Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by predatork2 »

nylontacsko wrote:Egy ezresből megvan. Dollárban természetesen. :cool:
ez afféle humor volt bácsi!? :smt021 na de millen dollár? :smt058 :smt058
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by nylontacsko »

Egy ezresből megvan. Dollárban természetesen. :cool:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by predatork2 »

FélSvéd wrote:Gondoltam leirom a véleményemet Bazzaz unikumnak számito tuningboxával kapcsolatban

Az én esetemben elöször egy K5 GSX-R 1000-be lett installálva, most pedig egy K9 GSX-R1000-ben használom. Mivel a rendszer egyesít három funkciót, söt a K9-ben már 4 funkciot az AFM miatt, leirom a véleményemet ezekröl

Befecskendezö tuning (fuelmapping)
A gixxer gyárilag is kiválo gázreakcioval rendelkezik. A Bazzaz alapbeállitása máris javit a motor erején és gázreakcioján is, a Bazzaz box mellett semmi szükség nincs egyéb PowerCommander-re. Egy kivállo segitség hogy a kormányon elhelyezett kapcsoloval 2 különbözö befecskendezési térkép között váltogathatok, menet közben is!!!

AFM (selfmapping)
Ez a funkcio uj számomra. Menetközben egy sensoron keresztül vizsgálja a beállitást, amit természetesen az idöjárás, a hömérséklet és az én gázkezelésem is befolyásol, az AFM javaslatot tesz egy jobb beállitásra amit nekem kell jóváhagynom. Ha jóváhagyom akkor az uj beállitást használja pl a térkép 1, de a térkép 2-ön hagyhatom a régit és ha nem tetszik az uj beállitás akkor visszakapcsolhatok a kettes térképre. Természetesen az AFM továbbra is figyel és pár menet után ujra megnézhetem a javaslatát. A másik elönye az AFM-nek hogy nem kell 50.000 ftért fékpadi beállitást rendelned a power commanderedhez, és nem kell egy gumit a fékpadon tönkretenned.

Quick-Shifter
A gyorsválto nagyon kényelmessé teszi az egyeneseket. Egy dologgal kevesebbre kell figyelned, hiszen ráhasalsz a tankra, ütközésig huzod a gázt és 3 másodpercenként csak a lábfejeddel bedobod a következö sebességet, maximális gázállásnál!!! A befecskendezést pár milisekundra megszakitja ami elég a váltónak. A megszakitási idöt minden fokozatra beállithatom külön-külön. Akik Hang Off stilusban motoroznak, nekik különösen hasznos kanyarkijáratnál ugy válthatnak hogy még nem ültek vissza a nyeregbe, de nem kell a csuklomozdulattal elzárni egy pillanatra sem a gázt a váltáshoz.

Kipörgésgátlo azaz TC (Traction Control)
A kipörgésgátló volt az igazi oka annak, hogy megvettem a rendszert. A kifejezés kissé félrevezető. A rendszer megakadályozza, hogy fordulatszámugrás elforgassa a hátsó kereket, és így lehetséges, hogy megakadályozzon egy highsidert. De ez pontosan amit reméltem és vártam. Ezt a funkciót a rendszer megfelelöen teljesiti. Mivel biztos nem én vagyok a legmegfelelöbb tesztelö, ezért még rengeteg beállitási lehetöséget tartogat a rendszer. A rendszer több különbözö oldalrol enged beállitást: a teljesitmény elvétel karakterisztikája állithato agresszivre vagy lágyabbra, a beavatkozás minden sebességfokozatban külön beállithato 10 fokozatban!!! Ha az ember igazán kisérletezö hajlamu akkor annyira finoman be lehet állitani hogy csak leheletnyit veszi el a teljesitményt amikor kezdene a hátsokerék megcsuszni de a kigyorsitási erö megmarad. Mindezek mellett a kormányon is találhato egy 10 fokozatu kapcsolo amivel mégegyszer nyithatom vagy zárhatom a kipörgésgátlo effektivitását. Amikor ez a TC egy igazán gyors rider kezébe kerül akkor ezt a kormánykapcsolot menet közben a gumikopás függvényében eggyel erössebb védelemre lehet állitani.

A Bazzaz box óriási elönye hogy csakis a gyári sensorokat használja és a gyári kábelcsatlakozokra van kiépitve ezért az installálás nem jár semmilyen komplikácoval.
Egy másik nagy elöny hogy az összes funkciot az összes beállitást változtahatom percek alatt a pálya szélén szakamber és mühely nélkül.
A Bazzaz box vételára kevesebb mint egy powercommander és egy gyorsváltó, a traction controlt meg nem is találod meg más gyártotol!

Én ugy érzem nagyon megérte, hiszen mégiscsak felszabaditja a fejedben a félelmet. Amikor már a sokadik körben tapasztalod hogy a kigyorsitásoknál beavatkozik a TC akkor tisztább fejjel tudsz az egyéb képességeid vagy gyengéid feljesztésével foglalkozni.
**** bá!írja már le az árát rendesen kérem!gyorsváltóhoz ugye kell a kapcsolót külön megvenni v.az is benne van az árban?
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42215
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by viking »

Ha jól be van állítva, biztosan gyorsabb lesz tőle az ember.
De: nem tanulod meg úgy kezelni a motort, mint nélküle, bátrabban húzol parasztgázt, hiszen a doboz majd úgyis elintézi helyetted.

TC+ABS és csak a gázt meg a féket kell húznod, kis túlzással érzés nélkül.
Az első motor, amelyben mindkettő egyszerre megtalálható, a BMW S1000RR, amelynek ráadásul nagyon jó a váza és a legerősebb 1000-es superbike jelenleg a piacon.
Nagyon kíváncsi vagyok, mit fognak vele menni az emberkék, ha pályára kerül.

Más: a beállítás -ha jól ráhúzod a motort a padra és nemkopott a görgője- egyáltalán nem teszi tönkre a gumit.
Az enyémet múlthét kedden csinálta az Agó és meg sem látszott rajta, pedig nem bakelit, hanem Supercorsa van fent.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz

Post by FélSvéd »

Gondoltam leirom a véleményemet Bazzaz unikumnak számito tuningboxával kapcsolatban

Az én esetemben elöször egy K5 GSX-R 1000-be lett installálva, most pedig egy K9 GSX-R1000-ben használom. Mivel a rendszer egyesít három funkciót, söt a K9-ben már 4 funkciot az AFM miatt, leirom a véleményemet ezekröl

Befecskendezö tuning (fuelmapping)
A gixxer gyárilag is kiválo gázreakcioval rendelkezik. A Bazzaz alapbeállitása máris javit a motor erején és gázreakcioján is, a Bazzaz box mellett semmi szükség nincs egyéb PowerCommander-re. Egy kivállo segitség hogy a kormányon elhelyezett kapcsoloval 2 különbözö befecskendezési térkép között váltogathatok, menet közben is!!!

AFM (selfmapping)
Ez a funkcio uj számomra. Menetközben egy sensoron keresztül vizsgálja a beállitást, amit természetesen az idöjárás, a hömérséklet és az én gázkezelésem is befolyásol, az AFM javaslatot tesz egy jobb beállitásra amit nekem kell jóváhagynom. Ha jóváhagyom akkor az uj beállitást használja pl a térkép 1, de a térkép 2-ön hagyhatom a régit és ha nem tetszik az uj beállitás akkor visszakapcsolhatok a kettes térképre. Természetesen az AFM továbbra is figyel és pár menet után ujra megnézhetem a javaslatát. A másik elönye az AFM-nek hogy nem kell 50.000 ftért fékpadi beállitást rendelned a power commanderedhez, és nem kell egy gumit a fékpadon tönkretenned.

Quick-Shifter
A gyorsválto nagyon kényelmessé teszi az egyeneseket. Egy dologgal kevesebbre kell figyelned, hiszen ráhasalsz a tankra, ütközésig huzod a gázt és 3 másodpercenként csak a lábfejeddel bedobod a következö sebességet, maximális gázállásnál!!! A befecskendezést pár milisekundra megszakitja ami elég a váltónak. A megszakitási idöt minden fokozatra beállithatom külön-külön. Akik Hang Off stilusban motoroznak, nekik különösen hasznos kanyarkijáratnál ugy válthatnak hogy még nem ültek vissza a nyeregbe, de nem kell a csuklomozdulattal elzárni egy pillanatra sem a gázt a váltáshoz.

Kipörgésgátlo azaz TC (Traction Control)
A kipörgésgátló volt az igazi oka annak, hogy megvettem a rendszert. A kifejezés kissé félrevezető. A rendszer megakadályozza, hogy fordulatszámugrás elforgassa a hátsó kereket, és így lehetséges, hogy megakadályozzon egy highsidert. De ez pontosan amit reméltem és vártam. Ezt a funkciót a rendszer megfelelöen teljesiti. Mivel biztos nem én vagyok a legmegfelelöbb tesztelö, ezért még rengeteg beállitási lehetöséget tartogat a rendszer. A rendszer több különbözö oldalrol enged beállitást: a teljesitmény elvétel karakterisztikája állithato agresszivre vagy lágyabbra, a beavatkozás minden sebességfokozatban külön beállithato 10 fokozatban!!! Ha az ember igazán kisérletezö hajlamu akkor annyira finoman be lehet állitani hogy csak leheletnyit veszi el a teljesitményt amikor kezdene a hátsokerék megcsuszni de a kigyorsitási erö megmarad. Mindezek mellett a kormányon is találhato egy 10 fokozatu kapcsolo amivel mégegyszer nyithatom vagy zárhatom a kipörgésgátlo effektivitását. Amikor ez a TC egy igazán gyors rider kezébe kerül akkor ezt a kormánykapcsolot menet közben a gumikopás függvényében eggyel erössebb védelemre lehet állitani.

A Bazzaz box óriási elönye hogy csakis a gyári sensorokat használja és a gyári kábelcsatlakozokra van kiépitve ezért az installálás nem jár semmilyen komplikácoval.
Egy másik nagy elöny hogy az összes funkciot az összes beállitást változtahatom percek alatt a pálya szélén szakamber és mühely nélkül.
A Bazzaz box vételára kevesebb mint egy powercommander és egy gyorsváltó, a traction controlt meg nem is találod meg más gyártotol!

Én ugy érzem nagyon megérte, hiszen mégiscsak felszabaditja a fejedben a félelmet. Amikor már a sokadik körben tapasztalod hogy a kigyorsitásoknál beavatkozik a TC akkor tisztább fejjel tudsz az egyéb képességeid vagy gyengéid feljesztésével foglalkozni.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”