Elektronikai okosságok

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Beszerzés alatt van egy PC III USB. :cool:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

*THOR* wrote:Na akkor segítsééég...
Nos... Mennyi az élettartama egy széria gyári gyertyának????

És okozhatja öreg /régi/rossz gyertya azt, hogy melegen nem indul be elsőre???????
A kérdés második részére igen!
Az elsőt konkrétan nem tudom megmondani, ezért hülyeséget nem írok.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
*THOR*
Kabuli GsxRFans képviselő
Posts: 499
Joined: 2007.07.20. 07:06
Motorom: APRILIA TUONO
Location: Tata

Post by *THOR* »

Na akkor segítsééég...
Nos... Mennyi az élettartama egy széria gyári gyertyának????

És okozhatja öreg /régi/rossz gyertya azt, hogy melegen nem indul be elsőre???????
Kabuli GSXRFANS kepviselo
User avatar
domino
Posts: 145
Joined: 2007.02.23. 14:16
Location: Pécs GIXXER 1000 K1

Post by domino »

Az elektronikai tiltásról anyit tudok, hogy az első 3 sebessgi fokozatban el van állítva az előgyújtás az optimálishoz képest. 6. ban edig a 300-as tiltás van beállítva ami ha az óra eléri a bűvös 300-as értéket lwtiltja a száguldást.

Nekem a csodaszerkezet beszerelés után az alsó sebességi fokozatokban agresszívebb lett a motor ez persze megszokást igényelt kicsit ideges lett a kicsike.

A témáról egyébként a Riccót kéne megkérdezni ő a nagy tudója a dolgoknak.
Csak ésszel fiam
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Húzzad neki, wazzeeeeeeeeeee :!: :lol:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

Kíváncsi leszek, hogy mennyit számít majd.
Főleg ha felrakom az eső-slicket :cool:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
Gutti
A pálya ördöge
Posts: 1389
Joined: 2007.02.21. 09:46
Motorom: Sajnos nin-csen
Itt motorozok: Álmomban
Köridő(k): Roth-ring 21:02,365
Location: Bp XVII Qubo 1.25 Multijet
Contact:

Post by Gutti »

apapali wrote:a k1 600-ban is van 1-2ben gyári tiltás?azt honnan lehet tudni,hogy tényleg kiiktatták -e előzőleg?miből lehet észrevenni?
P.L. tovább forog-késöbb tílt vagy nem is tílt
:roll: :roll:
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Post by apapali »

a k1 600-ban is van 1-2ben gyári tiltás?azt honnan lehet tudni,hogy tényleg kiiktatták -e előzőleg?miből lehet észrevenni?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

:smt023 :smt026 :smt033
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

viking wrote:Nnna.
Akkor most találtál néhány újabb pónilovat a blokkban?
Meg állítva is lett rajta plusszban.
Azzal a mittoménmilyendobozkával :shock: :cool:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Nnna.
Akkor most találtál néhány újabb pónilovat a blokkban?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

viking wrote:Parancsolj!
Beszerelve :wink: :smt023
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Végül is azért, de nem kell csak egyszer kapcsolnod. De nézheted ezt úgy is, hogy ez extra szolgáltatás, a másikhoz képest. Vagy olyan kapcsoló, mint az új ezredesen! :D De nem ragozom többet, még úgy tűnik meg akarok győzni valakit is, pedig eszemben sincs!
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

lacibacsi wrote:Nagyon egyszerű dolog: bekapcsolod a gyújtást, a leállítógombot is, majd az alján röviden megnyomod a gombot, ekkor vagy egy "-" (kikapcsolt állapot) vagy "5" vagy "6" -ost fog mutatni. a gomb nyomkodásával választhatod ki, hogy melyik sebességet lássa a motor ECU-ja. itt nyomkodd addig, míg az 5-öst nem mutatja, ekkor kiiktatódik a végsebesség tiltás, 6-osban nem. Ha a "-" választod, akkor 1. és 2. sebességben nem adja le a max teljesítményt a motor, hasonlóan a gyári állapothoz, míg a másik két állásban kiforog teljesen.
István utólagos engedélyével! :)!
A Csunderlik féle Prop-Tech speed box is ezt csinálja azzal a különbséggel hogy nem kell kapcsolgatni.Végül is azért teszed be hogy a tiltások ki legyenek véve nem azért hogy kapcsolgasd. :wink: Nekem egyébként nagyon sokat dobott érzésre, csak máán hozzászoktam. :shock:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

:cool:
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”