Hungaroring
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Kezdünk lenni szóval az én reakcióm a beszélgetőben olvasható. Kéretik ott folytatni.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Azt gondoltam, mindkettőnknek anyanyelve a magyar, így nem számítottam ilyen félreértésre. Ugyanis kurvára egyetlen szóval sem próbáltalak meggyőzni semmiről. Elmondtam, hogy én mit tapasztalok.VIK-001 wrote: most Te komolyan engem akarsz meggyőzni???
Vágom én, hogy ez a fórum újabban arról szól, hogy kb 2 ember posztolgatja azokat a híreket, amiket magunktól is láthatunk ismert motoros site-okon. Csak éppen ennek semmi értelme. Egy fórum értelme az lenne, hogy ezekről meg a személyes tapasztalatainkról beszélgessünk. Akár hülyeségeket. Ötletejünk, hangosan gondolkodjunk, tanuljunk egymás okos/hülye ötleteiből. De egyre világosabb, hogy itt ezer lóerős mustangot lehet posztolni meg mindenki által amúgy is olvasott híreket. Isten őrizz, hogy beszélgessünk személyes meglátásokkal meg személyes élményekről!VIK-001 wrote: hát az sem érdekel ha WSSPs hátsó rugóstagot teszel be hátra...
Én kérek elnézést, hogy leírtam a gondolataimat!
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
Blade_RRunner wrote:A Hondával nekem sem volt gond. Plusz 30 kg meg Hondás "safety-first" gondoskodás.VIK-001 wrote: azok nem csak furcsa h szar az uszoda a kettes kanyar meg nem :) nekem minden hol jó az aszfalt
De elvileg megvan a megoldás. Duplán is. Most már látom, hogy tudok majd bízni ebben a motorban (nekem ez fontos. tudom, van aki leszarja, én nem ilyen vagyok. 38 évesen meg olyan vagyok, amilyen, kész.) Bájó tesz erősebb rugót hátra, azt' jó. Ő azért ezen a szinten nem szokta túllihegni a dolgokat. 90%-ban "húzd a gázt" a megoldási javaslata. Ezt a rugót viszont ő javasolja. Én meg hiszek neki. Jó lesz! Eldöntöttem.
most Te komolyan engem akarsz meggyőzni??? hát az sem érdekel ha WSSPs hátsó rugóstagot teszel be hátra...
De hogy vissza igazoljam amit írtál... Tuti jóó lesz akkor biztos stabilabb lesz a bicikli é meglesz a 2:06 ;)
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
A Hondával nekem sem volt gond. Plusz 30 kg meg Hondás "safety-first" gondoskodás.VIK-001 wrote: azok nem csak furcsa h szar az uszoda a kettes kanyar meg nem :) nekem minden hol jó az aszfalt
De elvileg megvan a megoldás. Duplán is. Most már látom, hogy tudok majd bízni ebben a motorban (nekem ez fontos. tudom, van aki leszarja, én nem ilyen vagyok. 38 évesen meg olyan vagyok, amilyen, kész.) Bájó tesz erősebb rugót hátra, azt' jó. Ő azért ezen a szinten nem szokta túllihegni a dolgokat. 90%-ban "húzd a gázt" a megoldási javaslata. Ezt a rugót viszont ő javasolja. Én meg hiszek neki. Jó lesz! Eldöntöttem.
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
mexikói wrote:VIK-001 wrote:veletek van a baj.... túl sok a nyekergés ez nem jó az nem megy ez jobb lenne ha...
faszomat.. kimentünk jót motoroztunk és kész mit kell állandóan sírni ...
Te is panaszkodsz,vagy még nem vetted észre?
Ha 8 ezernél nem forog többet a motorom, akkor mit kéne írnom szerinted ?
Vagy ha érzem,hogy nem úgy megy ahogy szeretném, vagy elfárad a kezem.
Te még a regisztrációs lapra is odarajzoltál egy pici szivecskét,hogy a matricás bácsi tudja miközben lehúzza a pénzedet,hogy te milyen fantasztikusan boldog vagy,a pályán meg egész végig dudoltad a Pharrell Williams-től a Happy-t,miközben boldogan belemotoroztál a naplementébe.
Ez van,ez történt.ÉÉÉÉÉÉteeed?
Éééérrrttem én... de ha én nem rinyálok akkor következő pályanap megköveznétek így muszály volt minden szirszart bele írni a beszámlóba...
Ja és egyszer tényleg dudáltam h fotós haverom tudja melyik vagyok én...
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
VIK-001 wrote:veletek van a baj.... túl sok a nyekergés ez nem jó az nem megy ez jobb lenne ha...
faszomat.. kimentünk jót motoroztunk és kész mit kell állandóan sírni ...
Te is panaszkodsz,vagy még nem vetted észre?
Ha 8 ezernél nem forog többet a motorom, akkor mit kéne írnom szerinted ?
Vagy ha érzem,hogy nem úgy megy ahogy szeretném, vagy elfárad a kezem.
Te még a regisztrációs lapra is odarajzoltál egy pici szivecskét,hogy a matricás bácsi tudja miközben lehúzza a pénzedet,hogy te milyen fantasztikusan boldog vagy,a pályán meg egész végig dudoltad a Pharrell Williams-től a Happy-t,miközben boldogan belemotoroztál a naplementébe.
Ez van,ez történt.ÉÉÉÉÉÉteeed?
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Hagy fogjuk már valamire, na! Lécci!VIK-001 wrote:veletek van a baj.... túl sok a nyekergés ez nem jó az nem megy ez jobb lenne ha...
faszomat.. kimentünk jót motoroztunk és kész mit kell állandóan sírni ...
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
veletek van a baj.... túl sok a nyekergés ez nem jó az nem megy ez jobb lenne ha...
faszomat.. kimentünk jót motoroztunk és kész mit kell állandóan sírni ...
faszomat.. kimentünk jót motoroztunk és kész mit kell állandóan sírni ...
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
Az aszfaltal van a baj,ez egyértelmű.Fel kell dobni egy másik aszfaltot,és kész.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
ddt500 wrote:Gondolom a repedések zavarják.Blade_RRunner wrote:A kettesben mit tapasztaltál? Én egy pici kúszást, de ahogy én megyek ott, nekem nem para ott az aszfalt.VIK-001 wrote:biztos h ugyan azt a kanyart gondoljuk uszodának ??? ha az uszoda szar akkor a 2es kanyar mi???Blade_RRunner wrote:
Most még ahol nem tökéletes az aszfalt (uszoda) befosatosan instabil tud lenni
azok nem csak furcsa h szar az uszoda a kettes kanyar meg nem :) nekem minden hol jó az aszfalt
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
jahh kettes menetben már semmi extra... elsőnek indultunk Zoli barátommal.. ugyan az volt a terv mint az első menetben de most bejött mert az elejét nem kottáztam el 2 kör alatt elment mindenki akinek menni kellett utánna jóformán magányosan mentemVIK-001 wrote:na akkor úgy látom ha egy beszámolóban nincs rinya akkor az már nem is ér semmit, ezért le sem merem írni
kimentem jót motoroztam, hazajöttem és mosolyogtam egész este...
Na de viccet félre téve volt kaland...
Első menetben úgy gondoltam, hogy elsők között megyek ki és aki gyorsabb majd megoldja a lassabbakat meg nem érem utol...
Jó elképzelés csak én a hideg gumival már úgy akartam fordulni fékezni mint ha már 5 kört mentem volna ezért már a felvezető kör
mansell előtti féktávon igen erősen kellett nézelődni h merre tudok majd a bukótérben manőverezeni, de jó isten megsegített elfordultam és biztos ami tuti alapon nem vettem vissza magamból így a -3 féktáv végén már éreztem a gumi falat de végül ez is megoldódott.. gondolom a faxa felvezető kör hatására az első 5 körben kb minden felé mentem a pályán csak arra nem amerre kellene sebaj... ugy az 5 kör volt amikor full egyedül mentem előttem sem senki mögöttem... na itt jött a pánfordulat ... :)
Magamra találtam és úgy mentem ahogy szerettem volna... egyedül most már biztos vagyok benne amit eddig is tudtam nem jó az áttétel a motoron... lassan pörög ki a bicaj .... egy gyönyörű előzésem volt a -2 kigyorsításán.. rázókövön valami Kawát sikerült levennem ... sztem bexart h honnan kerültem oda de én is mert a faszse gondolta h a rázókő nem is olyan vészes...
páran előztem és párat én is... a Novák Andit vettem le szépen a sikán féktávon értem utól 2 kanyart rajta voltam és a gyors balosba szépen bementem belülre... egy vidit megért volna...
kb ennyi ...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Gondolom a repedések zavarják.Blade_RRunner wrote:A kettesben mit tapasztaltál? Én egy pici kúszást, de ahogy én megyek ott, nekem nem para ott az aszfalt.VIK-001 wrote:biztos h ugyan azt a kanyart gondoljuk uszodának ??? ha az uszoda szar akkor a 2es kanyar mi???Blade_RRunner wrote:
Most még ahol nem tökéletes az aszfalt (uszoda) befosatosan instabil tud lenni
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
... és még mindigBlade_RRunner wrote:Kettes kanyarra nem fékezett korán, megelőzni nem tudtam, de unatkoztam mögötte a kanyarban.
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
na akkor úgy látom ha egy beszámolóban nincs rinya akkor az már nem is ér semmit, ezért le sem merem írni
kimentem jót motoroztam, hazajöttem és mosolyogtam egész este...
Na de viccet félre téve volt kaland...
Első menetben úgy gondoltam, hogy elsők között megyek ki és aki gyorsabb majd megoldja a lassabbakat meg nem érem utol...
Jó elképzelés csak én a hideg gumival már úgy akartam fordulni fékezni mint ha már 5 kört mentem volna ezért már a felvezető kör
mansell előtti féktávon igen erősen kellett nézelődni h merre tudok majd a bukótérben manőverezeni, de jó isten megsegített elfordultam és biztos ami tuti alapon nem vettem vissza magamból így a -3 féktáv végén már éreztem a gumi falat de végül ez is megoldódott.. gondolom a faxa felvezető kör hatására az első 5 körben kb minden felé mentem a pályán csak arra nem amerre kellene sebaj... ugy az 5 kör volt amikor full egyedül mentem előttem sem senki mögöttem... na itt jött a pánfordulat ... :)
Magamra találtam és úgy mentem ahogy szerettem volna... egyedül most már biztos vagyok benne amit eddig is tudtam nem jó az áttétel a motoron... lassan pörög ki a bicaj .... egy gyönyörű előzésem volt a -2 kigyorsításán.. rázókövön valami Kawát sikerült levennem ... sztem bexart h honnan kerültem oda de én is mert a faszse gondolta h a rázókő nem is olyan vészes...
kimentem jót motoroztam, hazajöttem és mosolyogtam egész este...
Na de viccet félre téve volt kaland...
Első menetben úgy gondoltam, hogy elsők között megyek ki és aki gyorsabb majd megoldja a lassabbakat meg nem érem utol...
Jó elképzelés csak én a hideg gumival már úgy akartam fordulni fékezni mint ha már 5 kört mentem volna ezért már a felvezető kör
mansell előtti féktávon igen erősen kellett nézelődni h merre tudok majd a bukótérben manőverezeni, de jó isten megsegített elfordultam és biztos ami tuti alapon nem vettem vissza magamból így a -3 féktáv végén már éreztem a gumi falat de végül ez is megoldódott.. gondolom a faxa felvezető kör hatására az első 5 körben kb minden felé mentem a pályán csak arra nem amerre kellene sebaj... ugy az 5 kör volt amikor full egyedül mentem előttem sem senki mögöttem... na itt jött a pánfordulat ... :)
Magamra találtam és úgy mentem ahogy szerettem volna... egyedül most már biztos vagyok benne amit eddig is tudtam nem jó az áttétel a motoron... lassan pörög ki a bicaj .... egy gyönyörű előzésem volt a -2 kigyorsításán.. rázókövön valami Kawát sikerült levennem ... sztem bexart h honnan kerültem oda de én is mert a faszse gondolta h a rázókő nem is olyan vészes...