Hungaroring
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Köszi!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Hungaroring
Gratula Tibi!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Köszi.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
Az idoeredmenyeket elnezve ez kb. a magyar bajnoki elmezonte is lehetne....
A valaha futott legjobb idommel 10.sor....hat nem lassu csapat volt:-))
Azert gratula Tibi!
A valaha futott legjobb idommel 10.sor....hat nem lassu csapat volt:-))
Azert gratula Tibi!
Kill faster and be alive.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Pár képecske.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Furcsa kettősség jellemezte a mai napot úgy az időjárás mint az eredmények tekintetében. Ahogy sokan szokták mondani egy sporteredmény után, hogy ha ezt előtte mondják neki szó nélkül aláírja de aztán a nap végén még is hiányérzet marad benne.
Szóval beregisztráltam erre a Jura Racinges szombati napra. Meg se írom mennyiért mert még most is kész vagyok tőle olyan drága volt. Miért mentem még is? Csütörtökön nem mentem, 28-a elmarad és ki tudja lesz-e még idén jó idő vagy egyáltalán pályanap. Egy utolsó esély!
Jó korán kiértem letáboroztam a Janiékhoz, majd Zsófi segítségével regisztráltam a racer csoportba. Az volt a leggyorsabb. A nap elején rögtön elkövettem egy hibát mert fennhagytam a medium soft keverékű jó állapotú gumit hátul gondolván arra, hogy úgy is sütni fog a Nap és meleg lesz az aszfalt. Hát az első menetemre már nem sütött.
Az ötletem az volt, hogy rögtön az elején gyors próbálok lenni szóval semmi bemelegítés mert mire bemelegszem el is fáradok!
Ennek megfelelően húztam is neki és rögtön a 3-ik körben egy 2:01.6-ot rittyentettem. Idei legjobb azonnal beállítva. Szinte nem is volt senki rajtam kívül a pályán.
Gumi kicsit megtépve de még nem volt vészes. A cél végi féktávon nagyon elpattogott a hátulja ezért a Jani javaslatára kettőt kattintottam hátul a rebundon a - irányba. Ez valamit segített.
A második menetben tömegnyomor. Nem hittem el amikor megláttam a kb. 40 motort a boxutcában. Nem is jött a javítás 2:01.9. Ennek még lesz jelentősége.
Janival ismét fundálkoztunk és arra jutottunk, hogy a hosszú áttételem miatt meg kéne próbálnom kettesben venni a célrarát. Így nagyobb gázt tudok húzni tovább és nagyobb lesz a motorfék is. Ja mindezt annak okán, hogy elég sokat fékeztem kanyarba befelé és meg is tépődött kicsit az első gumi jobb oldala.
A számításunk tökre bejött mert sokkal gyorsabban tudtam bemenni a kanyarba, bár bent már voltak gondjaim a nagy motorfék miatt a kigyorsításaim meg legalább is esetlegesek voltak.
Lejövök 2:00.113 van a race chronon. Később kiderült, hogy a tranyó meg 2:00.093-at mért. Tehát kerek 1 tized hiányzott az 1:59-hez. Na mindegy majd a versenyen.
Jött az ebédszünet én elmentem megnézni a rajtrácsot. Nem találom magam.
Nagy nehezen előkerültem. Első probléma: GP kategóriában indulok ami 16:20-kor lesz (3 óra semmittevés). Második jóval nagyobb probléma: Csak az első két szabadedzés számított bele az időmérésbe így 2:01.6-al a 22-ik helyről indulhattam. A 00-ás időmmel a 16-ik lettem volna ami elsőre nem tűnhet fontosnak de az két sor előny és csak 1:59-es emberek lettek volna előttem.
Na mindegy azért szuggeráltam magam, hogy majd egy jó rajttal. (A stock 1000 rajtjánál egy fickó lefulladt a rajtnál és ki is ütötték).
Hát már a bemelegítő körön majdnem ütköztem de mindegy. A rajtom elég furán sikerült. A videó alapján a reakcióidőm most jó volt (a tököm tele van a kiugráló emberkékkel) viszont nem sikerült jól megindítani a motort, volt némi egykerék is, aztán bejöttek elém. De azért húztam neki és belül féktávon sikerült kb. visszaszereznem az elvesztett helyeket.
Ami ezután jött csak azért nem katasztrófa mert nem estem el. 5 kört mentem kb. 6x hibáztam elég nagyot és amikor már a gyors balosban alám tudtak fordulni lejöttem. Közveszélyes voltam.
Janiék ott kérdezgették, hogy mi volt a baj. Alapvetően az, hogy nem szeretek alig lassabb emberek mögött menni. A leghülyébb helyeken érem utol őket, a kedvenc előzési pontjaimnál meg elhúznak és ez kiidegel. Ja a célrarából nem tudok 2-ben kigyorsítani. Kétszer vettek le a célegyenesben emiatt. Látom a videón, hogy 1mp később rakom a 6-at.
El nem fáradtam. Ja ekkorra a Nap kisütött de a gumin ez már nem segített.
Utána Hajni parázs csatában megnyerte a Ladies Cup-ot 600-ban (innen is gratulálok neki!).
Volt még egy összevont mentünk 6 óra előtt. Mondom nincs az az Isten, hogy így érjen véget az idény kimegyek még arra is.
És kurva jó volt. Két 2:01-es kör összejött, kellemes hűvös idő lett ahogy ment le a Nap, volt pár faintos előzésem és marha jól éreztem magam! A célrarában visszatértem a 3-hoz de ez még további kísérletezést igényel.
A mai nap fő negatívumai:
1.A hátsó gumi csúszkált végig és szarrá is téptem.
2.Kitaláltam, hogy a mansellt gyorsabban kéne bevenni. Nem sikerült de max. 3x hagytam el emiatt a pályát és 3 másik kör ment a kukába a kísérletek alatt.
3.A sikán utáni részen marha lassú vagyok még mindig és nincs két egyforma kanyarvételem.
4.Kicsit talán már túl puha az eleje a 9-es rugókkal.
Fő pozitívumok:
1. Sokkal jobb érzetet ad a motor.
2. Néha már a rázókövön is tudok gyorsítani egy kicsit jobban kihasználom a pályát.
3. PB közeli köridő. (2012-ben 2:00,6. 2013-ban 2:01 telibe szóval 2 éve nem voltam ilyen gyors.)
4. Látszik a fény az alagút végén. Csak hozzá kell gyorsulnom a motorhoz. Az 1:59 ma is összejöhetett volna egy minimális mázlival. Szóval az 1:58 már nem lázálom többé.
5. 33 kört mentem.
Ennyi.
Szóval beregisztráltam erre a Jura Racinges szombati napra. Meg se írom mennyiért mert még most is kész vagyok tőle olyan drága volt. Miért mentem még is? Csütörtökön nem mentem, 28-a elmarad és ki tudja lesz-e még idén jó idő vagy egyáltalán pályanap. Egy utolsó esély!
Jó korán kiértem letáboroztam a Janiékhoz, majd Zsófi segítségével regisztráltam a racer csoportba. Az volt a leggyorsabb. A nap elején rögtön elkövettem egy hibát mert fennhagytam a medium soft keverékű jó állapotú gumit hátul gondolván arra, hogy úgy is sütni fog a Nap és meleg lesz az aszfalt. Hát az első menetemre már nem sütött.
Az ötletem az volt, hogy rögtön az elején gyors próbálok lenni szóval semmi bemelegítés mert mire bemelegszem el is fáradok!
Ennek megfelelően húztam is neki és rögtön a 3-ik körben egy 2:01.6-ot rittyentettem. Idei legjobb azonnal beállítva. Szinte nem is volt senki rajtam kívül a pályán.
Gumi kicsit megtépve de még nem volt vészes. A cél végi féktávon nagyon elpattogott a hátulja ezért a Jani javaslatára kettőt kattintottam hátul a rebundon a - irányba. Ez valamit segített.
A második menetben tömegnyomor. Nem hittem el amikor megláttam a kb. 40 motort a boxutcában. Nem is jött a javítás 2:01.9. Ennek még lesz jelentősége.
Janival ismét fundálkoztunk és arra jutottunk, hogy a hosszú áttételem miatt meg kéne próbálnom kettesben venni a célrarát. Így nagyobb gázt tudok húzni tovább és nagyobb lesz a motorfék is. Ja mindezt annak okán, hogy elég sokat fékeztem kanyarba befelé és meg is tépődött kicsit az első gumi jobb oldala.
A számításunk tökre bejött mert sokkal gyorsabban tudtam bemenni a kanyarba, bár bent már voltak gondjaim a nagy motorfék miatt a kigyorsításaim meg legalább is esetlegesek voltak.
Lejövök 2:00.113 van a race chronon. Később kiderült, hogy a tranyó meg 2:00.093-at mért. Tehát kerek 1 tized hiányzott az 1:59-hez. Na mindegy majd a versenyen.
Jött az ebédszünet én elmentem megnézni a rajtrácsot. Nem találom magam.
Nagy nehezen előkerültem. Első probléma: GP kategóriában indulok ami 16:20-kor lesz (3 óra semmittevés). Második jóval nagyobb probléma: Csak az első két szabadedzés számított bele az időmérésbe így 2:01.6-al a 22-ik helyről indulhattam. A 00-ás időmmel a 16-ik lettem volna ami elsőre nem tűnhet fontosnak de az két sor előny és csak 1:59-es emberek lettek volna előttem.
Na mindegy azért szuggeráltam magam, hogy majd egy jó rajttal. (A stock 1000 rajtjánál egy fickó lefulladt a rajtnál és ki is ütötték).
Hát már a bemelegítő körön majdnem ütköztem de mindegy. A rajtom elég furán sikerült. A videó alapján a reakcióidőm most jó volt (a tököm tele van a kiugráló emberkékkel) viszont nem sikerült jól megindítani a motort, volt némi egykerék is, aztán bejöttek elém. De azért húztam neki és belül féktávon sikerült kb. visszaszereznem az elvesztett helyeket.
Ami ezután jött csak azért nem katasztrófa mert nem estem el. 5 kört mentem kb. 6x hibáztam elég nagyot és amikor már a gyors balosban alám tudtak fordulni lejöttem. Közveszélyes voltam.
Janiék ott kérdezgették, hogy mi volt a baj. Alapvetően az, hogy nem szeretek alig lassabb emberek mögött menni. A leghülyébb helyeken érem utol őket, a kedvenc előzési pontjaimnál meg elhúznak és ez kiidegel. Ja a célrarából nem tudok 2-ben kigyorsítani. Kétszer vettek le a célegyenesben emiatt. Látom a videón, hogy 1mp később rakom a 6-at.
El nem fáradtam. Ja ekkorra a Nap kisütött de a gumin ez már nem segített.
Utána Hajni parázs csatában megnyerte a Ladies Cup-ot 600-ban (innen is gratulálok neki!).
Volt még egy összevont mentünk 6 óra előtt. Mondom nincs az az Isten, hogy így érjen véget az idény kimegyek még arra is.
És kurva jó volt. Két 2:01-es kör összejött, kellemes hűvös idő lett ahogy ment le a Nap, volt pár faintos előzésem és marha jól éreztem magam! A célrarában visszatértem a 3-hoz de ez még további kísérletezést igényel.
A mai nap fő negatívumai:
1.A hátsó gumi csúszkált végig és szarrá is téptem.
2.Kitaláltam, hogy a mansellt gyorsabban kéne bevenni. Nem sikerült de max. 3x hagytam el emiatt a pályát és 3 másik kör ment a kukába a kísérletek alatt.
3.A sikán utáni részen marha lassú vagyok még mindig és nincs két egyforma kanyarvételem.
4.Kicsit talán már túl puha az eleje a 9-es rugókkal.
Fő pozitívumok:
1. Sokkal jobb érzetet ad a motor.
2. Néha már a rázókövön is tudok gyorsítani egy kicsit jobban kihasználom a pályát.
3. PB közeli köridő. (2012-ben 2:00,6. 2013-ban 2:01 telibe szóval 2 éve nem voltam ilyen gyors.)
4. Látszik a fény az alagút végén. Csak hozzá kell gyorsulnom a motorhoz. Az 1:59 ma is összejöhetett volna egy minimális mázlival. Szóval az 1:58 már nem lázálom többé.
5. 33 kört mentem.
Ennyi.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Tííbor Úr! Várjuk a beszámolót!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Hát a nagyok sem véletlenül használják fordítva. Bár nem az összes.
Mindenesetre holnap irány a ring!!!
Mindenesetre holnap irány a ring!!!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
Jól ment,elégedett vagyok.Nem mértem időt.A probléma az,hogy balra nem tudok normálisan kiülni,ezért a 2-es kanyarban mindíg ráterheltem a kormányra,és volt,hogy el is ment az eleje ezmiatt.Amíg ez nem megy normálisan,addig nincs értelme időket méregetni szerintem.Ezen próbáltam javítani,most már annak ellenére,hogy leér a térdem,érzem,hogy gyorsabban is bele tudnék menni.Néha túl korán kezdem a kanyarokat,erre is probáltam odafigyelni,így nagyobb sebességgel tudtam belemenni a manselbe,és a sikán utáni balosba.A közuti 1-be mentem,de mindíg utólérek valakit,ezért lehet legközelebb a 2-be regisztrálok.A nap végére,éreztem,hogy jobbos kigyorsításkor pumpál a motor,lejövetelkor láttam,hogy a kigyorsítási részen teljesen elfogyott a gumi,már látszottak az acélszálak körvonalai,úgyhogy nem erőltettem tovább.A gyorsváltót nem raktam be,de jövöre azzal kezdem,hogy megfordítom a váltót,mert pl az 1-es kanyarból kifelé sokkal könnyebb lenne csak taposni egyet a váltókaron,meg a sikán után is,mint gépészkedni a fölfelé váltásnál.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Csodálkoztam volna ha összejön. Neked hogy ment?mexikói wrote:Nem lesz 28-án verseny.Pályanap sem biztos hogy lesz azt mondták.Janiék már kint voltak ma délután,mikor pakoltam össze,akkor érkeztek.Szerintem jó időtök lesz.
Sok sikert a csajoknak a versenyre!!!!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
Nem lesz 28-án verseny.Pályanap sem biztos hogy lesz azt mondták.Janiék már kint voltak ma délután,mikor pakoltam össze,akkor érkeztek.Szerintem jó időtök lesz.
Sok sikert a csajoknak a versenyre!!!!
Sok sikert a csajoknak a versenyre!!!!
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Még se megyek. Ez már biztos. A futó nem készült el. No mindegy majd a hétvégén.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Én meg lebetegedtem. Fáj mindenem. Úgy néz ki, ki kell hagynom ezt is. :(ddt500 wrote:Még is megyek holnap! Elvileg!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Még is megyek holnap! Elvileg!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Janiék mennek, majd informálódnak a Franz-nál és értesítenek.tom war wrote:A honlapon 2 napja meg 80% toltottseget jelzett a hetvegere, most a sarga negyzet helyett egy kis telefon ikon virit....:-((( de meg nem piros!!ddt500 wrote:Nem megyek holnap. Pedig akarnék de másként alakult. Marad az ima, hogy a Jura racingre lesz hely. Ha nem akkor....
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"