Nem M1-es de elég hosszú és alig van forgalom, kb olyan 160-ról mehetett a fékezés. Aszfalt tökjó. Közben megkérdeztem Briant is, ő azt mondta valószínű a hideg idő miatt meg mivel még alig "dolgozott" az első futómű még hideg és sűrűbb volt az olaj a telókban ezért lehetett. Remélem nincs gond vele, majd első pályanapon kiderül. Amúgy egy szimpla olajcsere mennyibe kerül az első futóműnél? (ill a többi járulékos költség mennyi, nem tudom mit takar egy első teló "felújítás")Bérczi Jani wrote: Mit értünk "komolyabb"fékezésnek?Mert azt írtad,hogy komolyabb,aztán meg hogy az utcába fel alá.Az utcátok az M1-es és 250-el mentél,mert az már "komolyabb"fékezés onnan megállni minél hamarabb.Szóval nem mindegy mennyivel mentél,milyen az aszfalt minősége,stb stb.
Ez megint egy olyan dolog amire neked kell tudni a választ mert honnan a francból tudná itt bárki is a leírtak alapján hogy mi a gond.
Futómű
Moderator: ddt500
Re: Futómű
Lassan ride, tovább élsz...
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Futómű
Mit értünk "komolyabb"fékezésnek?Mert azt írtad,hogy komolyabb,aztán meg hogy az utcába fel alá.Az utcátok az M1-es és 250-el mentél,mert az már "komolyabb"fékezés onnan megállni minél hamarabb.Szóval nem mindegy mennyivel mentél,milyen az aszfalt minősége,stb stb.Rezi wrote:Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?FélSvéd wrote:Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékreRezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Ez megint egy olyan dolog amire neked kell tudni a választ mert honnan a francból tudná itt bárki is a leírtak alapján hogy mi a gond.
Re: Futómű
Az nem teknőc.. átáltak a rollergyártásra ( hátha az majd megy nekik ) és egyből hátizsákká is alakítható, hogy fel tudj szállni vele buszra, villamosra stb
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Futómű
A Kawa ZX6R Big Piston Fork-ja:
Ez meg robbantva az egész ketyere:
és végül egy Tini Nindzsa Teknőc:
Ez meg robbantva az egész ketyere:
és végül egy Tini Nindzsa Teknőc:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Futómű
erre már nem fogom tudni a választ, nem hiszem hogy télen elöregedett volna az olaj a telodba, de az is lehet hogy épp most nyögte be az unalmast az ösrégi olajad, az is lehet hogy elszoktál a fékedtöl és durvábban huztad mint kellene és talán az is hogy télen megromlott az aszfalt az utca végén.Rezi wrote:Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?FélSvéd wrote:Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékreRezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
de kezd azzal hogy állohelyzetben behuzott fékkel nyomd meg néhányszor durván, csak érzed ha nem jol müxik
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: Futómű
Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?FélSvéd wrote:Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékreRezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Lassan ride, tovább élsz...
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Futómű
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékreRezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: Futómű
Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Lassan ride, tovább élsz...
Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)
16 lesz, jol gondolod. egy gsxr - nek sincs 10 alatti klikkje, megneztem.Ricco wrote:Lenne egy gondom az ezres gix alapbeállításaival. Lécci segítsen aki tud!
A hivatalos gyári szervízkönyvben (K5-K6 1000) szerintem van egy hiba. Két helyen írja a futómű alapbeállításokat és eltérő adatokat közöl:
elöl a villákban egyik helyen a nyomó fokozatra ezt írja: 6 clicks out from stiffest position, vagyis legkeményebb -6 klikk. (Európai modellekre, E02, E19-re vonatkozik. USA, Canada és a Ausztrália modelljeire ez -14)
utána amikor táblázatban foglalja össze a könyv, akkor már azt írja: Európai modellek -16 klikk, USA, Canada, Aus -14 klikk. Akkor most mellik a jó??? (gyanítom csak lemaradt egy 1-es, de azért jó lenne ha vki megmondaná a tutit)
Palyara meg ugy is be kell loni...ahogy erzed. Kiindulasnak: http://www.sportrider.com/bikes/146_sus ... ndex8.html
Nekem bevalt a K4-en...
Kill faster and be alive.
- Ricco
- Posts: 214
- Joined: 2007.03.04. 17:58
- Motorom: GSX-R 1000 K6
- Itt motorozok: pááálya
- Location: versenypályák környéke
Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)
Köszi szépen Mester!
Amúgy az alapbeállítás azért kéne, hogy legyen mihez visszatérni. Utcán nem motorozok.
Amúgy az alapbeállítás azért kéne, hogy legyen mihez visszatérni. Utcán nem motorozok.
GSX-R Forever
Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)
.
Last edited by zsir on 2009.02.14. 18:59, edited 1 time in total.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)
.
Last edited by zsir on 2009.02.14. 19:00, edited 1 time in total.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
- Ricco
- Posts: 214
- Joined: 2007.03.04. 17:58
- Motorom: GSX-R 1000 K6
- Itt motorozok: pááálya
- Location: versenypályák környéke
Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)
Lenne egy gondom az ezres gix alapbeállításaival. Lécci segítsen aki tud!
A hivatalos gyári szervízkönyvben (K5-K6 1000) szerintem van egy hiba. Két helyen írja a futómű alapbeállításokat és eltérő adatokat közöl:
elöl a villákban egyik helyen a nyomó fokozatra ezt írja: 6 clicks out from stiffest position, vagyis legkeményebb -6 klikk. (Európai modellekre, E02, E19-re vonatkozik. USA, Canada és a Ausztrália modelljeire ez -14)
utána amikor táblázatban foglalja össze a könyv, akkor már azt írja: Európai modellek -16 klikk, USA, Canada, Aus -14 klikk. Akkor most mellik a jó??? (gyanítom csak lemaradt egy 1-es, de azért jó lenne ha vki megmondaná a tutit)
A hivatalos gyári szervízkönyvben (K5-K6 1000) szerintem van egy hiba. Két helyen írja a futómű alapbeállításokat és eltérő adatokat közöl:
elöl a villákban egyik helyen a nyomó fokozatra ezt írja: 6 clicks out from stiffest position, vagyis legkeményebb -6 klikk. (Európai modellekre, E02, E19-re vonatkozik. USA, Canada és a Ausztrália modelljeire ez -14)
utána amikor táblázatban foglalja össze a könyv, akkor már azt írja: Európai modellek -16 klikk, USA, Canada, Aus -14 klikk. Akkor most mellik a jó??? (gyanítom csak lemaradt egy 1-es, de azért jó lenne ha vki megmondaná a tutit)
GSX-R Forever
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)
Berczi Dave wrote:Ez pedig az én Dunlop kr108 soft-om a Brnói mocizás után
- motorosmanó
- Posts: 1975
- Joined: 2007.11.30. 15:53
- Motorom: -
- Itt motorozok: ahol csak tudok
- Location: Pest megye-Göd
Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)
akkor majd 58-raddt500 wrote:Ne nyalj! Nem húz be 2:00-ra!