Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Moderators: ddt500, viking

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by viking »

Marquez SHOEI-ja a 337 km/h-s buktát követően:

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Kato
Posts: 87
Joined: 2009.10.21. 17:21
Motorom: 600RR PC40
Location: Sárvár

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by Kato »

Egyébként Masao Furusawa anno azt mondta a lényeg, hogy a kanyarokban a kritikus fázisokban váz első-felső (kormány nyak része) és a váz hátsó-alsó része hogyan érti meg egymást (jobb kanyarodás-jobb érzet)
Ha jól emlékszem a lengővillánál az oldalsó-függőleges résznél merevítettek, a torziós résznél lágyítottak.
Kato
Posts: 87
Joined: 2009.10.21. 17:21
Motorom: 600RR PC40
Location: Sárvár

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by Kato »

Emlékszem...2009-ben amikor a Yamaha változtatott a geometrián, optimalizálták a váz-lengővilla merevségét, változtattak az elektronikán, ez az intézkedés 3 km/h jelentett a kijárati sebességnél és 2 méterrel hamarabb neki húzhatták a gáz. Rengeteget számít....

Forrás: Masao Furusawa
Kato
Posts: 87
Joined: 2009.10.21. 17:21
Motorom: 600RR PC40
Location: Sárvár

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by Kato »

ddt500 wrote:Ennyit a bivalyerős Ducaitról. Bradl a félgyári Hondával leveszi a célegyenesben a gyári Ducit.
Megfigyelhető volt Dovi belső kamerás felvételeiből, hogy a Bradl a Hondával sokkal hamarabb neki húzhatta a gázt a kigyorsításoknál. Ebből az is kiderül, hogy a Hondának sokkal precízebb a vázkaraktere.
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by tom war »

viking wrote:
tom war wrote:Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...
Hagyd már!
Mióta nem tudják befejezni? :twisted:
Mert nem a egfelelo ceget biztak meg... :smt029

Nincs Baunak on-boardja a balesetrol? Mert Rossiet lehett latni mar egyszer...
Kill faster and be alive.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by viking »

tom war wrote:Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...
Hagyd már!
Mióta nem tudják befejezni? :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by tom war »

Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...
Kill faster and be alive.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by viking »

Marquez képén a szombati bukás nyomai.
Néhány adat: 337,9km/h-nál veszítette el uralmát a motor felett, 8 század másodperccel később ért földet, ekkor a légzsákok már 3 század óta felfújódtak. A maximális gyorsulást 25 g-nek regisztrálták, azonban hozzáteszi a közlemény, hogy ennél többet nem tudnak mérni a ruha gyorsulásérzékelői...

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by ddt500 »

ddt500 wrote:
ddt500 wrote:
ddt500 wrote:Bautista és Rossi valahogy összehoztak egy csúnya esést.
Rossi beszúrt az átdobós részen Bautista nem vette észre és ráborított.
Vagy Bautista szúrt be.
Versenybalesetnek minősítették.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by viking »

ddt500 wrote:
viking wrote:Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha. :smt021
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
Szerintem nem kell nekik egy erős ember Lorenzo mellé. Sőt! Abban sem vagyok biztos, hogy nem Lorenzo fúrja meg. Rossi hoz egy csomó szponzort, Lorenzo meg harcol a VB címért. Korban sem jelentene Kucsma előrelépést.
Viszont így egy világbajnoki tempót tudó ember van a piacon. Egy gyári Suzukis szerződést el tudnék képzelni. :smt017
Gyakorlatilag tény. :sad: :smt021
http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport ... garo-deal/
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by viking »

Kato wrote:Nagyszerű versenyek voltak!

Én azt gondolom Rossi most egy kicsit agresszívan helyezkedett. Lorenzo mesterien építette fel a versenyét és szépen beosztotta technikát. Itt nagyon jól működött (gyors-hosszú ívű kanyarokban) a Yamaha és jól bánt a gumikkal. Úgy tűnik az M1 jó tulajdonságai megmaradtak (fékstabilitás, irányváltás és a kiváló első kerék visszajelzés)

Ami a motorversenyzést illeti, számomra a Moto2 az igazi motorverseny (kedvenc kat.). Moto2-ben még a MotoGP-t megjárt versenyzők is nagy bajban vannak.

Nem vitás, kemény világ a Moto2!
Kirándulni voltunk, csak a GP-t láttam.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Kato
Posts: 87
Joined: 2009.10.21. 17:21
Motorom: 600RR PC40
Location: Sárvár

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by Kato »

Nagyszerű versenyek voltak!

Én azt gondolom Rossi most egy kicsit agresszívan helyezkedett. Lorenzo mesterien építette fel a versenyét és szépen beosztotta technikát. Itt nagyon jól működött (gyors-hosszú ívű kanyarokban) a Yamaha és jól bánt a gumikkal. Úgy tűnik az M1 jó tulajdonságai megmaradtak (fékstabilitás, irányváltás és a kiváló első kerék visszajelzés)

Ami a motorversenyzést illeti, számomra a Moto2 az igazi motorverseny (kedvenc kat.). Moto2-ben még a MotoGP-t megjárt versenyzők is nagy bajban vannak.

Nem vitás, kemény világ a Moto2!
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by ddt500 »

viking wrote:Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha. :smt021
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
Szerintem nem kell nekik egy erős ember Lorenzo mellé. Sőt! Abban sem vagyok biztos, hogy nem Lorenzo fúrja meg. Rossi hoz egy csomó szponzort, Lorenzo meg harcol a VB címért. Korban sem jelentene Kucsma előrelépést.
Viszont így egy világbajnoki tempót tudó ember van a piacon. Egy gyári Suzukis szerződést el tudnék képzelni. :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by viking »

Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha. :smt021
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Post by ddt500 »

Egy eredményt az utókornak. Iannone óriási csalódás.

Po. Name TeamGap First
1.LORENZO J.Yamaha Factory RacingLap 23
2.PEDROSA D.Repsol Honda Team+5.400
3.CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+6.412
4.BRADL S.LCR Honda MotoGP+19.321
5.DOVIZIOSO A.Ducati Team+19.540
6.HAYDEN N.Ducati Team+26.321
7.PIRRO M.Ducati Test Team+38.144
8.ESPARGARO A.Power Electronics Aspar+39.802
9.SMITH B.Monster Yamaha Tech 3+40.243
10.BARBERA H.Avintia Blusens+48.392
11.DE PUNIET R.Power Electronics Aspar+48.480
12.PETRUCCI D.Came IodaRacing Project+1:13.708
13.IANNONE A.Energy T.I. Pramac Racing+1:14.601
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “A versenyek 2013”