Hungaroring
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Irigy kutyák!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Tibi Mar-quez-di élvezni a motort.VIK-001 wrote:tiszta Marquez....
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
tiszta Marquez....
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Ezzel már azért úgy elégedett vagyok.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Tegnap vittem a futón szakadó esőben.Miller wrote:Miért volt víz az idomban? Mostad a gépet?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Hungaroring
Miért volt víz az idomban? Mostad a gépet?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Na lássunk valami rövidet.
Kiérkezésünkkor a pálya teljesen vizes volt. 10 órási menetet buktuk pedig a Nap ezerrel sütött és volt egy kis szél is. A 10:40-en menetre felszáradt a pálya úgy 60%-ban. Csak a legfontosabb helyeken volt vizes. 1-es kigyorsítás, 2-3 kanyar között (ez a rész amúgy is gyalázatos állapotban volt egy irgalmatlan felszórás miatt), Mansell előtt, sikánban, gyors balosban, -2-célrará között.
Elfelejtettem kiönteni a vizet a pályaidomból így amikor nagy gázzal kijöttem a boxutcából valszeg kapott a hátsó kerék egy litert. Az 1-es kanyarban azonnal le is akart dobni a motor kb 40km/ó tempónál. 2 körön keresztül szórakoztatott a legváratlanabb pillanatokban egy farolással. Totális pénzkidobás volt csak arra volt jó, hogy elvegye az önbizalmamat.
A második menetben már 99%-ban száraz volt a pálya csak a sikánban volt pár folt. Éppen kezdek begyorsulni amikor a sikán utáni balosban valamiért leszélesedtem és láttam, hogy ebből vizes műfű lesz. Bele állítottam átgurultam rajta, nagy fék a betonon, ki a vizes valódi fűre azon is átbotorkáltam majd irány a box utca. 2:04 és ennyi. Délután marha jó idő volt talán még hely is akadt volna de nem volt kedvem kisérteni a sorsot. Ha a második menet lett volna az első és megyek délután még kettő talán jobb lett volna de sok esés volt délután szóval nem bánom. Idei minimum cél nagy nehezen teljesítve, és nem is estem el.
Videó nincs.
Kiérkezésünkkor a pálya teljesen vizes volt. 10 órási menetet buktuk pedig a Nap ezerrel sütött és volt egy kis szél is. A 10:40-en menetre felszáradt a pálya úgy 60%-ban. Csak a legfontosabb helyeken volt vizes. 1-es kigyorsítás, 2-3 kanyar között (ez a rész amúgy is gyalázatos állapotban volt egy irgalmatlan felszórás miatt), Mansell előtt, sikánban, gyors balosban, -2-célrará között.
Elfelejtettem kiönteni a vizet a pályaidomból így amikor nagy gázzal kijöttem a boxutcából valszeg kapott a hátsó kerék egy litert. Az 1-es kanyarban azonnal le is akart dobni a motor kb 40km/ó tempónál. 2 körön keresztül szórakoztatott a legváratlanabb pillanatokban egy farolással. Totális pénzkidobás volt csak arra volt jó, hogy elvegye az önbizalmamat.
A második menetben már 99%-ban száraz volt a pálya csak a sikánban volt pár folt. Éppen kezdek begyorsulni amikor a sikán utáni balosban valamiért leszélesedtem és láttam, hogy ebből vizes műfű lesz. Bele állítottam átgurultam rajta, nagy fék a betonon, ki a vizes valódi fűre azon is átbotorkáltam majd irány a box utca. 2:04 és ennyi. Délután marha jó idő volt talán még hely is akadt volna de nem volt kedvem kisérteni a sorsot. Ha a második menet lett volna az első és megyek délután még kettő talán jobb lett volna de sok esés volt délután szóval nem bánom. Idei minimum cél nagy nehezen teljesítve, és nem is estem el.
Videó nincs.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Megyünk páran. Jó időt mond.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
Én motorozni biztosan nem.Szombaton kimentem Csesznekre,nagyon jó idő volt,jól éreztem magam,2 tankot kipermeteltem
Fékem elfogyott,gumi is.Max fényképezni,mert lenne dolgom Pesten.Te mész Tibi?
Remélem jó időtök lesz.
Fékem elfogyott,gumi is.Max fényképezni,mert lenne dolgom Pesten.Te mész Tibi?
Remélem jó időtök lesz.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
geccc... pont nem jó mert nem kaptam meg a szabimat.... :(ddt500 wrote:Szombaton még lesz egy pályanap. Valaki?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Szombaton még lesz egy pályanap. Valaki?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
Kezded kapisgalni....nem mindegy, mekkora tempoval jossz ki a celrarabol...Blade_RRunner wrote:Rémlik, hogy emlegette Ago azt a motort, amikor a miénket csinálta. Úgy emlékszem, hogy a lista (http://www.agomotors.hu/webshop/product ... oduct=2508) második helyezettje az ex-Adorján motor. Nyilván akkor némi tuningot kivettek belőle eladás előtt, mert az általad említett adat a Vígh Gyuri motorjához feltüntetett teljesítménynek felel meg.ddt500 wrote:Adorján Tomiról van race chronom. K8 750-el 1:55-ös köröknél 252 ment a cél végén. Mondjuk az 140-145Le körül volt keréken.Blade_RRunner wrote:Az a 266 komoly!ddt500 wrote:Így néz ki a két 1:59.5-ös köröm. A felső az 1:59.584, az alsó a 480.
Gyorsan rácuppantam a gearingkommondorra, hogy a múltkor az órán látott 293 az mennyi lehet. Az áttétel módosítás miatti szorzó szerint 252, de ebben még nincs benne, hogy nyilván eleve csal az óra. :(
Mindenesetre megrendeltem a QStarz gps vevőt, és eladtam egy kollégának a General Mechatronics mérőmet. Jövőre hard data is lesz arról, hogy és hol fostorgok.
Arra mondjuk konkrétan emlékszem, hogy a dobogóról a miénket letaszító motor úgy volt 0.1 LE-vel erősebb, hogy azon full rendszer volt.
Akárhogy is, kénytelen leszek megtanulni fékezni meg kanyarodni, mert ebből sosem lesz 266 kmh!
Es nem akarlak letorni, de a loero/tomeg arany es a legellenallas a celegyenesben a lenyeg. Abban meg Tibi verhetetlen!:-) Domi mellett megtanultam, mennyit szamit!:-)
Kill faster and be alive.
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Rémlik, hogy emlegette Ago azt a motort, amikor a miénket csinálta. Úgy emlékszem, hogy a lista (http://www.agomotors.hu/webshop/product ... oduct=2508) második helyezettje az ex-Adorján motor. Nyilván akkor némi tuningot kivettek belőle eladás előtt, mert az általad említett adat a Vígh Gyuri motorjához feltüntetett teljesítménynek felel meg.ddt500 wrote:Adorján Tomiról van race chronom. K8 750-el 1:55-ös köröknél 252 ment a cél végén. Mondjuk az 140-145Le körül volt keréken.Blade_RRunner wrote:Az a 266 komoly!ddt500 wrote:Így néz ki a két 1:59.5-ös köröm. A felső az 1:59.584, az alsó a 480.
Gyorsan rácuppantam a gearingkommondorra, hogy a múltkor az órán látott 293 az mennyi lehet. Az áttétel módosítás miatti szorzó szerint 252, de ebben még nincs benne, hogy nyilván eleve csal az óra. :(
Mindenesetre megrendeltem a QStarz gps vevőt, és eladtam egy kollégának a General Mechatronics mérőmet. Jövőre hard data is lesz arról, hogy és hol fostorgok.
Arra mondjuk konkrétan emlékszem, hogy a dobogóról a miénket letaszító motor úgy volt 0.1 LE-vel erősebb, hogy azon full rendszer volt.
Akárhogy is, kénytelen leszek megtanulni fékezni meg kanyarodni, mert ebből sosem lesz 266 kmh!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Adorján Tomiról van race chronom. K8 750-el 1:55-ös köröknél 252 ment a cél végén. Mondjuk az 140-145Le körül volt keréken.Blade_RRunner wrote:Az a 266 komoly!ddt500 wrote:Így néz ki a két 1:59.5-ös köröm. A felső az 1:59.584, az alsó a 480.
Gyorsan rácuppantam a gearingkommondorra, hogy a múltkor az órán látott 293 az mennyi lehet. Az áttétel módosítás miatti szorzó szerint 252, de ebben még nincs benne, hogy nyilván eleve csal az óra. :(
Mindenesetre megrendeltem a QStarz gps vevőt, és eladtam egy kollégának a General Mechatronics mérőmet. Jövőre hard data is lesz arról, hogy és hol fostorgok.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Az a 266 komoly!ddt500 wrote:Így néz ki a két 1:59.5-ös köröm. A felső az 1:59.584, az alsó a 480.
Gyorsan rácuppantam a gearingkommondorra, hogy a múltkor az órán látott 293 az mennyi lehet. Az áttétel módosítás miatti szorzó szerint 252, de ebben még nincs benne, hogy nyilván eleve csal az óra. :(
Mindenesetre megrendeltem a QStarz gps vevőt, és eladtam egy kollégának a General Mechatronics mérőmet. Jövőre hard data is lesz arról, hogy és hol fostorgok.