Pannóniaring
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Állítólag újraaszfaltoztak pár kanyart és sokkal gyorsabb lett a pálya.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
Ezt már nem tudom elképzelni sem.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Nem kell a WSBK-ra várni.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Azzal. Most megtaláltam a köridőket egy appal és 2:09.961-et írt a legjobbnak.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
600-assal mentetek?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Rövid leszek mint a tegnapi napunk.
Előző nap elfoglaltunk egy nagy boxot, 4 motor és még az egyik futó is kényelmesen elfért benne.
Tökéletes időnk volt, ennek ellenére az első menetet kihagytam mert úgy is 6 menet van hova siessek?
Főleg, hogy pont egy éve nem ültem motoron. Én a B csoportba kerültem, Horgász a C-be.
A motoron elöl a tavalyi Dunlop volt/van de nem tudom milyen keverék talán 343-as, hátul meg egy "zsírúj" SC3-as slick.
A második menet volt nekem az első, meg is kértem a Tomi haveromat, hogy vezessen már fel engem.
Úgy otthagyott mint a szart így ez nem működött!
Kissé berozsdásodtam így kellett 2 kör, hogy tudjak térdelni. Sajnos a harmadik körrel véget is ért a menet piros zászlóval mert valaki eldobta a vasat a cél végén.
Akkor még ezt annyira nem bántam, mert nem jól állítottam be a fékkart és az alacsony tempó miatt megint kimászott. Alig értem el
2:12-őt mentem a gps szerint és ennek nagyon örültem mert 2:20-nak éreztem. A tranyó nem mért de ezzel ekkor még nem foglalkoztam (kellett volna).
Délelőtti utolsó menetre mennénk fel de nem engednek. Ott álltunk 7-8 percet a boxutca kijáratánál. Többen vissza is fordultak mert nem akartak kihűlt gumival felmenni.
Én maradtam. Jó is volt a menet leszámítva, hogy majdnem kiütöttem egy csávót. A 4-es kanyar felé igyekeztünk, vett egy normális féktávot, abszolúte semmi előzési szándékom nem volt. Megyek mögötte majd egyszer csak a kanyar közepén realizáltam, hogy annyira belassult, hogy neki fogok menni!
Megijedni sem volt időm. Fékeztem, beleállítottam... 20-30 centivel mögötte elsuhantam. Tomi haver akkor éppen mögöttem premier plánban követte az eseményeket, Ő azt hitte előzni akarok és látta, hogy ütközni fogunk.
Na mindegy aztán később megelőztem a fickót. Nem nagyon adták hozzá az elveszett időt a menethez így ez is 3 körös lett.
2:09.7 a gps szerint, a tranyó megint nem mért. Vagy is a 2 menetről volt egy 2:51-es kör.
Kajaszünetben tranyó csere, küzdelem, hogy ne tegyenek át a leglassabb csoportba, egy gyönge kis erőleves elfogyasztása stb.
Délutánra tök jó állapotban voltam, tele tettvággyal éreztem, hogy a 08 itt van csak meg kell ragadni, sőt már a 05-öt is látom!
Úgy mentem mint állat! Támadtam a féktávokat, húztam a gázt, erőcsúsztatás (meleg volt már az SC3-nak), lenyomtam az összes szárnyas motort! Bár volt aki ellenkezett. Sima liba a 08.
2:10.4.
A videón azt látom, hogy egy normális köröm sincs és nem a jó íven megyek. A túl nagy akarásnak nyögés lett a vége. Ja közben felszórták a dupla bal törést is.
Mentem valami S1000RR mögött és nyakon lőtt egy aszfalt vagy gumidarabbal azt hittem befosok úgy fájt. Még a videón is hallatszik a koppanás, nem tudom hol jutott be de kicselezte a plexit.
Lejöttem, Horgász meleg váltásban vitte a motort szóltam neki, hogy kicsit csúszkál a hátulja.
Tomi törött motorral érkezik. Elesett a dupla balban.
Nem nagy a kár de neki ennyi volt mára.
C csoport piros zászló. Jönnek le a srácok, Horgász nem jön. Dávid közli Horgász elesett de talpon van. Gyuszi szerint nincs talpon hanem fekszik!
Jön a dögszállító rajta a motor és Horgász is. Huh. Megúszta!
Hát mint kiderült a kisházas bal visszafordítóban akarta őt előzni egy jutyúber és elesett, Horgász meg átmotorozott rajta.
Srácot elvitte a mentő (ő feküdt), Horgász csak kissé beütötte magát.
A motort azért sérült annyit, hogy már ne akarjunk aznap ráülni.
Így ezzel véget is ért számunkra nap.
Mindig történik valami!
Országomat egy unalmas pályanapért!
Előző nap elfoglaltunk egy nagy boxot, 4 motor és még az egyik futó is kényelmesen elfért benne.
Tökéletes időnk volt, ennek ellenére az első menetet kihagytam mert úgy is 6 menet van hova siessek?
Főleg, hogy pont egy éve nem ültem motoron. Én a B csoportba kerültem, Horgász a C-be.
A motoron elöl a tavalyi Dunlop volt/van de nem tudom milyen keverék talán 343-as, hátul meg egy "zsírúj" SC3-as slick.
A második menet volt nekem az első, meg is kértem a Tomi haveromat, hogy vezessen már fel engem.
Úgy otthagyott mint a szart így ez nem működött!
Kissé berozsdásodtam így kellett 2 kör, hogy tudjak térdelni. Sajnos a harmadik körrel véget is ért a menet piros zászlóval mert valaki eldobta a vasat a cél végén.
Akkor még ezt annyira nem bántam, mert nem jól állítottam be a fékkart és az alacsony tempó miatt megint kimászott. Alig értem el
2:12-őt mentem a gps szerint és ennek nagyon örültem mert 2:20-nak éreztem. A tranyó nem mért de ezzel ekkor még nem foglalkoztam (kellett volna).
Délelőtti utolsó menetre mennénk fel de nem engednek. Ott álltunk 7-8 percet a boxutca kijáratánál. Többen vissza is fordultak mert nem akartak kihűlt gumival felmenni.
Én maradtam. Jó is volt a menet leszámítva, hogy majdnem kiütöttem egy csávót. A 4-es kanyar felé igyekeztünk, vett egy normális féktávot, abszolúte semmi előzési szándékom nem volt. Megyek mögötte majd egyszer csak a kanyar közepén realizáltam, hogy annyira belassult, hogy neki fogok menni!
Megijedni sem volt időm. Fékeztem, beleállítottam... 20-30 centivel mögötte elsuhantam. Tomi haver akkor éppen mögöttem premier plánban követte az eseményeket, Ő azt hitte előzni akarok és látta, hogy ütközni fogunk.
Na mindegy aztán később megelőztem a fickót. Nem nagyon adták hozzá az elveszett időt a menethez így ez is 3 körös lett.
2:09.7 a gps szerint, a tranyó megint nem mért. Vagy is a 2 menetről volt egy 2:51-es kör.
Kajaszünetben tranyó csere, küzdelem, hogy ne tegyenek át a leglassabb csoportba, egy gyönge kis erőleves elfogyasztása stb.
Délutánra tök jó állapotban voltam, tele tettvággyal éreztem, hogy a 08 itt van csak meg kell ragadni, sőt már a 05-öt is látom!
Úgy mentem mint állat! Támadtam a féktávokat, húztam a gázt, erőcsúsztatás (meleg volt már az SC3-nak), lenyomtam az összes szárnyas motort! Bár volt aki ellenkezett. Sima liba a 08.
2:10.4.
A videón azt látom, hogy egy normális köröm sincs és nem a jó íven megyek. A túl nagy akarásnak nyögés lett a vége. Ja közben felszórták a dupla bal törést is.
Mentem valami S1000RR mögött és nyakon lőtt egy aszfalt vagy gumidarabbal azt hittem befosok úgy fájt. Még a videón is hallatszik a koppanás, nem tudom hol jutott be de kicselezte a plexit.
Lejöttem, Horgász meleg váltásban vitte a motort szóltam neki, hogy kicsit csúszkál a hátulja.
Tomi törött motorral érkezik. Elesett a dupla balban.
Nem nagy a kár de neki ennyi volt mára.
C csoport piros zászló. Jönnek le a srácok, Horgász nem jön. Dávid közli Horgász elesett de talpon van. Gyuszi szerint nincs talpon hanem fekszik!
Jön a dögszállító rajta a motor és Horgász is. Huh. Megúszta!
Hát mint kiderült a kisházas bal visszafordítóban akarta őt előzni egy jutyúber és elesett, Horgász meg átmotorozott rajta.
Srácot elvitte a mentő (ő feküdt), Horgász csak kissé beütötte magát.
A motort azért sérült annyit, hogy már ne akarjunk aznap ráülni.
Így ezzel véget is ért számunkra nap.
Mindig történik valami!
Országomat egy unalmas pályanapért!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
Ügyesen!
Keep the rubber down!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Na holnap pályanap Horgász bácsival. Lengyel szervezés.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Sebestyén Peti R6R-el 1:53:595!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Stock 1000-ben 1:54.3-at ment a Filla.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39122
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Pannóniaring
(Bocs, ez már off itt) Motorozáshoz sztem jobb ez a 70 körüli. Ha eléred a 80 kg-t, sztem a kardio-t is utána kell hozni.ddt500 wrote:Ugyan ott tartok. 70kg körül vagyok. Jó lenne a 80-at elérni de szerintem az majd csak télen jön össze.
(Meg a Dianabolrol átállni a Winire. )