Suzuki FI Tuner

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Norbi azt mondta, hogy az FI Tuner (mint a neve is mutatja) a befecskendezést teszi rendbe, az X-TRE pedig a gyújtást.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

viking wrote:Hát, ezt majd Agó elmondja.
Gyakorlatilag hasonló módon dolgozik mint a PC.
De beszerelték az X-TRE Powerbox-ot is, a kigyorsításoknál (kettesben-hármasban) szerintem az is sokat számít.
Ez is igaz.
Ez azért maradt ki mert nem FI Tuner : pill :
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Én annyit láttam, hogy USB-n keresztül programozták.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by almano »

Ja akkor ez is egy allandoan rajta levo cucc, mint a PC? Nem komplett ECU atprogramozas.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Hát, ezt majd Agó elmondja.
Gyakorlatilag hasonló módon dolgozik mint a PC.
De beszerelték az X-TRE Powerbox-ot is, a kigyorsításoknál (kettesben-hármasban) szerintem az is sokat számít.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by almano »

Ez melyik fajta szerkentyu?
A jo oreg ECU Flash, vagy mas megoldas?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

Suzuki FI Tuner
2010 GsxR1000K7 beta
Mivel fenntartásokkal voltam az ilyen ketyerékkel szemben, így igen nagy várakozással álltam elébe a beszerelésnek és mérésnek.
Most nem is szeretném hosszas körítéssel leírni az előzményeket, tehát durr bele a közepébe.
A padon történő mérés a gyári értékekekel 161LE volt. Ugyan pattogott a hátulja a motornak, így Ago elmondta, hogy +3-4LE-vel lehet számolni.
Maga az FI Tuner beszerelés és beállítása nem igényel különösebben nagy időt.
Egy óra alatt megvoltak vele Ago és Norbi. Ebbe beleértendő a teljes "szerviz", tehát a lekötözés, tank le, stb....
Következett a beállítás.
Mivel a gyári értékek botrányosak voltak, így folyamatosan csak fejcsóválást láttam, de Ago elmondta, hogy No Para, rendbe lesz téve.



Így is lett.
Az alap padozás és a program feltöltés után kész is lett a vas.
Gyors le-és összepakolás és irány a ring. Még az esti MERSZ-re befértem.
Külön köszönet érte badzolinak : resp :
A gumim már igen viseltes volt, így csak óvatosan láttam neki a körözgetésnek.
Megmelegítettem a gumikat 1-2 kör erejéig, aztán uzsgyi neki a nagy MERSZ-es forgalomban.
Na ami itt fogadott az maga a döbbenet.
- alulról hihetetlen erővel tol a motor
- kanyarokban lapon csak stabil gázzal lehet közlekedni, mert ha nem ezt teszem, komoly táncba kezd a hátulja
- a gázreakciók igen komolyak lettek, tehát ha csak hozzáérek a gázkarhoz, már harap is (ez korábban nem volt elmondható, hiszen luk volt a gázreakciókban)
- alacsony fordulatszámon is egy lényeges egyenletesebb- kisimultabb lett a motor járása
- a végsebesség környéki változásokat még mindig nem sikerült kipróbálnom, mivel ugyanúgy mint korábban csapkod az eleje. Bár így is előzgettem jobbról-balról. Tehát sokkal erősebb lett a gép.
Ago ugyan nem árulta el az utolsó mérés eredményét, de megígérte, hogy megosztja a mérési görbét, amint elmondtam a tapasztalataimat.

Tehát összességében egy sokkal egyenletesebb, erősebb motort eredményez ez az új műszer, mely biztos vagyok benne, hogy igen nagy sikernek fog örvendeni a későbbiek folyamán. 90kilométert sikerült mennem a pályán, elég "nehéz" körülmények között, de öröm volt egy sokkal erősebb, dinamikusabb motoron ülni.

Az utcai teszt (fogyasztás, egyebek) még hátra van, de arról is igyekszem beszámolni.

Ha kérdés van, állok a rendelkezésetekre.

~Köszönet még 1x Agonak és az Ago Motors Kft csapatának~
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Majd a saját szemednek, kezednek, fenekednek, érzéseidnek hiszel.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

ddt500 wrote:Ne is csinálj vele semmit. Elég ha elképzeled amit a Zsolti mond. :D
Hitetlen vagyok az ilyen dolgokkal kapcsolatban.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Suzuki FI Tuner

Post by ddt500 »

Ne is csinálj vele semmit. Elég ha elképzeled amit a Zsolti mond. :D
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Olyan lesz, mint egy villanymotor és jóval erősebb is. 1-2-3-ban meg pláne az X-TRE miatt.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

Nagggggggyon kíváncsi leszek.
A mérés eredményére, illetve a változásokra. : pill :
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Futón jön a motor az Agomotors-hoz.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”