Nálunk műszakin ilyen nincs fékek, lámpák, indexek és ennyi, még a vizsgabiztos is megdicsérte hogyan szóllPálesz wrote:Mondjuk az enyém is hangos amerikai yoshi, a hangját szeretem, de a KPM-nél műszakit nem kapott, pedig szükítőt is raktam bele, mostanába a rendőrök meg nem éppen kedvesek velem.badzoli wrote:És? Már ezek is probléma? Kit érdekel, az enyém is hangos, nem street-legal. A drága meg relatív, OV-nek fussa rá...Pálesz wrote:utcára mocsok hangos, nem eu-s és rohadt drága.
Beszélgető
Moderators: ddt500, nylontacsko, viking
- Naghost600
- Posts: 408
- Joined: 2010.02.24. 20:41
- Motorom: GSX-R 600 K6
- Itt motorozok: Közút
- Location: Komárom
Re: Beszélgető
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Beszélgető
Facebook lájkolás
Fontos! A TAG-elő nem ismeri a Ferit... há'tessék. Pénz, hírnév, csillogás.
Fontos! A TAG-elő nem ismeri a Ferit... há'tessék. Pénz, hírnév, csillogás.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Beszélgető
Van!almano wrote:En egyebkent azt nem ertem, hogy miert nincsen olyan eloszuro a nagynyomasu pumpa elott ami kiszuri az ilyen szennyezodeseket amik tonkrevagjak a befecskendezoket?Miller wrote: Vagy ha mégis, akkor egy tank benzinnel érdemes átöblíteni a rendszert nem?
Meg minek kell 1500 Bar? Lehet utana kellene olvasnom a dizel technikanak. A motorok is common rail amiota a befecskendezes letezik, es azokon sosincsen ilyen baj.
Ezek általában a nyomásszabályzó szelepek végén vannak, és 3 mikronos szűrők. Szabad szemmel nem is nagyon látni a lyukakat.
A probléma ott szokott kezdődni, hogy az emberek megveszik a legolcsóbb gázolajszűrőket, amik kb 15mikron mérető szennyeződéseket is átengednek és eljutnak motortól függően, vagy a nagynyomású szivattyúig, itt a szelep a szivattyúban van ez a jobbik eset, mert itt nem feltétlenül jut el a kosz a szivaggyúba, vagy a rail-csőig, itt már átmegy a szivattyún, csak a nyomás nem jut be a railcsőbe, és eldugítja ezt a szűrőt, és nem tud a railcsőbe kellő nyomás felépülni.
Ezt én régen a sajátomon mindenféle tisztaszesszel, meg oldószerrel tisztítottam, de ez csak ideiglenes megoldás, mert pikk-pakk ugyis vissza fog dugulni. Mondjuk ezt az ultrahangos tisztítóvan tized annyi ideig tart :) Ezért sokat ezt a szűrőt le szokták vágni a szelep végéről és örülnek hogy 0 forintból megoldották a problémát, csak idővel a csúcsok meg kifinganak.
Tehát a teljes tisztítás egyrészt elengedhetetlen, másrészt meg kell venni a legdrágább gázolajszűrőt, pl boch, mann-filter stb ,mert azoknak az áteresztőképessége jóval kisebb mint mondjuk egy armafilt-é.
És gázolajszűrőt nem 60 ezrenként kell cserélni, mint az előírás, hanem max 20 ezrenként.
Ha egy mondjuk német common-rail autóba 60-ezrenként cserélik a szűrőt, az pont nem probléma náluk, mert odakint erről a problémáról nem is hallotatak, mert nem olyan gázolajjal mennek, mint mi. Valószínű, ha mindig prémium gázolajjal járnánk itt sem lenne sok probléma, de azt meg ki tankol ilyen árak mellett?
Tehát egy megbecsülendő tanács: Magasnyomású dízelt messziről el kell kerülni.
Én áldom az eget hogy megszabadultam tőle.
Egyébként a PD-k már 10éve 2000bár felett működtek.
Régi TDCI-k -nél mikor behuggyoztak a csúcsok, ott tettek kárt a dugóba
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Beszélgető
Mondjuk az enyém is hangos amerikai yoshi, a hangját szeretem, de a KPM-nél műszakit nem kapott, pedig szükítőt is raktam bele, mostanába a rendőrök meg nem éppen kedvesek velem.badzoli wrote:És? Már ezek is probléma? Kit érdekel, az enyém is hangos, nem street-legal. A drága meg relatív, OV-nek fussa rá...Pálesz wrote:utcára mocsok hangos, nem eu-s és rohadt drága.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Beszélgető
Hogyan fogjak ez onnan elcipelni?
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Beszélgető
sajnos ennél már joval szarabb a helyzetddt500 wrote:Hát ezt rendesen elnézték.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Beszélgető
Hát ezt rendesen elnézték.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Beszélgető
Tudok róla. Nem csak az új VW-be. De ha már itt tartunk....GP topic.VIK-001 wrote:hahaha vicces de pl új VW-knél SOHA nem kell váltóban(manuális) olajat cserélni....ddt500 wrote:Nem tudom. Én minden cserét hasra ütésre csinálok. Talán azért mert az van a szervizkönyvben. Tudom a Kia-ban 400 000km-ként kell.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Beszélgető
Én is ettől tartok.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Beszélgető
Majd vesz 2 körös Race Attack-ot egy huszasért.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Beszélgető
Hát Gergő azért az emberismeretem nem hagyott cserben. Az ember nézegeti a gumit majd közli, hogy az első azért már egy kicsit kopottabb. Kénytelen voltam pofán röhögni. Igen! mondom. Az elsőben 160km van a hátsóban 200. "Hát ő nem tudja." Jól van mondom láttad, hívj ha kell. Asszem erről ennyit.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Beszélgető
Sőt, le vagyok maradva.viking wrote:Általános már az 1650-1800 bar, de van 2000-es is...
A Bosch CRS2 -ese tudott 2000 bart, a CRSN3 már 2200-at és most dolgoznak a 2500 baroson.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"