutásából. Azt hiszem ha megáll én lettem volna a 3. aki egy mentőst megcsapkod, kb. olyan magas volt az adrenalin szintem. Mert ha van hely menjen. Menjen villamos sinen, menjen ott ahol tud, de NEM VESZÉLYEZTETHETI A TÖBBI KÖZLEKEDŐ TESTI ÉPSÉGÉT, főleg úgy hogy felüljárón mindenkit leszorít. Ahol tudok, és a többi közlekedő is, ahol tud, segít nekik, hogy minnél hamarabb odaérjenek A pontból B pontba. Ez a hála...kezdenek elszemtelenedni, és leszarni a többi közlekedőt. 1-et megmenteni 3 embert meg közben megölni. Jó arány lett volna.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Bukta topic
Nagyon úgy tűnikviking wrote:Ezekszerint itt sem a motoros volt a hunyó. :smt013
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Bukta topic
Ezekszerint itt sem a motoros volt a hunyó. :smt013
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Bukta topic
Frissítés: a korábbi teljes útzárat feloldották, fél pályán megy a forgalom. Az előzetes - a rendőrség által még meg nem erősített - helyszínelési adatok arra utalnak, hogy a személyautó egy buszt előzött, és ekkor ütközött a motorossal. A kétkerekű jármű vezetőjét a mentők kórházba szállították.
~forrás: heol.hu~
~forrás: heol.hu~
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Bukta topic
Igen, sajnos ez.Szabi wrote:Ez volt az?nylontacsko wrote:Na mai nap statisztikája is rosszul alakul.
Már reggel 8kor a 24es főúton egy zzr és egy autó frontálisan ütköztek.
A motor kinézete alapján, csak a csoda segíthetett a motoroson
http://hvg.hu/cegauto.kozlekedes/200905 ... leset.aspx
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ