Megpróbálok mindenre válaszolni:Pálesz wrote:Mit kell érteni azalatt h 3térképet kezel?
Úgy mint az A B C mód?
Tehát mondjuk map1-be be lehet állítani az Afr-t pl 13-ra, map 2-be 14,7-re a rero map meg a gyári mintha bent se lenne?
Hogy működik a kiválasztás?
Akkor az úgy működik, h van egy teljesítménytérkép amin megy mint az állat meg van egy ami mondjuk fogyasztástérkép amin tök keveset eszik? plusz a gyári?
Ha hülyeségeket irok bocs.
1. Xtre-vel együtt használható, sőt.. ajánlott is használni, mivel az Xtre a környezetvédelmi tiltást iktatja ki, az FI Tuner meg az injektor térképet "rakja" rendbe.. a kettőnek semmi köze sincs egymáshoz...
2. Térképek: három térképet tud "kezelni", amiből kettő szabadon programozható és a harmadik a gyári, azaz null térkép. Az A, B, C program nem az üzemanyaggal "játszik", hanem a gyújtással. Meglehet tenni, hogy egy "tökéletes"-t raksz a MAP1-re, a MAP2-re pedig valami "üzemanyag takarékost", bár ezzel azért kicsit óva intelek, mert ha tólzott méártékben takarékoskodsz, akkor az a motor rovására megy. Kiválasztani baromi egyszerű,
3. Térképválasztás: ha a gáz 0%-on van gyújtáskor, akkor MAP1, ha a gáz 0% és 100% között van gyújtáskor, akkor MAP2, ha a gáz 100%-on van gyújtáskor, akkor ZERO MAP.
Asszem nem volt több kérdés...