Pannóniaring
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Ugyan ott tartok. 70kg körül vagyok. Jó lenne a 80-at elérni de szerintem az majd csak télen jön össze.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Pannóniaring
Tavaly láttalak utoljára, akkor szembetűnő volt az erősödésed. Nem tudom, azóta hol tartasz, meg hogy ennek érzed e előnyét.ddt500 wrote:Hát igen kifogtuk a hét legrosszabb napját. Grat a pb-hez! Én nagyon jó állapotban vagyok. 3 menetet simán végig motoroztam. A kezem fáradt csak el. Simán mennék ma is.
Nálam az a vicces, hogy izomláz szinte nuku, sőt másnap este már mentem volna kocogni, ha nem kezd el esni. De közben botrányosan hamar kifulladok, és a tavalyi Eringes esésem óta (nem vettem tudomásul, hogy elfáradtam, "csak még egy jó kör!", oxigényhiány, célegyenes végén egyszerre húz gázt és féket, pafff) mega óvatos is vagyok ezzel.
Pedig az egy hónap múlva esedékes Endurance-ra nem csak szerveznem kéne a Titán Taták csapatot, de 20 percet ki is kéne bírni.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Hát igen kifogtuk a hét legrosszabb napját. Grat a pb-hez! Én nagyon jó állapotban vagyok. 3 menetet simán végig motoroztam. A kezem fáradt csak el. Simán mennék ma is.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Pannóniaring
Nagyon sajnálom, hogy nem tudtatok egy nappal előbb jönni. Hogy mennyire tökéletes volt az idő, azt mutatja, hogy az idei első látogatás 3-ik menetében 1.5 mp-cel új pb-t mentem, majd a 4-ikben annál még 2 mp-cel jobbat. Na, mondjuk utána végem is volt aznapra. A bő 10 kg feleslegem, sajnos éreződik.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Köszi de most van elég gumink.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Pannóniaring
Bazzzz vigyázatok már magatokra.
Van egy pirelli SC2m.. úgy 50%os apró pénzé ha ti érzitek... nekem nem gyütt be pijelli...
Van egy pirelli SC2m.. úgy 50%os apró pénzé ha ti érzitek... nekem nem gyütt be pijelli...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Na hát ez egy kisebb katasztrófa lett. Reggel 17 fok felhős/napsütése még elmegy idő. Elöl vadi új soft dunlop, hátul jobb oldal 60%, bal oldalt 40% dunlop hard. 46 voltunk összesen, az előrejelzés mindenkit elriasztott.
Kimegyek az első menetre a motor ok, húz mint a barom szépen kéri a 6-at a célegyenesben.
Aztán hátul a gyors bal törésben (12-es kanyar) akkorát csúszott a motor hátulja mint még soha. Utána fél percig szentségeltem.
Mindegy lejöttem mondom a Horgásznak, hogy kurva nagyot csúsztam vigyázzon.
Ok!
Ő fel a pályára én meg elmentem térdkoptatót venni (kisebb vagyonba kerül).
Megyek vissza, jön a Horgász is egy enyhén törött motorral.
A kivezető körön a 4-es kanyarban elment a hátulja blablabla... nem tudta pontosan mi történt a lényeg, hogy a motor mindkét oldala kapott és a sisakja kuka lett úgy fejre esett.
Én szabályszerűen rosszul lettem a dologtól. Na mindegy megszereltük a váltót, mondom valamit csináljunk a fékkarral mert nem lehet állítnia. Próbáltuk megszerelni nem sikerült. Akkor csere van nála másik. Kiszedjük a fent lévőt és kiderült, hogy bent a konzolban lévő része eltört! Ha az állítót valahogy megjavítjuk akkor azzal mentünk volna fel a pályára. Gondolom valamelyik komolyabb féktávon tört volna el.
Mindegy csere megvolt, nézegettük a gumit, hogy az is kicseréljük-e?
Vittünk egy 10 körös SC2-őt is. Á mondom mindjárt jön a menetem felmegyek megnézem egyáltalán jó-e a moci.
Megyek 2 kört. Hát annyira jó volt a motor, hogy végig mentem a menetet.
Utána Horgász is ment az én sisakommal. 3 menetben 2:13.1-et mentem, a 4. kihagytuk kerékcsere miatt.
Jönnek a versenyek.
Az idő kurvára elromlott! 13 fok, közepes szél, 100% borultság.
Horgász úgy döntött kihagyja a tehetség kutatót.
Én felmentem a 600 openre. 11-en voltunk én a 8 rajtkockát szereztem meg.
Varm up körre elrajtolok minden zsír majd a cél végén nem tudom visszarakni 3-ba a motort. Nagy nehezen beerőltetem és megyek tovább. 5-ös kanyarban megint kerreg a váltó.
6-os kanyar előtt motorféken!!! rángat a motor.
Irány a boxutca. 2 kört mentek amikor eleredt az eső. Azért végig tolták a bátrak. Később az 1000-et is elengedték de azt már nem is néztük mert pakoltunk.
Váltó, kuplung, gyorsváltó. Valamelyik vagy mindegyik meghibásodott.
Hát ez egy nagy szar volt.
És még azt sem tudom mondani, hogy de legalább nem estünk el!
Kimegyek az első menetre a motor ok, húz mint a barom szépen kéri a 6-at a célegyenesben.
Aztán hátul a gyors bal törésben (12-es kanyar) akkorát csúszott a motor hátulja mint még soha. Utána fél percig szentségeltem.
Mindegy lejöttem mondom a Horgásznak, hogy kurva nagyot csúsztam vigyázzon.
Ok!
Ő fel a pályára én meg elmentem térdkoptatót venni (kisebb vagyonba kerül).
Megyek vissza, jön a Horgász is egy enyhén törött motorral.
A kivezető körön a 4-es kanyarban elment a hátulja blablabla... nem tudta pontosan mi történt a lényeg, hogy a motor mindkét oldala kapott és a sisakja kuka lett úgy fejre esett.
Én szabályszerűen rosszul lettem a dologtól. Na mindegy megszereltük a váltót, mondom valamit csináljunk a fékkarral mert nem lehet állítnia. Próbáltuk megszerelni nem sikerült. Akkor csere van nála másik. Kiszedjük a fent lévőt és kiderült, hogy bent a konzolban lévő része eltört! Ha az állítót valahogy megjavítjuk akkor azzal mentünk volna fel a pályára. Gondolom valamelyik komolyabb féktávon tört volna el.
Mindegy csere megvolt, nézegettük a gumit, hogy az is kicseréljük-e?
Vittünk egy 10 körös SC2-őt is. Á mondom mindjárt jön a menetem felmegyek megnézem egyáltalán jó-e a moci.
Megyek 2 kört. Hát annyira jó volt a motor, hogy végig mentem a menetet.
Utána Horgász is ment az én sisakommal. 3 menetben 2:13.1-et mentem, a 4. kihagytuk kerékcsere miatt.
Jönnek a versenyek.
Az idő kurvára elromlott! 13 fok, közepes szél, 100% borultság.
Horgász úgy döntött kihagyja a tehetség kutatót.
Én felmentem a 600 openre. 11-en voltunk én a 8 rajtkockát szereztem meg.
Varm up körre elrajtolok minden zsír majd a cél végén nem tudom visszarakni 3-ba a motort. Nagy nehezen beerőltetem és megyek tovább. 5-ös kanyarban megint kerreg a váltó.
6-os kanyar előtt motorféken!!! rángat a motor.
Irány a boxutca. 2 kört mentek amikor eleredt az eső. Azért végig tolták a bátrak. Később az 1000-et is elengedték de azt már nem is néztük mert pakoltunk.
Váltó, kuplung, gyorsváltó. Valamelyik vagy mindegyik meghibásodott.
Hát ez egy nagy szar volt.
És még azt sem tudom mondani, hogy de legalább nem estünk el!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
26-a valaki?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- soma
- Posts: 24
- Joined: 2010.01.08. 17:51
- Motorom: GSX-R 600 volt, most R6R
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Hring 1.59, Pring 2:04, Rijeka 1:40,Brno 2:18
Re: Pannóniaring
giszo wrote:Ezt jo hallani. Itt a video az esetrol: https://youtu.be/qukkiPTvukU?t=25ssoma wrote:Az elütött tag a haverom, szerencsére jól van, kutya baja, a motor is egész jól megúszta..
Igen, látta már ő is.. állítólag kiütötték az első kerekét...
- soma
- Posts: 24
- Joined: 2010.01.08. 17:51
- Motorom: GSX-R 600 volt, most R6R
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Hring 1.59, Pring 2:04, Rijeka 1:40,Brno 2:18
Re: Pannóniaring
Igen.. haladtam szépen Nekem sajna kevés a 7 kör... lassan rázódok bele a dolgokba... mondjuk igy is minden köröm 5 alatt volt, nem panaszkodokddt500 wrote:Pont az utolsó köröd lett a PB? Te mindent megtettél.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Balázs idén nem volt valami szerencsés.giszo wrote:Ezt jo hallani. Itt a video az esetrol: https://youtu.be/qukkiPTvukU?t=25ssoma wrote:Az elütött tag a haverom, szerencsére jól van, kutya baja, a motor is egész jól megúszta..
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Pannóniaring
Ezt jo hallani. Itt a video az esetrol: https://youtu.be/qukkiPTvukU?t=25ssoma wrote:Az elütött tag a haverom, szerencsére jól van, kutya baja, a motor is egész jól megúszta..
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Pont az utolsó köröd lett a PB? Te mindent megtettél.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- soma
- Posts: 24
- Joined: 2010.01.08. 17:51
- Motorom: GSX-R 600 volt, most R6R
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Hring 1.59, Pring 2:04, Rijeka 1:40,Brno 2:18
Re: Pannóniaring
giszo wrote:Video nincsen, mert az SBK technikan valo drasztikus sulycsokkentes miatt mar nem fer fel a kamera.ddt500 wrote:Ez szép. Videó?
Ami egyebkent a nap tobbi reszet illeti... csutortokon meg ugy voltunk vele, hogy reggel 9kor nem akarunk felmenni, mert azert eleg huvos lesz. Reggel olyan 8:45 magassagaban azert egesz jonak tunt a homerseklet egy kis tapogatozasra, szoval elgondolkodtunk rajta, hogy megis felmegyunk. Balazs amikor szerette volna a guminyomast ellenorizni, akkor tunt fel, hogy a 90 fokos szelep rossz iranyba nez, igy valoszinuleg a kerek forditva van bent. Igy is volt, szoval a 9 oras felmenetel helyett inkabb egy kerekszerelessel kezdtunk. 10kor mar fel is mentunk, SC2-vel probalkoztunk elso nekifutasra mindketten, mert azert nem volt egy nagy meleg. Sikerult is rogton egy 2:10-es idovel nyitni, viszont valamelyik korben egy istentelen nagyot csuszott a motor a kishazas kigyorsitason. Valoszinuleg huvos volt meg neki, illetve az elszantsagom is nagyobb volt, mint a tapadas, ugyhogy egy pillanat alatt a motor tetejen talaltam magamat, de sikerult megfogni. A 11 es 12 oras felmenetelekben is maradt az SC2, mert a gumikep szep volt, viszont a balosokban ereztem, hogy kicsit maszkal a motor alattam, szoval nem volt nagy bizodalmam benne. A verseny elott el is kezdtunk tanakodni, hogy mivel kellene menni. Vegul megkerdeztuk az 1-es boxban Gerieket, hogy milyen az aszfalthomerseklet (34-36 fok volt), illetve Indiannal (sry a becenevert, ha esetleg olvassa) is beszeltunk, aki azt javasolta, hogy inkabb SC1-et tegyunk fel.
Balazs versenyen rogton az elso korben a 2-es kanyarban pont elotte esett valaki, akit 100%-osan kikerulni mar nem igazan tudott, igy a labat kicsit megutotte az elso kerekkel. Probaltuk a tagot megkeresni es megkerdezni, hogy jol van-e, de nem talaltuk meg.
Na én is rég néztem be ide :)
Az elütött tag a haverom, szerencsére jól van, kutya baja, a motor is egész jól megúszta..
Én szerencsére kimaradtam ebből, a 2.helyről rajtolva az 5. lettem... pedig pb.-t mentem, 2:03... Máskor ilyen körrel nyerni lehetett :) Hiába, változnak az idők ..
https://www.youtube.com/watch?v=gVnzfWL1oBo
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Öreg hiba. Mindegy. Olcsón megúsztátok.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"