Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Marquez SHOEI-ja a 337 km/h-s buktát követően:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Egyébként Masao Furusawa anno azt mondta a lényeg, hogy a kanyarokban a kritikus fázisokban váz első-felső (kormány nyak része) és a váz hátsó-alsó része hogyan érti meg egymást (jobb kanyarodás-jobb érzet)
Ha jól emlékszem a lengővillánál az oldalsó-függőleges résznél merevítettek, a torziós résznél lágyítottak.
Ha jól emlékszem a lengővillánál az oldalsó-függőleges résznél merevítettek, a torziós résznél lágyítottak.
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Emlékszem...2009-ben amikor a Yamaha változtatott a geometrián, optimalizálták a váz-lengővilla merevségét, változtattak az elektronikán, ez az intézkedés 3 km/h jelentett a kijárati sebességnél és 2 méterrel hamarabb neki húzhatták a gáz. Rengeteget számít....
Forrás: Masao Furusawa
Forrás: Masao Furusawa
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Megfigyelhető volt Dovi belső kamerás felvételeiből, hogy a Bradl a Hondával sokkal hamarabb neki húzhatta a gázt a kigyorsításoknál. Ebből az is kiderül, hogy a Hondának sokkal precízebb a vázkaraktere.ddt500 wrote:Ennyit a bivalyerős Ducaitról. Bradl a félgyári Hondával leveszi a célegyenesben a gyári Ducit.
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Mert nem a egfelelo ceget biztak meg...viking wrote:Hagyd már!tom war wrote:Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...
Mióta nem tudják befejezni?
Nincs Baunak on-boardja a balesetrol? Mert Rossiet lehett latni mar egyszer...
Kill faster and be alive.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Hagyd már!tom war wrote:Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...
Mióta nem tudják befejezni?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...
Kill faster and be alive.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Marquez képén a szombati bukás nyomai.
Néhány adat: 337,9km/h-nál veszítette el uralmát a motor felett, 8 század másodperccel később ért földet, ekkor a légzsákok már 3 század óta felfújódtak. A maximális gyorsulást 25 g-nek regisztrálták, azonban hozzáteszi a közlemény, hogy ennél többet nem tudnak mérni a ruha gyorsulásérzékelői...
Néhány adat: 337,9km/h-nál veszítette el uralmát a motor felett, 8 század másodperccel később ért földet, ekkor a légzsákok már 3 század óta felfújódtak. A maximális gyorsulást 25 g-nek regisztrálták, azonban hozzáteszi a közlemény, hogy ennél többet nem tudnak mérni a ruha gyorsulásérzékelői...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Versenybalesetnek minősítették.ddt500 wrote:Vagy Bautista szúrt be.ddt500 wrote:Rossi beszúrt az átdobós részen Bautista nem vette észre és ráborított.ddt500 wrote:Bautista és Rossi valahogy összehoztak egy csúnya esést.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Gyakorlatilag tény.ddt500 wrote:Szerintem nem kell nekik egy erős ember Lorenzo mellé. Sőt! Abban sem vagyok biztos, hogy nem Lorenzo fúrja meg. Rossi hoz egy csomó szponzort, Lorenzo meg harcol a VB címért. Korban sem jelentene Kucsma előrelépést.viking wrote:Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha.
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
Viszont így egy világbajnoki tempót tudó ember van a piacon. Egy gyári Suzukis szerződést el tudnék képzelni.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport ... garo-deal/
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Kirándulni voltunk, csak a GP-t láttam.Kato wrote:Nagyszerű versenyek voltak!
Én azt gondolom Rossi most egy kicsit agresszívan helyezkedett. Lorenzo mesterien építette fel a versenyét és szépen beosztotta technikát. Itt nagyon jól működött (gyors-hosszú ívű kanyarokban) a Yamaha és jól bánt a gumikkal. Úgy tűnik az M1 jó tulajdonságai megmaradtak (fékstabilitás, irányváltás és a kiváló első kerék visszajelzés)
Ami a motorversenyzést illeti, számomra a Moto2 az igazi motorverseny (kedvenc kat.). Moto2-ben még a MotoGP-t megjárt versenyzők is nagy bajban vannak.
Nem vitás, kemény világ a Moto2!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Nagyszerű versenyek voltak!
Én azt gondolom Rossi most egy kicsit agresszívan helyezkedett. Lorenzo mesterien építette fel a versenyét és szépen beosztotta technikát. Itt nagyon jól működött (gyors-hosszú ívű kanyarokban) a Yamaha és jól bánt a gumikkal. Úgy tűnik az M1 jó tulajdonságai megmaradtak (fékstabilitás, irányváltás és a kiváló első kerék visszajelzés)
Ami a motorversenyzést illeti, számomra a Moto2 az igazi motorverseny (kedvenc kat.). Moto2-ben még a MotoGP-t megjárt versenyzők is nagy bajban vannak.
Nem vitás, kemény világ a Moto2!
Én azt gondolom Rossi most egy kicsit agresszívan helyezkedett. Lorenzo mesterien építette fel a versenyét és szépen beosztotta technikát. Itt nagyon jól működött (gyors-hosszú ívű kanyarokban) a Yamaha és jól bánt a gumikkal. Úgy tűnik az M1 jó tulajdonságai megmaradtak (fékstabilitás, irányváltás és a kiváló első kerék visszajelzés)
Ami a motorversenyzést illeti, számomra a Moto2 az igazi motorverseny (kedvenc kat.). Moto2-ben még a MotoGP-t megjárt versenyzők is nagy bajban vannak.
Nem vitás, kemény világ a Moto2!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Szerintem nem kell nekik egy erős ember Lorenzo mellé. Sőt! Abban sem vagyok biztos, hogy nem Lorenzo fúrja meg. Rossi hoz egy csomó szponzort, Lorenzo meg harcol a VB címért. Korban sem jelentene Kucsma előrelépést.viking wrote:Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha.
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
Viszont így egy világbajnoki tempót tudó ember van a piacon. Egy gyári Suzukis szerződést el tudnék képzelni.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha.
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.
Egy eredményt az utókornak. Iannone óriási csalódás.
Po. Name TeamGap First
1.LORENZO J.Yamaha Factory RacingLap 23
2.PEDROSA D.Repsol Honda Team+5.400
3.CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+6.412
4.BRADL S.LCR Honda MotoGP+19.321
5.DOVIZIOSO A.Ducati Team+19.540
6.HAYDEN N.Ducati Team+26.321
7.PIRRO M.Ducati Test Team+38.144
8.ESPARGARO A.Power Electronics Aspar+39.802
9.SMITH B.Monster Yamaha Tech 3+40.243
10.BARBERA H.Avintia Blusens+48.392
11.DE PUNIET R.Power Electronics Aspar+48.480
12.PETRUCCI D.Came IodaRacing Project+1:13.708
13.IANNONE A.Energy T.I. Pramac Racing+1:14.601
Po. Name TeamGap First
1.LORENZO J.Yamaha Factory RacingLap 23
2.PEDROSA D.Repsol Honda Team+5.400
3.CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+6.412
4.BRADL S.LCR Honda MotoGP+19.321
5.DOVIZIOSO A.Ducati Team+19.540
6.HAYDEN N.Ducati Team+26.321
7.PIRRO M.Ducati Test Team+38.144
8.ESPARGARO A.Power Electronics Aspar+39.802
9.SMITH B.Monster Yamaha Tech 3+40.243
10.BARBERA H.Avintia Blusens+48.392
11.DE PUNIET R.Power Electronics Aspar+48.480
12.PETRUCCI D.Came IodaRacing Project+1:13.708
13.IANNONE A.Energy T.I. Pramac Racing+1:14.601
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"