Power Commander
Moderators: ddt500, ago motors
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Ebben az az érdekes, hogy a 2004-es meg 278-at megy 4-be és 252-őt a pad szerint. Az újnak rövidebb az áttétele.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42218
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Korrekt.
Sárgarigó is annyit ment óra szerint.
Ezexerint a Tizedes rövidebbre van áttételezve gyárilag mint a gixxer.
Sárgarigó is annyit ment óra szerint.
Ezexerint a Tizedes rövidebbre van áttételezve gyárilag mint a gixxer.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
274-et láttam.viking wrote:Óra szerint 270?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Ez a kép jobb. Na most ha megveszek sem tudom átállítani a láb/fontot NM-re de azért látszik a görbe. Az 104Nm.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42218
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Óra szerint 270?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Érdekességek. A motor 248km/h megy 4-be és 13 080-nál szabályozott a pad szerint.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Az a cicergés nem a motorból jön. Sajnos a mobilom ennyit tud csak.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Power Commander
Ez egy elég szép adat!
Gratula motornak, gazdinak egyaránt!
Gratula motornak, gazdinak egyaránt!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42218
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Most beszéltem Vele.
Agó adatbázisában az övé a legerősebb széria Tizedes, a Robiét is veri két lóerővel.
Az ugye 176 lett rendszerrel, PC-vel.
Agó adatbázisában az övé a legerősebb széria Tizedes, a Robiét is veri két lóerővel.
Az ugye 176 lett rendszerrel, PC-vel.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Power Commander
Királyviking wrote:Jelentem, a Tibi új gépe a padon bejáratás után, full széria állapotban (légszűrő, kipufogó) 165 paci keréken!
A légszűrővel, PC-vel, Bódis rendszerrel simán meglesz a 175!
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- viking
- Site Admin
- Posts: 42218
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
Jelentem, a Tibi új gépe a padon bejáratás után, full széria állapotban (légszűrő, kipufogó) 165 paci keréken!
A légszűrővel, PC-vel, Bódis rendszerrel simán meglesz a 175!
A légszűrővel, PC-vel, Bódis rendszerrel simán meglesz a 175!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42218
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Power Commander
K2 és K4 esetében 8000.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Power Commander
Nem értem mi a baj a 7000-rel, de ha van akkor javaslok egy "jó" V2-est. Mondjuk valami apriliját vagy dukátit.Pálesz wrote: Tehát ha ráállok a pályán mondjuk 180-200ra kunmadarasig ne7000-es fordulaton kelljen már mennem egy ezressel. Bár lehet hogy csak öregszem?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Power Commander
Hát pedig ha most ráállsz 200-ra a K5-el az biza 9000-es fordulat. Mivel, hogy 13500 körüll megy 300-at. De értem mit akarsz mondani.Pálesz wrote: CSak egy kicsit idegesítő, hogy alul egyre gyöszösebbek, és hogy lassan ugy kell pörgetni egy 1000-es mint 10éve egy 600-ast. Tehát ha ráállok a pályán mondjuk 180-200ra kunmadarasig ne7000-es fordulaton kelljen már mennem egy ezressel. Bár lehet hogy csak öregszem?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Power Commander
mondjuk a legendás Hondák /amik nem voltak kihegyezve/ pl 929 v 954 is voltak blokkproblémák. pl kikönyökölt hajtókar. uh legyen igazad. CSak egy kicsit idegesítő, hogy alul egyre gyöszösebbek, és hogy lassan ugy kell pörgetni egy 1000-es mint 10éve egy 600-ast. Tehát ha ráállok a pályán mondjuk 180-200ra kunmadarasig ne7000-es fordulaton kelljen már mennem egy ezressel. Bár lehet hogy csak öregszem?ddt500 wrote:Ott valami nem volt kerek. Asszem nem kell magyaráznom, hogy a K9 hajtókartörése mennyire lehet egyedi eset. Se Kispatakinak, se a ****, se a Hajninak semmi gondja nem volt a mocival. Addig nem is hallottam ilyenről. Az, hogy az R1 megfőzte magát megint csak nem a 200Le miatt volt hiszen a közelében sincs a többi ezres mocinak lóerőben. KTM, Aprilia kiesik mert nem Japán moci ergo sosem volt megbízható.Pálesz wrote:És a motorrevüben a 4 motor amikor megadta magát? régen ilyen nemigen volt. De ezt majd 10év mulva tudjuk meg. remélem igazad lesz.
Ja és hibás konstrukciók mindig vannak. 20 éve is voltak motorok amik felrobbantak okkal ok nélkül. FZR 1000 olajtemető, ZZR1100 simán csak felrobbant de a GSXR1100 is produkált hasonlót. Mind 250kg körüli/feletti motor tehát nincs belőlük kispórolva az anyag. De akkor az is kihegyezettnek számított. A titánt pl. csak a repülőgép meg űrhajógyártásnál használták.