Nem.Maximálisan elégedett vagyok azzal amit láttam.Van ahol 12 pacit ad az exemnek.viking wrote:És nem is lesz???ddt500 wrote:Ja. Nincs rendszer rajta csak slip-on meg gyári légszűrő.
Power Commander
Moderators: ddt500, ago motors
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Power Commander
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Ott valami nem volt kerek. Asszem nem kell magyaráznom, hogy a K9 hajtókartörése mennyire lehet egyedi eset. Se Kispatakinak, se a ****, se a Hajninak semmi gondja nem volt a mocival. Addig nem is hallottam ilyenről. Az, hogy az R1 megfőzte magát megint csak nem a 200Le miatt volt hiszen a közelében sincs a többi ezres mocinak lóerőben. KTM, Aprilia kiesik mert nem Japán moci ergo sosem volt megbízható.Pálesz wrote:És a motorrevüben a 4 motor amikor megadta magát? régen ilyen nemigen volt. De ezt majd 10év mulva tudjuk meg. remélem igazad lesz.
Ja és hibás konstrukciók mindig vannak. 20 éve is voltak motorok amik felrobbantak okkal ok nélkül. FZR 1000 olajtemető, ZZR1100 simán csak felrobbant de a GSXR1100 is produkált hasonlót. Mind 250kg körüli/feletti motor tehát nincs belőlük kispórolva az anyag. De akkor az is kihegyezettnek számított. A titánt pl. csak a repülőgép meg űrhajógyártásnál használták.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Power Commander
És a motorrevüben a 4 motor amikor megadta magát? régen ilyen nemigen volt. De ezt majd 10év mulva tudjuk meg. remélem igazad lesz.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Nem értek egyet. Egyetlen ok miatt. 10 éve a K1-es GSX-R 1000 teljesítményét is teljesen feleslegesnek tartották és élettartam gondokat vetítettek előre. És lásd mi lett belőle. El kell fogadni, hogy annyit fejlődik a technológia, hogy ez belefér. 2012-ben az összes ezres moci min.190Le lesz főtengelyen a 175 helyett. 2022-ben 200Le felett lesz az összes. Szerintem. Aztán, hogy ez jó lesz-e az más kérdés de nem lesz 1000-es moci TC/ABS nélkül.Pálesz wrote: Presztizsben? kb 170LE-ig kurvajók ezek a gépek, mert beszarsz úgy mennek. Efölött az én szememben a 200+ lóerők egyenlő az élettertamcsökkenéssel, meg az ellopott
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Power Commander
Presztizsben? kb 170LE-ig kurvajók ezek a gépek, mert beszarsz úgy mennek. Efölött az én szememben a 200+ lóerők egyenlő az élettertamcsökkenéssel, meg az ellopott nyomatékkal, egyre kevesebb a felhasználáti területe ezeknek a motoroknak. Amugy a sok nyomatéktól jobban érezni a tolóerőt mint a lóerőtől sztem. Nemhogy inkább erre mennének rá.viking wrote:Egy lóerő híján ennyi volt a Sárgarigóm.
Az új -nek, R1-nek, CBR-nek is hozniuk kell ezt a szintet, különben lemaradnak presztízsben. Az meg ugye vevőket jelent...
Egyébként arra kiváncsi lennék, hogy a sportmotortulajoknak hány %-a az aki Csak pályán használja a motort
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Nem tudok róla. Jani egy ideje nem az a teljesítményhajhász fajta. Mondjuk 165Le számított. De érdekes az a bazzaz TC. 4-ben is beleszabályzott a mociba pedig nem volt erősre állítva. Úgy csak 159Le volt a moic. Agó lekapcsolta és egyből 163.viking wrote:És nem is lesz???ddt500 wrote:Ja. Nincs rendszer rajta csak slip-on meg gyári légszűrő.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
És nem is lesz???ddt500 wrote:Ja. Nincs rendszer rajta csak slip-on meg gyári légszűrő.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Egy lóerő híján ennyi volt a Sárgarigóm.
Nem nagyon voltak tavalyig különbségek (kivéve persze az R1-et, ami látványosan gyengére sikerült), a BMW dobott nagyot és most utánament a Kawa is.
Ez a következő teljesítménylépcső.
Az új -nek, R1-nek, CBR-nek is hozniuk kell ezt a szintet, különben lemaradnak presztízsben. Az meg ugye vevőket jelent...
Nem nagyon voltak tavalyig különbségek (kivéve persze az R1-et, ami látványosan gyengére sikerült), a BMW dobott nagyot és most utánament a Kawa is.
Ez a következő teljesítménylépcső.
Az új -nek, R1-nek, CBR-nek is hozniuk kell ezt a szintet, különben lemaradnak presztízsben. Az meg ugye vevőket jelent...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Ja. Nincs rendszer rajta csak slip-on meg gyári légszűrő.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Power Commander
Ez a K9 1000?
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Az már tisztességes.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Hát ezt most ide írom. Megjöttem Agótól. Jani mociján állította a Bazzaz-t. Fasza 163Le lett keréken. A nyomatékgörbéje egészen brutális.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Persze-persze...
Sokkal jobb lesz a motor.
Neked persze már túl sok, de hát ugye...nagy átok a sznobizmus...
Sokkal jobb lesz a motor.
Neked persze már túl sok, de hát ugye...nagy átok a sznobizmus...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Power Commander
Mielőtt még folytatódna, hogy mi szükségem rá, inkább tisztázzuk. Nem a plusz lóerők miatt van rá szükségem és nem is azért, hogy elmondhassam hogy bibi nekem van. Egész egyszerűen a nyitott dob miatt van rá szükség, vélhetően a blokknak jót fog tenni.nylontacsko wrote:Erre mondják:Zsubaby wrote:Kell és kész.ddt500 wrote:Zsuzsinak mi szüksége van +10Le-re? Indul a Honda kupán?
jó az ha van
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Power Commander
Erre mondják:Zsubaby wrote:Kell és kész.ddt500 wrote:Zsuzsinak mi szüksége van +10Le-re? Indul a Honda kupán?
jó az ha van
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ