Mas jeladoja nem jo? Szokott kint lenni vagy 8-10, max megkerdezed mastol a kodot. Enis igy csinaltam evekig :)repsol norbi wrote:
....csak jeladó kell....
Hungaroring
Moderator: ddt500
Re: Hungaroring
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Nem. A röviden: Látom a mondandóm lényege nem nálad csapódott le.zsir wrote:az ugy mond csunayn csorgo teleszkop-bol nem tud sok olaj kifojni, fizikalisan lehetetlen.
eldurrani sem tud, mivel a kulso cso es a belso szar kozt van egy rez csapagy ami nagyon nem engedi ki az olajat, tizedekre van illesztve, szoval meg ha kiesne a szimering akkor sem folyna, egyebbkent ket szimering van, igy hulyeseg az egesz eldurranas...........
En a k3 1000 el elegsokat mentem szar teloszarral, csak annyi volt hogy egy rongyot kotottem a telora ozt az felfogta a folyast de anyira keves volt hogy nem szamitott.
sokan nyekegtek de ezek ilyen bla bla bla picsak voltak. hogy igy folyik meg ugy folyik,
sok embernek a blokjabol tobb olaj foylik el mint amit elkepzelnek, a masik az utcai motorok osszas lefolyo csove pont a blok aljaba van kivezetve pont a hatso kerek ele. Elvileg ezeket a folyadekokat egy kulon tartalyba kellene elvezetni.
roviden...
Hosszan: Nem a teleszkóp eldurranásának/olajeresztésének a valószínűsége a fontos hanem, hogy a pályára ahol elvileg szélsőséges terhelést kap a motor ne műszaki hibás járművel menjünk fel. És ne is olyannal ami alkalmatlan a pályázásra. Bakelit gumi, szar fék, szar futómű szerintem mind kizáró ok kéne legyen. Többek közt ezért nem járok már az ingyenes kawa estekre ahol a gyors csoportban 20 éves GPZ-k fékezik ki egymást BT10-es gumikkal, 2 kör után elforró fékekkel stb.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
lenyeg ami lenyeg: az ido : ???? 2.17 felet vagy alatt ?Free wrote:Végig olvastam a hsz -eket , köszönöm mindenkinek , s mindenkinek igaza van.
Bevallom töredelmesen , 2.10 volt megcélozva úgymond annyiról álmodoztam , mert : Jövőre ha lessz road&ride szerettem volna indulni ha össze tudom rá gyüjtögetni télen a zsozseszt . csak a feeling miat szerettem volna menni , de ahogy elnéztem a mostani időket ahoz , hogy jól érezzem magam a bőrömben szerettem volna benne lenni a középső bolyban valahol 2.05 körül. s ehez kellett volna most az a jo kör idő, mert akkor talán lett volna rá esély , hogy meg tudjam valósítani az álmomat . Ezért ugymond egy kicsit sokat vártam magamtól , de ez nem baj .
Egyébként én élvezem az erőltetést , görcsölést mert az igy megszerzett tapasztalat s másodpercek , tesznek úgymond boldggá csak lazán motorozni unalmas .
Na lehet az utolsó mondatomér megköveztek de mind1
Jo érzés javulni fejlődni , tudok neki örülni , s ezért vook most nagyon elkeseredve . Még mindíg sajna . Ja és annyi tudom 2.10 ről lemenni majd 2.05 re na az lessz kínszenvedés, merrt ahogy átgondoltam a tegnapi dolgokat , megvan az az idő amit elbasztam, fejbe össze is tudom már rakni , hogy jó legyen , csak a gyakorlat lessz csücskös , de ez az én gondom .
Kössz mindenkinek . ja és széles utat
Ja annyi lenne , még ráadásul , bénán ülök a mocin
ha mar tudod az iveket csak szarul fekezel es gyorsitasz akkor mesz 2.10.
2.05 az nagyobb kanyar tempo. a 2.01 az a hatso traktusban meg a 2-3-4 szakaszban valosul meg.
az az alatti ido huha brutal nagy es hirtelen gaz es kis fek.
itt az en peldakepem: aqua
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... kore-46784
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Na most ezek után azonnal mond meg, hogy mennyit mentél!Free wrote:Végig olvastam a hsz -eket , köszönöm mindenkinek , s mindenkinek igaza van.
Bevallom töredelmesen , 2.10 volt megcélozva úgymond annyiról álmodoztam , mert : Jövőre ha lessz road&ride szerettem volna indulni ha össze tudom rá gyüjtögetni télen a zsozseszt . csak a feeling miat szerettem volna menni , de ahogy elnéztem a mostani időket ahoz , hogy jól érezzem magam a bőrömben szerettem volna benne lenni a középső bolyban valahol 2.05 körül. s ehez kellett volna most az a jo kör idő, mert akkor talán lett volna rá esély , hogy meg tudjam valósítani az álmomat . Ezért ugymond egy kicsit sokat vártam magamtól , de ez nem baj .
Egyébként én élvezem az erőltetést , görcsölést mert az igy megszerzett tapasztalat s másodpercek , tesznek úgymond boldggá csak lazán motorozni unalmas .
Na lehet az utolsó mondatomér megköveztek de mind1
Jo érzés javulni fejlődni , tudok neki örülni , s ezért vook most nagyon elkeseredve . Még mindíg sajna . Ja és annyi tudom 2.10 ről lemenni majd 2.05 re na az lessz kínszenvedés, merrt ahogy átgondoltam a tegnapi dolgokat , megvan az az idő amit elbasztam, fejbe össze is tudom már rakni , hogy jó legyen , csak a gyakorlat lessz csücskös , de ez az én gondom .
Kössz mindenkinek . ja és széles utat
Ja annyi lenne , még ráadásul , bénán ülök a mocin
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
az ugy mond csunayn csorgo teleszkop-bol nem tud sok olaj kifojni, fizikalisan lehetetlen.
eldurrani sem tud, mivel a kulso cso es a belso szar kozt van egy rez csapagy ami nagyon nem engedi ki az olajat, tizedekre van illesztve, szoval meg ha kiesne a szimering akkor sem folyna, egyebbkent ket szimering van, igy hulyeseg az egesz eldurranas...........
En a k3 1000 el elegsokat mentem szar teloszarral, csak annyi volt hogy egy rongyot kotottem a telora ozt az felfogta a folyast de anyira keves volt hogy nem szamitott.
sokan nyekegtek de ezek ilyen bla bla bla picsak voltak. hogy igy folyik meg ugy folyik,
sok embernek a blokjabol tobb olaj foylik el mint amit elkepzelnek, a masik az utcai motorok osszas lefolyo csove pont a blok aljaba van kivezetve pont a hatso kerek ele. Elvileg ezeket a folyadekokat egy kulon tartalyba kellene elvezetni.
roviden...
eldurrani sem tud, mivel a kulso cso es a belso szar kozt van egy rez csapagy ami nagyon nem engedi ki az olajat, tizedekre van illesztve, szoval meg ha kiesne a szimering akkor sem folyna, egyebbkent ket szimering van, igy hulyeseg az egesz eldurranas...........
En a k3 1000 el elegsokat mentem szar teloszarral, csak annyi volt hogy egy rongyot kotottem a telora ozt az felfogta a folyast de anyira keves volt hogy nem szamitott.
sokan nyekegtek de ezek ilyen bla bla bla picsak voltak. hogy igy folyik meg ugy folyik,
sok embernek a blokjabol tobb olaj foylik el mint amit elkepzelnek, a masik az utcai motorok osszas lefolyo csove pont a blok aljaba van kivezetve pont a hatso kerek ele. Elvileg ezeket a folyadekokat egy kulon tartalyba kellene elvezetni.
roviden...
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Hungaroring
Végig olvastam a hsz -eket , köszönöm mindenkinek , s mindenkinek igaza van.
Bevallom töredelmesen , 2.10 volt megcélozva úgymond annyiról álmodoztam , mert : Jövőre ha lessz road&ride szerettem volna indulni ha össze tudom rá gyüjtögetni télen a zsozseszt . csak a feeling miat szerettem volna menni , de ahogy elnéztem a mostani időket ahoz , hogy jól érezzem magam a bőrömben szerettem volna benne lenni a középső bolyban valahol 2.05 körül. s ehez kellett volna most az a jo kör idő, mert akkor talán lett volna rá esély , hogy meg tudjam valósítani az álmomat . Ezért ugymond egy kicsit sokat vártam magamtól , de ez nem baj .
Egyébként én élvezem az erőltetést , görcsölést mert az igy megszerzett tapasztalat s másodpercek , tesznek úgymond boldggá csak lazán motorozni unalmas .
Na lehet az utolsó mondatomér megköveztek de mind1
Jo érzés javulni fejlődni , tudok neki örülni , s ezért vook most nagyon elkeseredve . Még mindíg sajna . Ja és annyi tudom 2.10 ről lemenni majd 2.05 re na az lessz kínszenvedés, merrt ahogy átgondoltam a tegnapi dolgokat , megvan az az idő amit elbasztam, fejbe össze is tudom már rakni , hogy jó legyen , csak a gyakorlat lessz csücskös , de ez az én gondom .
Kössz mindenkinek . ja és széles utat
Ja annyi lenne , még ráadásul , bénán ülök a mocin
Bevallom töredelmesen , 2.10 volt megcélozva úgymond annyiról álmodoztam , mert : Jövőre ha lessz road&ride szerettem volna indulni ha össze tudom rá gyüjtögetni télen a zsozseszt . csak a feeling miat szerettem volna menni , de ahogy elnéztem a mostani időket ahoz , hogy jól érezzem magam a bőrömben szerettem volna benne lenni a középső bolyban valahol 2.05 körül. s ehez kellett volna most az a jo kör idő, mert akkor talán lett volna rá esély , hogy meg tudjam valósítani az álmomat . Ezért ugymond egy kicsit sokat vártam magamtól , de ez nem baj .
Egyébként én élvezem az erőltetést , görcsölést mert az igy megszerzett tapasztalat s másodpercek , tesznek úgymond boldggá csak lazán motorozni unalmas .
Na lehet az utolsó mondatomér megköveztek de mind1
Jo érzés javulni fejlődni , tudok neki örülni , s ezért vook most nagyon elkeseredve . Még mindíg sajna . Ja és annyi tudom 2.10 ről lemenni majd 2.05 re na az lessz kínszenvedés, merrt ahogy átgondoltam a tegnapi dolgokat , megvan az az idő amit elbasztam, fejbe össze is tudom már rakni , hogy jó legyen , csak a gyakorlat lessz csücskös , de ez az én gondom .
Kössz mindenkinek . ja és széles utat
Ja annyi lenne , még ráadásul , bénán ülök a mocin
Majd 1x felnövök :)
Re: Hungaroring
Ja de te egyre jobban mesz mindenhol.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: Hungaroring
A gps-es optimal nálam eddig 2-3 nap múlva mindig átment PB-be. Az összefűzés miatt nyilván nem pontosan ugyanúgy, de azért a tendenciát elég jól jelzi. Most is ebben bízom...balagee wrote:Ez a gps-es optimal lap szepen tud kinezni, de nembiztos hogy osszehozhato. A kanyar kombinacios reszeken foleg.
Tobb kanyar is van amit kicsit el kell rontani hogy jol kijojjon a tobbi.
48 korbol persze osszejon egy fasza optimal 00, de valoszinu hogy osszerakni mar nem lehet sehogyse 1 korben.
Vagyis ossze lehet... gyorsabbankell menni mindenhol
THE PIG
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Én is csak viccnek szántam.balagee wrote:Ez a gps-es optimal lap szepen tud kinezni, de nembiztos hogy osszehozhato. A kanyar kombinacios reszeken foleg.
Tobb kanyar is van amit kicsit el kell rontani hogy jol kijojjon a tobbi.
48 korbol persze osszejon egy fasza optimal 00, de valoszinu hogy osszerakni mar nem lehet sehogyse 1 korben.
Vagyis ossze lehet... gyorsabbankell menni mindenhol
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- repsol norbi
- Posts: 359
- Joined: 2009.05.15. 07:22
- Motorom: 1000 RR 2x
- Itt motorozok: aszfalt
- Köridő(k): Hring 2.03.0
- Location: Budapest XVII.ker.
- Contact:
Re: Hungaroring
kösziFélSvéd wrote: navazze, gratula
akkor ezexerint mégiscsak beszerzel egy köridőmérőt.....
miért nem használod a racecronot köridőmérésre?
Szayerg is ujitotta az olcso köridőmérőjét, hivd fel
Ezexerint nem csak kamuból regisztráltál a **** Openre?
....csak jeladó kell....de asszem van egy másik nekem,csak aksi kell hozzá...
a **** Open-t még nem vetem el(főleg ezek után:-)....bár mostanában kocsi gondokkal küzdök...
más: a kameráim nálad vannak már?
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Re: Hungaroring
Ez a gps-es optimal lap szepen tud kinezni, de nembiztos hogy osszehozhato. A kanyar kombinacios reszeken foleg.
Tobb kanyar is van amit kicsit el kell rontani hogy jol kijojjon a tobbi.
48 korbol persze osszejon egy fasza optimal 00, de valoszinu hogy osszerakni mar nem lehet sehogyse 1 korben.
Vagyis ossze lehet... gyorsabbankell menni mindenhol
Tobb kanyar is van amit kicsit el kell rontani hogy jol kijojjon a tobbi.
48 korbol persze osszejon egy fasza optimal 00, de valoszinu hogy osszerakni mar nem lehet sehogyse 1 korben.
Vagyis ossze lehet... gyorsabbankell menni mindenhol
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
A race chrono szerint a két ZX kupa optimal lapja 2:00.903. Ez 48 mért körből jött össze. Most már csak a pályán is össze kéne rakni.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Hungaroring
navazze, gratularepsol norbi wrote:Hi
én már nem akartam hajszolni idén a köridőket (még nem hevertem ki a szlovák bukást....két törött ujjam nem nagyon tudom mozgatni)....csak mocizni akarok...így is volt tegnap is...a jeladóm amúgy is elveszett, így be sem kapcsoltam a köridőmérőt...aztán egyszer csak jött Tibi....megelőzött,de úgy éreztem nem ment túl gyorsan....gondoltam megyek utána...úgy is lett...majdnem két körön keresztül tudtam menni vele...aztán egy féktáv hiba miatt lemaradtam és nem is hajtottam magam inkább lejöttem,....és akkor meg már alig vártam , hogy Tibi is lejöjjön mert úgy emlékeztem hogy Ő "00-01" körül megy...kíváncsi voltam.....lejött...első kérdésem : mi volt a legrosszabb köre....válasz: 03.2 meg 03.4,.......tehát új pb.van....:-)))))
akkor ezexerint mégiscsak beszerzel egy köridőmérőt.....
miért nem használod a racecronot köridőmérésre?
Szayerg is ujitotta az olcso köridőmérőjét, hivd fel
Ezexerint nem csak kamuból regisztráltál a **** Openre?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- repsol norbi
- Posts: 359
- Joined: 2009.05.15. 07:22
- Motorom: 1000 RR 2x
- Itt motorozok: aszfalt
- Köridő(k): Hring 2.03.0
- Location: Budapest XVII.ker.
- Contact:
Re: Hungaroring
Hi
én már nem akartam hajszolni idén a köridőket (még nem hevertem ki a szlovák bukást....két törött ujjam nem nagyon tudom mozgatni)....csak mocizni akarok...így is volt tegnap is...a jeladóm amúgy is elveszett, így be sem kapcsoltam a köridőmérőt...aztán egyszer csak jött Tibi....megelőzött,de úgy éreztem nem ment túl gyorsan....gondoltam megyek utána...úgy is lett...majdnem két körön keresztül tudtam menni vele...aztán egy féktáv hiba miatt lemaradtam és nem is hajtottam magam inkább lejöttem,....és akkor meg már alig vártam , hogy Tibi is lejöjjön mert úgy emlékeztem hogy Ő "00-01" körül megy...kíváncsi voltam.....lejött...első kérdésem : mi volt a legrosszabb köre....válasz: 03.2 meg 03.4,.......tehát új pb.van....:-)))))
én már nem akartam hajszolni idén a köridőket (még nem hevertem ki a szlovák bukást....két törött ujjam nem nagyon tudom mozgatni)....csak mocizni akarok...így is volt tegnap is...a jeladóm amúgy is elveszett, így be sem kapcsoltam a köridőmérőt...aztán egyszer csak jött Tibi....megelőzött,de úgy éreztem nem ment túl gyorsan....gondoltam megyek utána...úgy is lett...majdnem két körön keresztül tudtam menni vele...aztán egy féktáv hiba miatt lemaradtam és nem is hajtottam magam inkább lejöttem,....és akkor meg már alig vártam , hogy Tibi is lejöjjön mert úgy emlékeztem hogy Ő "00-01" körül megy...kíváncsi voltam.....lejött...első kérdésem : mi volt a legrosszabb köre....válasz: 03.2 meg 03.4,.......tehát új pb.van....:-)))))
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Re: Hungaroring
Nekem 2:23 volt elsőre, büszke is voltam magamra. Most már kevésbé...