Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by FélSvéd »

Ago! Köszi a pü-t. A TC térkép javaslatoddal éjjel átirtam az egyik térképet és holnap már tesztelem Portimaoban
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Dave
Posts: 522
Joined: 2008.01.14. 22:37
Location: Sárisáp

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by Dave »

ago motors wrote:
Dave wrote:Meg tudjátok nekem mondani ,hogy a gsx-r k7 1000-hez való Bazzaz dobozka(az ami tudja a qs-t,tc-t,térképet) belerakható e a k5 1000be?
Nézd, az injektor csatijai megegyeznek, a gyújtás csatija is, a főtengely jeladó csatija is és a tps csatija is... szóval elméletileg bele.
Ami gond lehet - és ezt nem tudom fejből -, hogyha a belső váltóáttételen változtattak, akkor lehet, hoyg xarul fog máködni a gear trim része... meg esetleg a gyorsváltó időzítése, ha kihasználod a fokozatonkénti változtatását.

Sajna nem akarják egyenlőre megemgedni, hogy firmware-t tudjak cserélni, mert akkor ez alapból megoldaná. De rajta vagyok a dolgon!

De ha nagyon kell, rákérdezek kint.
Annyira nem égető,hogy rákérdezz,mert adódott még egy pár alternatíva.
Köszi szépen a választ!
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by ago motors »

Dave wrote:Meg tudjátok nekem mondani ,hogy a gsx-r k7 1000-hez való Bazzaz dobozka(az ami tudja a qs-t,tc-t,térképet) belerakható e a k5 1000be?
Nézd, az injektor csatijai megegyeznek, a gyújtás csatija is, a főtengely jeladó csatija is és a tps csatija is... szóval elméletileg bele.
Ami gond lehet - és ezt nem tudom fejből -, hogyha a belső váltóáttételen változtattak, akkor lehet, hoyg xarul fog máködni a gear trim része... meg esetleg a gyorsváltó időzítése, ha kihasználod a fokozatonkénti változtatását.

Sajna nem akarják egyenlőre megemgedni, hogy firmware-t tudjak cserélni, mert akkor ez alapból megoldaná. De rajta vagyok a dolgon!

De ha nagyon kell, rákérdezek kint.
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by FélSvéd »

Dave wrote:Meg tudjátok nekem mondani ,hogy a gsx-r k7 1000-hez való Bazzaz dobozka(az ami tudja a qs-t,tc-t,térképet) belerakható e a k5 1000be?
ha kiderülne hogy nem (ami valoszinü) akkor jobarátnak jopénzért van elado bazzaz k5 böl hehe
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Dave
Posts: 522
Joined: 2008.01.14. 22:37
Location: Sárisáp

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by Dave »

Meg tudjátok nekem mondani ,hogy a gsx-r k7 1000-hez való Bazzaz dobozka(az ami tudja a qs-t,tc-t,térképet) belerakható e a k5 1000be?
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by FélSvéd »

találtam egy szuper videot:
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by ago motors »

Igen.. nemsokára kijön az új sofware verzió, amibe 3 úl módosítás is lesz, amit én kértem Ron-tól (fejlesztő) és lesz 2 olyan módosítás, ami a nyári verzióba tudnak csak beletenni.

A Ducati-s dolgot nem nagyon értem, mert azok már jó ideje léteznek és rendelhető (már aki tudja a cikkszámát) mert a Bazzaz oldalán még mindig nincs fent. Fejlesztik az új oldalt és ezért nincs ezen fent.
Ezen kiívül már régen rendelhető Aprilia RSV4-hez, BMW S1000RR-hez, KTM RC8-hoz, Triumph 675-höz meg mér pár motorhoz...

almano wrote:Most kaptam az infot Bazzaz-tol, az uj verziorol. Javits ki Ago ha rosszul tudom.
Csak software kezelofelulet lesz ujitva, az egyseg maga nem lesz valtoztatva. Viszont jon 1-2 honap mulva a Ducati 848/1098/1198-hoz a cucc es 2-3 honap mulva az ujabb sport Quadokhoz.
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by almano »

Most kaptam az infot Bazzaz-tol, az uj verziorol. Javits ki Ago ha rosszul tudom.
Csak software kezelofelulet lesz ujitva, az egyseg maga nem lesz valtoztatva. Viszont jon 1-2 honap mulva a Ducati 848/1098/1198-hoz a cucc es 2-3 honap mulva az ujabb sport Quadokhoz.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by FélSvéd »

almano wrote:
FélSvéd wrote:
ago motors wrote:Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
Talán azért merült fel mert lehetséges hogy nekem volt elöször az országban beszerelve a Bazzaz a TC vel meg meg QS-el.
És persze dicsértem minden forumon, akkor mostmár szeretsz is? :lol:
a K5 ezresembe tettem bele 2008 nyarán, most meg a K9 be is tettem de ebbe már AFR-el együtt
Ha van valami bomba biztos TC térképed azt szivesen kiprobálnám mert én csak ugy hasraütésre állitgattam
Nem nagyon tudom kitalálni hogy a gázkarállásra hegyezzem ki vagy a fordulatszámra, mert pont kigyorsitáskor a kettö néha elég távol áll egymástol, amikor már kezdem felállitani ugye akkor fordulat még nincs fent de a gázkar már talán maxon van, de ez az összefüggés kanyaronként is változhat ezért nem egyszerü kitalálni hogy a gázkarállásra állitsam-e be a védelmet vagy egy fordulatszámr tartományra, nyilvánvaloan mindkettöre kell tenni védelmet de az arányok nehezen eltalálhatók föleg ugyhogy az ember szeretne majdnem minden loeröt ki is használni
Amikor kezdtem a TC vel akkor maxra állitottam minden védelmet, a német forumon meg leorditották a fejemet hogy kidobtam kb 30 loeröt a motorbol

Aztán persze visszavettem mert a srácok bizonygatták Brnoban hogy a TC-m még az egyenesben is dolgozik
Sved, milyen volt beszerelni a Bazzazt? Bonyolult vagy amatorok is be tudjak epiteni egyszeruen? A leiras egyertelmuen mutatja, hogy mit kell csinalni?
A beszerelés, talán egy óráig sem tartott amig beszerelted, Bazzaz nagyon kényelmessé tette a gyári csatlakozokkal, de Ago másrol beszél, a behangolás az már azért nem ennyire egyszerü.
remélem nem alakul semmiféle vita és remélem mindenki örül hogy Agoval egyre több tudás kerül a forumlakok közelébe
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by almano »

FélSvéd wrote:
ago motors wrote:Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
Talán azért merült fel mert lehetséges hogy nekem volt elöször az országban beszerelve a Bazzaz a TC vel meg meg QS-el.
És persze dicsértem minden forumon, akkor mostmár szeretsz is? :lol:
a K5 ezresembe tettem bele 2008 nyarán, most meg a K9 be is tettem de ebbe már AFR-el együtt
Ha van valami bomba biztos TC térképed azt szivesen kiprobálnám mert én csak ugy hasraütésre állitgattam
Nem nagyon tudom kitalálni hogy a gázkarállásra hegyezzem ki vagy a fordulatszámra, mert pont kigyorsitáskor a kettö néha elég távol áll egymástol, amikor már kezdem felállitani ugye akkor fordulat még nincs fent de a gázkar már talán maxon van, de ez az összefüggés kanyaronként is változhat ezért nem egyszerü kitalálni hogy a gázkarállásra állitsam-e be a védelmet vagy egy fordulatszámr tartományra, nyilvánvaloan mindkettöre kell tenni védelmet de az arányok nehezen eltalálhatók föleg ugyhogy az ember szeretne majdnem minden loeröt ki is használni
Amikor kezdtem a TC vel akkor maxra állitottam minden védelmet, a német forumon meg leorditották a fejemet hogy kidobtam kb 30 loeröt a motorbol

Aztán persze visszavettem mert a srácok bizonygatták Brnoban hogy a TC-m még az egyenesben is dolgozik
Sved, milyen volt beszerelni a Bazzazt? Bonyolult vagy amatorok is be tudjak epiteni egyszeruen? A leiras egyertelmuen mutatja, hogy mit kell csinalni?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Elektronikai okosságok

Post by ago motors »

Nem hogy csak szerelem, hanem mi vagyunk a kizárólagos magyarországi importőre (persze vannak akik szürkeimportból forgalmazzák) és tanfolyamon is részt kellett vennünk, hogy a lehető legjobban tudjuk beállítani.
Engem konkrétan az elektronika és a szoftver fejlesztőjé tanított, sokat beszéltünk és 4 olyan változtatás is megtudtunk beszélni, amiből 3-at már a következő verzióba beépítenek.
Sőt még csináltak nekem olyan adpter-t is, amivel már padon autómatikusan tudom állítani az Fi részét. Már csináltam is párat így.

A tanfolyam nagy része a TC-ről szólt, mivel engem a többi "nem érdekelt", hiszen abban csak a program felülete votl újdonság.
Van egy alap beállítás, amit a Del (ő van a kinti versenyen kint és állítja a bazzaz-t a versenyzőknek, megnézheted a bazzaz oldalán is róla a videót) javasolt egy általános beállítást versenyzőnek. Mindenképpen azt javasolta, hogy tegyünk fel egy TC switch-et is (nekünk van belőle kifejezetten tesztelésre) és a pályán a versenyző azokban a kanyarokban, ahol gondja van, állítsa át és az alapján korrigáljak vissza.
Amúgy a mi általunk szereltekkel kimegyünk egy pályanapra és kifejezetten behangoljuk a versenyzőhőz, már amennyire csak lehet.
FélSvéd wrote:
ago motors wrote:Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
Talán azért merült fel mert lehetséges hogy nekem volt elöször az országban beszerelve a Bazzaz a TC vel meg meg QS-el.
És persze dicsértem minden forumon, akkor mostmár szeretsz is? :lol:
a K5 ezresembe tettem bele 2008 nyarán, most meg a K9 be is tettem de ebbe már AFR-el együtt
Ha van valami bomba biztos TC térképed azt szivesen kiprobálnám mert én csak ugy hasraütésre állitgattam
Nem nagyon tudom kitalálni hogy a gázkarállásra hegyezzem ki vagy a fordulatszámra, mert pont kigyorsitáskor a kettö néha elég távol áll egymástol, amikor már kezdem felállitani ugye akkor fordulat még nincs fent de a gázkar már talán maxon van, de ez az összefüggés kanyaronként is változhat ezért nem egyszerü kitalálni hogy a gázkarállásra állitsam-e be a védelmet vagy egy fordulatszámr tartományra, nyilvánvaloan mindkettöre kell tenni védelmet de az arányok nehezen eltalálhatók föleg ugyhogy az ember szeretne majdnem minden loeröt ki is használni
Amikor kezdtem a TC vel akkor maxra állitottam minden védelmet, a német forumon meg leorditották a fejemet hogy kidobtam kb 30 loeröt a motorbol

Aztán persze visszavettem mert a srácok bizonygatták Brnoban hogy a TC-m még az egyenesben is dolgozik
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by FélSvéd »

ago motors wrote:Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
Talán azért merült fel mert lehetséges hogy nekem volt elöször az országban beszerelve a Bazzaz a TC vel meg meg QS-el.
És persze dicsértem minden forumon, akkor mostmár szeretsz is? :lol:
a K5 ezresembe tettem bele 2008 nyarán, most meg a K9 be is tettem de ebbe már AFR-el együtt
Ha van valami bomba biztos TC térképed azt szivesen kiprobálnám mert én csak ugy hasraütésre állitgattam
Nem nagyon tudom kitalálni hogy a gázkarállásra hegyezzem ki vagy a fordulatszámra, mert pont kigyorsitáskor a kettö néha elég távol áll egymástol, amikor már kezdem felállitani ugye akkor fordulat még nincs fent de a gázkar már talán maxon van, de ez az összefüggés kanyaronként is változhat ezért nem egyszerü kitalálni hogy a gázkarállásra állitsam-e be a védelmet vagy egy fordulatszámr tartományra, nyilvánvaloan mindkettöre kell tenni védelmet de az arányok nehezen eltalálhatók föleg ugyhogy az ember szeretne majdnem minden loeröt ki is használni
Amikor kezdtem a TC vel akkor maxra állitottam minden védelmet, a német forumon meg leorditották a fejemet hogy kidobtam kb 30 loeröt a motorbol

Aztán persze visszavettem mert a srácok bizonygatták Brnoban hogy a TC-m még az egyenesben is dolgozik
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Elektronikai okosságok

Post by ago motors »

Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42216
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by viking »

Ez a legnagyobb bajod!
Ez a nemtörődöm hozzáállás! :smt003
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39088
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by ddt500 »

viking wrote:
Rumi wrote:
ddt500 wrote:\ Asszem minimum 3 ember utálna meg még jobban.
szerinted ez lehetseges? :twisted: :twisted: :D :D
Csak próbál magának hízelegni.
Elképzelhetetlennek tartom. :twisted:
Ha annyira zavarna a dolog nyílván próbálnék tenni ellene. :twisted:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”