Power Commander
Moderators: ddt500, ago motors
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
De a jamakka már akkor is nagyokat hazudott.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
119,8Le főtengőn. Nem rossz. 99-es R6 gyári adata. Értse mindenki beállítottságának megfelelően.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Power Commander
Olvass figyelmesebbenMiller wrote:Tehát a végeredmény keréken:
104,21 Le
59,64 NM.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Geri, az keréken mennyi?Miller wrote:Egyébként ebből látszik, hogy ez a Zsolti tényleg nem mindig mond hülyeséget.viking wrote:105 körül lesz.
91-92?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Power Commander
Hiába, nem szar motort vettetek...
Mostmár komolyan érdekel, hogy az enyémből mi fog kijönni, hiszen 1 éve 107.2LE-t mért rajta Ágó PC nélkül, nyitott dobbal, gyári légszűrővel...
Mostmár komolyan érdekel, hogy az enyémből mi fog kijönni, hiszen 1 éve 107.2LE-t mért rajta Ágó PC nélkül, nyitott dobbal, gyári légszűrővel...
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Örülök, hogy jó lett (már persze ahhoz képest, hogy honda... )
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Power Commander
Egyébként ebből látszik, hogy ez a Zsolti tényleg nem mindig mond hülyeséget.viking wrote:105 körül lesz.
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Power Commander
Nos megérkeztünk Ágótól, a CBR-rel. (2006 600RR)
19:30 ra mentem, de volt még előttem egy K1 750, aminek a mérésére még pont odaértem.
Nem emlékszem pontosan az adatokra, de meglepően jól teljesített az öreg GSXR.
Bőven volt 20:00 amikor nekikezdtünk Ágóval szétborítani a CBR-t.
Először akkor ijedtem meg amikor rájöttem, hogy a kormánytelót is le kell venni. Meglepő módon egy nagyon jó minőségű, de 30 as villáskulcs segítségével, végülis simán sikerült.
Ami a szétszedést illeti, nem mennék bele a részletekbe. Elég nagy szopás ezt az évjáratú 600 röfit megszabadítani a ruhájától... Különösen a két légbeömlőt takaró elem jött le nagyon nehezen.
Több mint egy óra!! alatt sikerült szétszednünk ketten Ágóval.
Végre lejött a tankborítás is. Ágó már hajtotta fel a tankot, és húzott volna szét mindent ami széthúzható , amikor szóltam neki, hogy a sportlégszűrőt azért pattintsuk be, mielőtt atomjaira szedi az elektronikát.
Elment a raktárba a légszűrőért, miközben én vizsgálgattam a légszűrőház nyitásának lehetőségeit.
Visszajött, és azt tanácsolta, hogy ne tegyük bele. Nem tettük.
A helyzet az ugyanis, hogy ebbe az egy évjáratú CBR-be, nem hagyományos sportlégszűrő való, ami a gyári helyére tehető be, hanem a két légbeömlő, vázhoz közelebb eső végébe, tulajdonképpen a légszűrő ház elé/alá kell betenni őket, a leégbeömlő és a légszűrő ház találkozásába.
Tisztítás szempontjából, gyakorlatilag egy 2-3 órás munka lenne. Mindez 2000 km-enként.
Úgy döntöttem, hogy ettől eltekintek.
Szóval nekiálltunk.
Ágó tett-vett.
Amikor minden a helyére került, elkezdődött a beállítás.
Az alapjárat kicsit alacsony volt. Megemelte 1200 ra.
Az értékek amiket állított, nem voltak olyan extrém nagyok, mint amire számítottam a nyitott dob miatt.
Viszonylag nagy eltérés a 2000 és a 7000 közötti fordulatszámokon mutatkozott. 11 és 18 között állított ebben a tartományban.
7000 fölött, 2 és 5 között volt az állítás mértéke.
Jött a mérés.
Magam részéről teljesen elégedett vagyok a végeredménnyel.
Viszonyításképp, egy teljesen stock 2011-es 600RR(gyári dob, PC nélkül) méréséhez képest, +1 LE, és 4másodperccel hamarabb forog le a röfink.
Tehát a végeredmény keréken:
104,21 Le
59,64 NM.
19:30 ra mentem, de volt még előttem egy K1 750, aminek a mérésére még pont odaértem.
Nem emlékszem pontosan az adatokra, de meglepően jól teljesített az öreg GSXR.
Bőven volt 20:00 amikor nekikezdtünk Ágóval szétborítani a CBR-t.
Először akkor ijedtem meg amikor rájöttem, hogy a kormánytelót is le kell venni. Meglepő módon egy nagyon jó minőségű, de 30 as villáskulcs segítségével, végülis simán sikerült.
Ami a szétszedést illeti, nem mennék bele a részletekbe. Elég nagy szopás ezt az évjáratú 600 röfit megszabadítani a ruhájától... Különösen a két légbeömlőt takaró elem jött le nagyon nehezen.
Több mint egy óra!! alatt sikerült szétszednünk ketten Ágóval.
Végre lejött a tankborítás is. Ágó már hajtotta fel a tankot, és húzott volna szét mindent ami széthúzható , amikor szóltam neki, hogy a sportlégszűrőt azért pattintsuk be, mielőtt atomjaira szedi az elektronikát.
Elment a raktárba a légszűrőért, miközben én vizsgálgattam a légszűrőház nyitásának lehetőségeit.
Visszajött, és azt tanácsolta, hogy ne tegyük bele. Nem tettük.
A helyzet az ugyanis, hogy ebbe az egy évjáratú CBR-be, nem hagyományos sportlégszűrő való, ami a gyári helyére tehető be, hanem a két légbeömlő, vázhoz közelebb eső végébe, tulajdonképpen a légszűrő ház elé/alá kell betenni őket, a leégbeömlő és a légszűrő ház találkozásába.
Tisztítás szempontjából, gyakorlatilag egy 2-3 órás munka lenne. Mindez 2000 km-enként.
Úgy döntöttem, hogy ettől eltekintek.
Szóval nekiálltunk.
Ágó tett-vett.
Amikor minden a helyére került, elkezdődött a beállítás.
Az alapjárat kicsit alacsony volt. Megemelte 1200 ra.
Az értékek amiket állított, nem voltak olyan extrém nagyok, mint amire számítottam a nyitott dob miatt.
Viszonylag nagy eltérés a 2000 és a 7000 közötti fordulatszámokon mutatkozott. 11 és 18 között állított ebben a tartományban.
7000 fölött, 2 és 5 között volt az állítás mértéke.
Jött a mérés.
Magam részéről teljesen elégedett vagyok a végeredménnyel.
Viszonyításképp, egy teljesen stock 2011-es 600RR(gyári dob, PC nélkül) méréséhez képest, +1 LE, és 4másodperccel hamarabb forog le a röfink.
Tehát a végeredmény keréken:
104,21 Le
59,64 NM.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Az sosem árt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Agó most csinálja Zsu cibrijét.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Na segítettek meghackelni a programot így már van Nm-es nyomatékom is. Mint látható a motornak két nyomatékcsúcsa van. 8940-es fordulatnál 104,67Nm, 10550-es ford. 104.61Nm tol. Érdekes.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Megoldjuk.viking wrote:De tudod miért?ddt500 wrote:Ebben az az érdekes, hogy a 2004-es meg 278-at megy 4-be és 252-őt a pad szerint. Az újnak rövidebb az áttétele.
Mert kisebb a nyomatéka.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
De tudod miért?ddt500 wrote:Ebben az az érdekes, hogy a 2004-es meg 278-at megy 4-be és 252-őt a pad szerint. Az újnak rövidebb az áttétele.
Mert kisebb a nyomatéka.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"