Suzuki FI Tuner
2010 GsxR1000K7 beta KÖZÚT
Végre megtörtént az utcai teszt is és igen komoly változásokról tudok beszámolni.
Nem szeretném ha PR szagú lenne ez a beszámoló, de az is tagadhatatlan, hogy ami jobb lett, az bizony JOBB LETT.
Erőnek hiányában eddig sem szenvedett a motorom és most mégis azt kell mondjam, teljesen más lett a menetdinamikája a motornak.
Amint azt a pályázós beszámolómban is megírtam, alsó fordulat tartományban sokkal gorombább lett a motor.
Na... ez utcán még jobban kiütközik.
A lendületes, "egy sebességes" motorozás valósult meg. Nincs szükség kapcsolgatásra, felesleges erőlködésre. Olyan visszafordító kanyarokban is "prüszkölés" nélkül el lehet fordulni ötödikben, ahol korábban még a kettes sebességi fokozat is simán elfért.
Ezen a guruláson elsősorban nem a tiltás kiszedésének előnyeit élvezhettem, hanem azt, hogy lendületből, kapcsolgatás nélkül élvezkedhettem.
Az igazi próba Sirok és Recsk között következett. Itt egy lendületes váltós kanyargás után van egy szép tiszta egyenes. Annak rendje, módja szerint be is este hatodikban az egyenesbe.
Itt aztán következett a gőzmozdony effekt.
A fogyasztásra ez eddig nem sok figyelmet fordítottam, hiszen pálya körülmények között, fogyaszt amennyit fogyaszt a jószág. Annyit azért itt most sikerült megmérnem, hogy közúton, bőven 6liter alatt volt a fogyasztás.
Mentem is egy szép nagy karikát (kb. 120km).
Az üresjárati gázreakció egy külön kedvencemmé vált
Hihetetlen módon "veszi a lapot".
A melegítés után sikerült is 5percet szórakoznom vele
...és végezetül még mindig nem tudom mennyi lett a motor teljesítménye
, de azt bátran kijelenthetem, hogy jobb lett mint volt
Ehhez nyilván hozzájárultak a pocsék gyári beállítások kisimításai is.
Amennyiben a korábbiakban említett ár marad a későbbiekre is, akkor biztos vagyok benne, hogy ár/érték arányban verhetetlen (lesz) ez az FI Tuner!
Remélem, hogy a sok kihagyásomat (motorozás), kompenzálni tudja majd ez az új technika a szeptember 9-i MOL Dinamic napon és a stopperrel történő versenyfutás is új PB-hez vezethet majd.
Egyetlen egy negatívummal találkoztam (ezt a pályán nem vettem észre) és az a sebesség fokozat kijelzőjének időnkénti megbolondulása. Ugyan ha jól tudom konkrétan ennek nincs köze az FI Tunerhez, de bizony több ízben 5. fokozatot mutatott a műszer, annak ellenére is, hogy üresben volt pl. a váltó.
~Köszönet még 1x Agonak és az Ago Motors Kft csapatának~