ddt500 wrote: Dávid nem mérte.
Valóban nem mértem, mert egészen másról szólt a tegnapi nap. Talán a köridőn való stresszelés hiánya miatt is lett az a vége, hogy jó kedvvel jöttem haza.
Tavaly végig szenvedtem a gixxerrel. Vagy izmozni kellett vele a kanyar elején és közepén vagy ha elmebeteg módon orrosra raktam, akkor ki akart esni alólam féktávon. Esetleg mindkettő. Nem tudtam, hogy ennyire más a Suzuki mint amit megszoktam, vagy valami nem kerek, esetleg egy kuka pályamotort vettünk.
Idénre átnézettem minden porcikáját, hogy stimmel e. Kapott vadi új Superbike Pro gumi szettet, és Lucas kormányt. Kizártunk mindent. Kapott új geometriát (első telók teteje síkban a villahíddal, hátul 7 mm alátét). Már a fél délutánnyi Eringen éreztem, hogy nem kell többé birkózni a kanyarodáshoz. (Sztem a 2009-es hányatott sorsú első gumi volt a ludas) A maradék probléma (a motorral; én magam külön sztori vagyok) a seggével volt. Ledöntve gázadásra rogyott, imbolygott, pumpált a segge. Amúgy sem vagyok az a lapon nagy gázt húzó fajta, de a magam szerény elvárásaihoz mérten is tragikus volt. Kapott pár kör előfeszítést hátul, és érezhetően jobb lett. Ahhoz, hogy igazán jó legyen erősebb rugó kell a zsírseggem alá. Most még ahol nem tökéletes az aszfalt (uszoda) befosatosan instabil tud lenni. Tapasztalt, bátor rider el lenne ezzel, de ha könnyen megoldható, legyen inkább hülyebiztos. No meg egészségesebb egy erősebb rugó, mint egy gyengébb agyon-elő-feszítve.
Egyetlen említésre méltó kalandom egy Kawa-sal volt, akit utolértem (ilyenkor nekem legalábbis egyértelmű, hogy ha utolérnek, nem teleporttal tették, hanem gyorsabb), célegyenesben megelőztem, de féktávon mellém bújt. Persze normálisan elfordulni nem tudott, de én sem tőle. Kettes kanyarra nem fékezett korán, megelőzni nem tudtam, de unatkoztam mögötte a kanyarban. Utána köv. részen egyformán mentünk. Hátul gyorsabb voltam, de nem eléggé ahhoz, hogy biztonságban megelőzzem. A célegyenesben megint eljátszottuk ezt a hüyeséget. A végére büszke vagyok, mert felszívtam magam, és hátul a gyors bal - gyors jobb részen megelőztem. :)
A motor kap erősebb hátsó rugót, egyel kisebb lánckereket hátra (most -2/+2), és kész. Úgy érzem, most van meg az "új" motor. Mostantól kezdhetek vele összeszokni. Tehát vergődés helyett gyakorlás. Mellé fogynom kell, hogy tudjak mozogni a motoron, és nagyon kell a kondi is. Sajnos egészségügyi problémák miatt október óta nem tudtam edzeni. Remélem, mostantól ez is oké lesz!