Hungaroring

Versenypályák, információk, szervezések

Moderator: ddt500

User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Most azért izgultam egy kicsit. De ahogy kimentem, az uszodában már éreztem, hogy a fejemben minden a helyén van.
Csak a kezem ne robbant volna szét kér kör után. Hihetetlenül be tud durranni.
Na majd lefogyok! :smt005
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Hungaroring

Post by balagee »

Sosem értettem hogy tudsz 1-2 év kihagyás után szinte ugyanolyan köridőket menni :D
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Hát akkor két évvel később újabb beszámoló! :D
A múlt hét vasárnap rászántam magam egy újabb pályanapra. A motor ugyan az de elöl erősebb rugók, új Brembo RC fékbetétek.
Gumi elöl 2017-es évjáratú 343-as Dunlop, hátul szinte új Pirelli SC3.
A célom annyi volt, hogy tudjam az arany csoportos időt ami 2:05.
Csodálatos idő fogadott minket, a regisztráció olajozottan ment.
Első menetben 2:04,5, cél elérve. :D Viszont elképesztően puding vagyok, gyakorlatilag 2 gyors kör és le kellett jönnöm.
A második menetben 2:03,5 amit sajnálok mert több látványos hibát is vétettem. Anélkül sima 2:02.
Na majd a délutáni menetekben!
3. mentben felmegyek, tök jól érzem magam, első köröm 2:04,7, majd a sikánból kijövet akkorát esik előttem egy ZX-10R-es amilyet élőben még nem láttam!
Már majdnem felállította a motort, amikor rántott egy nagyot a hátulja, fickó nyomott egy kézen állást a kormányon, majd beesett a motor elé ami átment rajta! :shock:
Red flag.
Később találkoztunk a boxban és rendben volt. A mázlista.
Mindenesetre ezzel el is ment a javítás lehetősége. A negyedik menetre már nagyon fáradt voltam.
A motor alapvetően jól működött bár a kettest néha nehezen veszi a váltó és az eleje nagyon kemény. Komolyabb tempónál jobban működne.
A ruhám sajnos nagyon szűk lett, mintha bele lennék szorulva. :lol: Így azért elég nehéz jól menni.
A csapatunkból mindenki talpon.
Na mindegy, jó volt! :D
Juhász Dávid folyamatosan 1:51,1. :smt005
ui.Holló Gabi vett egy 2021-es CBR1000RR-t. Bár most nem ment, csak 2 hete láttam. :grin:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Na akkor 1 évvel később újra Hungaroride!
Nem írok sokat mert nincs miről. Az időjárás rosszabb volt mint ígérték. Dél körülig sütögetett a Nap aztán annyi.
De a baj nem ez volt. Felraktunk előre egy SC1-es Pirellit (én 13 éve csak Dunlopot használok elöl) és ez annyira mocorog a kanyarokban, hogy az első menetben csak 2:08-at mentem. Azt hittem csúszik a pálya.
Brian megnyugtatott, hogy ez ilyen és ne törődjek vele. Próbáltam úgy tenni és le is mentem 2:03-ra a következő menetben de nem akart összeállni a dolog.
Közben elhagytuk a váltkarról a rugdosót de szerencsére Egedinek volt másik.
Horgász 2:15-öt ment eleinte aztán utolsóra 2:14:8. Dávid 2:13.0 (felszedett 20kg=+10 mp).
Két menetben is 1 percen belül volt piros zászló mert a kivezető körön eldobta valaki. Az aszfalt is hideg volt.
Kajaszünetben kicsit esett az eső.
Negyedik menetben 2:02:8. Kicsit jobban összeraktam a kört de ennyi.
A végén Horgász is megállapította, hogy az első Pirelli nem nekünk való.
Viszont hátul kiválóan működik. A használt SC3-om 5 menet alatt alig kopott.
De a hangulat jó volt, nálunk szerencsére nem esett senki.
VIK ment 2:06-ot de ő csak délutánra jött.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Hungaroring

Post by viking »

Kalandos volt, de minden jó, ha jó a vége.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

2020.08.14-15. Hungaroride

Na a sokak által várt beszámoló következik erről a kétnapos eseményről! :)
Eredetileg nem ide terveztük magunkat hanem a Fiala rendezvény péntek-vasárnapjára (közte egy pihenőnap) de a Hungaroring urai másképp döntöttek.
Így lett egy 105dB-re emelt, majdnem hétvégi, dupla pályanap.
Első nap!
Reggel katasztrofális időjárás, óriási esőfelhő tart a Ring felé, az M3-ról lejövet még szemerkélt az eső.
A kedves portás szinte mindenkinél elsütötte a poént miszerint nincs ma nyílt nap, és amíg ki nem mondtad, hogy Hungaroride addig nem nyitotta fel a sorompót.
Szerintem senki nem nevetett.
Viszont a pálya csont száraz volt és az eső sem esett. Az előrefizetés és a szörnyű időjárás jelentés hatására alig voltunk.
Gépátvételen csont nélkül átmentünk, kivettünk egy box-ot rögtön két napra és vártunk.
Elől egy 3-as, hátul 2-es Dunlop volt a jobb fajta használtból.
Közben rájöttem, hogy otthon hagytam a gerincvédőmet úgy, hogy kénytelen voltam egyet venni a helyszínen.
Horgász az első menetében egész jót ment (vagy is akkor még jónak hittük :D).
Jön az én első menetem ami egyben az idei első menet is volt, majdnem pont egy éve nem ültem motoron.
Ez engem sosem zavart ezen a pályán (6000 kör után nem kell visszaszokni).
A célom az volt, hogy a két nap alatt jussak le 600-al is két perc alá.
Tavaly 2:00.792-es PB-t (Personal Best) futottam.
Most a második mért kört 2:01.400, negyedik 2:00.787. Új mini PB! :D
Próbáltam gyorsabban visszaváltani a féktávokon, meg kicsit később elfordulni de semmi extra.
A második menetben Horgász 2:10.2 asszem ez már neki PB volt, Dávid meg 2:03.6 ez meg óriási PB! Ezzel Ő át is került az arany csoportba mert hát ugye 2:05 a határ. Igen itt végre az ebédszünet alatt újraosztották a csoportokat.
Hát ezek után én sem maradhattam szégyenben. Sajnos itt már volt forgalmi zavar ami miatt komplett elengedős köreim is voltak. Tucatnyian voltunk 1:59-2:03 között, de rajtam kívül mindenki ezres motorral volt így nem volt egyszerű előzni.
Na mindegy az elengedések után jöttek jó körök 2:00.578, 1:59.618!!!!, 2:00.186 cél teljesítve mehetünk haza! :D A leggyorsabb körömben 3-as fokozatban vettem az 1-es kanyart, ott minimum 2 tized ott maradt. :(
A délelőtt ezzel el is telt mert oda csak két menetet tettek. Szünetben volt egy kisebb szerelgetés, mert a váltó nem igazán akarta bevenni a sebességet ha gyorsan váltottunk vissza 3-ból 2-be.
Szétszedtük, találtunk némi hibát, lógást, kotyogást azt elhárítottuk és annyi. Nem lett sokkal jobb úgy, hogy innentől főleg a célegyenes végén várni kellett, hogy visszább essen a fordulat.
Közben 2x átszereltük a gumit mert SC0 volt a felnin amihez 50 fokos aszfalt kell de borús volt az idő ezért felraktunk a tartalék felnire egy 2-es Dunlop-ot, de aztán kisütött a nap lett 50 fokos aszfalt így rakhattuk vissza. És mire felmentünk megint beborult! :D Meg is téptük a puha gumit.
A harmadik menetben Horgász benézett tíz alá egy 2:09.060-al.
Én csak 3 kört mentem de nem emlékszem miért, talán a többiek emlékeznek rá. 2:00.875.
A negyedik menetben aztán felraktuk a kamerát.
Itt is összejött egy 1:59.8 pedig van benne hiba bőven, ha youtube feldolgozza majd belinkelem. A -2-ben megcsúszott az eleje, ott egy kicsit megbillentem lehet a Baluska lekapta mert végre kint volt fotózni! :D
A ötödik menetet kihagytuk mondván “Majd holnap”!
Hát nagyobbat nem is tévedhettünk volna! :(

ui. Talmácsi is kint volt. 1:52.222 az új S1000RR-el.

Második nap!

Minden szépen és jól indult, csodás napsütéses idő, motort-cuccot kint hagytuk így csak a gumikat kellett vinnünk.
Előre felraktunk egy 4-es Dunlopot, hátra meg egy szép 2-est. Horgász elmegy benzinért, én meg viszem a motort gépátvételre. Nem értettük miért kell mindent előröl kezdeni de a szabály az szabály.
Habtestű gépátvevő bácsi :) rátapos a hátsó fékre és reccs!
A hátsó fékpumpa konzolostul letörik a lábtartóról. És innen indul egy 3,5 órás történet ami a komplett délelőttöt kikukázta.
Honnan szerezzünk lábtartót? Agó alszik, Ricsi bontó zárva, nincs senkinek.
Brian azt mondja szerezzünk egy lemezt fúrjuk meg és csavarozzuk oda. Remek ötlet! Meg is rajzolja nekünk már csak egy megfelelő lemez kéne. De az nincs! Vagy túl vastag, vagy túl vékony.
Hát mire nem jó az utánfutó?! felkiáltással nekiálltunk az egyik első kerék befogó kengyel ilyetén átalakításának.
Vastag volt, kemény volt, a fúró nem vitte, a flex az igen. Horgász megcsinálta. Voltak meleg pillanatok, melléfúrt lyukak (Tarzan erős! Fúr másik lyuk!) de a végén ott volt a műremek amit már megcsodálhattatok. Ez 90%-ban a Horgász érdeme, le a kalappal előtte!
Amint végeztünk Agó hívott, hogy mi van? Ja lehet, hogy van hozzá lábtartó! :D :D Köszi! Álomszuszék! :D
Na mindegy délután van három menet az pont elég is lesz!
Felraktuk egyből a kamerát mert kezdett felhősödni az ég, legyen valami kis akció!
Gondoltam kimegyek a legelején, hogy csak az igazán gyorsak előzzenek meg és ne kelljen küzdenem az ezresekkel. Sajnos sikerült olyan rosszul beállítanom a fékkart, hogy a kivezető kör után egyből le kellett jönnöm, hogy beljebb állítsam. Na mindegy legalább elengedtem a többieket! :D
Sokra nem mentem vele mert beszorultam egy Ducatis mögé aki valami förtelmes íveket használt. Őt is elengedtem, mentem egy “töltő” kört majd két gyorsat: 2:00.797, 2:00.295.
Hát 5-6 üres körrel szerintem meg lett volna megint az 59 de ez van.
A videón már látszott, hogy hátul felhőszakadás van és imádkoztunk, hogy elkerüljön minket.
Az elkerült de jött helyette egy csendes eső ami kb. 1,5 órás kényszerszünetet eredményezett és a társaság fele hazament.
Mi maradtunk hátha felszárad! Ez meg is történt a Charles Bronson csoport már jót motorozott az utolsó menetében. Horgásznak könyörögni kellett, hogy felmenjen de végül megtette amit aztán nem bánt meg, bár PB az már nem volt.
Na amikor jött az Arany csoport megint elkezdett szemerkélni az eső. Azt hittem a guta üt meg!
Mi a rák legyen most? Brian nyugtatgat, hogy ez még semmi itt úgy lehet menni mint ahogy a pap jön ki a templomból.
Dávid feladja levetkőzik, Brian, Pauló Zoli jön. Akkor menjünk!
Eső elállt és motoroztam egy k...a jót! Volt benne 3db 00-ás kör az utolsó kettő meg 8 ezreden belül volt (731, 723) sajnos már fáradt voltam, ezért nem tudtam úgy áttenni a motort a hátsó kanyargós részen.

Mindegy a lényeg, hogy el nem estünk és Gigantikus PB-ket futottunk!
Mi kell még? :)
Talma minden menetben 1:52.1-2 leggyorsabb kört futott. :smt016
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Fél 9-kor kint voltunk a ringen és sikeresen betársultunk id. és ifj. Greksa Attila mellé a boxba.
A gépátvételnél akkora sor állt, hogy hamar kiderült Horgász bukja az első menetét.
Elég sok motor megbukott a hangnyomás mérésen mert egyrészt lejjebb vitték a határt 102dB (+1), másrészt jó pár motort hangosabbnak mértek mint legutóbb.
Nagyon nem aggódtunk és a kis Ninja szaros 96dB-el simán vette az akadályt.
Majdnem az összes Ducatit kiszórták, nagy V4 egy sem ment át. Volt is nagy hőbörgés de hát ez érthető hiszen ki akar potyára kijönni?
Én ma 1:59-et akartam menni! Az tudtam, hogy a 00 jönni fog magától. Hát végül nem jött össze de majd legközelebb.

Első menet 2:01.4 (600-as PB). Volt pár stopim de semmi extra bemelegítésnek jó volt. Ekkor már éreztem, hogy nem lesz könnyű elérni a kitűzött célt.

A második menetben már odatettem magam, a végén utolértem a Perger Csabit és mivel eléggé hasonló tempót mentünk inkább hagytam a francba. Na jó a lejtős féktávon még bepróbálkoztam de az új R1-e nagyon ment, szóval jobb a békesség alapon elengedtem a dolgot.
A race chrono 2:00.99-et írt ki de a transzponder (igen most kint voltak a tranyósok) csak 2:01.021-et igazolt. Itt már volt pár megcsúszásom.

A harmadik menet előtt a Barta Laci beparáztatott, hogy el fogok esni mert ótvar a hátsó gumi. Mondjuk annyira nem beszélt hülyeséget mert ezt a gumit használtan vettük és csak a Horgász meg én beleraktunk már kb. 100 kört.
Kérdezem a Horgászt nem kell tankolni? Á nem nem jelez! Ok! Ahogy kihajtok a pályára már elkezd villogni a fuel! Na mondom szép ez max. 6 kör.
A valóságban 1 kivezető és 5 mért kör után kifogyott a benzin. Teljesen mert a cél egyenes végén már köhintett a motor. :D 2-es kanyarnál elhagytam a pályát és visszabicegtem a boxba. Közben 3x állt le a motort de szerencsére nem kellett tolnom. Ja ekkor már 38 fok volt. 2:00.93 (valós).
Erről már van videó is!

Ebédszünetben felraktuk a jó kis Dunlopot hátra meg a Horgász vett egy szuper SC0-ás Pirellit sose lehet tudni alapon.

A negyedik menet az új gumi nagyon jó volt de sajnos nem tudtam igazán kihasználni. 2:00.792, utána volt egy 01,1-es köröm amiben jó nagyot hibáztam a -2-ben.
Ma 2x is azt hittem ott, hogy nem sikerült visszaraknom a motort 2-be ezért túl sokáig húztam be a kuplungot, aminek következtében a féktáv is odalett meg a motor is meghülyült amikor visszakapta a kapcsolatot.
Na mindegy elég hamar lejöttem gondolván, hogy majd az utolsó 5. menetben még megyek 3-4 jó kört.

Ötödik menet. Hát nem sikerült mert úgy elfáradtam mint az állat. A 4-5 kör magasságában a Tupiék megelőztek a cél végén szóval az adott némi izgalmat de csak 2:01.4 lett.
Mindegy azért jó volt! :)

A motor egész jó bár a kemény elejét most jobban megéreztem. Sajnos sok helyen nagyon korán megyek bele a kanyarokba és így nem adja ki az ívet. Próbáltam jobban kiülni. Néha sikerült is. :D
Elvileg volt kint fotós szóval ki fog derülni!
Na tolom fel a videókat bár eléggé unalmasak lettek.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Furcsa, érdekes és bonyodalmakkal teli pályanapon vagyok túl. Egy tucat helyen félremehetett volna az ügy de végül minden jól alakult. Kicsit bő lére engedem mert régen nem írtam és most aztán..... :D
Kezdjük az elején.
A regisztráció szörnyűségei, avagy : Csak 25 maradhat!
Mogyoród lakossága egy ideje lázad a Hungaroring által keltett zaj ellen. Én a magam részéről az 1985 után odaköltözött emberek panaszát dobnám a kukába (Jé a versenypálya hangos? Minek költöztél mellé?) de hát nem én döntök.
Egyébként a dolog odáig fajult, hogy már a pályanapok léte is veszélybe került.
Köszönhető többek közt a jó magyar szokásnak, hogy mindig ügyeskedünk, megkerüljük, kiskapukat keresünk stb.
Ember leméreti a motorját dB Killerrel (köznapi nevén furulya) legyen mondjuk 105dB, majd a boxban az első dolga eltávolítani azt. 116dB.
Mivel a pálya mellett is mértek ezért hamar kibukott a turpisság és falhoz állították az ügyeskedőket. Ez nem most volt hanem még az előző napokon.
Osztottak szoroztak a vége az lett, hogy 102dB és egyszerre csak 25 motoros lehet a pályán!
Eddig 50 volt az engedélyezett (azt hiszem).
Az online regisztráció kezdete szerda 10 óra. Én biztos voltam benne, hogy pillanatok alatt minden csoport be fog telni, szóval 9:45-kor már az oldalon voltam és eleinte csak fél percenként majd 10 mp nyomogattam az F5-öt. Közben szóltam Horgásznak is, hogy készüljön de nem reagált. Egyszer csak kipirult a regisztráló gomb.
Rányomtam, legördülő menü, Arany csoport, 13 szabad hely!, klikk, regisztráció elfogadva! Juhú!
Visszalépek, mondom regisztrálok a Horgásznak is az ezüstbe: 0 szabad hely. Bronz: -1 (26-an regisztráltak).
2 percen belül elkezdtek ömleni a panaszos bejegyzések a Hungaroring facebook oldalára de hát nem volt mit tenni.
Pályamotoros csoportban szerveztem magamnak a boxba lakótársakat, hogy kisebb legyen a költség. Én valamiért azt hittem 30 000Ft a box.
Irány a Ring! Csak előtte még szereljünk egy kicsit!
Eleinte úgy volt, hogy a Horgász kocsija húzza a utánfutót de mivel Ő hoppon maradt így azt találtuk ki, hogy ő a VFR-el jön ki és én hozom a motort.
No problem hiszen ezért rakattam rá a vonóhorgot. Hmm lehet, hogy előtte már ki kellett volna próbálni mert az elektromos dugaj olyan pozícióban volt, hogy nem tudtuk összedugni az utánfutóéval. Szóval le kellett lazítani a vonóhorgot tartó egyik csavart ami nem tudom mennyire van meghúzva de egy lábbal ugráltam rajta mire meglazult.
Végül is 20 perc alatt végeztünk. Budafokról 38 perc alatt kiértem a városon keresztül (sok értelme van a szombati munkanapoknak).
Végre kint!
Elvileg először a motort kellett volna a gépátvételre vinni és utána kaptam volna karszalagot meg matricát de nekem ezt senki nem mondta úgy, hogy fordítva csináltam.
Haverok előkerültek, vettem ki boxot (10 000Ft), irány a gépátvétel.
6500 stabil fordulat.
-Van furulyád?
-Van.
-Akkor rakd be, mert a határon vagy.
-Ok.
Szóval túl hangos a ki Ninja. :D
Furulyát beraktam, melegítő fel, stressz miatti wc látogatás, pillangók a gyomorban szóval minden a legnagyobb rendben! :D :D :D
Elöl 9813-as Dunlop volt ami elvileg 35 fokos aszfaltig jó. Délutánra 60 fokos aszfaltra számítottam ezért kivittem egy zsír új 343-ast is. Hátul meg Metzeler K1 de a hátulja sosem izgatott csak nagyjából legyen jó.
A terv az volt, hogy két menet után majd okoskodunk, hogy mit érzek és annak megfelelően gumizunk.
Majd elfelejtem. Köridő mérés.
Elvileg: kötelező transzpander (1500Ft), délután csoportok újra osztása.
A gyakorlatban:”Nem jöttek (tranyósok), telefont nem veszik fel, vagy nem szóltak nekik vagy elfelejtették”.
Köridőmérőt nem hoztam. Elmentem az Egedihez hátha van neki kölcsönbe de Ő lehordott a sárga földig, hogy ennyi kihagyás után miért akarok mérni? Csak szájra fogok esni!
Bezzeg ha venni akartam volna, akkor 2-őt is rám sózott volna! :D :D
Horgász is kiért kis késéssel (Ő a nulláson jött).
Arany csoport! Ja nem mert ennek a csoportnak az aranyere is rézből van!
Tavaly áprilisban ültem utoljára motoron, a Hungaroringen pedig napra pontosan 2 éve nem mentem (igen 2017.,08.10) szóval kicsit aggódtam, hogy nem lesz meg a tempóm a Arany csoporthoz.
Arany=Leggyorsabb csoport=2:05 alattiaknak.
Na de akkor a régi módszer. Beállok leghátulra így nem tartok fel senkit.
Így is tettem. Szépen kihajtunk a boxból. A Mansell felé már bennem van a kérdés: Mi történik itt? 15-en vonatozunk ilyen 2:40-es tempóban. Pár embert leveszek maradunk 10-en és kb. ilyen 2:10-15-ös tempóban nyomjuk. Én még a motorral ismerkedem, kanyarokba pilinckázom, a féktávokat csak ugatom, így nem erőltettem az előzéseket meg vártam, hogy majd emelik a tempót. Nem emelték. 6 kör után lejöttem.
De legalább minden aggodalmam elszállt mert adta magát a pálya és jól éreztem magam.
Mint kiderült mindenki regisztrált ahová tudott így kerültek 00-ás emberek a Bronz csoportba, és 2:30-ok az Aranyba. De végül is csak 25-en voltunk fent egyszerre.

Második menet!
Na itt az elejébe mentem hogy ne szoruljak be nagyon. Emeltem a tempót, érzetre 05-06 lehetett. A minimum cél a 05 volt én titkon reménykedtem, hogy 02-03 összejön ma.

Harmadik menet!
Ekkor már nem bírtam magammal és muszáj volt köridőt mérni úgy, hogy le is töltöttem a race chronot a telefonomra. Dallmann Dávid hozott ki Qstarz-ot. Hopsz a race chrono bebuzult és a free verzió csak 5 percet mér. Na lássuk mennyi a korlátlan? 1400Ft.
Jó az még belefér. Laza 10 perc alatt sikerült megvenni. Nem párosodik a Qstarzzal! A fene esne belé én állandóan párosodnék! :D :D
Na hagyjuk a faszba, mintha csak én lennék a telefon megoldja egyedül! :D Hiszen van benne gps. Ha nem is olyan ügyes mint a Qstarz de időt mérni jó lesz.
Balagee is kiért, hozott fotómasinát, le is ment a -2-be. Megígértem neki, hogy majd elesek neki mert az hozza a likeokat! :D
Legjobb menet. Tök egyedül mentem 5-6 kört, térdelgettem, tapadtam minden jó volt. A -2-be nem sikerült elesnem de majd legközelebb. Annyi hiba volt, hogy nagyon kiment a fékkar és már alig értem el a végén. Meg is fájdult a karom.
Mindegy érzetre meg volt a 02-03.

Lássuk a race chronot! Az első kör 2/3-nál kikapcsolt! Ó, hogy a k..... anyád ba..... meg!!
Hú tényleg írok is a play áruházba valami hasonló stílusban!
Na mindegy aki arra járt biztosított róla, hogy jól mentem! Szóval biztos úgy volt. :D Barta Laciék megelőztek az 1:57-es körükben szóval lehet, hogy 1:58? :D
Jött az ebédszünet, a hőmérő elérte a 36 fokot és a gyengébb keringési rendszerrel ellátott ismerősöm bedobta a törülközőt. Jé lett köridőmérő! :D
Ja az új ruhám szétb...ta a jobb térdemet de hát most volt rajtam másodszor. Ebben a tempóban 3-4 év alatt betöröm! :D
Nézegettük a gumit vajon kell-e cserélni? Végül a régi jól bevált módszer mellett döntöttem. A homokba dugtam a fejem hiszen ha eddig jó volt nyilván ezután is jó lesz! :D
Az állapota hibátlan volt csak hát a keverék...
Mindegy Balagee-t megkértem, hogy ha a gumiról kérdezem csak jót mondjon róla.
Ő vette a lapot és mindig visszakérdezett: “-Miért csúszkáltál? -Nem! -Akkor biztos jó még!”
Ennyi!:D :D :D
Negyedik menet!
Jó lehetett volna ha nem szorulok be egy GSX-R 750 mögé. 2:04-05-öt mentünk. Aztán megelőztem, mentem két jó kört és vége is lett.
De 2:01.95! Juhú! 01-et mentem 600-al! :D :D
Rettentően elfáradtam és kiszáradtam, úgy voltam vele, hogy mára elég is volt. Balagee is mondta, hogy nem fotózik többet mert elégett a napon.
De aztán láttam, hogy többen pakolnak úgy, hogy még kevesebben leszünk fent egyszerre.
Kezdtem összeszedni magam úgy, hogy megszületett a döntés!
Kimegyek az elejével, megyek 4 mért kört aztán annyi!
Ötödik sebesség!
Hát a “kimegyek az elejével” annyira jól sikerült, elsőnek mentem ki és nem is előztek meg.
Az első két mért köröm volt jó. Nem volt hibátlan de addig tartott a koncentráció, meg az erő.
2:02.12, 2:01.65 (600-as PB-m). Aztán 2:04 és leszélesedések tömkelege.
Nem erőltettem tovább és lejöttem.
A motor jól működött bár többen szörnyülködtek a fék miatt mert hát puha mint a fene, de fent a pályán nem volt vele gond. A vége felé a cél végén már a 200-as tábla körül/után fékeztem.
Az eleje nekem kicsit kemény így ha csak gázelvétellel megyek bele a visszafordítókba akkor hajlamos szélesre menni.
A furulya nem zavarta a blokkot, R6R-ket és egyéb 6kilósokat szépen tartott. Egyetlen végsebesség értékem van egy 229km/h a cél végén.
A sok edzés meghozta az eredményét sokkal kevésbé fáradok/száradok ki egy menet alatt. 5x20 percet ha nem is végig de megcsináltam.
Mondjuk most mindenem fáj.
A képek alapján szinte egyáltalán nem ülök ki a kanyarokban ami fura mert belülről meg azt érzem, hogy igen.

A lényeg, hogy a tegnapi a top5 pályanap volt 13 év alatt. Nagyon nagyon kellett! :D
Köszönöm mindenkinek a segítséget meg a támogatást!

ui. “Te ott a Dósa Tibi! Az nem ő mert a Tibi sokkal vékonyabb!”

Ó de jól esett!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

2:01.65 a ZX-636-al. :smt026
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Na holnap irány a ring! :smt026
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

:smt038
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Hungaroring

Post by VIK-001 »

Snake 1:59.2!
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Hungaroring

Post by VIK-001 »

Elek is betakarozott egyszer az 1kanyarban de meg az a kore is meg lett 2:41
Tk ban egy srác leírt egy utcai R6ot...
Ssp300elso körében is volt mert újra indítottak a futamot kb ennyi...
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Úgy hallom elég sok esés volt. Mesélj valamit.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Hungaroring

Post by VIK-001 »

Két kör alatt adott egy célegyenesnyit Tyűnek meg Eleknek..
Post Reply

Return to “Pályanapok”