Suzuki FI Tuner

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

A gyári értékek messze nem az ideálist közelítik teljesítményleadás szempontjából, mert meg kell felelni egy csomó környezetvédelmi kritériumnak (hang-, károsanyag kibocsátás stb.) is.

Ráadásul ahogy látom, a te gépeden sem gyári kémény van, feltételezem, hogy a légszűrő is K&N vagy BMC vagy valami más, nem széria.
Innentől nagyon durván elmehet az AFR-érték.
Az Öcsém Z750S-én volt, ahol 27%-ot!!! kellett utánamenni a benzinnel, annyival több levegő áramlott át a sportszűrőn a nyitott dobbal.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Hayakend
Posts: 31
Joined: 2011.11.14. 09:42
Motorom: Suzuki Hayabusa
Itt motorozok: Betonon
Location: Békéscsaba

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Hayakend »

Egy Atre-s kijelző van az én szekerembe is, de most lenne egy jó vétel ebből a tuner-ból, azért érdeklődök.
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.

Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Hayakend
Posts: 31
Joined: 2011.11.14. 09:42
Motorom: Suzuki Hayabusa
Itt motorozok: Betonon
Location: Békéscsaba

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Hayakend »

Köszönöm, ezt olvastam korábban. Majd meglátjuk mit produkál ha belekerül, azért köszi mégegyszer. :smt038

Mondjuk a mért értéket megnéztem volna.... :grin:
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

Hayakend wrote:Szia mindenki.
Tartósan használt valaki ilyen FI Tunert? Pozitív negatív tapasztalat érdekelne.
Szerintem én egyedül (innen).
Itt egy leírás. Sajnos sokkal többet azóta nem tudok elmondani, mert nem igen volt lehetőségem az idén motorozni.
Suzuki FI Tuner
2010 GsxR1000K7 beta
Mivel fenntartásokkal voltam az ilyen ketyerékkel szemben, így igen nagy várakozással álltam elébe a beszerelésnek és mérésnek.
Most nem is szeretném hosszas körítéssel leírni az előzményeket, tehát durr bele a közepébe.
A padon történő mérés a gyári értékekekel 161LE volt. Ugyan pattogott a hátulja a motornak, így Ago elmondta, hogy +3-4LE-vel lehet számolni.
Maga az FI Tuner beszerelés és beállítása nem igényel különösebben nagy időt.
Egy óra alatt megvoltak vele Ago és Norbi. Ebbe beleértendő a teljes "szerviz", tehát a lekötözés, tank le, stb....
Következett a beállítás.
Mivel a gyári értékek botrányosak voltak, így folyamatosan csak fejcsóválást láttam, de Ago elmondta, hogy No Para, rendbe lesz téve.



Így is lett.
Az alap padozás és a program feltöltés után kész is lett a vas.
Gyors le-és összepakolás és irány a ring. Még az esti MERSZ-re befértem.
Külön köszönet érte badzolinak : resp :
A gumim már igen viseltes volt, így csak óvatosan láttam neki a körözgetésnek.
Megmelegítettem a gumikat 1-2 kör erejéig, aztán uzsgyi neki a nagy MERSZ-es forgalomban.
Na ami itt fogadott az maga a döbbenet.
- alulról hihetetlen erővel tol a motor
- kanyarokban lapon csak stabil gázzal lehet közlekedni, mert ha nem ezt teszem, komoly táncba kezd a hátulja
- a gázreakciók igen komolyak lettek, tehát ha csak hozzáérek a gázkarhoz, már harap is (ez korábban nem volt elmondható, hiszen luk volt a gázreakciókban)
- alacsony fordulatszámon is egy lényeges egyenletesebb- kisimultabb lett a motor járása
- a végsebesség környéki változásokat még mindig nem sikerült kipróbálnom, mivel ugyanúgy mint korábban csapkod az eleje. Bár így is előzgettem jobbról-balról. Tehát sokkal erősebb lett a gép.
Ago ugyan nem árulta el az utolsó mérés eredményét, de megígérte, hogy megosztja a mérési görbét, amint elmondtam a tapasztalataimat.

Tehát összességében egy sokkal egyenletesebb, erősebb motort eredményez ez az új műszer, mely biztos vagyok benne, hogy igen nagy sikernek fog örvendeni a későbbiek folyamán. 90kilométert sikerült mennem a pályán, elég "nehéz" körülmények között, de öröm volt egy sokkal erősebb, dinamikusabb motoron ülni.

Az utcai teszt (fogyasztás, egyebek) még hátra van, de arról is igyekszem beszámolni.

Ha kérdés van, állok a rendelkezésetekre.

~Köszönet még 1x Agonak és az Ago Motors Kft csapatának~
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
Hayakend
Posts: 31
Joined: 2011.11.14. 09:42
Motorom: Suzuki Hayabusa
Itt motorozok: Betonon
Location: Békéscsaba

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Hayakend »

Szia mindenki.
Tartósan használt valaki ilyen FI Tunert? Pozitív negatív tapasztalat érdekelne.
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Már beszéltem vele telefonon, megígérte...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

Ago Mester,
Mosmáakkortényleg elárulhatnád, mi lett a vége? :wink:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
gixxergabi
Posts: 49
Joined: 2009.07.16. 20:06

Re: Suzuki FI Tuner

Post by gixxergabi »

AFR-t mindenképp... :smt023
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Jól van, felhívom a Maestrot.
Nem, most nem Baylisst, hanem Agót. :grin:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
gixxergabi
Posts: 49
Joined: 2009.07.16. 20:06

Re: Suzuki FI Tuner

Post by gixxergabi »

almano wrote:
Pálesz wrote: Meg tudjátok mutatni Tacsi görbéit?
Mar én is nagyon szeretnem látni ;)
én is...
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Pálesz »

Nekem meg néha olyat csinál, hony nem mutat semmit se. De aztán magátol megjavul. Elég ritkán hálisten.
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

ago motors wrote:
nylontacsko wrote:
ago motors wrote:Tacsi,

Nem kell neked újra programozni semmit se.

Menet közben mutatja az 5.-et, vagy mikor?!

A ludas a környezetvédelmi tiltás kivevője lehet(ne), de tudnom kellene mikor mit csinál....
Menet közben is volt vele gond, illetve ahogyan írtam, egyszer amikor megálltam és üresbe raktam. Akkor is 5.-et mutatott.
Mondjuk nem drámai a helyzet.
Döntő többségében a jó fokozatot mutatta :smt023
Ha többször csinálja, akkor kicserélem, bár nem szokott vele gond lenni...
Akár a fokozatkapcsolód a mociban is csinálhatja....
Engem nem zavar.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Suzuki FI Tuner

Post by ago motors »

nylontacsko wrote:
ago motors wrote:Tacsi,

Nem kell neked újra programozni semmit se.

Menet közben mutatja az 5.-et, vagy mikor?!

A ludas a környezetvédelmi tiltás kivevője lehet(ne), de tudnom kellene mikor mit csinál....
Menet közben is volt vele gond, illetve ahogyan írtam, egyszer amikor megálltam és üresbe raktam. Akkor is 5.-et mutatott.
Mondjuk nem drámai a helyzet.
Döntő többségében a jó fokozatot mutatta :smt023
Ha többször csinálja, akkor kicserélem, bár nem szokott vele gond lenni...
Akár a fokozatkapcsolód a mociban is csinálhatja....
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

ago motors wrote:
ddt500 wrote:Most, hogy itt van a két illetékes: Mikor láthatjuk a görbét?? :D Vagy még most rajzolod Agó??? :smt005
Elő kell szednem a görbéket, mivel az a padhoz tartizó gépen van.. az meg nem van nálam iylenkor sosenem... :smt017
Nosza.
Megígérted : pill :
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”