Power Commander

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Elektronikai okosságok

Post by feket663 »

Azért jó, hogy itt vagy, mert ilyen finomságokról tudomást szerezni csak tapasztalati úton lehet. Hiába van info tonnaszámra a neten, a gyakorlati tudást nem tudja helyettesíteni. :smt023
Image
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Elektronikai okosságok

Post by ago motors »

Én azt mondom, hoyg nem fog biztonságosan működni!
És még nem is ez a fő baj, hanem amikor nem működik, akkor úgy fogod rugdosni a váltót, hogy az képetelen lesz léptetni és hát az meg kibaxottul nem tesz neki jót.

Mondom, 10-10 váltásból párszor nem fog működni.
Ez pl a 2-es kanyar után lesz (ott kb mindenkinek, akinek igy van megcsinálva) meg a -3as kanyar elött.
És ennek is meg van a plusz oka, hoyg miért ott.
Mert ott lefele lejt a motor és nem elég az alsó injektorsor tehermentesításe.

De ha akarod, megcsinálhatod magadnak, vagy ha nem tudod, én áttudom kapcsolni a PC-det, hoyg tudja, de csak a te felelősségedre...
SP_KisDezz wrote:Ha már baxtattak, hogy regisztráljak ide és néha segítsek egy két kérdés megválaszolásában, meg tévhitek eloszlatásában, meg hasonló dolgokban,akkor ebbe egyből bele is vau vau..

Gyorsváltó:
Számomra nem nagyon tiszta, hoyg milyen motorhoz kell, de ha két injektorsoros, akkor nem fog rajta működni, illetve fog, de kb 10-ből 1-2* nem fog.
Ennek az az oka, hogyha a Power Commanderhez kapcsolód a gyorsváltó kapcsolót, akkor az az injektor rendszer "kapcsolja" le és mivel a Power Commander csak az alsó injektorsort kezeli, azért váltáskor a gyorsító, felső injektorsor tovább működik és nem eléggé tehermentesíti a motor a váltáshoz.
Ha esetleg PC5-öd van a motorba,akkor lehet hozzá két kiegészítőt is venni, ami vagy a felső injektorsort is vezérli, vagy pedig a gyújtást szakítja meg.
Ha PC3-ad van, akkor nem sok választásod van.
Amúgy a letöltött programod valószínüleg nem is fogja engedni "enabled" statuszba rakni pont emiatt. (mondjuk én áttudom kapcsoltam, de akkor is bizonytalanul fog működni)

Gyorsváltó kapcsolók van nálunk már hozzá 45.000HUF-tól.
Komplett szett pedig 99.900HUF-tól

Üdv itt :smt006
Suzka gsxr 600 K6 2 befecsis (remélem :) ) és PC III van rajta.
Akkor most mit is tegyek?
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
SP_KisDezz
Posts: 66
Joined: 2009.12.18. 10:09
Motorom: GSXR-600 K6
Location: Budapest

Re: Elektronikai okosságok

Post by SP_KisDezz »

Ha már baxtattak, hogy regisztráljak ide és néha segítsek egy két kérdés megválaszolásában, meg tévhitek eloszlatásában, meg hasonló dolgokban,akkor ebbe egyből bele is vau vau..

Gyorsváltó:
Számomra nem nagyon tiszta, hoyg milyen motorhoz kell, de ha két injektorsoros, akkor nem fog rajta működni, illetve fog, de kb 10-ből 1-2* nem fog.
Ennek az az oka, hogyha a Power Commanderhez kapcsolód a gyorsváltó kapcsolót, akkor az az injektor rendszer "kapcsolja" le és mivel a Power Commander csak az alsó injektorsort kezeli, azért váltáskor a gyorsító, felső injektorsor tovább működik és nem eléggé tehermentesíti a motor a váltáshoz.
Ha esetleg PC5-öd van a motorba,akkor lehet hozzá két kiegészítőt is venni, ami vagy a felső injektorsort is vezérli, vagy pedig a gyújtást szakítja meg.
Ha PC3-ad van, akkor nem sok választásod van.
Amúgy a letöltött programod valószínüleg nem is fogja engedni "enabled" statuszba rakni pont emiatt. (mondjuk én áttudom kapcsoltam, de akkor is bizonytalanul fog működni)

Gyorsváltó kapcsolók van nálunk már hozzá 45.000HUF-tól.
Komplett szett pedig 99.900HUF-tól

Üdv itt :smt006
Suzka gsxr 600 K6 2 befecsis (remélem :) ) és PC III van rajta.
Akkor most mit is tegyek?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Kösz.

És nem baxtattunk, csupán igen szépen megkértelek, hogy légy oly tündér és gyere már ide, hozzánk is. :wink:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Elektronikai okosságok

Post by ago motors »

Igen, van... ezt hivják részídő mérésnek.
Olyan körídőmérők, amik több csatornásak, azokat be lehet állítani, hogy az egyik adó a start/cél, a többi pedig részídő csak.

Azt szoktam ajánlani, hoyg akik többen vannak, azok az egyiket állítsák be köridőmérőnek, a többit részídőnek.

Nettó 45.000HUF-tól
viking wrote:Agó!

Van olyan köridőmérőd, amelyhez egy vevő van, de több adó is lehet, amelyeket külön mér? :smt017
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Elektronikai okosságok

Post by ago motors »

Ha már baxtattak, hogy regisztráljak ide és néha segítsek egy két kérdés megválaszolásában, meg tévhitek eloszlatásában, meg hasonló dolgokban,akkor ebbe egyből bele is vau vau..

Gyorsváltó:
Számomra nem nagyon tiszta, hoyg milyen motorhoz kell, de ha két injektorsoros, akkor nem fog rajta működni, illetve fog, de kb 10-ből 1-2* nem fog.
Ennek az az oka, hogyha a Power Commanderhez kapcsolód a gyorsváltó kapcsolót, akkor az az injektor rendszer "kapcsolja" le és mivel a Power Commander csak az alsó injektorsort kezeli, azért váltáskor a gyorsító, felső injektorsor tovább működik és nem eléggé tehermentesíti a motor a váltáshoz.
Ha esetleg PC5-öd van a motorba,akkor lehet hozzá két kiegészítőt is venni, ami vagy a felső injektorsort is vezérli, vagy pedig a gyújtást szakítja meg.
Ha PC3-ad van, akkor nem sok választásod van.
Amúgy a letöltött programod valószínüleg nem is fogja engedni "enabled" statuszba rakni pont emiatt. (mondjuk én áttudom kapcsoltam, de akkor is bizonytalanul fog működni)

Gyorsváltó kapcsolók van nálunk már hozzá 45.000HUF-tól.
Komplett szett pedig 99.900HUF-tól
SP_KisDezz wrote:
feket663 wrote:
SP_KisDezz wrote:
feket663 wrote:Kb. 3 perc alatt sikerült a PC-hez szükséges programot is letöltenem (legálisan a Dynojet oldaláról...)
Köszi. Aszem meg is van amit keresek :grin:
Remélem K6-oshoz is jó.
Ez alapvetően egy univerzális cucc, csak azt kell kitalálni, hogy húzó vagy nyomó irányban működjön a kapcsoló. meg kell figyelned, hogy merrefelé mozog a váltórúd, mikor felfelé váltod a sebességet.

itt a program a PC-hoz
http://www.powercommander.com/downloads ... Enable.zip
THX. Szerintem ez lesz a tuti.
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Agó!

Van olyan köridőmérőd, amelyhez egy vevő van, de több adó is lehet, amelyeket külön mér? :smt017
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
SP_KisDezz
Posts: 66
Joined: 2009.12.18. 10:09
Motorom: GSXR-600 K6
Location: Budapest

Re: Elektronikai okosságok

Post by SP_KisDezz »

feket663 wrote:
SP_KisDezz wrote:
feket663 wrote:Kb. 3 perc alatt sikerült a PC-hez szükséges programot is letöltenem (legálisan a Dynojet oldaláról...)
Köszi. Aszem meg is van amit keresek :grin:
Remélem K6-oshoz is jó.
Ez alapvetően egy univerzális cucc, csak azt kell kitalálni, hogy húzó vagy nyomó irányban működjön a kapcsoló. meg kell figyelned, hogy merrefelé mozog a váltórúd, mikor felfelé váltod a sebességet.

itt a program a PC-hoz
http://www.powercommander.com/downloads ... Enable.zip
THX. Szerintem ez lesz a tuti.
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Elektronikai okosságok

Post by feket663 »

SP_KisDezz wrote:
feket663 wrote:Kb. 3 perc alatt sikerült a PC-hez szükséges programot is letöltenem (legálisan a Dynojet oldaláról...)
Köszi. Aszem meg is van amit keresek :grin:
Remélem K6-oshoz is jó.
Ez alapvetően egy univerzális cucc, csak azt kell kitalálni, hogy húzó vagy nyomó irányban működjön a kapcsoló. meg kell figyelned, hogy merrefelé mozog a váltórúd, mikor felfelé váltod a sebességet.

itt a program a PC-hoz
http://www.powercommander.com/downloads ... Enable.zip
Image
User avatar
SP_KisDezz
Posts: 66
Joined: 2009.12.18. 10:09
Motorom: GSXR-600 K6
Location: Budapest

Re: Elektronikai okosságok

Post by SP_KisDezz »

feket663 wrote:Kb. 3 perc alatt sikerült a PC-hez szükséges programot is letöltenem (legálisan a Dynojet oldaláról...)
Köszi. Aszem meg is van amit keresek :grin:
Remélem K6-oshoz is jó.
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Elektronikai okosságok

Post by feket663 »

Kb. 3 perc alatt sikerült a PC-hez szükséges programot is letöltenem (legálisan a Dynojet oldaláról...)
Image
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Elektronikai okosságok

Post by feket663 »

SP_KisDezz wrote:Mivel van dinojet III a gépen most azon agyalok, hogy válság ide vagy oda (csak hogy Viking is megnyugodjon :) ) beszerzek egy gyorsváltót hozzá. Csakhát tiszta homály, hogy most elég csak a kapcsolót és a rudazatot megvenni vagy kell hozzá vmi fekete doboz is hozzá vagyonokért. Esetleg szerezzek be vmi más gyártótól gyorsvaltót? Vkinek van tapasztalata/véleménye erről?
http://cgi.ebay.de/Quickshifter-PK-Zug- ... 4838abe27d

Ehhez minden szükséges cucc megvan, hozzácsatlakoztatható a Power Commanderhez és 100 euroval olcsóbb, mint a hasonló Dynojet termék. a minőségről nem tudok nyilatkozni...
10 euroért hazapostázzák.
Image
User avatar
balusk8
Posts: 497
Joined: 2008.08.12. 09:26
Motorom: aprilia rsv 1000 piroska :D
Itt motorozok: elkerülőn:D
Location: jazzberény
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by balusk8 »

SP_KisDezz wrote:Mivel van dinojet III a gépen most azon agyalok, hogy válság ide vagy oda (csak hogy Viking is megnyugodjon :) ) beszerzek egy gyorsváltót hozzá. Csakhát tiszta homály, hogy most elég csak a kapcsolót és a rudazatot megvenni vagy kell hozzá vmi fekete doboz is hozzá vagyonokért. Esetleg szerezzek be vmi más gyártótól gyorsvaltót? Vkinek van tapasztalata/véleménye erről?
az R6R-hez kellett kis kütyüdoboz még pluszban, apriliához az sem kell , Janánál van 94ezerért univerzális gyorsváltó, Starlane, az kicsit drága , ahoz nem kell semmi plusz kütyü :grin:
User avatar
SP_KisDezz
Posts: 66
Joined: 2009.12.18. 10:09
Motorom: GSXR-600 K6
Location: Budapest

Re: Elektronikai okosságok

Post by SP_KisDezz »

viking wrote:Írj egy pü-t Agónak.
Akkor inkább majd felhívom januárban. Csak nézegettem az oldát és igazán nem volt tiszta, hogy mi kell összesen, hogy működjön a cuccos.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Írj egy pü-t Agónak.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”