Hungaroring

Versenypályák, információk, szervezések

Moderator: ddt500

User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

VIK-001 wrote:
Blade_RRunner wrote:
Most még ahol nem tökéletes az aszfalt (uszoda) befosatosan instabil tud lenni
biztos h ugyan azt a kanyart gondoljuk uszodának ??? ha az uszoda szar akkor a 2es kanyar mi??? :D
Én arra gondolok, ami a sikán előtt van. :) De Bájó "megnyugtatott", hogy ott sosem lesz kéjutazás. Gázra mozogni fog. Mondjuk az egy dolog, hogy mozog, mege gy másik, hogy fél métert arréb kóvályog a segge.

A kettesben mit tapasztaltál? Én egy pici kúszást, de ahogy én megyek ott, nekem nem para ott az aszfalt.
giszo
Posts: 21
Joined: 2015.04.03. 08:13
Motorom: ZX-10R
Location: Budapest

Re: Hungaroring

Post by giszo »

Majus 27 lesz elvileg a kovetkezo palyanap, ha valaki szeretne elore tervezni. : pill :
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Hungaroring

Post by VIK-001 »

Blade_RRunner wrote:
Most még ahol nem tökéletes az aszfalt (uszoda) befosatosan instabil tud lenni
biztos h ugyan azt a kanyart gondoljuk uszodának ??? ha az uszoda szar akkor a 2es kanyar mi??? :D
User avatar
vadhorgász
Posts: 55
Joined: 2014.08.25. 18:52
Motorom: zx6r -2006
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): hring:2:14,24 | pring: 2:27,61
Location: Budapest

Re: Hungaroring

Post by vadhorgász »

balagee wrote:Pár fotó az érintetteknek :D
Köszi a képekért és a tanácsokért! :smt023
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

Ja, és külön öröm volt személyesen találkozni Balázzsal és Viktorral! :smt023
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote: Dávid nem mérte.
Valóban nem mértem, mert egészen másról szólt a tegnapi nap. Talán a köridőn való stresszelés hiánya miatt is lett az a vége, hogy jó kedvvel jöttem haza.

Tavaly végig szenvedtem a gixxerrel. Vagy izmozni kellett vele a kanyar elején és közepén vagy ha elmebeteg módon orrosra raktam, akkor ki akart esni alólam féktávon. Esetleg mindkettő. Nem tudtam, hogy ennyire más a Suzuki mint amit megszoktam, vagy valami nem kerek, esetleg egy kuka pályamotort vettünk.

Idénre átnézettem minden porcikáját, hogy stimmel e. Kapott vadi új Superbike Pro gumi szettet, és Lucas kormányt. Kizártunk mindent. Kapott új geometriát (első telók teteje síkban a villahíddal, hátul 7 mm alátét). Már a fél délutánnyi Eringen éreztem, hogy nem kell többé birkózni a kanyarodáshoz. (Sztem a 2009-es hányatott sorsú első gumi volt a ludas) A maradék probléma (a motorral; én magam külön sztori vagyok) a seggével volt. Ledöntve gázadásra rogyott, imbolygott, pumpált a segge. Amúgy sem vagyok az a lapon nagy gázt húzó fajta, de a magam szerény elvárásaihoz mérten is tragikus volt. Kapott pár kör előfeszítést hátul, és érezhetően jobb lett. Ahhoz, hogy igazán jó legyen erősebb rugó kell a zsírseggem alá. Most még ahol nem tökéletes az aszfalt (uszoda) befosatosan instabil tud lenni. Tapasztalt, bátor rider el lenne ezzel, de ha könnyen megoldható, legyen inkább hülyebiztos. No meg egészségesebb egy erősebb rugó, mint egy gyengébb agyon-elő-feszítve.

Egyetlen említésre méltó kalandom egy Kawa-sal volt, akit utolértem (ilyenkor nekem legalábbis egyértelmű, hogy ha utolérnek, nem teleporttal tették, hanem gyorsabb), célegyenesben megelőztem, de féktávon mellém bújt. Persze normálisan elfordulni nem tudott, de én sem tőle. Kettes kanyarra nem fékezett korán, megelőzni nem tudtam, de unatkoztam mögötte a kanyarban. Utána köv. részen egyformán mentünk. Hátul gyorsabb voltam, de nem eléggé ahhoz, hogy biztonságban megelőzzem. A célegyenesben megint eljátszottuk ezt a hüyeséget. A végére büszke vagyok, mert felszívtam magam, és hátul a gyors bal - gyors jobb részen megelőztem. :)

A motor kap erősebb hátsó rugót, egyel kisebb lánckereket hátra (most -2/+2), és kész. Úgy érzem, most van meg az "új" motor. Mostantól kezdhetek vele összeszokni. Tehát vergődés helyett gyakorlás. Mellé fogynom kell, hogy tudjak mozogni a motoron, és nagyon kell a kondi is. Sajnos egészségügyi problémák miatt október óta nem tudtam edzeni. Remélem, mostantól ez is oké lesz!
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Hungaroring

Post by mexikói »

Tegnapelőtt mentem otthon egy kicsit,kipróbáltam,hogy minden ok a motorral,és azt vettem észre,hogy 8 ezernél lehörög,és nem is forog tovább.Kiderült,hogy mikor beraktam a gyorsváltót,és visszahajtottam a tankot akkor megtörött egy kicsit a benzincső,ezért nem kapott elég benzint a motor.Ezt gyorsan orvosoltam, a power commanderbe pedig feltöltöttem egy másik térképet (arata rendszer+gyári szűrő),plusz felraktam hátra egy +3 lánckereket.A motor olyan gyorsan pörög fel mint az állat,és teljesen lineáris a teljesítményleadás.Bodottá :-)
Kb délben értem ki a ringre,Tibiékkel pacsi,már pont mentek haza,kérdeztem a gumis srácot,hogy nincs e használt medium hátsója,az enyém elég kopott volt,de elhajtott,máshol sem találtam. brian később kihozta a megbeszélt gumikat,szerencsére nem kellett feltenni,mert kibirta a napot.
Én sem mértem időt,idén még nem motoroztam,első menetben nem is tudtam végig menni,mert begörcsölt a kezem,a fordított váltót próbáltam megszokni,sokkal jobb így menni.
A második menetben már elég jól mentem,bár mindíg korán akartam befordulni,és néha korrigálni kellett,a féktávokat viszont gyakorolni kell,túlfékeztem mindenhol+ néha ennyira berántottam a féket,hogy 20 centire elemelkedett a hátulja.A sikánnál féktávon valaki kiszáguldott mellettem a sóderba egy gixerrel.A másfél órásba is befizettem,hogy legyen bennem kilóméter,állítgattam a gyorsváltót,hogy jó legyen az érzet,szuperül működik.A motor jó,márcsak menni kéne többet.És a legfontosabb, 28 fokot írt a kijelző a kocsiban délután,egész végig 84 fokos vizzel mentem,a motor nem vesztett erőt,és nem kapcsolt be a ventilátor,úgyhogy a hűtő átalakítást 10 azaz 10 pontra értékelem :smt026
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

balagee wrote:És még. Egy IDM-es srác jött edzeni az új eriggyel:
R1M. 2x is megalázott. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Na pár szóban a mai napról. Kivettünk a láncból egy tagot, hogy előrébb kerüljön a kerék (nem akartam a hátulja emelésébe belemenni), a hátsó gumit megfordítottuk és ennyi.
Ismét előbb értünk ki mint a Hungaroring dolgozói így nem engedtek be minket. :lol:
Na mindegy az első menetben voltunk is vagy 6-an. Rögtön éreztem, hogy a motor kb. olyan mint az első nap volt. Direkt nem néztem meg a köridőmérőmet, hogy ne befolyásoljam magam de nem éreztem jónak a kört (érzés 2:04, valós 2:03.0.).
Második menetben összekaptam magam az érzés is kezdett jönni Ezt 02-nek gondoltam (valós 2:01,5).
A harmadik menetet sajnos elkottáztam. 2 kört mentem egy 600RR mögött várva, hogy majd begyorsul de nem tette (2:02) Utána még volt pár lehetőségem de elszúrtam őket. Kimentem a -3 féktávján a bukótérbe meg ilyenek. Kezdtek szaporodni a lassú motorosok is így nem javítottam. 266 volt a célegyenesben, meg 214 a 2-es féktávján.
Még gondolkoztam rajta, hogy veszek jegyet a 4-be de nagyon megtelt a parkoló így nem láttam értelmét.
Sárkány ment 55-öt, Egedi 58-at ment délelőtt de délután is ment még a gyorsba. Délután már sajnos volt mentős baleset is.
Balagee kinézett fotózni meg gumit kunyerálni de nem adtam neki. :twisted:
Horgász új PB-t ment (2:14), Dávid nem mérte.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Hungaroring

Post by VIK-001 »

amugy ahogy ma az első menetem első 10 percébe mentem csoda h élek ... :D
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Hungaroring

Post by VIK-001 »

én 53at tervezem de mire azt elérem mindig felébredek :D
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Végül is csak laza 20mp-et gyorsultál. Kövi pályanap 1:55. :smt026
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Hungaroring

Post by VIK-001 »

:smt036 :smt036 :smt036 :smt036
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

És nem fotóztad le? Így ki hiszi el? :smt036
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Hungaroring

Post by VIK-001 »

na hazaértem
második menetre kértem transpondert 2:11:538... :)
Post Reply

Return to “Pályanapok”