"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Köszi, de sajnos a kormánycsutka nagyon keveset emel (1cm) én minimum 2 de inkább 3 centisre pályázom.
LSL elméletileg 1 col (2.5 centi) az már alakulgat, de még turkálok nagyobb után.
Köszi, de sajnos a kormánycsutka nagyon keveset emel (1cm) én minimum 2 de inkább 3 centisre pályázom.
LSL elméletileg 1 col (2.5 centi) az már alakulgat, de még turkálok nagyobb után.
Úgynézki meglesz a kicsike a héten (K3 600, lekopogom hogy remélhetőleg az enyém lesz, most kb egy vénát kereső heroinista türelmével várakozom), viszont most hogy kipróbáltam 1 dologra rádöbbentem: megöregedtem az 5 év alatt amit kihagytam és a kormánycsutkák pozíciója több mint gázos.
A kérdés az hogy mekkora a legmagasabb kormánycsutka amit lehet gixxerhez kapni és hol lehet venni?
Meg kell rá még két ördögűző bukógomba, azt hol-mennyiért érdemes venni?
Köszönöm.
Úgynézki meglesz a kicsike a héten (K3 600, lekopogom hogy remélhetőleg az enyém lesz, most kb egy vénát kereső heroinista türelmével várakozom), viszont most hogy kipróbáltam 1 dologra rádöbbentem: megöregedtem az 5 év alatt amit kihagytam és a kormánycsutkák pozíciója több mint gázos.
A kérdés az hogy mekkora a legmagasabb kormánycsutka amit lehet gixxerhez kapni és hol lehet venni?
Meg kell rá még két ördögűző bukógomba, azt hol-mennyiért érdemes venni?
Köszönöm.
Persze elképzelhető, meg is fogom nézni. Csak kialakításából adódóan nem tudom odacsípni sehová a csövet. Elvileg.
Egyébként én meg gyertyára gyanakszom, vagy rosszabb esetben valami más gyújtáshiba. Na de ez már csak hétvégén fog kiderülni :)
Hiba volt, azért szedtem szét. Csak eddig nem volt pukkadozás, meg sokkal rosszabb volt minden fordulattartományban. Ha csak a szűrőt takarítottam, akkor hol rontottam el? Mi tud elállítódni? Rejtélyes ez nekem kicsit....
Ez esetben egyértelmű.
Nem volt baja, hozzányúltál az üzemanyag ellátó rendszerhez és szar lett.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Huhh. Na erre nem számítottam. Tegnapelőtt szedtem szét a benzinpumpát, hogy kitakarítsam a szűrőt, elég retkes volt, de azelőtt nem csinálta ezt, csak most. Meg furcsa hogy alacsony fordulaton kapna akkor sok benzint?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Sziasztok!
K1-es 600asom van ,és furcsa dolgokat kezdett el művelni. Visszaváltásoknál pukkadozik a pufó, és lángcsóvákat ver. Menet közben alacsony fordulaton nehézkesen lódul meg, viszont magas fordulaton általában teljesen megszűnik a probléma. Emellett gázelveételnél nagyobb motorfékhatás van hirtelen mint szokott. Lehetséges hogy gyertyaprobléma? Vagy valami gyújtáshiba lenne? A műszerfalon a piros led világít. Előre is köszi a segítséget!
Miller wrote:Tudom, hogy sem évjáratban sem ccm ben nem ezt keresed, de sokunk által jól ismert M@tt barátom K4 sárga 1000-je aladó valami vicces 800.000 körüli áron, kihasználatlanság miatt.
Kérdés hogy megvan-e még.
Nemhiszem hogy meglenne, hahu-n 1M alatt nincs 1000-res K4, szerintem arra tutti lecsaptak.
Jol is tettek. Nekem is olyan van.
Szamomra az utolso igazi gep.
Viszont keves finomabban jaro 600-ast lattam, mint Domi SRAD-ja... Karbis, full titanium akra rendszer, Stage1+K&N...imadta o is...