Hungaroring

Versenypályák, információk, szervezések

Moderator: ddt500

User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Hungaroring

Post by RB26DET »

Persze,nyugodtan. :wink:
Image
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Hungaroring

Post by mexikói »

RB26DET wrote:
mexikói wrote:
RB26DET wrote:Úgy legyen! De ezt tartsd is be! Ha 2 perc alá megyek a 600-al velem kell,hogy tarts! :smt023
Jani,hétfőn este ti hazamentek a ringről?
Csak keddre megyünk! :wink:
Csapódhatnék én is hozzátok a ringen? :roll:
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Hungaroring

Post by RB26DET »

Blade_RRunner wrote:
ddt500 wrote:Az nagyon fontos, hogy már most a jó (lehetőség szerint a tökéletes) íveket kell megtanulni, mert ha rossz ívek rögzülnek be akkor azt utána nagyon nehéz kijavítani.
A sikánban kb. ahányszor megyek, annyi féle utat járok be. :(
Pedig csak 1 jó "út" van ott :grin:
Image
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Hungaroring

Post by RB26DET »

mexikói wrote:
RB26DET wrote:Úgy legyen! De ezt tartsd is be! Ha 2 perc alá megyek a 600-al velem kell,hogy tarts! :smt023
Jani,hétfőn este ti hazamentek a ringről?
Csak keddre megyünk! :wink:
Image
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Blade_RRunner wrote:
ddt500 wrote:Az nagyon fontos, hogy már most a jó (lehetőség szerint a tökéletes) íveket kell megtanulni, mert ha rossz ívek rögzülnek be akkor azt utána nagyon nehéz kijavítani.
A sikánban kb. ahányszor megyek, annyi féle utat járok be. :(
Menj a nyomon. :D
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Hungaroring

Post by mexikói »

RB26DET wrote:Úgy legyen! De ezt tartsd is be! Ha 2 perc alá megyek a 600-al velem kell,hogy tarts! :smt023
Jani,hétfőn este ti hazamentek a ringről?
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote:Az nagyon fontos, hogy már most a jó (lehetőség szerint a tökéletes) íveket kell megtanulni, mert ha rossz ívek rögzülnek be akkor azt utána nagyon nehéz kijavítani.
A sikánban kb. ahányszor megyek, annyi féle utat járok be. :(
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Az nagyon fontos, hogy már most a jó (lehetőség szerint a tökéletes) íveket kell megtanulni, mert ha rossz ívek rögzülnek be akkor azt utána nagyon nehéz kijavítani.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

mexikói wrote:... A célom ...,hogy jól megtanuljak motorozni,aztán még vagy 10 éven keresztül tudjam a térdemet az aszfalhoz nyomni,meg amatör versenyeken elindulgatni.Az utcai veretés már nem érdekel, inkább ebbe fektetek energiát.
Úgy látom, nem csak a motorunk hasonló. :wink:
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Hungaroring

Post by mexikói »

RB26DET wrote:
mexikói wrote:
viking wrote:Aztakurva! :shock:
Miket mondtok...ki fogom próbálni, de Ti álljátok a kórházi kezelés és az újjáépítés költségeit!
Te hogyan csinálnád?Vagy akik itt gyorsak,írják már le,hogy amikor ők ilyen cipőben jártak,mint most én,akkor hogyan tanulták,csinálták ezeket a dolgokat?Én úgy gondoltam,hogy mindíg egy kicsivel kisebbet fékezek.Majd vasárnap kiderül mi lesz.
Szerintem ez egy elég bonyolult kérdés... ugyan is a legtöbb "kezdőbe" az motoszkál,hogy mennyit ment ez vagy az?, akkor azt nekem is kell tudni,de ha most nem is akkor legközelebb! És itt már el is van cseszve az egész.Ezen a szintem nem az számít,hogy meddig kell elhúzni a cél végén.... sokkal inkább számít az,hogy megtanulj jó íven menni,gyorsan átfűzni a kanyarokat,rendesen kiülni,tehermentesítve a combot, térdet,karokat. Kanyarba befelé fékezni.Megtanulni lapról gyorsítani,közben érezni,hogy dolgozik a futómű ,lábtartót terhelni ellenkormányozni,hogy hamarabb felálljon vagy épp lefeküdjön a motor.szóval úgy igazán kezelni a motort.Ha ez már megy akkor már úgy is el fogod hinni hogy "ott" be lehet gyorsabban is fordulni stb stb
De ehhez relatív sokat kell menni és azt nagyon tudatosan! Utána jöhet a Chrobák Jani 52-es videója és abból nagyon sokat lehet tanulni.Aztán hajrá :-)
Akkor leírom pár mondatban,hogy én hogy látom.
Hát az én fejemben az motoszkál,hogy ha a Tibi megy mondjuk 2:00-át,és ő azt irja,hogy x,és y helyen nem kell fékezni,az nekem azt jelenti,hogy kb ezt kéne elérnem majd valamikor a jövőben. És ha azt írja,hogy a cél végén a 200-as táblánál kell fékezni,nekem az azt jelenti,hogy én is fékezhetek a 200-as táblánál nyugodtan,mert egyszerűen nem tudok akkora sebességet elérni az egyenesben,mert nem tudok még rendesen kigyorsítani.Nekem ezek viszonyítási pontok.A tesód on board videóit szoktam nézegetni,azt hogy melyik kanyart hol kell érinteni,azt tőle probálom eltanulgatni,meg van egy Rizmayer Gabis leírás abból okulni.Egyébként a jobbos kanyarokban mindenhol leér a térdem,a balosokban a kiülésen még kell javítanom,a fő probléma az,hogy túlfékezem a kanyarokat pár helyen,és újra gázt kell adnom,hogy leérjen a térdem,ezen próbálok változtatni apránként növelni a sebességet.Most voltam a ringen 3-ik alkalommal életemben,és már így is élvezetes nekem,és még csak most kezdenek összeállni fejben a dolgok,és múltkor is tök jó érzés volt,hogy össze tudtam fűzni pár kanyart végre,mert rájöttem,hogy melyik az az ív amin menni kéne.A célom nem x:yz idő elérése egyébként,hanem,hogy jól megtanuljak motorozni,aztán még vagy 10 éven keresztül tudjam a térdemet az aszfalhoz nyomni,meg amatör versenyeken elindulgatni.Az utcai veretés már nem érdekel, inkább ebbe fektetek energiát.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Hungaroring

Post by viking »

:smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Hungaroring

Post by RB26DET »

mexikói wrote:
viking wrote:Aztakurva! :shock:
Miket mondtok...ki fogom próbálni, de Ti álljátok a kórházi kezelés és az újjáépítés költségeit!
Te hogyan csinálnád?Vagy akik itt gyorsak,írják már le,hogy amikor ők ilyen cipőben jártak,mint most én,akkor hogyan tanulták,csinálták ezeket a dolgokat?Én úgy gondoltam,hogy mindíg egy kicsivel kisebbet fékezek.Majd vasárnap kiderül mi lesz.
Szerintem ez egy elég bonyolult kérdés... ugyan is a legtöbb "kezdőbe" az motoszkál,hogy mennyit ment ez vagy az?, akkor azt nekem is kell tudni,de ha most nem is akkor legközelebb! És itt már el is van cseszve az egész.Ezen a szintem nem az számít,hogy meddig kell elhúzni a cél végén.... sokkal inkább számít az,hogy megtanulj jó íven menni,gyorsan átfűzni a kanyarokat,rendesen kiülni,tehermentesítve a combot, térdet,karokat. Kanyarba befelé fékezni.Megtanulni lapról gyorsítani,közben érezni,hogy dolgozik a futómű ,lábtartót terhelni ellenkormányozni,hogy hamarabb felálljon vagy épp lefeküdjön a motor.szóval úgy igazán kezelni a motort.Ha ez már megy akkor már úgy is el fogod hinni hogy "ott" be lehet gyorsabban is fordulni stb stb
De ehhez relatív sokat kell menni és azt nagyon tudatosan! Utána jöhet a Chrobák Jani 52-es videója és abból nagyon sokat lehet tanulni.Aztán hajrá :-)
Image
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Blade_RRunner wrote:
mexikói wrote:Vasárnap kilőve :sad:
Keddre én is regisztráltam,be is fizettem :grin:
Yeah, Repsol Powa'! :smt035

Na, mindjárt kitiltanak minket a GSXR-es fórumról. :smt021 Mondjuk a Kawa-s modi :lol:
Megtűrjük a hátrányos helyzetű Hondásokat is. :twisted: (Admin vagyok nem modi. :smt033 )
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

mexikói wrote:Vasárnap kilőve :sad:
Keddre én is regisztráltam,be is fizettem :grin:
Yeah, Repsol Powa'! :smt035

Na, mindjárt kitiltanak minket a GSXR-es fórumról. :smt021 Mondjuk a Kawa-s modi :lol:
Post Reply

Return to “Pályanapok”