"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Az elektronikai tiltásról anyit tudok, hogy az első 3 sebessgi fokozatban el van állítva az előgyújtás az optimálishoz képest. 6. ban edig a 300-as tiltás van beállítva ami ha az óra eléri a bűvös 300-as értéket lwtiltja a száguldást.
Nekem a csodaszerkezet beszerelés után az alsó sebességi fokozatokban agresszívebb lett a motor ez persze megszokást igényelt kicsit ideges lett a kicsike.
A témáról egyébként a Riccót kéne megkérdezni ő a nagy tudója a dolgoknak.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Nnna.
Akkor most találtál néhány újabb pónilovat a blokkban?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Végül is azért, de nem kell csak egyszer kapcsolnod. De nézheted ezt úgy is, hogy ez extra szolgáltatás, a másikhoz képest. Vagy olyan kapcsoló, mint az új ezredesen! De nem ragozom többet, még úgy tűnik meg akarok győzni valakit is, pedig eszemben sincs!
lacibacsi wrote:Nagyon egyszerű dolog: bekapcsolod a gyújtást, a leállítógombot is, majd az alján röviden megnyomod a gombot, ekkor vagy egy "-" (kikapcsolt állapot) vagy "5" vagy "6" -ost fog mutatni. a gomb nyomkodásával választhatod ki, hogy melyik sebességet lássa a motor ECU-ja. itt nyomkodd addig, míg az 5-öst nem mutatja, ekkor kiiktatódik a végsebesség tiltás, 6-osban nem. Ha a "-" választod, akkor 1. és 2. sebességben nem adja le a max teljesítményt a motor, hasonlóan a gyári állapothoz, míg a másik két állásban kiforog teljesen.
István utólagos engedélyével! :)!
A Csunderlik féle Prop-Tech speed box is ezt csinálja azzal a különbséggel hogy nem kell kapcsolgatni.Végül is azért teszed be hogy a tiltások ki legyenek véve nem azért hogy kapcsolgasd. Nekem egyébként nagyon sokat dobott érzésre, csak máán hozzászoktam.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)