Power Commander

Moderators: ddt500, ago motors

Post Reply
Zsubaby
Posts: 481
Joined: 2009.01.31. 15:08
Motorom: Honda CBR600RR
Itt motorozok: közút
Contact:

Re: Power Commander

Post by Zsubaby »

ddt500 wrote:Zsuzsinak mi szüksége van +10Le-re? Indul a Honda kupán? :D
Kell és kész. :D :lol:
Zsubaby
Posts: 481
Joined: 2009.01.31. 15:08
Motorom: Honda CBR600RR
Itt motorozok: közút
Contact:

Re: Power Commander

Post by Zsubaby »

Miller wrote:
ddt500 wrote:
Miller wrote:Nem neki van rá szüksége alapvetően, hanem inkább a motornak.
Elég nyitott az a TBR cső rajta. Így is remek a motor, de szerintem sokkal jobb lesz a PC-től.
Hidegen enyhén ingadozik az alapjárat. Együtt lehet vele élni, de kiindulva abból, hogy az enyém mennyit változott, már régóta szerettem volna.

Egyébként az a +10 ló, szerintem jó lesz 5-6 nak is a gyári állapothoz képest. :grin:
Hát igen de úgy mondtad, hogy "remélem lesz 110Le" mint ha komolyan számítana, hogy 100 vagy 110. :grin:
Ezt azért írtam (noha nem pontosan így), hogy kiindulva Bad motorjából szériában, kb ennyit várnék reálisan ezzel a csomaggal. Persze rosszul emlékeztem az adatra.
De legkevésbé sem az érdekel, hogy 105 vagy 110, hanem az, hogy tökéletes legyen.
A 110 csak egy szám. Jelentősége valóban nincs. (persze csak akkor ha a végeredmény közel lesz hozzá :lol: )
"Nem kell mindig a számok bűvöletében élni." :D :D :D
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Ne aggódj!
Kicsit lesz csak erősebb az Uzsgyinál. :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

Az igazságra sajnos várnom kell tavaszig.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

105 körül lesz.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

Őszintén szólva csak Zsuzsi az... :lol:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Nem kell a duma! Teljesítményhajhász mocskok vagytok mind!! :twisted: :smt005 :smt005
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

ddt500 wrote:
Miller wrote:Nem neki van rá szüksége alapvetően, hanem inkább a motornak.
Elég nyitott az a TBR cső rajta. Így is remek a motor, de szerintem sokkal jobb lesz a PC-től.
Hidegen enyhén ingadozik az alapjárat. Együtt lehet vele élni, de kiindulva abból, hogy az enyém mennyit változott, már régóta szerettem volna.

Egyébként az a +10 ló, szerintem jó lesz 5-6 nak is a gyári állapothoz képest. :grin:
Hát igen de úgy mondtad, hogy "remélem lesz 110Le" mint ha komolyan számítana, hogy 100 vagy 110. :grin:
Ezt azért írtam (noha nem pontosan így), hogy kiindulva Bad motorjából szériában, kb ennyit várnék reálisan ezzel a csomaggal. Persze rosszul emlékeztem az adatra.
De legkevésbé sem az érdekel, hogy 105 vagy 110, hanem az, hogy tökéletes legyen.
A 110 csak egy szám. Jelentősége valóban nincs. (persze csak akkor ha a végeredmény közel lesz hozzá :lol: )
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Azért az elég komoly különbség, de a fő az, hogy miként adja le?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Miller wrote:Nem neki van rá szüksége alapvetően, hanem inkább a motornak.
Elég nyitott az a TBR cső rajta. Így is remek a motor, de szerintem sokkal jobb lesz a PC-től.
Hidegen enyhén ingadozik az alapjárat. Együtt lehet vele élni, de kiindulva abból, hogy az enyém mennyit változott, már régóta szerettem volna.

Egyébként az a +10 ló, szerintem jó lesz 5-6 nak is a gyári állapothoz képest. :grin:
Hát igen de úgy mondtad, hogy "remélem lesz 110Le" mint ha komolyan számítana, hogy 100 vagy 110. :grin:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Sokkal jobb lesz, de ezt Te is pontosan tudod.
Öcsém is el volt ragadtatva miután belőtte Agó a Mivvel a motort.
Azt mondta, eddig robogója volt.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Power Commander

Post by Miller »

Nem neki van rá szüksége alapvetően, hanem inkább a motornak.
Elég nyitott az a TBR cső rajta. Így is remek a motor, de szerintem sokkal jobb lesz a PC-től.
Hidegen enyhén ingadozik az alapjárat. Együtt lehet vele élni, de kiindulva abból, hogy az enyém mennyit változott, már régóta szerettem volna.

Egyébként az a +10 ló, szerintem jó lesz 5-6 nak is a gyári állapothoz képest. :grin:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Power Commander

Post by viking »

Nem a végteljesítmény a lényeg, hanem az, ahogyan azt eléri.
Azt hiszem egy Zx6-tal mérték le (talán pont a Freonéval?), hogy eredetileg 13 másodperc alatt forogta le a negyediket, a beállítás után 4!!! másodpercig tartott mindez!
Na, ez a nem mindegy!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Power Commander

Post by ddt500 »

Zsuzsinak mi szüksége van +10Le-re? Indul a Honda kupán? :D
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”