Suzuki FI Tuner

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Suzuki FI Tuner

Post by nylontacsko »

viking wrote:De az is lehet, hogy egyszerűen szar a Tacsi motorja. :twisted:
:smt045
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

ddt500 wrote:Normál lóerő adat. :smt102 A mai amit csinált PC-vel az lett a legerősebb slip-on-os és az csak 3Le erősebb.
Kurva jó volt a K4-em... :sad: :smt022
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Suzuki FI Tuner

Post by ddt500 »

Normál lóerő adat. :smt102 A mai amit csinált PC-vel az lett a legerősebb slip-on-os és az csak 3Le erősebb.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

De az is lehet, hogy egyszerűen szar a Tacsi motorja. :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Suzuki FI Tuner

Post by ddt500 »

viking wrote:
ddt500 wrote:
viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.

Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. :smt005 Amit láttam azon 159Le keréken.
Az szerintem még az alap, a behangolás előtti.
Akkor mondta, hogy kicsit pattog a kerék ami olyan 2-3 lóerőt jelent, így 161.

Az állítás utáni lenne az igazi.

A K4-em volt 162.
Lehet. Volt ott 5 vagy 6 mérés.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

ddt500 wrote:
viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.

Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. :smt005 Amit láttam azon 159Le keréken.
Az szerintem még az alap, a behangolás előtti.
Akkor mondta, hogy kicsit pattog a kerék ami olyan 2-3 lóerőt jelent, így 161.

Az állítás utáni lenne az igazi.

A K4-em volt 162.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Suzuki FI Tuner

Post by ddt500 »

viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.

Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. :smt005 Amit láttam azon 159Le keréken.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Miller »

Ez nézőpont kérdése.
Ezt nem nagyon kell cserélgetni.
A 3. szűrőcserénél már behozta az árát.
Persze foglalkozni kell vele.
User avatar
Hayakend
Posts: 31
Joined: 2011.11.14. 09:42
Motorom: Suzuki Hayabusa
Itt motorozok: Betonon
Location: Békéscsaba

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Hayakend »

Miller wrote:Ha van affinitásod viszonylag gyakran gondozni, akkor igen.
De mindenképp beállítás előtt.
Akkor marad a gyári...azt úgyis most cseréltem. Nos 20e-t nem biztos hogy megér egy szűrő és egy tisztító szett.
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Miller »

Ha van affinitásod viszonylag gyakran gondozni, akkor igen.
De mindenképp beállítás előtt.
User avatar
Hayakend
Posts: 31
Joined: 2011.11.14. 09:42
Motorom: Suzuki Hayabusa
Itt motorozok: Betonon
Location: Békéscsaba

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Hayakend »

Érdemes belevarázsolni egy sportszűrőt?
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Furcsa is lenne, ha egy Hayánál gondod lenne a teljesítménnyel.
Sokkal egyenletesebb lesz a blokk egy beállítást követően.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Hayakend
Posts: 31
Joined: 2011.11.14. 09:42
Motorom: Suzuki Hayabusa
Itt motorozok: Betonon
Location: Békéscsaba

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Hayakend »

viking wrote:Akkor "csak" 18%-kal kevesel el... :lol:
Majd utána állítanak akkor ahol kell. A teljesítménnyel egyáltalán nincs bajom, inkább csak finomítani akarnék rajta.
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Suzuki FI Tuner

Post by viking »

Akkor "csak" 18%-kal kevesel el... :lol:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Hayakend
Posts: 31
Joined: 2011.11.14. 09:42
Motorom: Suzuki Hayabusa
Itt motorozok: Betonon
Location: Békéscsaba

Re: Suzuki FI Tuner

Post by Hayakend »

viking wrote:A gyári értékek messze nem az ideálist közelítik teljesítményleadás szempontjából, mert meg kell felelni egy csomó környezetvédelmi kritériumnak (hang-, károsanyag kibocsátás stb.) is.

Ráadásul ahogy látom, a te gépeden sem gyári kémény van, feltételezem, hogy a légszűrő is K&N vagy BMC vagy valami más, nem széria.
Innentől nagyon durván elmehet az AFR-érték.
Az Öcsém Z750S-én volt, ahol 27%-ot!!! kellett utánamenni a benzinnel, annyival több levegő áramlott át a sportszűrőn a nyitott dobbal.
Gyári a szűrő.....a dob az tényleg nem :)
Attachments
mocim.jpg
A vélemény olyan mint a segglyuk.....mindenkinek van, mégsem érdekel senkit a másé....
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”