Köszönöm az okosságokat! Olvastam olyat, ami el is bizonytalanított, hogy a 750 es váza helyenként meg van erősítve, úgy hogy pl a homlokcsőnél vastagabb az öntvény, meg még itt ott. Úgyhogy mivel nem akarom kinyírni magam ilyen f@&#sággal, inkább hagyom, aztán majd átülök egy nagyobbra, ezt meg elbizniszelem párommal. :)
Meg amúgyis, a matricázást pláne macerás volna megoldani...
Különbségek k4/k5 600 és 750 közt
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt
Szerintem felejtsd el a hivatalos blokkcserét. Közlekedési hatóságnak kell engedélyeznie az átalakítást mivel ez már annak minősül. Plusz új forgalmi, törzskönyv, illetékek stb. Lehet többe fog kerülni mint a 750-es blokk. Add el és vegyél egy 750-est vagy mókold össze okosba de ne akard lepapírozni mert rámegy a gatyád is.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt
Meg a nevük: az egyiket haccázasnak, a másikat hétötvennek hívják.Miller wrote:Matricázás is más.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt
Matricázás is más.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt
Te már összefoglaltad. Szerintem a kábelköteg egyforma. A műszerfal tovább van számozva a 600-on de működik a 750-vel is. 750-en 17/43 az áttétel, a 600-on 16/45.Tom wrote:Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy a 600 as, és nagyobb tesója a 750es paripák között milyen eltérések vannak? A blokkot számítsuk egy egységnek, annyira a részleteibe ne menjünk bele. Tehát azt tudom, hogy az ECU nem stimmel. Egyéb műszerek, kábelköteg, műszerfal, injektorsor, lánckerék kicsi/nagy? Valaki nem tudná véletlen az eltéréseket összefoglalni? :)
Köszönöm előre is! :)
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Különbségek k4/k5 600 és 750 közt
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy a 600 as, és nagyobb tesója a 750es paripák között milyen eltérések vannak? A blokkot számítsuk egy egységnek, annyira a részleteibe ne menjünk bele. Tehát azt tudom, hogy az ECU nem stimmel. Egyéb műszerek, kábelköteg, műszerfal, injektorsor, lánckerék kicsi/nagy? Valaki nem tudná véletlen az eltéréseket összefoglalni? :)
Köszönöm előre is! :)
Arra lennék kíváncsi, hogy a 600 as, és nagyobb tesója a 750es paripák között milyen eltérések vannak? A blokkot számítsuk egy egységnek, annyira a részleteibe ne menjünk bele. Tehát azt tudom, hogy az ECU nem stimmel. Egyéb műszerek, kábelköteg, műszerfal, injektorsor, lánckerék kicsi/nagy? Valaki nem tudná véletlen az eltéréseket összefoglalni? :)
Köszönöm előre is! :)