De ha levegősödne valahol, akkor olajnak is kellene szivárogni valahonnan, nem? A második esetben jól sejtem hogy csak munkahenger csere segíthet?Pálesz wrote:Vagy valahol levegőt tud szívni, vagy szar a karmantyú a munkahengerben
GSX-R 600
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: GSX-R 600
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 600
Igen, én is ettől félek.Pálesz wrote:Vagy valahol levegőt tud szívni, vagy szar a karmantyú a munkahengerben
Az enyém ugyanezt csinálja.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: GSX-R 600
Vagy valahol levegőt tud szívni, vagy szar a karmantyú a munkahengerben
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: GSX-R 600
Van valami ötletetek a következő hibára?
Hátsó fék. Elpuhult, semmit nem fogott. Vettem fékfolyadékot, lecseréltem, légtelenítettem, és jó volt, de szép lassan újra elpuhult, és nem fogott. Újabb légtelenítés, majd lassan újra elszállt a fék. Mivel van gond?
Hátsó fék. Elpuhult, semmit nem fogott. Vettem fékfolyadékot, lecseréltem, légtelenítettem, és jó volt, de szép lassan újra elpuhult, és nem fogott. Újabb légtelenítés, majd lassan újra elszállt a fék. Mivel van gond?
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: GSX-R 600
A generátor is olajba forog
Re: GSX-R 600
Köszi az infót!
Hát inkább nem pasztázok berendelem szalonból.
Hát inkább nem pasztázok berendelem szalonból.
Re: GSX-R 600
Hali!
Levettem a generátor fedelet, hogy újrafessem, mert az is sérült a buktakor.
És meglepődve tapasztaltam, hogy volt mögötte némi olaj vagyis inkább csupa olaj volt benn minden.
Ez természetes? Azt hittem ott nincs olaj?!
Tömítést olcsóban, gyorsan honnan szerezzek?
Ebay-en 500 Ft de az egy hónap mire ideér...
Levettem a generátor fedelet, hogy újrafessem, mert az is sérült a buktakor.
És meglepődve tapasztaltam, hogy volt mögötte némi olaj vagyis inkább csupa olaj volt benn minden.
Ez természetes? Azt hittem ott nincs olaj?!
Tömítést olcsóban, gyorsan honnan szerezzek?
Ebay-en 500 Ft de az egy hónap mire ideér...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 600
Ilyen embert sajnos nem ismerek.sixday wrote:Igen. Ugyanis a motor állványon van a garázsomban, idomzat lebontva, légszűrőház kinntvan, trafók is, csak le kellene venni a szelepfedelet és beállítani a hézagot (laptopomon ottvan a gyári szervízmanuál az értékekkel, lapkakészletem viszont nincs), emiatt felesleges pazarlásnak érzem összerakni, utána elvinni motorszerelőhöz aki óradíjjért újra szétszedi meg összerakja. Gondoltam rákérdezek, hátha van valaki.ddt500 wrote:Már mint, hogy nálad a garázsban beállítja a szelephézagot?sixday wrote:Nincs köztetek motorszerelő aki fusizik vagy vállal háznál is szelephézag állítást? :)
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 600
Nesze!VIK-001 wrote:ddt500 wrote:Már mint, hogy nálad a garázsban beállítja a szelephézagot?sixday wrote:Nincs köztetek motorszerelő aki fusizik vagy vállal háznál is szelephézag állítást? :)
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: GSX-R 600
Igen. Ugyanis a motor állványon van a garázsomban, idomzat lebontva, légszűrőház kinntvan, trafók is, csak le kellene venni a szelepfedelet és beállítani a hézagot (laptopomon ottvan a gyári szervízmanuál az értékekkel, lapkakészletem viszont nincs), emiatt felesleges pazarlásnak érzem összerakni, utána elvinni motorszerelőhöz aki óradíjjért újra szétszedi meg összerakja. Gondoltam rákérdezek, hátha van valaki.ddt500 wrote:Már mint, hogy nálad a garázsban beállítja a szelephézagot?sixday wrote:Nincs köztetek motorszerelő aki fusizik vagy vállal háznál is szelephézag állítást? :)
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 600
Már mint, hogy nálad a garázsban beállítja a szelephézagot?sixday wrote:Nincs köztetek motorszerelő aki fusizik vagy vállal háznál is szelephézag állítást? :)
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: GSX-R 600
Nincs köztetek motorszerelő aki fusizik vagy vállal háznál is szelephézag állítást? :)