viking wrote:De az is lehet, hogy egyszerűen szar a Tacsi motorja.
Suzuki FI Tuner
Moderators: ddt500, ago motors
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Suzuki FI Tuner
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Suzuki FI Tuner
Kurva jó volt a K4-em...ddt500 wrote:Normál lóerő adat. A mai amit csinált PC-vel az lett a legerősebb slip-on-os és az csak 3Le erősebb.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Suzuki FI Tuner
Normál lóerő adat. A mai amit csinált PC-vel az lett a legerősebb slip-on-os és az csak 3Le erősebb.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Suzuki FI Tuner
De az is lehet, hogy egyszerűen szar a Tacsi motorja.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Suzuki FI Tuner
Lehet. Volt ott 5 vagy 6 mérés.viking wrote:Az szerintem még az alap, a behangolás előtti.ddt500 wrote:Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. Amit láttam azon 159Le keréken.viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.
Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Akkor mondta, hogy kicsit pattog a kerék ami olyan 2-3 lóerőt jelent, így 161.
Az állítás utáni lenne az igazi.
A K4-em volt 162.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Suzuki FI Tuner
Az szerintem még az alap, a behangolás előtti.ddt500 wrote:Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. Amit láttam azon 159Le keréken.viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.
Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Akkor mondta, hogy kicsit pattog a kerék ami olyan 2-3 lóerőt jelent, így 161.
Az állítás utáni lenne az igazi.
A K4-em volt 162.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Suzuki FI Tuner
Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. Amit láttam azon 159Le keréken.viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.
Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Suzuki FI Tuner
Ez nézőpont kérdése.
Ezt nem nagyon kell cserélgetni.
A 3. szűrőcserénél már behozta az árát.
Persze foglalkozni kell vele.
Ezt nem nagyon kell cserélgetni.
A 3. szűrőcserénél már behozta az árát.
Persze foglalkozni kell vele.
- Hayakend
- Posts: 31
- Joined: 2011.11.14. 09:42
- Motorom: Suzuki Hayabusa
- Itt motorozok: Betonon
- Location: Békéscsaba
Re: Suzuki FI Tuner
Akkor marad a gyári...azt úgyis most cseréltem. Nos 20e-t nem biztos hogy megér egy szűrő és egy tisztító szett.Miller wrote:Ha van affinitásod viszonylag gyakran gondozni, akkor igen.
De mindenképp beállítás előtt.
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Suzuki FI Tuner
Ha van affinitásod viszonylag gyakran gondozni, akkor igen.
De mindenképp beállítás előtt.
De mindenképp beállítás előtt.
- Hayakend
- Posts: 31
- Joined: 2011.11.14. 09:42
- Motorom: Suzuki Hayabusa
- Itt motorozok: Betonon
- Location: Békéscsaba
Re: Suzuki FI Tuner
Érdemes belevarázsolni egy sportszűrőt?
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Suzuki FI Tuner
Furcsa is lenne, ha egy Hayánál gondod lenne a teljesítménnyel.
Sokkal egyenletesebb lesz a blokk egy beállítást követően.
Sokkal egyenletesebb lesz a blokk egy beállítást követően.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Hayakend
- Posts: 31
- Joined: 2011.11.14. 09:42
- Motorom: Suzuki Hayabusa
- Itt motorozok: Betonon
- Location: Békéscsaba
Re: Suzuki FI Tuner
Majd utána állítanak akkor ahol kell. A teljesítménnyel egyáltalán nincs bajom, inkább csak finomítani akarnék rajta.viking wrote:Akkor "csak" 18%-kal kevesel el...
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Suzuki FI Tuner
Akkor "csak" 18%-kal kevesel el...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Hayakend
- Posts: 31
- Joined: 2011.11.14. 09:42
- Motorom: Suzuki Hayabusa
- Itt motorozok: Betonon
- Location: Békéscsaba
Re: Suzuki FI Tuner
Gyári a szűrő.....a dob az tényleg nem :)viking wrote:A gyári értékek messze nem az ideálist közelítik teljesítményleadás szempontjából, mert meg kell felelni egy csomó környezetvédelmi kritériumnak (hang-, károsanyag kibocsátás stb.) is.
Ráadásul ahogy látom, a te gépeden sem gyári kémény van, feltételezem, hogy a légszűrő is K&N vagy BMC vagy valami más, nem széria.
Innentől nagyon durván elmehet az AFR-érték.
Az Öcsém Z750S-én volt, ahol 27%-ot!!! kellett utánamenni a benzinnel, annyival több levegő áramlott át a sportszűrőn a nyitott dobbal.
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....