Fék
Moderator: ddt500
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Fék
VIK-001
Gyári fékbetétek , tavaly előtt raktam be 4x voltam mocizni vele eddig.
Miller
Az tulzás , hogy versenyzés, elkullogok a többi után, mondjuk kört nem szeretnék kapni de könnyen megeshet.
Kösz mindenkinek.
Gyári fékbetétek , tavaly előtt raktam be 4x voltam mocizni vele eddig.
Miller
Az tulzás , hogy versenyzés, elkullogok a többi után, mondjuk kört nem szeretnék kapni de könnyen megeshet.
Kösz mindenkinek.
Majd 1x felnövök :)
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Fék
Egyébként elsőre is azt írtam, hogy vegyen rá R1 féket szóval kapjátok be mind!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Fék
Persze, mert a nyereg és a főfékhenger továbbra is gyenge pont marad.ddt500 wrote: Egyébként persze nyilván van jobb fék mint a gixeré csak sokan csodákat várnak ha felrakják a fém fékcsövet meg a Brembo karbon betétet és amikor ugyan az történik vakarják a fejüket, hogy mire adták ki a pénzt?
A hőleadás nem lesz jobb a fékcsőtől. A betéttől jobb lehet.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Fék
Bármelyik komolyabb motoros boltban kapsz. Pl. dangerbikes.Free wrote:Na mind1 akkor rendelek , bele egy komplett karmantyú készletet+légtelenítő, meg egy másik fém fékcsövet , mert arra is gyanakodtunk , hogy az a szar. de ha ez sem elég akkor van valami teippetek?
Fém fékcsövet kompletten ami ugymond az alsó villahidnál szétválik , és úgy megy le a féknyergekehez , honnan lehet eszkábálni?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Fék
Bregyó is megmondta. Egyébként persze nyilván van jobb fék mint a gixeré csak sokan csodákat várnak ha felrakják a fém fékcsövet meg a Brembo karbon betétet és amikor ugyan az történik vakarják a fejüket, hogy mire adták ki a pénzt?viking wrote:Mindkettőtöknek igaza van szerintem.
Vezetéstechnikától és a tényleges technikától is függ.
Korábban én is kínlódtam ezzel a problémával, most pénteken nem, pedig még mindig sehol nem vagyok.
De ezzel az új betéttel mertem keményebben fékezni és láss csodát: nem melegedett el.
Az is közrejátszhat a dologban, hogy most nekem is 660-as fékfolyadékom van.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Fék
Ne akarjál fékcsövet eszkábálni, mert megdöglesz!
Különben is az a jobbik variáció, amelynél a főfékhengertől külön megy le a nyergekhez.
Különben is az a jobbik variáció, amelynél a főfékhengertől külön megy le a nyergekhez.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Fék
Na mind1 akkor rendelek , bele egy komplett karmantyú készletet+légtelenítő, meg egy másik fém fékcsövet , mert arra is gyanakodtunk , hogy az a szar. de ha ez sem elég akkor van valami teippetek?
Fém fékcsövet kompletten ami ugymond az alsó villahidnál szétválik , és úgy megy le a féknyergekehez , honnan lehet eszkábálni?
Egyébként anno 3 éve mikor voltam a h ringen , esett be a fék a gumi fékcső miatt ,lecseréltük , a második alkalommal, már bírta de nem volt kemény ruganyos maradt, + akkor elgumiztam magam , mert csúszkáltam nagyon, 3. alkalomkor ment tönkre a gyári légtelenítő csavar , mert ugye a sok próbálkozás légtelenítés , miatt megadta magát.
Azóta sem voltam a h. ringen , pedig tetszik , nagyon.
Tavaly a p ringen , mociztam 1 et elsőre sikerült repülni egy 2.19 úgy , hogy féktávokon oda gurultam mindíg beestek vagy 2-en elém aztán ment mindíg a harc , viszaelőztem köv féktáv megint beestek . ez az én hibám , de majd megtanulok 1x motorozni.
Fém fékcsövet kompletten ami ugymond az alsó villahidnál szétválik , és úgy megy le a féknyergekehez , honnan lehet eszkábálni?
Egyébként anno 3 éve mikor voltam a h ringen , esett be a fék a gumi fékcső miatt ,lecseréltük , a második alkalommal, már bírta de nem volt kemény ruganyos maradt, + akkor elgumiztam magam , mert csúszkáltam nagyon, 3. alkalomkor ment tönkre a gyári légtelenítő csavar , mert ugye a sok próbálkozás légtelenítés , miatt megadta magát.
Azóta sem voltam a h. ringen , pedig tetszik , nagyon.
Tavaly a p ringen , mociztam 1 et elsőre sikerült repülni egy 2.19 úgy , hogy féktávokon oda gurultam mindíg beestek vagy 2-en elém aztán ment mindíg a harc , viszaelőztem köv féktáv megint beestek . ez az én hibám , de majd megtanulok 1x motorozni.
Last edited by Free on 2012.08.27. 11:26, edited 1 time in total.
Majd 1x felnövök :)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Fék
Mindkettőtöknek igaza van szerintem.
Vezetéstechnikától és a tényleges technikától is függ.
Korábban én is kínlódtam ezzel a problémával, most pénteken nem, pedig még mindig sehol nem vagyok.
De ezzel az új betéttel mertem keményebben fékezni és láss csodát: nem melegedett el.
Az is közrejátszhat a dologban, hogy most nekem is 660-as fékfolyadékom van.
Vezetéstechnikától és a tényleges technikától is függ.
Korábban én is kínlódtam ezzel a problémával, most pénteken nem, pedig még mindig sehol nem vagyok.
De ezzel az új betéttel mertem keményebben fékezni és láss csodát: nem melegedett el.
Az is közrejátszhat a dologban, hogy most nekem is 660-as fékfolyadékom van.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Fék
Persze, minden féket el lehet melegíteni.ddt500 wrote:Na igen de láttam én már Brembo féket megszűnni létezni 2:20-as köridőnél, meg nem éppen rossz Kawasaki féket 2:15-nél beesni ami aztán kapott Brembo főfékhengert, fém fékcsövet, RBF660-at és jé ugyan úgy beesett csak 1-2 körrel később. Aztán az ember ugyan azzal a fékkel lement 2:05-re és megszűntek a problémák. Ha minden féktáv előtt fékpróbát tartasz szerintem a Rossi fékje is elszállna.Miller wrote:Tibim!ddt500 wrote:Ha a Bérczi Dávid megy 1:54-55-öt a gyári fékkel akkor olyan szar nem lehet.
Ne legyél már Te is olyan mint a birkák akik ilyesmiket szajkóznak.
Az a fék attól még szar, hogy a gazdája kiválóan motorozva nem melegíti el rajta a féket.
Csak sok GSXR-ét előbb mint kéne.
Ettől még ugyanúgy igaz amit írtam.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Fék
Sőt a Balusk8 RSV1000-jén is elment a fék pedig az is Brembo és mindenki ódákat zengett róla.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Fék
Na igen de láttam én már Brembo féket megszűnni létezni 2:20-as köridőnél, meg nem éppen rossz Kawasaki féket 2:15-nél beesni ami aztán kapott Brembo főfékhengert, fém fékcsövet, RBF660-at és jé ugyan úgy beesett csak 1-2 körrel később. Aztán az ember ugyan azzal a fékkel lement 2:05-re és megszűntek a problémák. Ha minden féktáv előtt fékpróbát tartasz szerintem a Rossi fékje is elszállna.Miller wrote:Tibim!ddt500 wrote:Ha a Bérczi Dávid megy 1:54-55-öt a gyári fékkel akkor olyan szar nem lehet.
Ne legyél már Te is olyan mint a birkák akik ilyesmiket szajkóznak.
Az a fék attól még szar, hogy a gazdája kiválóan motorozva nem melegíti el rajta a féket.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Fék
Jó lehet így motorozni.ddt500 wrote:Hát abban biztos vagyok, hogy ezzel csak rontasz a helyzeten.Free wrote:legjobban a fék idegel , mert mndíg csinálok jóval a féktáv előtt egy fékpróbát , mert nem bízom benne