Beszélgető

Itt lehet bátran eszmét cserélni

Moderators: ddt500, nylontacsko, viking

User avatar
Naghost600
Posts: 408
Joined: 2010.02.24. 20:41
Motorom: GSX-R 600 K6
Itt motorozok: Közút
Location: Komárom

Re: Beszélgető

Post by Naghost600 »

Pálesz wrote:
badzoli wrote:
Pálesz wrote:utcára mocsok hangos, nem eu-s és rohadt drága.
És? Már ezek is probléma? Kit érdekel, az enyém is hangos, nem street-legal. A drága meg relatív, OV-nek fussa rá...
Mondjuk az enyém is hangos amerikai yoshi, a hangját szeretem, de a KPM-nél műszakit nem kapott, :???: pedig szükítőt is raktam bele, mostanába a rendőrök meg nem éppen kedvesek velem. :smt017
Nálunk műszakin ilyen nincs :grin: fékek, lámpák, indexek és ennyi, még a vizsgabiztos is megdicsérte hogyan szóll :grin:
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Beszélgető

Post by nylontacsko »

Facebook lájkolás :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
Fontos! A TAG-elő nem ismeri a Ferit... há'tessék. Pénz, hírnév, csillogás.
Attachments
zsir.jpg
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Beszélgető

Post by Pálesz »

almano wrote:
Miller wrote: Vagy ha mégis, akkor egy tank benzinnel érdemes átöblíteni a rendszert nem? :oops: :smt006
En egyebkent azt nem ertem, hogy miert nincsen olyan eloszuro a nagynyomasu pumpa elott ami kiszuri az ilyen szennyezodeseket amik tonkrevagjak a befecskendezoket?
Meg minek kell 1500 Bar? Lehet utana kellene olvasnom a dizel technikanak. A motorok is common rail amiota a befecskendezes letezik, es azokon sosincsen ilyen baj.
Van!
Ezek általában a nyomásszabályzó szelepek végén vannak, és 3 mikronos szűrők. Szabad szemmel nem is nagyon látni a lyukakat.
A probléma ott szokott kezdődni, hogy az emberek megveszik a legolcsóbb gázolajszűrőket, amik kb 15mikron mérető szennyeződéseket is átengednek és eljutnak motortól függően, vagy a nagynyomású szivattyúig, itt a szelep a szivattyúban van ez a jobbik eset, mert itt nem feltétlenül jut el a kosz a szivaggyúba, vagy a rail-csőig, itt már átmegy a szivattyún, csak a nyomás nem jut be a railcsőbe, és eldugítja ezt a szűrőt, és nem tud a railcsőbe kellő nyomás felépülni.
Ezt én régen a sajátomon mindenféle tisztaszesszel, meg oldószerrel tisztítottam, de ez csak ideiglenes megoldás, mert pikk-pakk ugyis vissza fog dugulni. Mondjuk ezt az ultrahangos tisztítóvan tized annyi ideig tart :) Ezért sokat ezt a szűrőt le szokták vágni a szelep végéről és örülnek hogy 0 forintból megoldották a problémát, csak idővel a csúcsok meg kifinganak.


Tehát a teljes tisztítás egyrészt elengedhetetlen, másrészt meg kell venni a legdrágább gázolajszűrőt, pl boch, mann-filter stb ,mert azoknak az áteresztőképessége jóval kisebb mint mondjuk egy armafilt-é.
És gázolajszűrőt nem 60 ezrenként kell cserélni, mint az előírás, hanem max 20 ezrenként.

Ha egy mondjuk német common-rail autóba 60-ezrenként cserélik a szűrőt, az pont nem probléma náluk, mert odakint erről a problémáról nem is hallotatak, mert nem olyan gázolajjal mennek, mint mi. Valószínű, ha mindig prémium gázolajjal járnánk itt sem lenne sok probléma, de azt meg ki tankol ilyen árak mellett?

Tehát egy megbecsülendő tanács: Magasnyomású dízelt messziről el kell kerülni.
Én áldom az eget hogy megszabadultam tőle.


Egyébként a PD-k már 10éve 2000bár felett működtek.

Régi TDCI-k -nél mikor behuggyoztak a csúcsok, ott tettek kárt a dugóba :wink:
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Beszélgető

Post by Pálesz »

badzoli wrote:
Pálesz wrote:utcára mocsok hangos, nem eu-s és rohadt drága.
És? Már ezek is probléma? Kit érdekel, az enyém is hangos, nem street-legal. A drága meg relatív, OV-nek fussa rá...
Mondjuk az enyém is hangos amerikai yoshi, a hangját szeretem, de a KPM-nél műszakit nem kapott, :???: pedig szükítőt is raktam bele, mostanába a rendőrök meg nem éppen kedvesek velem. :smt017
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Beszélgető

Post by almano »

Hogyan fogjak ez onnan elcipelni?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Beszélgető

Post by FélSvéd »

ddt500 wrote:Hát ezt rendesen elnézték.

Image
sajnos ennél már joval szarabb a helyzet

Image
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Beszélgető

Post by ddt500 »

Hát ezt rendesen elnézték.

Image
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Beszélgető

Post by ddt500 »

VIK-001 wrote:
ddt500 wrote:Nem tudom. Én minden cserét hasra ütésre csinálok. :lol: Talán azért mert az van a szervizkönyvben. :wink: Tudom a Kia-ban 400 000km-ként kell.
hahaha vicces de pl új VW-knél SOHA nem kell váltóban(manuális) olajat cserélni.... :wink:
Tudok róla. Nem csak az új VW-be. :wink: De ha már itt tartunk....GP topic.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Beszélgető

Post by ddt500 »

Én is ettől tartok. :smt005
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Beszélgető

Post by Miller »

Majd vesz 2 körös Race Attack-ot egy huszasért. :lol:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Beszélgető

Post by ddt500 »

Hát Gergő azért az emberismeretem nem hagyott cserben. Az ember nézegeti a gumit majd közli, hogy az első azért már egy kicsit kopottabb. :shock: Kénytelen voltam pofán röhögni. :smt005 Igen! mondom. Az elsőben 160km van a hátsóban 200. "Hát ő nem tudja." Jól van mondom láttad, hívj ha kell. Asszem erről ennyit. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Beszélgető

Post by viking »

viking wrote:Általános már az 1650-1800 bar, de van 2000-es is...
Sőt, le vagyok maradva.
A Bosch CRS2 -ese tudott 2000 bart, a CRSN3 már 2200-at és most dolgoznak a 2500 baroson.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Duma-box”