Power Commander

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

De a jamakka már akkor is nagyokat hazudott.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

119,8Le főtengőn. Nem rossz. 99-es R6 gyári adata. :smt005 Értse mindenki beállítottságának megfelelően. :twisted:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

Miller wrote:Tehát a végeredmény keréken:
104,21 Le
59,64 NM.
Olvass figyelmesebben :wink:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Miller wrote:
viking wrote:105 körül lesz.
Egyébként ebből látszik, hogy ez a Zsolti tényleg nem mindig mond hülyeséget. :wink:
Geri, az keréken mennyi? :lol:
91-92? :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: Power Commander

Post by badzoli »

Hiába, nem szar motort vettetek... :smt005 :smt005 :smt005

Mostmár komolyan érdekel, hogy az enyémből mi fog kijönni, hiszen 1 éve 107.2LE-t mért rajta Ágó PC nélkül, nyitott dobbal, gyári légszűrővel...
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Örülök, hogy jó lett (már persze ahhoz képest, hogy honda... :D ) :smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

viking wrote:105 körül lesz.
Egyébként ebből látszik, hogy ez a Zsolti tényleg nem mindig mond hülyeséget. :wink:
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

Nos megérkeztünk Ágótól, a CBR-rel. (2006 600RR)

19:30 ra mentem, de volt még előttem egy K1 750, aminek a mérésére még pont odaértem.
Nem emlékszem pontosan az adatokra, de meglepően jól teljesített az öreg GSXR.

Bőven volt 20:00 amikor nekikezdtünk Ágóval szétborítani a CBR-t.
Először akkor ijedtem meg amikor rájöttem, hogy a kormánytelót is le kell venni. Meglepő módon egy nagyon jó minőségű, de 30 as villáskulcs segítségével, végülis simán sikerült.

Ami a szétszedést illeti, nem mennék bele a részletekbe. Elég nagy szopás ezt az évjáratú 600 röfit megszabadítani a ruhájától... Különösen a két légbeömlőt takaró elem jött le nagyon nehezen.
Több mint egy óra!! alatt sikerült szétszednünk ketten Ágóval.

Végre lejött a tankborítás is. Ágó már hajtotta fel a tankot, és húzott volna szét mindent ami széthúzható :grin: , amikor szóltam neki, hogy a sportlégszűrőt azért pattintsuk be, mielőtt atomjaira szedi az elektronikát.

Elment a raktárba a légszűrőért, miközben én vizsgálgattam a légszűrőház nyitásának lehetőségeit. : pill :

Visszajött, és azt tanácsolta, hogy ne tegyük bele. Nem tettük. :grin:

A helyzet az ugyanis, hogy ebbe az egy évjáratú CBR-be, nem hagyományos sportlégszűrő való, ami a gyári helyére tehető be, hanem a két légbeömlő, vázhoz közelebb eső végébe, tulajdonképpen a légszűrő ház elé/alá kell betenni őket, a leégbeömlő és a légszűrő ház találkozásába.
Tisztítás szempontjából, gyakorlatilag egy 2-3 órás munka lenne. Mindez 2000 km-enként.
Úgy döntöttem, hogy ettől eltekintek. :grin:

Szóval nekiálltunk.
Ágó tett-vett.
Amikor minden a helyére került, elkezdődött a beállítás.
Az alapjárat kicsit alacsony volt. Megemelte 1200 ra.
Az értékek amiket állított, nem voltak olyan extrém nagyok, mint amire számítottam a nyitott dob miatt.
Viszonylag nagy eltérés a 2000 és a 7000 közötti fordulatszámokon mutatkozott. 11 és 18 között állított ebben a tartományban.
7000 fölött, 2 és 5 között volt az állítás mértéke.

Jött a mérés.
Magam részéről teljesen elégedett vagyok a végeredménnyel.
Viszonyításképp, egy teljesen stock 2011-es 600RR(gyári dob, PC nélkül) méréséhez képest, +1 LE, és 4másodperccel hamarabb forog le a röfink.

Tehát a végeredmény keréken:
104,21 Le
59,64 NM.
Attachments
001.jpg
20110406269.jpg
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Az sosem árt. :D
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Agó most csinálja Zsu cibrijét.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Na segítettek meghackelni a programot így már van Nm-es nyomatékom is. :lol: Mint látható a motornak két nyomatékcsúcsa van. 8940-es fordulatnál 104,67Nm, 10550-es ford. 104.61Nm tol. Érdekes.
Attachments
Stock dyno run.jpg
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

: resp :
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

viking wrote:
ddt500 wrote:Ebben az az érdekes, hogy a 2004-es meg 278-at megy 4-be és 252-őt a pad szerint. Az újnak rövidebb az áttétele.
De tudod miért?
Mert kisebb a nyomatéka.
Megoldjuk. :twisted:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

ddt500 wrote:Ebben az az érdekes, hogy a 2004-es meg 278-at megy 4-be és 252-őt a pad szerint. Az újnak rövidebb az áttétele.
De tudod miért?
Mert kisebb a nyomatéka.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”