2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Nagyon komoly képek Köszi!
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Köszönjük Mester!balusk8 wrote:nos, még idén felkerült az összes kép a pályanapról
lehet böngészni
http://20090815hringactionbike.balusk8.fotoalbum.hu/
THE PIG
- balusk8
- Posts: 497
- Joined: 2008.08.12. 09:26
- Motorom: aprilia rsv 1000 piroska :D
- Itt motorozok: elkerülőn:D
- Location: jazzberény
- Contact:
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
nos, még idén felkerült az összes kép a pályanapról
lehet böngészni
http://20090815hringactionbike.balusk8.fotoalbum.hu/
lehet böngészni
http://20090815hringactionbike.balusk8.fotoalbum.hu/
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
ddt500 wrote:Én nem a nagy dőlésszögre gyúrok hanem arra amit tavaly is tudtam. Az még sajna nincs meg hiába futok gyorsabb kört.trans wrote:Képen meg tudod nézni, hogy milyen az üléspozíciód - ez fontos.nylontacsko wrote:Az a kamera amiről Te beszélsz
Azt senki nem is vitatta, hogy az oktató jelleggel hat
De a dőlésszög csak a fénykép pontos helyének tudtában lényeges, ezért sokmindent leolvasni/tanulni nem lehet belőle. Nem mindegy hogy a kanyar melyik részén készül. Amúgy szerintem a nagy dőlésszögre hülyeség gyúrni, attól csak hamarabb elesik az ember, de nem lesz gyorsabb.
Tudod te azt bőven most is...
Merned kell jobban beengedni kanyarba, ott vesztesz sokat.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Pontosan. Igy van. Azert erolkodni, hogy minnel jobban dontson az ember meg hogy leerjen a terde, hulyeseg. Lasd Sved.trans wrote:Képen meg tudod nézni, hogy milyen az üléspozíciód - ez fontos.nylontacsko wrote:Az a kamera amiről Te beszélsz
Azt senki nem is vitatta, hogy az oktató jelleggel hat
De a dőlésszög csak a fénykép pontos helyének tudtában lényeges, ezért sokmindent leolvasni/tanulni nem lehet belőle. Nem mindegy hogy a kanyar melyik részén készül. Amúgy szerintem a nagy dőlésszögre hülyeség gyúrni, attól csak hamarabb elesik az ember, de nem lesz gyorsabb.
Az mas, hogy lehetne meg gyorsabb ha jobban dontene, illetve ha gyorsabb lenne jonne vele a nagyobb doles-szog is.
A kepen pontosan azt lehet latni, hogy milyen az ulespozicio(ami sokaty szamit a mielobbi gyorsulsbsn), es azert azt is hogy merre jar a palyan az ember ha normalis szogbol van fenykepezve.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Én nem a nagy dőlésszögre gyúrok hanem arra amit tavaly is tudtam. Az még sajna nincs meg hiába futok gyorsabb kört.trans wrote:Képen meg tudod nézni, hogy milyen az üléspozíciód - ez fontos.nylontacsko wrote:Az a kamera amiről Te beszélsz
Azt senki nem is vitatta, hogy az oktató jelleggel hat
De a dőlésszög csak a fénykép pontos helyének tudtában lényeges, ezért sokmindent leolvasni/tanulni nem lehet belőle. Nem mindegy hogy a kanyar melyik részén készül. Amúgy szerintem a nagy dőlésszögre hülyeség gyúrni, attól csak hamarabb elesik az ember, de nem lesz gyorsabb.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Képen meg tudod nézni, hogy milyen az üléspozíciód - ez fontos.nylontacsko wrote:Az a kamera amiről Te beszélsz
Azt senki nem is vitatta, hogy az oktató jelleggel hat
De a dőlésszög csak a fénykép pontos helyének tudtában lényeges, ezért sokmindent leolvasni/tanulni nem lehet belőle. Nem mindegy hogy a kanyar melyik részén készül. Amúgy szerintem a nagy dőlésszögre hülyeség gyúrni, attól csak hamarabb elesik az ember, de nem lesz gyorsabb.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Az a kamera amiről Te beszélsz
Azt senki nem is vitatta, hogy az oktató jelleggel hat
Azt senki nem is vitatta, hogy az oktató jelleggel hat
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Én ezért rakok fel mostanában mindig kamerát, kb tizede idő alatt fel lehet ismerni hol miket csinál rosszul, következő alkalomra próbálom kijavítani ezeket.
Idén 8 napot motoroztam összvisz ebből 5öt pringen, mindig 1-2 mp et javítottam az épp aktuális pb-n.
Tavaly október óta p.ringen 2,13ból lett 2,06 idén júliusra és látom az utolsó videon hogy hol van benne még bőven otthagyott idő.
Kamera nélkül nehezebb, mert menet közben annyira figyelsz, koncentrálsz, hogy talán többminden fontos dolgot elhanyagolsz.
Én pl most vettem észre, eddig is láttam, de most kezd zavaró lenni a stabilítás szempontjából, hogy féktávokon, főleg ha döntve fékezek nagyon támaszkodok a kormányon, instabillá teszi a motort, ugyanez kifelé mikor állítom fel, kormányba kapaszkodok, bebiccen a motor tőle ahogy ráterhelek.
Másik, féktávon lassú a visszaváltásom , így nagyon visszaesik a fordulat, ezért míg ujra össze nem forog a kuplung addig megincsak instabil a motor.
2,06 ami nem annyira szar idő már, bőven látszódik rajta hogy mien nagyokat fékezek, mennyire nem engedem be kanyarba és milyen későn kezdem húzni a gázt.
Idén 8 napot motoroztam összvisz ebből 5öt pringen, mindig 1-2 mp et javítottam az épp aktuális pb-n.
Tavaly október óta p.ringen 2,13ból lett 2,06 idén júliusra és látom az utolsó videon hogy hol van benne még bőven otthagyott idő.
Kamera nélkül nehezebb, mert menet közben annyira figyelsz, koncentrálsz, hogy talán többminden fontos dolgot elhanyagolsz.
Én pl most vettem észre, eddig is láttam, de most kezd zavaró lenni a stabilítás szempontjából, hogy féktávokon, főleg ha döntve fékezek nagyon támaszkodok a kormányon, instabillá teszi a motort, ugyanez kifelé mikor állítom fel, kormányba kapaszkodok, bebiccen a motor tőle ahogy ráterhelek.
Másik, féktávon lassú a visszaváltásom , így nagyon visszaesik a fordulat, ezért míg ujra össze nem forog a kuplung addig megincsak instabil a motor.
2,06 ami nem annyira szar idő már, bőven látszódik rajta hogy mien nagyokat fékezek, mennyire nem engedem be kanyarba és milyen későn kezdem húzni a gázt.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
- repsol norbi
- Posts: 359
- Joined: 2009.05.15. 07:22
- Motorom: 1000 RR 2x
- Itt motorozok: aszfalt
- Köridő(k): Hring 2.03.0
- Location: Budapest XVII.ker.
- Contact:
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Én isalmano wrote:Me, Myself, Koca, es hogy ki mas en nem tudom de biztosan van sok olyan. Mivel egy nagyon jo tanulasi lehetoseg. Nem veletlenul filmeznek peldaul komolyabb vezetestechnikai/palyazos iskolakban jobb helyeken...nylontacsko wrote:Említs neveket.almano wrote:En azokra gondolok akik tanulnak belole es valtoztatnak...
Most.
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
- balusk8
- Posts: 497
- Joined: 2008.08.12. 09:26
- Motorom: aprilia rsv 1000 piroska :D
- Itt motorozok: elkerülőn:D
- Location: jazzberény
- Contact:
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
én meg minden egyes alkalommal mikor meglátom a rólam készült pályázós képeimet kb sírva fakadoknylontacsko wrote: Telejesen jól beszélsz Jani.
Ezer képet láttam már magamról. Minden egyes alkalommal meg is állapítom a hibáimat... aztán minden úgy marad.
ezek a képek a gépemen a top secret fájlok
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Me, Myself, Koca, es hogy ki mas en nem tudom de biztosan van sok olyan. Mivel egy nagyon jo tanulasi lehetoseg. Nem veletlenul filmeznek peldaul komolyabb vezetestechnikai/palyazos iskolakban jobb helyeken...nylontacsko wrote:Említs neveket.almano wrote:En azokra gondolok akik tanulnak belole es valtoztatnak...
Most.
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Pl. én!nylontacsko wrote:Említs neveket.almano wrote:En azokra gondolok akik tanulnak belole es valtoztatnak...
Most.
THE PIG
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2009 augusztus 14-15-16 Hungaroring 90 euro/nap
Engem egyedül a dőlésszög érdekel. Az üléspozíciómmal elégedett vagyok, a helyes ívet meg ismerem más kérdés, hogy nem mindig használom.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"