Motortuning

Moderators: ddt500, ago motors

ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Motortuning

Post by ago motors »

Felajánlottam egy GSXRFANS teljesítmény-mérés napot az AGO Motors-nál (kb. 5-6KHUF/motor). Annyi kérésem lenne, hogy ez egy napra vonatkozik, nem pedig össze vissza. kb. úgy számoljatok, hogy 30 perc kell egy motor megmérésehez (felpakolás, lekötözés, mérés, kielemzés, beszélés róla, stb...). Persze jöhettek egyszerre, majd jót röhögünk egymás "xar" motorján..))))
Persze a pogácsát meg az üdítőt én állom... :smt023

1. nylontacsko
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4. predi
5
6
7
8
9
10
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Motortuning

Post by predatork2 »

1. nylontacsko
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4. predi
5
6
7
8
9
10
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Motortuning

Post by RB26DET »

1. nylontacsko
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4
5
6
7
8
9
10
Image
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Motortuning

Post by nylontacsko »

1. nylontacsko
2. ddt500
3
4
5
6
7
8
9
10
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42216
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Motortuning

Post by viking »

Figyelem!

Ha és amennyiben tavasszal érdekelné a társaságot és legalább 4-5 motort össze tudnánk szedni, akkor az AgoMotors csinálna nekünk egy GSXRFANS-napot!
A listaárnál (12.000.-Ft) lényegesen olcsóbban, 5-6 rugóért lemérné a fórumtagok motorjait.

Gondolkozzatok el rajta és ha vannak érdeklődők, tavaszra lefoglalunk egy időpontot.

-gsxrfans.hu team-
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Motortuning

Post by ago motors »

Jaaaj.. kérdezz benzinről meg iylenekről, de nem anyagokról..:)))
Azt tudom, hogy a motoGP maszk 2.000HUF, de mintha az se lenne műszálas
Anyát majd holnap megkérdezem, emrt ez nekem már túl női dolog..)))
badzoli wrote:Ágó!
Csak pamut fejmaszkotok van? Végre találtam olyat, ami nem középen varrott, de nekem műszálas kéne és a Dainese-t kicsit sokallom 5-6ezerért/db.
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: Motortuning

Post by badzoli »

Ágó!
Csak pamut fejmaszkotok van? Végre találtam olyat, ami nem középen varrott, de nekem műszálas kéne és a Dainese-t kicsit sokallom 5-6ezerért/db.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Motortuning

Post by ago motors »

igen, csak kérdés van-e rávaló adapterünk
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Motortuning

Post by ago motors »

klubboknak meg visszatérő vevőknek 6.000, amúgy meg 12.000HUF

http://www.agomotors.hu/webshop/product ... oduct=1021
nylontacsko wrote:Ago,
Mennyi most egy fékpadi mérés?
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by almano »

ago motors wrote:almano,

amúgy hallottam a Bazzaz-tól, hogy bepróbálkoztál.. :)
Ugy is mondhatjuk. :smt033
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Motortuning

Post by nylontacsko »

Ago,
Mennyi most egy fékpadi mérés?
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: GSX-R 1000

Post by ago motors »

almano,

amúgy hallottam a Bazzaz-tól, hogy bepróbálkoztál.. :)
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: GSX-R 1000

Post by ago motors »

Értemén, amit it mondtok. Én se szeretem átszámolni, de...

Az adatok x%-a versenyző, vagy fanatikus, vagy szakember, vagy értő ember. A másik vele mezei utcai motoros, aki még egy csavart se tud meglazítani.
És mivel talán ezek nagyobb százalékban vannak, ezért átszámoltam.
Feltehettem volna átszámolás nélkül a keréken mért adatokat, de akkor meg a másik fele lázadozna, meg nem értené miért olyan kevés, és akkor vagy hivogatnak, vagy pedig azt mondanák, hogy xar a pad/mérések, mert kevesek.
Tudom, oda irhattam volna mind a kettőt, de nem gondoltam rá, hoyg ekkora problémát fog okozni. Most meg nem állok neki átirni az egészet. Sok meló van benne, ha igy sokaknak nem tetszik, akkor vagy majd nem nézegetik, vagy kitörlöm és akkor ennyi volt.
Feltettem, mert sokan csemegéznek rajta, meg mindenki "hazudozik" mindent. Legalább nálunk ezek fent vannak.

Mi nem csak elektronikai tuninggal, hanem komplett blokk tuninggal is foglalkozunk, persze nem itt a budapesti shop-ban. A partnerem, aki a blokkokat csinálja, két évig szerelt supersport motorokat. A tuningolt motorok nagy része általunk tuningolt motor. Persze vannak közte olyanok is, amike tmás tuningolt és mi csak beállítottuk.
Arra, hoyg mennyire komoly a műhelyünk, csak annyit mondanék, hoyg nekünk van olyan hengerfej mérőnk is, ami átalakítás után megméri a légátersztő képességet, örvényeket, szelepek zárását és a nyitási állapotokat, stb... Ha jól tudom, talán egy valakinek van még ilyen gépe, de oktatási célra használják csak.

Amúgy lehet fikázni, oylan úgyse lesz, hoyg mindenkinek jó legyen.
Én mindenkinek azt mondom, hoyg oda vigye a motorját és atótl vásároljon, akiben megbízik. Ha bennünk nem bízik meg, akkor mi nkább nem csináljuk a motorját...:)
almano wrote:
ddt500 wrote:
almano wrote:
viking wrote:Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
JA, az mas, csak azt nem ertem mi a f@sznak kell valami ismeretlen modon atkalkulalni a fotengelyre FELTETELEZETT loerokre. Kurvara semmit sem er mivel azt csak kozelitoleg lehet MEGBECSULNI. Nincsen semmilyen hivatalosan elfogadott atszamitasi mod. Rengeteg dolgon fugg, hogy mi a veszteseg(olaj minosege, milyen csapagyak, lancfeszesseg, lanc allapota, aktualis guminyomas es meret) Teljesen valosagtol elrugaszkodott dolog atszamolni.
De amikor tiltáson behúzzák a kuplungot akkor a kerék-lánc veszteségét mérik nem?
Sosem lesz hiteles egy ilyen meres. En ilyet semmi komoly tuningmuhelyben sem lattam, hogy ilyen adatot adnanak meg. Mivel nem pontos...
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by almano »

ddt500 wrote:
almano wrote:
viking wrote:Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
JA, az mas, csak azt nem ertem mi a f@sznak kell valami ismeretlen modon atkalkulalni a fotengelyre FELTETELEZETT loerokre. Kurvara semmit sem er mivel azt csak kozelitoleg lehet MEGBECSULNI. Nincsen semmilyen hivatalosan elfogadott atszamitasi mod. Rengeteg dolgon fugg, hogy mi a veszteseg(olaj minosege, milyen csapagyak, lancfeszesseg, lanc allapota, aktualis guminyomas es meret) Teljesen valosagtol elrugaszkodott dolog atszamolni.
De amikor tiltáson behúzzák a kuplungot akkor a kerék-lánc veszteségét mérik nem?
Sosem lesz hiteles egy ilyen meres. En ilyet semmi komoly tuningmuhelyben sem lattam, hogy ilyen adatot adnanak meg. Mivel nem pontos...
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”