Mind a 2-nél lehet aktiválni ezt a funkciót,de nem ajánlják a gyártók,csak saját felelősségre.Úgyanúgy a gyújtást szakítja meg.Blade_RRunner wrote:Ezek mit tudnak? Felfelé biztos lehet vele váltani kuplung meg gázelvétel nélkül. Lefelé is? Felfelé amúgy is lehet kuplung nélkül, de ha lefelé is tudja, az tutiság. Habár ezt meg kétlem.mexikói wrote:Mutattam egy haveromnak a gyorsváltót,neki már volt egy pár balesete,megsérült a keze,nehéz neki a kuplungolás,ezért már régóta gondolkozott,hogy vesz egyet.Ágót ajánlottam neki,és ezt vette.Nem láttam még ilyet élőben,elég kompakt kis szerkezet,egyszerű beszereléssel.
Elektronika
Moderator: ddt500
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Elektronika
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronika
Lefelé is lehet kuplung nélkül váltani. Ugyan úgy kell. Gázfröccs. A lefele váltó gyorsváltók is gázfröccsöt adnak. Persze csak kicsit.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Elektronika
Ezek mit tudnak? Felfelé biztos lehet vele váltani kuplung meg gázelvétel nélkül. Lefelé is? Felfelé amúgy is lehet kuplung nélkül, de ha lefelé is tudja, az tutiság. Habár ezt meg kétlem.mexikói wrote:Mutattam egy haveromnak a gyorsváltót,neki már volt egy pár balesete,megsérült a keze,nehéz neki a kuplungolás,ezért már régóta gondolkozott,hogy vesz egyet.Ágót ajánlottam neki,és ezt vette.Nem láttam még ilyet élőben,elég kompakt kis szerkezet,egyszerű beszereléssel.
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Elektronika
Mutattam egy haveromnak a gyorsváltót,neki már volt egy pár balesete,megsérült a keze,nehéz neki a kuplungolás,ezért már régóta gondolkozott,hogy vesz egyet.Ágót ajánlottam neki,és ezt vette.Nem láttam még ilyet élőben,elég kompakt kis szerkezet,egyszerű beszereléssel.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronika
Jó lesz a fordított irány.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Elektronika
Igen,most meg van fordítva,de normál állásban is működik,úgy is kipróbáltam.Telefonról állítható,push vagy pull,illetve az ézékenység,és a megszakítás ideje is.Még be kell állítani,kb 1 km-t mentem vele,elég furcsa,és a fordított irányt is meg kell szokni.ddt500 wrote:
Nem értek hozzá ez fordított?
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronika
Nem értek hozzá ez fordított?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Elektronika
Beraktam a gyorsváltót,a vezérlő a tank burkolat alá került,hogy tudjam majd állítani.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Elektronika
Igen,ez helyettesíti a servomotort,ami mozgatja az exup szelepet.Blade_RRunner wrote:Ez az "Exup" kiiktatasara van?mexikói wrote:Kindersurprise servo kiiktató
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Elektronika
Ez az "Exup" kiiktatasara van?mexikói wrote:Kindersurprise servo kiiktató
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Elektronika
Ma beraktam a power commandert,előtte próbaképpen kiolvastam milyen map található benne:
2005 Honda CBR1000RR
Jardine dual outlet slip-on exhaust
Használtan vettem,szerencsére tökéletesen működik.
Rendesen indult,talán egy kicsit jobban is veszi a gázt,majd valamikor kipróbálom hogy megy,csak van még hátra pár módosítás.
2005 Honda CBR1000RR
Jardine dual outlet slip-on exhaust
Használtan vettem,szerencsére tökéletesen működik.
Rendesen indult,talán egy kicsit jobban is veszi a gázt,majd valamikor kipróbálom hogy megy,csak van még hátra pár módosítás.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Elektronika
Ha esetleg valakit érdekel.1000 rr 04-07-ig biztos működik,illetve 07 600 rr-el próbálták ki.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Elektronika
Kindersurprise servo kiiktató
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Elektronika
Blade_RRunner wrote:Ha ezek a referencia pontok, akkorddt500 wrote:Nekem is az kéne. A -1,+2-vel 195/65-ös gumival nem kéri az 5-öt a Mansell fele és a lejtős egyenesbe a 4-est.
- A kettes elott kell a 4ik de gondolom ez ok
- A Mansell elott a 4ik majdnem leforog
- A lejton kell a 4ik
- A celegyenesben meg nem forog le a 6 de vastagon kell mert asszem 294-et lattam az oran
Eringen a celegyenes vegen eppen behebeg a 3ik ha jol sikerul ramenni es picit tovabb merem huzni. Itt kellene a 4ik ha gyorsabb lennek de nem vagyok.
Pringen meg nem voltam ezzel az attetellel.
Udv Portimao mellol! (kb 30 km innen a MotoGP palya)
Akkor motort a faxért nem vittél....
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Elektronika
Ha ezek a referencia pontok, akkorddt500 wrote:Nekem is az kéne. A -1,+2-vel 195/65-ös gumival nem kéri az 5-öt a Mansell fele és a lejtős egyenesbe a 4-est.
- A kettes elott kell a 4ik de gondolom ez ok
- A Mansell elott a 4ik majdnem leforog
- A lejton kell a 4ik
- A celegyenesben meg nem forog le a 6 de vastagon kell mert asszem 294-et lattam az oran
Eringen a celegyenes vegen eppen behebeg a 3ik ha jol sikerul ramenni es picit tovabb merem huzni. Itt kellene a 4ik ha gyorsabb lennek de nem vagyok.
Pringen meg nem voltam ezzel az attetellel.
Udv Portimao mellol! (kb 30 km innen a MotoGP palya)