Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Moderator: ddt500
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Egy masik hasznos kiegeszito a palyazoknak:
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Köszönöm, Almano!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
predatork2 wrote: ezzel csak mégjobban eltéved az ember az erdőben...teljesen fölösleges..majd ha megy a 2.00,talán utána érdemes.
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Köszi, ezt is mentettem!viking wrote:Gergő, innen feltuningolhatod a Zongorát egy alap GSX-R szintjére!
http://www.yamaha-racingparts.com/index.htm
- predatork2
- Posts: 932
- Joined: 2008.08.23. 19:11
- Location: itthon
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
ezzel csak mégjobban eltéved az ember az erdőben...teljesen fölösleges..majd ha megy a 2.00,talán utána érdemes.almano wrote:Na akkor itt van par TAJEKOZTATO jellegu adat. Ezek nem tuti beallitasok amik garantaljak, hogy mindenfele tudas nelkul korrekordokat lesznek kepesek menni azok akik ezt hasznaljak es nem is ved meg semmifele esestol. Hasznaljatok mint alapbeallitast amitol lehet elterni, ki lehet probalni. lehet valakinek tuti bejon, valaki utalni fogja. Ez nagyban hozzajarul a tudas-szinttol es motorozasi stilustol.
2001-02 GSX-R 1000
Elejet lesullyeszteni 4-6 mm-t (vagyis a telok 4-6 mm-el emelkednek ki jobban a gyari ertekenel a villahidbol.
Hatul megemelni 2-3 mm-t ha gyari 190/50-es hatsoval mesz, ha 190/55 vagy magasabb akkor hagyd beken a hatuljat.
2003-04 GSX-R 1000
Elejet lesulyeszteni 4-7 mm-t ha a engedi a kormany bilics/villahid
hatuljat megemelni 3-6mm-t
Megmondom oszinten nekem ez kicsit tul radikalis valtoztatasnak tunik. Tuti nagyon fog fordulni, de a kanyarkozepi gyorsitasnal vigyazni kell nehogy elmasszon az eleje, es lehet az egyenesben is kicsit idegesebb lesz amin egy allithato kormanylengescsillapitoval mondjuk lehet segiteni...
2005-08 GSX-R 1000
Elejet MEGEMELNI 4-5 mm-t vagyis kb egy sikba hozni a villahidat a telo tetejevel.
Hatul szinten megemelni 6-8mm-t ezek gyari 190/50 gumihoz
190/55 vagy magasabb gumihoz
elol 2-3 mm-t megemelni
hatul 4-5 mm-t megemelni.
Megegyszer ezek csak kiindulasi alap beallitasok.
Sok sikert a teszteleshez ;)
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Gergő, innen feltuningolhatod a Zongorát egy alap GSX-R szintjére!
http://www.yamaha-racingparts.com/index.htm
http://www.yamaha-racingparts.com/index.htm
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Na akkor itt van par TAJEKOZTATO jellegu adat. Ezek nem tuti beallitasok amik garantaljak, hogy mindenfele tudas nelkul korrekordokat lesznek kepesek menni azok akik ezt hasznaljak es nem is ved meg semmifele esestol. Hasznaljatok mint alapbeallitast amitol lehet elterni, ki lehet probalni. lehet valakinek tuti bejon, valaki utalni fogja. Ez nagyban hozzajarul a tudas-szinttol es motorozasi stilustol.
2001-02 GSX-R 1000
Elejet lesullyeszteni 4-6 mm-t (vagyis a telok 4-6 mm-el emelkednek ki jobban a gyari ertekenel a villahidbol.
Hatul megemelni 2-3 mm-t ha gyari 190/50-es hatsoval mesz, ha 190/55 vagy magasabb akkor hagyd beken a hatuljat.
2003-04 GSX-R 1000
Elejet lesulyeszteni 4-7 mm-t ha a engedi a kormany bilics/villahid
hatuljat megemelni 3-6mm-t
Megmondom oszinten nekem ez kicsit tul radikalis valtoztatasnak tunik. Tuti nagyon fog fordulni, de a kanyarkozepi gyorsitasnal vigyazni kell nehogy elmasszon az eleje, es lehet az egyenesben is kicsit idegesebb lesz amin egy allithato kormanylengescsillapitoval mondjuk lehet segiteni...
2005-08 GSX-R 1000
Elejet MEGEMELNI 4-5 mm-t vagyis kb egy sikba hozni a villahidat a telo tetejevel.
Hatul szinten megemelni 6-8mm-t ezek gyari 190/50 gumihoz
190/55 vagy magasabb gumihoz
elol 2-3 mm-t megemelni
hatul 4-5 mm-t megemelni.
Megegyszer ezek csak kiindulasi alap beallitasok.
Sok sikert a teszteleshez ;)
2001-02 GSX-R 1000
Elejet lesullyeszteni 4-6 mm-t (vagyis a telok 4-6 mm-el emelkednek ki jobban a gyari ertekenel a villahidbol.
Hatul megemelni 2-3 mm-t ha gyari 190/50-es hatsoval mesz, ha 190/55 vagy magasabb akkor hagyd beken a hatuljat.
2003-04 GSX-R 1000
Elejet lesulyeszteni 4-7 mm-t ha a engedi a kormany bilics/villahid
hatuljat megemelni 3-6mm-t
Megmondom oszinten nekem ez kicsit tul radikalis valtoztatasnak tunik. Tuti nagyon fog fordulni, de a kanyarkozepi gyorsitasnal vigyazni kell nehogy elmasszon az eleje, es lehet az egyenesben is kicsit idegesebb lesz amin egy allithato kormanylengescsillapitoval mondjuk lehet segiteni...
2005-08 GSX-R 1000
Elejet MEGEMELNI 4-5 mm-t vagyis kb egy sikba hozni a villahidat a telo tetejevel.
Hatul szinten megemelni 6-8mm-t ezek gyari 190/50 gumihoz
190/55 vagy magasabb gumihoz
elol 2-3 mm-t megemelni
hatul 4-5 mm-t megemelni.
Megegyszer ezek csak kiindulasi alap beallitasok.
Sok sikert a teszteleshez ;)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Thanks, bro!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Dolgozom rajta. Estere(nekem) osszerakok valamit.viking wrote:Almano, nem találtál 1000-es beállításokat?
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Almano, nem találtál 1000-es beállításokat?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
A Pringen nem merem még a rövid éktávot venni ezért történhetett ez meg mert tudtam hogy korábban fogok ugyis fékezni akkor meg nem sszeretem ha vannak mellettem, mert akkor még bizonytalanabbul boritanék rátom war wrote:Azert 1x nekem sikerult!FélSvéd wrote: minden szavaddal egyetértek, de amikor felállitom a kanyarbol a gépet akkor eléggé verhetetlen vagyok
(azert emlegetem Neked ilyen gyakran, mert mast nem emlegethetek, es a sok edzesed elnezve nem is fogok... )
Persze az is lehet, hogy aznap pont a felallitas nem sikerult...
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Azert 1x nekem sikerult!FélSvéd wrote: minden szavaddal egyetértek, de amikor felállitom a kanyarbol a gépet akkor eléggé verhetetlen vagyok
(azert emlegetem Neked ilyen gyakran, mert mast nem emlegethetek, es a sok edzesed elnezve nem is fogok... )
Persze az is lehet, hogy aznap pont a felallitas nem sikerult...
Kill faster and be alive.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
minden szavaddal egyetértek, de amikor felállitom a kanyarbol a gépet akkor eléggé verhetetlen vagyok, itt europában minden pályán legalább egy hosszu egyenes van, a Hringen van két olyan egyenes is ahol az ezres tud hozni a kissebb gépek ellen, én még semmi mással nem mentem, soha nem kértem el senki gépét, lehet hogy ez hiba, de szerintem nem mernék ugyse más gépével jot mennialmano wrote:1000-est palyan csak egyszer probaltam, de szerintem teljesen felesleges hacsak nem vagy profi. Sokkal farasztobb vele menni meint egy 750 vagy 600-al, folyamatosan csak arra kell vigyazni, nehogy tul sok gazt huzzal. Mondjuk ez fokent az itteni szutyok kis palyakra vonatkozik. Egy H-ring vagy mas EU-s "igazi" palyan lehet mas lenne a velemenyem. En sokkal jobban elvezem a 750-et. A 600-on viszon sokkal jobban meg lehet tanulni a kanyarsebesseget mert ott muszaly huzni neki allandoan ha haladni akarsz a nagyfiukkal.FélSvéd wrote: mostmár éredekel a saját tapasztalatod, mentél sokat k5-el? és k7-el is? vagy te 750-est szereted?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
1000-est palyan csak egyszer probaltam, de szerintem teljesen felesleges hacsak nem vagy profi. Sokkal farasztobb vele menni meint egy 750 vagy 600-al, folyamatosan csak arra kell vigyazni, nehogy tul sok gazt huzzal. Mondjuk ez fokent az itteni szutyok kis palyakra vonatkozik. Egy H-ring vagy mas EU-s "igazi" palyan lehet mas lenne a velemenyem. En sokkal jobban elvezem a 750-et. A 600-on viszont sokkal jobban meg lehet tanulni a kanyarsebesseget mert ott muszaj huzni neki allandoan ha haladni akarsz a nagyfiukkal.FélSvéd wrote: mostmár éredekel a saját tapasztalatod, mentél sokat k5-el? és k7-el is? vagy te 750-est szereted?
Last edited by almano on 2009.01.06. 03:45, edited 1 time in total.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
mostmár éredekel a saját tapasztalatod, mentél sokat k5-el? és k7-el is? vagy te 750-est szereted?almano wrote:Itt az a lenyeg, hogy 2 evesnel ne legyen oregebb a moci :)FélSvéd wrote:Ezt komolyan mondod? Itt europában szinte nagyobb becsben van a k5-k6 mint a k7-k8. Ennek az oka hogy a k7-k8 csak magas fordulatszámokban erösseb, mig a k5 sokkal alacsobb fordulattol tól egy durvát és egyenleteset ugrás nélkül. Szerintetek ez nem igy van?almano wrote: Most meg mar nem is nagyon latni meg K5-6-ot sem nagyon a palyakon.
Bolondok ezek az Amerikaiak...
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!