Igazándiból már az is nagy előrelépés, ha nem a semmiben és senkivel kell otthagynom a hátizsákomat (pénztárca, kulcsok, telefon). Gondolom, Tibi és Ti a Racer csoportban lesztek, én meg biztosan nem, így mindig lesz az autó/sátor mellett valaki.RB26DET wrote:Azért vettünk sátrat,hogy ne kelljen 100 eurókat fizetni a boxért.ddt500 wrote:Hát ha a Janiék nem vesznek ki akkor én sem.Blade_RRunner wrote:Tibi és a többiek! (nem tudom, kik lesznek) Akkor itt is jelzem, hogy keddre (Fiala) szívesen betársulnék egy box bérlésbe, ha van még egy hely. Fizetem a rám eső részt, segítek pakolni, protokoll droidként (i.e. tolmács) is tudok funkcionálni szükség esetén.
Előre is köszi!
Endurance-on nem volt más megoldáss,de most ok a sátor
Hungaroring
Moderator: ddt500
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Hungaroring
Úgy legyen! De ezt tartsd is be! Ha 2 perc alá megyek a 600-al velem kell,hogy tarts!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Világos. Nekem nem a box vagy a sátrad kell hanem a nyomásmérőd. Bárhová mész követlek. És ezt veheted fenyegetésnek.RB26DET wrote:Azért vettünk sátrat,hogy ne kelljen 100 eurókat fizetni a boxért.ddt500 wrote:Hát ha a Janiék nem vesznek ki akkor én sem.Blade_RRunner wrote:Tibi és a többiek! (nem tudom, kik lesznek) Akkor itt is jelzem, hogy keddre (Fiala) szívesen betársulnék egy box bérlésbe, ha van még egy hely. Fizetem a rám eső részt, segítek pakolni, protokoll droidként (i.e. tolmács) is tudok funkcionálni szükség esetén.
Előre is köszi!
Endurance-on nem volt más megoldáss,de most ok a sátor
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Hungaroring
Azért vettünk sátrat,hogy ne kelljen 100 eurókat fizetni a boxért.ddt500 wrote:Hát ha a Janiék nem vesznek ki akkor én sem.Blade_RRunner wrote:Tibi és a többiek! (nem tudom, kik lesznek) Akkor itt is jelzem, hogy keddre (Fiala) szívesen betársulnék egy box bérlésbe, ha van még egy hely. Fizetem a rám eső részt, segítek pakolni, protokoll droidként (i.e. tolmács) is tudok funkcionálni szükség esetén.
Előre is köszi!
Endurance-on nem volt más megoldáss,de most ok a sátor
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Én nem aggódom. 3 éve tudom, hogy 160-ra lehet gyorsítani az uszoda előtt de 140 fölé ritkán megyek. Pedig én is próbálom.viking wrote:Aztakurva!
Miket mondtok...ki fogom próbálni, de Ti álljátok a kórházi kezelés és az újjáépítés költségeit!
Egyébként semmi nem fog történni. Legrosszabb esetben lesodródsz a jó ívről. Úgy kell belemenni az uszodába mint ha a gyors balosba mennél csak elveszed teljesen a gázt. A gyors balosban sem esel el a nagyobb tempótól. A dőlésszög ugyan az csak szélesebb az ív. Az uszodában meg a célrarában azért nem lesz szélesebb mert a 2/3-án motorfékkel mész és a végén szépen beszűkül. Kis szerencsével pont oda érkezel ahonnan ki kell gyorsítani.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Hungaroring
Aztakurva!
Miket mondtok...ki fogom próbálni, de Ti álljátok a kórházi kezelés és az újjáépítés költségeit!
Miket mondtok...ki fogom próbálni, de Ti álljátok a kórházi kezelés és az újjáépítés költségeit!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Köszi! Majd próbálkozom! Különösen, hogy egy kicsit visszanyertem a bizalmamat. Ugyanis én még nem láttam semmit, de Bájó mester szólt, hogy cseréljem le az első gumimat. Hát bakker, már a Hungárián is sokkal jobb érzés a sorok közt menni! Remélem, Hringen is segíti majd az önbizalmam!RB26DET wrote:Blade!
Félelmetesnek tűnik a célrará,de ha megfelelő a tartásod,üléspozíciód frankón kiülsz,a felső tested is kirakod és lazán fogod a kormányt hagyod befordulni a motort akkor rájössz , hogy még növelheted is a tempót ..
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Hát ha a Janiék nem vesznek ki akkor én sem.Blade_RRunner wrote:Tibi és a többiek! (nem tudom, kik lesznek) Akkor itt is jelzem, hogy keddre (Fiala) szívesen betársulnék egy box bérlésbe, ha van még egy hely. Fizetem a rám eső részt, segítek pakolni, protokoll droidként (i.e. tolmács) is tudok funkcionálni szükség esetén.
Előre is köszi!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Célrará előtt megy a 3-as úgy kisebb a motorfék. Uszoda előtt sem gyorsítok fel eléggé de a Bérczi Dave 1:54-nél 160-nál veszi el a gázt (GPS szerint) és szerintem ő sem fékez.Blade_RRunner wrote:Szép ez a "tápláléklánc"! :) Én mondok újat mexikói kollégának, nekem meg remélem, Tibi vagy más gyors ember mondja meg a tutit.mexikói wrote:A jobbos előtt nem kell fékezni?Hát ezt kipróbálom én is....Blade_RRunner wrote: További öröm volt, hogy életemben először megtérdeltem a sikán utáni balost, és az utána kettővel lévő balost is. Utóbbiból már így más érzés áttenni jobbra. Gyorsabban érkeztem, de tartottam magam, hogy nem fékezek bele akkor sem. Viszont az áttevés közbeni gázelvétel is érdekes érzés. Sikerült majdnem tankon ülve bevennem egyszer utána jobbost.
A célrarával bajban vagyok. -2-ből 2-esben jövök ki, falig kihasználva a pályát már kicsit nyitva rá a gázt, aztán meg koppig. A lusta Honda is ugrik rendesen, de nagyon hamar jön a célrará. Ha nem fékezek, nagyon széles lesz az eleje. De ezek szerint mégis ezt kéne erőltetni. Legfeljebb eleinte hamarabb elveszem a gázt. Gondolom, 2-ben a motorfék is eléggé jelentős.
Amire viszont most rácsodálkoztam, az, hogy DDT Úr ezek szerint nem fékez az uszoda előtt/befelé. Azt úgy hogy? Az egy visszafordító, és ugyancsak mész ott 170 körül. Annyival meg egy visszafordítót hogy a bánatba...?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Hungaroring
Blade!
Félelmetesnek tűnik a célrará,de ha megfelelő a tartásod,üléspozíciód frankón kiülsz,a felső tested is kirakod és lazán fogod a kormányt hagyod befordulni a motort akkor rájössz , hogy még növelheted is a tempót ..
Félelmetesnek tűnik a célrará,de ha megfelelő a tartásod,üléspozíciód frankón kiülsz,a felső tested is kirakod és lazán fogod a kormányt hagyod befordulni a motort akkor rájössz , hogy még növelheted is a tempót ..
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Tibi és a többiek! (nem tudom, kik lesznek) Akkor itt is jelzem, hogy keddre (Fiala) szívesen betársulnék egy box bérlésbe, ha van még egy hely. Fizetem a rám eső részt, segítek pakolni, protokoll droidként (i.e. tolmács) is tudok funkcionálni szükség esetén.
Előre is köszi!
Előre is köszi!
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Hungaroring
Szép ez a "tápláléklánc"! :) Én mondok újat mexikói kollégának, nekem meg remélem, Tibi vagy más gyors ember mondja meg a tutit.mexikói wrote:A jobbos előtt nem kell fékezni?Hát ezt kipróbálom én is....Blade_RRunner wrote: További öröm volt, hogy életemben először megtérdeltem a sikán utáni balost, és az utána kettővel lévő balost is. Utóbbiból már így más érzés áttenni jobbra. Gyorsabban érkeztem, de tartottam magam, hogy nem fékezek bele akkor sem. Viszont az áttevés közbeni gázelvétel is érdekes érzés. Sikerült majdnem tankon ülve bevennem egyszer utána jobbost.
A célrarával bajban vagyok. -2-ből 2-esben jövök ki, falig kihasználva a pályát már kicsit nyitva rá a gázt, aztán meg koppig. A lusta Honda is ugrik rendesen, de nagyon hamar jön a célrará. Ha nem fékezek, nagyon széles lesz az eleje. De ezek szerint mégis ezt kéne erőltetni. Legfeljebb eleinte hamarabb elveszem a gázt. Gondolom, 2-ben a motorfék is eléggé jelentős.
Amire viszont most rácsodálkoztam, az, hogy DDT Úr ezek szerint nem fékez az uszoda előtt/befelé. Azt úgy hogy? Az egy visszafordító, és ugyancsak mész ott 170 körül. Annyival meg egy visszafordítót hogy a bánatba...?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Nem. Ráadásul iszonyat szarul megyek bele. Látnád a Rizit mekkora gázt húz mielőtt lapra vágja a gépet.viking wrote:Tibi, a célrará előtt sem fékezel?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Hungaroring
Tibi, a célrará előtt sem fékezel?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Hungaroring
balos?Én meg jobbra mentem...ddt500 wrote:A sikán után balos van.mexikói wrote: A sikán utáni jobbosban sem?Én ott csak rádobtam a 3-at és kicsi fék.
A sikán előtti jobbosban ott kell?Vagy ott is be lehet tenni fék nélkül?
Egyszerűbb elmondani, hogy hol fékezek.
Célegyenes vége (1), 2-es kanyar előtt, Mansell előtt (4), sikán előtt (6), lejtős féktáv (-3), és az utolsó balos (-2) előtt.
Az én tempómban máshol nem kell fékezni.
Köszi a leírást,ez sokat segít nekem,megprobálom így csinálni majd.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.