Pannóniaring

Versenypályák, információk, szervezések

Moderator: ddt500

User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by FélSvéd »

Egy ujjabb szezonkezdést mulasztott el aki nem jött le ebben a szuper idöben a Pannoniaringre.
Csabcsi járatta a motort csak magas fokozatokat használt, nem gyorsitott ki rendesen, talán holnap indul a versenyen.
Luckynak megállt az Augusta már délelött….
Predinek délben megállt az egyik hengere de addig sem ment tul jot mert szokatlan volt még neki a power
Dér Zoli szokja az uj ezresét és fáj a csuklója
12 kor volt az idömérö a 3 órás endurrance-ra és mivel nekem volt délelött a legjobb idöm ezért nekem kellett menni az idömérön
Mentem egy 2:08-at evvel 8. helyröl indulunk
Ezekután csatlakozott hozzánk Bitti, igy ö kezd nálunk, én megyek másodiknak és Qpi harmadiknak és Bitti fejezi be
Bitti ment 55 percet zsinorban, tehát egy teli tankot, elsö helyen adta át nekem.
Én is mentem 55 percet zsinorban, totál kikészültem, de 07-eket mentem és rengeteg 08-at. Azt hittük hogy amikor Bitti átadja majd nekünk a staféta botot akkor sok csapat fog minket megelözni, de második helyen adtam át a Qpinak, de sajnos ma ö nme volt élete formájában van mert csak 10 eket tudott. De 25 percet hagytuk csak kint és Bitti megint egy 50 perces menettel fejezte be.

Bitti 36 másodperces hátránnyal kapta vissza pályát, minden körben 2-3 másodpercet hozott az elsö helyezésen de sajnos az utolso körben kapkodni kezdett a motorja mert fogyott ki a benzin, igy 6 másodperces hátránnyal lettünk másodikak.
A szervezö ugy komferálta be a **** Team-et hogy Sándor Bitterrel egy VB Endurance résztvevö köszöntöttek, meg is tapsolták az osztrákok.

Szoval nagyon jo kis nap volt, a holnap is ilyen lesz, holnap is lesz egy sprint verseny

Nemszabad figyelmen kivül hagynunk a pecheseket
Egész télen épiti a motorját, bevásárol hypertuning cuccokat, végre jol megy a motor, és szikrázo napsütésbe befizetik a szezon elsö pályanapját és a délelöttöt nem birta ki sem Lucky sem Predi motorja. Ez tényleg überpech, remélem csütörtökig összeszögelik
a gépeket, habár az MV-t nem lesz könnyü ha esetleg hengerfejes

A mai nap sokaknak csak szezonkezdés volt, ez látszik is a köridökön, Csabcsi az uj blokkot járatta, talán holnap a sprint versenyen elindul, de ma csak 09 et csinált mert csak a legmagassabb fokazatban járatta
Dér Zoli tanulja az uj ezresét idáig ugye 6 kilossal ment és nem tul boldog, mert ki van a csukloja, de ez normális, szoval ma is is nagyon kevés kört ment mert 5-6 kör után pihennie kellett, asszem mára ez 2:10 ra volt jo neki
Predinek amig jo volt a brutálgépe addig csak 2:11 volt
Luckyt tisztelem annyira hogy nem irom le az idejét
Öfelsége nagyon csalodott, 2;18
Beszkorol nem tudom de ö is itt volt
Qpinak a versenyben futtota mai legjobb körét, 2:10.
Nekem a 2:07.8 = pb biznyitja hogy érdemes volt télen is pályázni.
Holnap remélem még faragok picit mert Zoli rávilágitott néhány gyengén vett kanyaromra
Bitti legjobb köre versenyben a mumia géppel 2:01.5, de neki is ez volt a szezon elsö menete.

Pring vasárnap
Tegnap este Sárváron aludtunk, Dér Zolival vacsoráztunk és elemztük az onboard videokat, adott néhány tanácsot
Ma mégszebb lett az idö, már délelött mindenki javitott a tegnapi idökön, Dér Zoli 2:08, Csabcsi a bajáratossal ment már 2:05.7, Qpi 2:05.2, **** 2:06.8 (ezt együtt produkáltuk, onboard is született) persze ezek az idök a többieknek nem pb-k csak nekem az.
Qpi benevezett a versenyre is, most éppen kint van idömérön. Én sajnos puha gumit hoztam igy az elég viseltes már
Qpi 12. helyre kvalifikálta magát 2:06.1 el, Bitti haramdik helyröl indult.
A versenyben Bitti harmadikként végzett, a legjobb ideje 2:00, Qpi 10. lett Openben legjobb kör 2:04.7
Szuper kis hétvége volt és egyeseknek jo szezonkezdet. Igaz ma már nem én voltam a leggyorsabb a boxban, de egyedül én faragtam a pb-böl igaz nekem van miböl !
Csabcsi mai legjobbját ebédszünet után futotta 2:04.5, ezexerint befejezte a bejáratást, Dér Zoli is kezdi megszokni az R1-et, 2:06.5.
Három rövid video a hétvégéröl:
http://www.youtube.com/watch?v=SvYtxTRkh_s
http://www.youtube.com/watch?v=o3lMsgo_YL4
http://www.youtube.com/watch?v=N1DFCZkeI6k
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Pannóniaring

Post by nylontacsko »

:smt023 Nem gyenge
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Pannóniaring

Post by predatork2 »

a mai pring siralmas volt részünkről!tegnap este félnyolckor még bájonál volt a gépsárkány,meg az mv,itt megjegyezném bájo mester megint tökéletes munkát végzett, a futómű hibátlan!reggel késve érkeztünk,majd a még darabokban lévő motorom próbáltam összeszerelni....nem sikerült egészen mert a ram air csövek és a plexi otthon maradt,benzin csak 95-ös volt,fáradt voltam,de gondoltam sebaj leccga!na kétszer 20 perc után az mv beadta az unalmast,hengerfejproblémákra hivatkozva felhigította az olajat egy klis vízzel.majd én következtem.gondolom megnéznem mennyire kocsmai duma a motorom ereje(ha gyenge is hazudni fogom h bivaly)szóval először semmi extra....gondoltm a 95-ös benya meg a csövek hiánya,de semmi extra a már letesztelt autopályásfutamhoz képest!mi a fasz?ja....te barom át kéne kapcsolni a térképet ami ehez a konfiguráciohoz van....na ami ezután volt az engem is meglepett!aztakurvapicsa!!!!olyat tolt a gépsárkány hogy egyenes gyorsításnál!!megtépte a gumi közepét!az hogy a elsőkerék lent maradjo ma nem ment,sem 3-ban sem-4ben,de a törés jobbos előtt még 5-ben is meglepett mert gyakorlatilag éppen csak hogy nem baszott hanyatt!na gondoltam aqua bömösét csunyán odabaszom majd.... :D de sajna a sok pova kezelhetetlen(számomra)ezért a második 20 percben 2.11 volt a legjobb :lol: ,gondoltam ma pedig akkor is javítok a tavalyi legjobbamon...a gépezet nem így gondolta,mert gyorsan lekapcsolta a 4. hegert,hogy mi lehet a baj az majd holnap kiderül.a mai nap egy km 1.000 azaz ezer Ft-ba fájt....de a jokedv nem szált el! :D remélem csütörtökön tarthatok egykerék bemutatót a hringen! :smt005
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pannóniaring

Post by ddt500 »

Fasza a beszámoló. Mondjuk (bár nem tudom mibe került a nevezés de biztos nem volt olcsó) ennyi pénzért jobban is letakaríthatták volna a pályát.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
peresab
Posts: 55
Joined: 2009.09.19. 21:38
Motorom: Honda CBR 600RR

Re: Pannóniaring

Post by peresab »

Köszönöm mindenkinek!
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Pannóniaring

Post by nylontacsko »

Úgy gondoltam ez a Yeti Race beszámoló, ide érdemes:
http://www.gsxrfans.com/index.php?a=bes ... &tippid=21
:smt023
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
snake
Posts: 441
Joined: 2008.02.19. 14:21
Location: Szt.Endre

Re: Pannóniaring

Post by snake »

Király képregény! :lol: :smt023
Nem a motorozás a luxus, hanem a család!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by viking »

Szuper beszámoló és gratulálok! :smt026 :smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Pannóniaring

Post by nylontacsko »

peresab wrote:Bocs ha hosszúra sikeredett!
Első osztályú beszámoló :smt023 :smt038
Ezt nevezem! :smt023
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
peresab
Posts: 55
Joined: 2009.09.19. 21:38
Motorom: Honda CBR 600RR

Re: Pannóniaring

Post by peresab »

Yeti Race 2010 - az én szemszögemből!

Amikor eldöntöttem, hogy indulok eszembe sem jutott, hogy akár még hó is lehet februárban, ezért nem is gondolkoztam, hogy milyen motorral menjek, egyértelmű volt, hogy majd a CBR-el! Aztán a verseny előtt egy héttel megbolondult az időjárás és kezdett kilátástalanná válni a helyzetem, de bíztam benne, hogy a hét közepére elolvad a hó és motorozom egy kellemeset! De persze nem így lett, két-három nappal a verseny előtt még azt hallottam, hogy piros riasztás van érvényben, járhatatlan utak, hóátfúvások, elzárt települések!

Még ez sem rettentett el, de erősen elgondolkodtatott, hogy mégis mit fogok én ott kezdeni a hóban egy sportmotorral? Aztán egyre több információt kaptam a pályáról, miszerint nem lesz letolva és havas verseny lett kiírva rövidített pályán! Ekkor már biztos voltam benne, hogy a Hondával nem igazán kell menem és apukám remek ötletének köszönhetően egy német barátomtól kölcsön kértem egy német katonai motort, amiről igazából még most sem tudok semmit, bár az osztrák nézők ismerték ezt a típust, ami Hercules névre hallgat és egy kétütemü 170-180 ccm-es Sachs blokk van benne!Image A verseny előtti napon elhoztuk tőle a motort, de azért gyorsan összeraktam a Hondát is meg feldobtam rá az esőgumikat, majd nekiláttam lebontani az új szerzeményről a világítást, az indexeket, kicsit átnéztem, elindítottam, hogy biztos legyek benne, hogy megy és közben információkat kaptam a pályáról, folyamatosan tolják, de a hóátfúvások miatt még mindig havas!

Ezen információk tekintetében és bízva a másnapi jó időben mindkét motort bepakoltam az autóba és vártam a reggeli indulást!

Az út egyáltalán nem volt vészes, csak néhol volt hóátfúvás és jégborda, amikor odaértünk még csak lézengtek az emberek, bár volt akinek már a gumimelegítő is fent feszített a motorján és szinte mindenkinek slick volt fent! Természetesen rögtön megnéztem a pályát, a célegyenes tényleg le volt tolva, de csak egy nyomban és ráadásul száraz volt, ez a pálya többi részéről nem volt elmondható, de ez már csak akkor derült ki mikor először felmentem! Közben megismerkedtem a csapattársammal Fekti Tibivel és a szervezőket kérdeztük a pályáról, akik azt mondták, hogy havas, de semmi mást nem tudtak! Viszont az kiderült, hogy két kategória lesz, az egyik a Classic, ahol a régebbi motorokat értékelik, a másik az Open, ahol az összes többit! Viszont ekkor még nem tudtam eldönteni, hogy melyik motorral menjek, ezért kértem egy kis haladékot és gyorsan kiszedtem Herculest az autóból és elkezdtem készülődni! Természetesen az edzést eltolták későbbre és a versenytáv sem 2 x 1 óra lett hanem 90 perc és csak egy irányban!

Kb. fél 11 körül kezdődött a szabadedzés aminek az elején legalább 3 körön keresztül a Safety car mögött mentünk csiga tempóban így hamar a boly elejére kerültem és amint lement a SC rögtön el is estem a full havas részen! ImageGyorsan felálltam, megfordítottam a motort és tüztem a többiek után, persze a következő körben már óvatosra vettem a figurát a havas részem, mert sorra hullottak a motorok, sajnos valakiért a mentőnek is be kellett jönnie! Egyre jobban belejöttem, aztán kimentem szólni a csapattársamnak, hogy cseréljék le a gumikat bütykösre és menjen fel kipróbálni a pályát! Persze addig visszamentem még gyakorolni! Sajnos az edzés alatt nem igen akart olvadni a hó, ennek köszönhetően szinte minden körben esett valaki a hátsó havas részen, ahol lerövidítették a pályát és úgy döntöttem, hogy a CBR marad az autóban és Herculessel vágok neki a küzdelemnek a Classic kategóriában!

13 órakor indult a verseny Le Mans-i rajttal, de sajnos 3 körön kersztül a SC ment elöl, ami mögött nem lehetett előzni, ennek ellenére a remekül ekapott rajtom után az 5.-ik helyről egyből visszacsúsztam kb. a 9.-re, majd aki utoljára előzött meg intett, hogy menjek vissza elé! Kiment a SC és kezdődött a küzdelem, a nagyon havas részen rögtön esett valaki előttem és még 4 embert megelőztem, ezzel a 4.-ik helyre jöttem fel és 2-3 körön keresztül ott is voltam, Image aztán jöttek a gyors supermotok és a célegyenesben el is mentek mellettem, egy ideig ott voltam mögöttük, de előzni esélyem sem volt, majd elhúzott mellettem egy MZ, amit nem hagyhattam és 3-4 körön keresztül ott lihegtem a nyakán, Image Image Image de az célegyenesben mindig lehagyott, hiába voltam gyorsabb a kanyargós részen, aztán besokallt és beleállt a hófalba! Image Lassan elkezdtem utolérni a nálam lasabbakat és elég sokat meg is előztem, ekkor következett be a második esésem! A havas részeről jöttem ki egy KTM supermotot kergetve,Image aki akkora gázzal gyorsított ki, hogy a motor hátulja rögtön elúszott a srác feje pedig közelített az első kerekemhez, gyorsan kikerültem, de rámentem egy havas részre, amin nem mertem visszarántani a motort és inkább a hófalat választottam, sajnos nagyon belementem és meg is fogta a motort, de gyorsan kiemeltem és mentem volna tovább, de közben lenyomtam a kezemmel egy kart ami leállította a motort és mivel berúgni nem lehet, önindító akkor talán még nem is volt ezért be kellett tolni, de szerencsére ott termett egy pályabíró és már zúztam is tovább! Image A pályán lévő hó rohamosan olvadt, egyre több lett viszont az addig szinte száraz gyors kanyarokban a vízátfolyás ezért nem fokoztam a tempóm! Lassan jött a csere, mert úgy egyeztünk meg a Tibivel, hogy 45-45 percre osztjuk fel a versenyt és így csak egyszer kell cserélnünk!

Tibi is hozta a jó időket és nem hibázott így összesítésben a 7. helyen végeztünk a legjobb magyar csapatként, a Classic kategóriát pedig megnyertük úgy hogy a második helyezett 7,5 másodperccel követett minket!Image

Nagyon jól éreztem magam, nagyon nagy buli volt ez a verseny! Jövőre is ott leszek!

Bocs ha hosszúra sikeredett!
peresab
Posts: 55
Joined: 2009.09.19. 21:38
Motorom: Honda CBR 600RR

Re: Pannóniaring

Post by peresab »

Én indultam a Yetin!

Óriási buli volt, majd holnap írok egy beszámolót!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by FélSvéd »

Ez nagyon cool
a szó igazi értelmében
http://www.gaskrank.tv/tv/bikercom/yeti ... -11400.htm
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by FélSvéd »

ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by FélSvéd »

ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
trans
Posts: 249
Joined: 2007.02.22. 16:14

Re: Pannóniaring

Post by trans »

Voltunk kint mi is...
Parkoló fullon volt bent, 10 percet kerestünk parkolóhelyet, olyan sokan voltak.
De amilyen sok kocsi volt parkolóban olyan kevés motor a pályán.
Volt egy cbr1000 esőgumival, többiek mind túramotorok, supermotok, endurok meg oldtimerek voltak.
Jópofa volt nézni hogy mennek a hófalak közt :)
Post Reply

Return to “Pályanapok”