Hungaroring
Moderator: ddt500
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Hungaroring
Persze,nyugodtan.
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
Csapódhatnék én is hozzátok a ringen?RB26DET wrote:Csak keddre megyünk!mexikói wrote:Jani,hétfőn este ti hazamentek a ringről?RB26DET wrote:Úgy legyen! De ezt tartsd is be! Ha 2 perc alá megyek a 600-al velem kell,hogy tarts!
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Hungaroring
Pedig csak 1 jó "út" van ottBlade_RRunner wrote:A sikánban kb. ahányszor megyek, annyi féle utat járok be. :(ddt500 wrote:Az nagyon fontos, hogy már most a jó (lehetőség szerint a tökéletes) íveket kell megtanulni, mert ha rossz ívek rögzülnek be akkor azt utána nagyon nehéz kijavítani.
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Hungaroring
Csak keddre megyünk!mexikói wrote:Jani,hétfőn este ti hazamentek a ringről?RB26DET wrote:Úgy legyen! De ezt tartsd is be! Ha 2 perc alá megyek a 600-al velem kell,hogy tarts!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Menj a nyomon.Blade_RRunner wrote:A sikánban kb. ahányszor megyek, annyi féle utat járok be. :(ddt500 wrote:Az nagyon fontos, hogy már most a jó (lehetőség szerint a tökéletes) íveket kell megtanulni, mert ha rossz ívek rögzülnek be akkor azt utána nagyon nehéz kijavítani.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
Jani,hétfőn este ti hazamentek a ringről?RB26DET wrote:Úgy legyen! De ezt tartsd is be! Ha 2 perc alá megyek a 600-al velem kell,hogy tarts!
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
A sikánban kb. ahányszor megyek, annyi féle utat járok be. :(ddt500 wrote:Az nagyon fontos, hogy már most a jó (lehetőség szerint a tökéletes) íveket kell megtanulni, mert ha rossz ívek rögzülnek be akkor azt utána nagyon nehéz kijavítani.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Az nagyon fontos, hogy már most a jó (lehetőség szerint a tökéletes) íveket kell megtanulni, mert ha rossz ívek rögzülnek be akkor azt utána nagyon nehéz kijavítani.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Úgy látom, nem csak a motorunk hasonló.mexikói wrote:... A célom ...,hogy jól megtanuljak motorozni,aztán még vagy 10 éven keresztül tudjam a térdemet az aszfalhoz nyomni,meg amatör versenyeken elindulgatni.Az utcai veretés már nem érdekel, inkább ebbe fektetek energiát.
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
Akkor leírom pár mondatban,hogy én hogy látom.RB26DET wrote:Szerintem ez egy elég bonyolult kérdés... ugyan is a legtöbb "kezdőbe" az motoszkál,hogy mennyit ment ez vagy az?, akkor azt nekem is kell tudni,de ha most nem is akkor legközelebb! És itt már el is van cseszve az egész.Ezen a szintem nem az számít,hogy meddig kell elhúzni a cél végén.... sokkal inkább számít az,hogy megtanulj jó íven menni,gyorsan átfűzni a kanyarokat,rendesen kiülni,tehermentesítve a combot, térdet,karokat. Kanyarba befelé fékezni.Megtanulni lapról gyorsítani,közben érezni,hogy dolgozik a futómű ,lábtartót terhelni ellenkormányozni,hogy hamarabb felálljon vagy épp lefeküdjön a motor.szóval úgy igazán kezelni a motort.Ha ez már megy akkor már úgy is el fogod hinni hogy "ott" be lehet gyorsabban is fordulni stb stbmexikói wrote:Te hogyan csinálnád?Vagy akik itt gyorsak,írják már le,hogy amikor ők ilyen cipőben jártak,mint most én,akkor hogyan tanulták,csinálták ezeket a dolgokat?Én úgy gondoltam,hogy mindíg egy kicsivel kisebbet fékezek.Majd vasárnap kiderül mi lesz.viking wrote:Aztakurva!
Miket mondtok...ki fogom próbálni, de Ti álljátok a kórházi kezelés és az újjáépítés költségeit!
De ehhez relatív sokat kell menni és azt nagyon tudatosan! Utána jöhet a Chrobák Jani 52-es videója és abból nagyon sokat lehet tanulni.Aztán hajrá :-)
Hát az én fejemben az motoszkál,hogy ha a Tibi megy mondjuk 2:00-át,és ő azt irja,hogy x,és y helyen nem kell fékezni,az nekem azt jelenti,hogy kb ezt kéne elérnem majd valamikor a jövőben. És ha azt írja,hogy a cél végén a 200-as táblánál kell fékezni,nekem az azt jelenti,hogy én is fékezhetek a 200-as táblánál nyugodtan,mert egyszerűen nem tudok akkora sebességet elérni az egyenesben,mert nem tudok még rendesen kigyorsítani.Nekem ezek viszonyítási pontok.A tesód on board videóit szoktam nézegetni,azt hogy melyik kanyart hol kell érinteni,azt tőle probálom eltanulgatni,meg van egy Rizmayer Gabis leírás abból okulni.Egyébként a jobbos kanyarokban mindenhol leér a térdem,a balosokban a kiülésen még kell javítanom,a fő probléma az,hogy túlfékezem a kanyarokat pár helyen,és újra gázt kell adnom,hogy leérjen a térdem,ezen próbálok változtatni apránként növelni a sebességet.Most voltam a ringen 3-ik alkalommal életemben,és már így is élvezetes nekem,és még csak most kezdenek összeállni fejben a dolgok,és múltkor is tök jó érzés volt,hogy össze tudtam fűzni pár kanyart végre,mert rájöttem,hogy melyik az az ív amin menni kéne.A célom nem x:yz idő elérése egyébként,hanem,hogy jól megtanuljak motorozni,aztán még vagy 10 éven keresztül tudjam a térdemet az aszfalhoz nyomni,meg amatör versenyeken elindulgatni.Az utcai veretés már nem érdekel, inkább ebbe fektetek energiát.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Hungaroring
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Hungaroring
Szerintem ez egy elég bonyolult kérdés... ugyan is a legtöbb "kezdőbe" az motoszkál,hogy mennyit ment ez vagy az?, akkor azt nekem is kell tudni,de ha most nem is akkor legközelebb! És itt már el is van cseszve az egész.Ezen a szintem nem az számít,hogy meddig kell elhúzni a cél végén.... sokkal inkább számít az,hogy megtanulj jó íven menni,gyorsan átfűzni a kanyarokat,rendesen kiülni,tehermentesítve a combot, térdet,karokat. Kanyarba befelé fékezni.Megtanulni lapról gyorsítani,közben érezni,hogy dolgozik a futómű ,lábtartót terhelni ellenkormányozni,hogy hamarabb felálljon vagy épp lefeküdjön a motor.szóval úgy igazán kezelni a motort.Ha ez már megy akkor már úgy is el fogod hinni hogy "ott" be lehet gyorsabban is fordulni stb stbmexikói wrote:Te hogyan csinálnád?Vagy akik itt gyorsak,írják már le,hogy amikor ők ilyen cipőben jártak,mint most én,akkor hogyan tanulták,csinálták ezeket a dolgokat?Én úgy gondoltam,hogy mindíg egy kicsivel kisebbet fékezek.Majd vasárnap kiderül mi lesz.viking wrote:Aztakurva!
Miket mondtok...ki fogom próbálni, de Ti álljátok a kórházi kezelés és az újjáépítés költségeit!
De ehhez relatív sokat kell menni és azt nagyon tudatosan! Utána jöhet a Chrobák Jani 52-es videója és abból nagyon sokat lehet tanulni.Aztán hajrá :-)
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Megtűrjük a hátrányos helyzetű Hondásokat is. (Admin vagyok nem modi. )Blade_RRunner wrote:Yeah, Repsol Powa'!mexikói wrote:Vasárnap kilőve
Keddre én is regisztráltam,be is fizettem
Na, mindjárt kitiltanak minket a GSXR-es fórumról. Mondjuk a Kawa-s modi
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Yeah, Repsol Powa'!mexikói wrote:Vasárnap kilőve
Keddre én is regisztráltam,be is fizettem
Na, mindjárt kitiltanak minket a GSXR-es fórumról. Mondjuk a Kawa-s modi