GSXR-600-K6 építése
Moderator: ddt500
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: GSXR-600-K6 építése
ez a mentalitás vezérelt eddig engem is de most bízom Almanóban aki profin megcsinálja nekem, így lesz egy pályagép amit az utcán is lehet használni.Most nem pont azt a korszakom élem mikor megengedhetek magamnak 2 motort...
Re: GSXR-600-K6 építése
remlik mintha valami "mi megmondtuk"-t legitimalo a vetelt megelozoen szolottak volna egyesek hogy palyagepet palyara, utcait utcara, nem veletlen az arkulonbozet, es konnyen elofordulhat a vegen tobbe all meg a projekt :)
az en motoromhoz is valamennyi szerszam keszletet fel kell hasznalni hogy szetszedjem :) amit talaltam csavarok jatszanak be, de legalabb tudom hogy nem fizettem hogy mas barmolja
az en motoromhoz is valamennyi szerszam keszletet fel kell hasznalni hogy szetszedjem :) amit talaltam csavarok jatszanak be, de legalabb tudom hogy nem fizettem hogy mas barmolja
SMR
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: GSXR-600-K6 építése
Na igen ez olyan magyaros...
korai még erről beszélni de előljáróban elárulom hogy a végső kép az új fényezéssel lesz..
full karbon...kézzel festve...
korai még erről beszélni de előljáróban elárulom hogy a végső kép az új fényezéssel lesz..
full karbon...kézzel festve...
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: GSXR-600-K6 építése
Csak dióhéjban az első benyomások a gépről.
előszór is arról szolnék, hogy ez a motor egy tipikus példája a szakszerűtlen bárkacs sufnituning-nak.
Nem tudom ki bütykölte előttem, de eléggé elszomorító látványt nyújtott miután leszedtem, illetve miközben szedtem le az idomokat. Először is az, hogy legalább 5 féle szerszám kellet ahhoz, hogy leszedjem őket a motorról.
Aztán a gyári vezetékkötegek össze vissza vezetése, a gyári vázhoz rögzített OLDHATÓ kábelkötegelők szétvagdosva egytől egyig. Az üvegszálas segédváz szarra furkálva, olyan mint egy ementáli sajt, hogy tutira ne lehessen rendesen beállítani a hátulját. Ugyanez az üvegszálas fejidom/műszerfal tartó konzolnál.
Az a szomorú, hogy ez inkább a hanyagsag mint a szakmai tudas hianyara utal, mert 15-20 perc extra ido raforditasaval esetleg ezeket is normalisan meg lehettt volna csinalni mar erdetileg is. Vagy a szaktudashoz szerves resze az odafigyeles es pontossag is? Egy nem szakember erre nem kepes? Elgondolkodtato....
Na mindegy, most helyrerakom eloszor az osszes uvegszalas cuccot szepen kitoltom a kifurkalt lyukakat es elejerol kezdem az egeszet ahogy eredetileg is kellet volna.
Ujabb infok hetvegen.
előszór is arról szolnék, hogy ez a motor egy tipikus példája a szakszerűtlen bárkacs sufnituning-nak.
Nem tudom ki bütykölte előttem, de eléggé elszomorító látványt nyújtott miután leszedtem, illetve miközben szedtem le az idomokat. Először is az, hogy legalább 5 féle szerszám kellet ahhoz, hogy leszedjem őket a motorról.
Aztán a gyári vezetékkötegek össze vissza vezetése, a gyári vázhoz rögzített OLDHATÓ kábelkötegelők szétvagdosva egytől egyig. Az üvegszálas segédváz szarra furkálva, olyan mint egy ementáli sajt, hogy tutira ne lehessen rendesen beállítani a hátulját. Ugyanez az üvegszálas fejidom/műszerfal tartó konzolnál.
Az a szomorú, hogy ez inkább a hanyagsag mint a szakmai tudas hianyara utal, mert 15-20 perc extra ido raforditasaval esetleg ezeket is normalisan meg lehettt volna csinalni mar erdetileg is. Vagy a szaktudashoz szerves resze az odafigyeles es pontossag is? Egy nem szakember erre nem kepes? Elgondolkodtato....
Na mindegy, most helyrerakom eloszor az osszes uvegszalas cuccot szepen kitoltom a kifurkalt lyukakat es elejerol kezdem az egeszet ahogy eredetileg is kellet volna.
Ujabb infok hetvegen.
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: GSXR-600-K6 építése
Na erről asszem jelenleg Slin mester is tudna mesélni, ő is a pályaidomos 600ast próbálja újra gyárivá alakítani...
Na ott is van ám minden csoda...
Na ott is van ám minden csoda...
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: GSXR-600-K6 építése
Es most ilyen:
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSXR-600-K6 építése
Jó az ötlet.
Amúgy ha nyugati szomszédainknál és a tengerparton élsz, csak egy ilyen lepukkant verdát tudtál megvenni?
Amúgy ha nyugati szomszédainknál és a tengerparton élsz, csak egy ilyen lepukkant verdát tudtál megvenni?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
GSXR-600-K6 építése
Engedelmetekkel ítt fogom közzétenni ,hogy milyen is mikor valaki vesz egy pályamotort majd utcaivá próbálja varázsolni.
A motor Suzuki GsxR 600 k6 11000 km van benne abból 7000 volt a pálya.a motor már mindenhol esett.
most pályagumik vannak rajta egy pc új lánc más áttétel fordított váltó gyorsgáz stb....
a feladat egyszerű volt eleinte 2 lámpa rendszám és uccu neki....
igyekezni fogom képekkel illusztrálni a folyamatot .
a motor Bácsalmáson Almanónál ő vállalta ezt a nemes kihívást .(szerintem azóta már megbánta)
na lássuk mit tud , észrevételeit ő is és én is megosztom veletek hogy ne essenek mások is hasonló hibákba...pl elvágják a vezetékeket amiket nem kell és stb...
reméljük neki is lessz ideje ide írni meglátásait és tanácsait....
munka indul kisérjétek figyelemmel!!!
A motor Suzuki GsxR 600 k6 11000 km van benne abból 7000 volt a pálya.a motor már mindenhol esett.
most pályagumik vannak rajta egy pc új lánc más áttétel fordított váltó gyorsgáz stb....
a feladat egyszerű volt eleinte 2 lámpa rendszám és uccu neki....
igyekezni fogom képekkel illusztrálni a folyamatot .
a motor Bácsalmáson Almanónál ő vállalta ezt a nemes kihívást .(szerintem azóta már megbánta)
na lássuk mit tud , észrevételeit ő is és én is megosztom veletek hogy ne essenek mások is hasonló hibákba...pl elvágják a vezetékeket amiket nem kell és stb...
reméljük neki is lessz ideje ide írni meglátásait és tanácsait....
munka indul kisérjétek figyelemmel!!!