Power Commander

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Ebben az az érdekes, hogy a 2004-es meg 278-at megy 4-be és 252-őt a pad szerint. Az újnak rövidebb az áttétele.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Korrekt.
Sárgarigó is annyit ment óra szerint.
Ezexerint a Tizedes rövidebbre van áttételezve gyárilag mint a gixxer.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

viking wrote:Óra szerint 270?
274-et láttam.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Ez a kép jobb. Na most ha megveszek sem tudom átállítani a láb/fontot NM-re de azért látszik a görbe. Az 104Nm.
Attachments
08 ZX-10R full stock.png
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Óra szerint 270?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Érdekességek. A motor 248km/h megy 4-be és 13 080-nál szabályozott a pad szerint.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Az a cicergés nem a motorból jön. :smt017 Sajnos a mobilom ennyit tud csak.

A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

Ez egy elég szép adat!

Gratula motornak, gazdinak egyaránt! :smt023
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Most beszéltem Vele.
Agó adatbázisában az övé a legerősebb széria Tizedes, a Robiét is veri két lóerővel.
Az ugye 176 lett rendszerrel, PC-vel.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Power Commander

Post by nylontacsko »

viking wrote:Jelentem, a Tibi új gépe a padon bejáratás után, full széria állapotban (légszűrő, kipufogó) 165 paci keréken!
A légszűrővel, PC-vel, Bódis rendszerrel simán meglesz a 175! :smt023
Király :smt023 :smt038
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Jelentem, a Tibi új gépe a padon bejáratás után, full széria állapotban (légszűrő, kipufogó) 165 paci keréken!
A légszűrővel, PC-vel, Bódis rendszerrel simán meglesz a 175! :smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

K2 és K4 esetében 8000.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

Pálesz wrote: Tehát ha ráállok a pályán mondjuk 180-200ra kunmadarasig ne7000-es fordulaton kelljen már mennem egy ezressel. Bár lehet hogy csak öregszem? :grin:
Nem értem mi a baj a 7000-rel, de ha van akkor javaslok egy "jó" V2-est. Mondjuk valami apriliját vagy dukátit. :lol:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Pálesz wrote: CSak egy kicsit idegesítő, hogy alul egyre gyöszösebbek, és hogy lassan ugy kell pörgetni egy 1000-es mint 10éve egy 600-ast. Tehát ha ráállok a pályán mondjuk 180-200ra kunmadarasig ne7000-es fordulaton kelljen már mennem egy ezressel. Bár lehet hogy csak öregszem? :grin:
Hát pedig ha most ráállsz 200-ra a K5-el az biza 9000-es fordulat. :lol: Mivel, hogy 13500 körüll megy 300-at. :wink: De értem mit akarsz mondani.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Power Commander

Post by Pálesz »

ddt500 wrote:
Pálesz wrote:És a motorrevüben a 4 motor amikor megadta magát? régen ilyen nemigen volt. De ezt majd 10év mulva tudjuk meg. remélem igazad lesz. :smt023
Ott valami nem volt kerek. Asszem nem kell magyaráznom, hogy a K9 hajtókartörése mennyire lehet egyedi eset. Se Kispatakinak, se a ****, se a Hajninak semmi gondja nem volt a mocival. Addig nem is hallottam ilyenről. Az, hogy az R1 megfőzte magát megint csak nem a 200Le miatt volt hiszen a közelében sincs a többi ezres mocinak lóerőben. KTM, Aprilia kiesik mert nem Japán moci ergo sosem volt megbízható. :lol:
Ja és hibás konstrukciók mindig vannak. 20 éve is voltak motorok amik felrobbantak okkal ok nélkül. FZR 1000 olajtemető, ZZR1100 simán csak felrobbant de a GSXR1100 is produkált hasonlót. Mind 250kg körüli/feletti motor tehát nincs belőlük kispórolva az anyag. De akkor az is kihegyezettnek számított. A titánt pl. csak a repülőgép meg űrhajógyártásnál használták. :wink:
mondjuk a legendás Hondák /amik nem voltak kihegyezve/ pl 929 v 954 is voltak blokkproblémák. pl kikönyökölt hajtókar. uh legyen igazad. CSak egy kicsit idegesítő, hogy alul egyre gyöszösebbek, és hogy lassan ugy kell pörgetni egy 1000-es mint 10éve egy 600-ast. Tehát ha ráállok a pályán mondjuk 180-200ra kunmadarasig ne7000-es fordulaton kelljen már mennem egy ezressel. Bár lehet hogy csak öregszem? :grin:
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”